Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 januari 2018, 20:35   #1201
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik ken er genoeg. Meestal uit Ghana of Nigeria. Ze vragen 30 euro geen 5. En dat gaat al zeker 30 jaar door. En de meeste zijn 20 of 30 ers. Ook in Antwerpen. Cafe de 7de hemel staat er bekend voor.
Tussen haakjes heb dat allemaal geprobeerd vroeger als klant nu zegt me dat niets meer. Maar veel vrouwen gaan ook naar cafes waar ze klanten oppikken. Er zijn veel illegalen bij. Enkele zijn mijn vrienden geworden en houden n me op de hoogte van de stand van zaken.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2018, 21:13   #1202
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik ken er genoeg. Meestal uit Ghana of Nigeria. Ze vragen 30 euro geen 5. En dat gaat al zeker 30 jaar door. En de meeste zijn 20 of 30 ers. Ook in Antwerpen. Cafe de 7de hemel staat er bekend voor.
Tussen haakjes heb dat allemaal geprobeerd vroeger als klant nu zegt me dat niets meer. Maar veel vrouwen gaan ook naar cafes waar ze klanten oppikken. Er zijn veel illegalen bij. Enkele zijn mijn vrienden geworden en houden n me op de hoogte van de stand van zaken.
Was dat niet eerder het Keteltje (gesloten om die reden ook geloof ik op huidig ogenblik, niet zeker van) daar aan de Oude Manstraat dat er bekendheid met verwierf?

Veel in de 7ste Hemel gezeten en viel daar toch zo niet op.

p.s.

Politie slaat alarm: 'Jonge meisjes verkopen hun lichaam voor amper 5 euro'
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 13 januari 2018 om 21:14.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2018, 21:36   #1203
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Ik heb al gezegd in deze draad hier dat die minderjarige Nigeriaantjes (in trosjes) mij al lastig vielen op straat (straathoertjes dus) in mijn straat in Tenerife
22 jaar geleden.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2018, 14:44   #1204
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

ONG -werkers mogen blijkbaar geen sekswerkers gebruiken...

(Oxfam-schandaal)

Vermoedelijk omdat ze links zijn...
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2018, 15:46   #1205
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik heb al gezegd in deze draad hier dat die minderjarige Nigeriaantjes (in trosjes) mij al lastig vielen op straat (straathoertjes dus) in mijn straat in Tenerife
22 jaar geleden.
Dan moeten ze inderdaad radeloos zijn geweest.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2018, 15:48   #1206
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Dan moeten ze inderdaad radeloos zijn geweest.
En gebleven zijn.
Radeloze, uitgebuite kinderen.
Misschien(?) zoals die van Haïti.

Laatst gewijzigd door eno2 : 15 februari 2018 om 15:52.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2018, 16:56   #1207
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.584
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Zit ge weeral uw eigen heet te maken?
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2018, 17:43   #1208
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik heb al gezegd in deze draad hier dat die minderjarige Nigeriaantjes (in trosjes) mij al lastig vielen op straat (straathoertjes dus) in mijn straat in Tenerife
22 jaar geleden.
Ik begrijp hieruit dat U, desttijds, als fitte man, niet het hazepad gekozen hebt en de trosjes mss wel gepakt hebt.

In mijn geval, ben gaan lopen en na 100-tal meter flitsend de hoek om gegaan. Waarna ze voorbijstoomden, in geboortekostuum... 'Nice' riddance.

Maar waarschijnlijk spreekt U over het strand, waar U toevallig zat als 'sitting duck'.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2018, 05:14   #1209
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
ONG -werkers mogen blijkbaar geen sekswerkers gebruiken...

(Oxfam-schandaal)

Vermoedelijk omdat ze links zijn...
Hypocrisie, de meeste NGO-medewerkers en diplomaten doen daaraan mee. En ook vrouwen.
Die meisjes zijn trouwens totaal niet uitgebuit, ze staan in rijen en ze vechten om blanke NGO medewerkers. Die betalen meestal veel beter dan Afrikanen, mishandelen hen niet, en wie weet groeit er wel iets serieus en moeten ze niet trouwen en de vijfde vrouw worden van een lokale bejaarde voor een paar koeien.

Dat wil niet zeggen dat er geen tussen zitten die echt misbruik maken of voor kindjes gaan. Maar door na iedereen te stigmatiseren zal de omerta cultuur binnen de NGO- wereld alleen maar sterker worden. In feite hetzelfde als op deze hele draad. Door moralistisch gezwets dat niets met de realiteit te zien heeft, enkele moraalridders, kan het echte misbruik veel moeilijker aan het licht komen en bestraft worden.
Ik heb trouwens al meermaals gehoord van NGO typen en diplomaten dat dit dikwijls hun enige contact is met de lokale cultuur. Via deze kanalen komen ze dikwijls veel meer te weten over zin of onzin van bepaalde projecten dan via officiële kanalen, die dikwijls opgesteld zijn door bureaucraten met nul comma nul voeling met de lokale cultuur.
De Chinezen malen er alleszins niet om, toen veel Chinese ingenieurs werkten aan de spoorlijn enkele jaren geleden, ontstonden heuse hoeredorpen uit het niets, voor de Chinezen.

Laatst gewijzigd door tomm : 16 februari 2018 om 05:22.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2018, 06:50   #1210
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.252
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Hypocrisie, de meeste NGO-medewerkers en diplomaten doen daaraan mee. En ook vrouwen.
Goed verwoord.
Citaat:
Die meisjes zijn trouwens totaal niet uitgebuit, ze staan in rijen en ze vechten om blanke NGO medewerkers. Die betalen meestal veel beter dan Afrikanen, mishandelen hen niet, en wie weet groeit er wel iets serieus en moeten ze niet trouwen en de vijfde vrouw worden van een lokale bejaarde voor een paar koeien.
Hangt volledig van e pooier af. Maar ja, in veel gevallen zijn de meisjes als beschadigde waar beter af als matras van zo'n NGO witmans met teveel geld, dan als 4de vrouw van de lokale krijgsheer.
Citaat:
Dat wil niet zeggen dat er geen tussen zitten die echt misbruik maken of voor kindjes gaan. Maar door na iedereen te stigmatiseren zal de omerta cultuur binnen de NGO- wereld alleen maar sterker worden. In feite hetzelfde als op deze hele draad. Door moralistisch gezwets dat niets met de realiteit te zien heeft, enkele moraalridders, kan het echte misbruik veel moeilijker aan het licht komen en bestraft worden.
Ik moet hier wer volledig in meegaan.
Citaat:
Ik heb trouwens al meermaals gehoord van NGO typen en diplomaten dat dit dikwijls hun enige contact is met de lokale cultuur. Via deze kanalen komen ze dikwijls veel meer te weten over zin of onzin van bepaalde projecten dan via officiële kanalen, die dikwijls opgesteld zijn door bureaucraten met nul comma nul voeling met de lokale cultuur.
Ik heb van enkele militairen van vredesmissies gehoord dat ze sneller de lokale taal leren van "horizontale woordenboeken", dan van elke stoomcursus die door de respectievelijke organisaties gegeven kunnen worden.
Citaat:
De Chinezen malen er alleszins niet om, toen veel Chinese ingenieurs werkten aan de spoorlijn enkele jaren geleden, ontstonden heuse hoeredorpen uit het niets, voor de Chinezen.
Tja, het brengt op. En pooiers/krijgsheren/politici vinden niks te min om hun zakken te vullen, dus een hoop vrouwen in een hoop koeienplaggen hutten drijven en ze aanbieden aan mannen die al een paar maand niet meer thuis zijn geweest.
Ideaal om een HIV epidemie in China te krijgen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2018, 13:25   #1211
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Goed verwoord.
Maar onjuist.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Die meisjes zijn trouwens totaal niet uitgebuit,
Nee, natuurlijk niet, hoeren zijn volgens jou nooit uitgebuit.




Citaat:
Dat wil niet zeggen dat er geen tussen zitten die echt misbruik maken of voor kindjes gaan.
Wacht tot er echt pedofilie materiaal naar boven komt. Of verkrachtingen. Wat tot nog toe niet het geval is. Je kan dan eens zien wat een totale ramp dat gaat veroorzaken voor die ONG's. Maar daar zal je bij likkebaarden zeker? Nu lopen ze enkel nog het randje af van de afgrond.


Citaat:
De Chinezen malen er alleszins niet om, toen veel Chinese ingenieurs werkten aan de spoorlijn enkele jaren geleden, ontstonden heuse hoeredorpen uit het niets, voor de Chinezen.
Laat het ons bij ONG's houden. De rest mag sekswerkers gebruiken. Ik heb een kennis Burg.Ir die overal ter wereld constructies neergepoot heeft en dito prostituees op zijn pik.

Laatst gewijzigd door eno2 : 16 februari 2018 om 13:37.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2018, 13:37   #1212
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.048
Standaard

maddox


Citaat:
Hangt volledig van e pooier af.
Onzin, in de meeste Afrikaanse landen wordt niet gewerkt met pooiers. Vrouwen, jonge moeders, die niet getrouwd zijn zijn op zichzelf aangewezen, en prostitutie is overal en zeer goedkoop. (voor Afrikanen 1 euro of minder per beurt). Seks heeft er ook niet de status als iets speciaals zoals hier. Overal waar alcohol geschonken wordt zijn er hoeren, tot in het kleinste dorpscafé. Dus het concept pooiers is onbekend in Afrika.
Je ziet, veel mensen oordelen zonder er iets van te kennen.


Citaat:
Maar ja, in veel gevallen zijn de meisjes als beschadigde waar beter af als matras van zo'n NGO witmans met teveel geld, dan als 4de vrouw van de lokale krijgsheer.
Waarom zouden ze beschadigd zijn omdat ze rondneuken? Weer zo'n typisch katholieke gedachte. De goede zaken van het christendom hier zoals vergeving, naastenliefde, etc. verdwijnen, de slechte zoals seksuele hypocrisie blijven. En natuurlijk zijn ze beter af als hoertje van witmans (enfin, er zijn uitzonderingen, ik ken er ook die heel wreed omgaan met die meisjes) dan als vierde vrouw van een dorps bejaarde, verkocht voor enkele koeien.
Witmans slaat meestal niet, ze zal voldoende te eten krijgen, en ze zal geld krijgen waarmee ze haar kinderen kan te eten geven. (veel alleenstaande moeders in Afrika, geen sociale zekerheid en haar ouders zijn meestal te arm om haar te helpen, veel van deze kinderen eindigen als straatkinderen)
zeer goed mogelijk ook dat witmans de school voor haar kinderen zal betalen. (dat gebeurt erg veel)



Citaat:
Ik heb van enkele militairen van vredesmissies gehoord dat ze sneller de lokale taal leren van "horizontale woordenboeken", dan van elke stoomcursus die door de respectievelijke organisaties gegeven kunnen worden.
Dat geldt ook voor NGO medewerkers en diplomaten.
Wees nu eens eerlijk, goed betaalde blanke alleenstaande mannen in een land vol jonge, desperate vrouwen die dromen van een blank lief....
(wist je dat meisjes in Kenia geld willen geven voor het nummer van een alleenstaande man in België, leeftijd maakt niet uit)
En omgekeerd is het niet veel beter, veel van die NGO vrouwen pappen aan met een zwarte, willen eens zijn "kwaliteiten" uittesten, en die zwarten willen zelf ook niets liever, er liefst ook iets aan over houden, leeftijd maakt minder uit.



Citaat:
Tja, het brengt op. En pooiers/krijgsheren/politici vinden niks te min om hun zakken te vullen, dus een hoop vrouwen in een hoop koeienplaggen hutten drijven en ze aanbieden aan mannen die al een paar maand niet meer thuis zijn geweest.
Ideaal om een HIV epidemie in China te krijgen.
Je snapt het niet, die vrouwen komen uit economische noodzaak, ze worden door niemand gedwongen. De enige aan wie ze geld geven zijn de eigenaars van lokale "hotels" (meestal krotten zonder stromend water of elektriciteit waar ze enkele euro's per dag moeten betalen)
En zonder de Chinezen zouden ze in het Keniaanse circuit belanden, dat wil zeggen in de krottenwijken met een man gaan voor minder dan een euro zonder enige bescherming.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2018, 13:53   #1213
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.048
Standaard

eno2

Citaat:
Nee, natuurlijk niet, hoeren zijn volgens jou nooit uitgebuit.
Soms wel, maar dat is eerder uitzondering dan regel. Specifiek in Afrika, zonder prostitutie kunnen veel van deze vrouwen hun kinderen niet onderhouden. En 99% is voor de lokale markt, de 1% die met blanken meegaan zijn de "lucky few". In Kisumu (West-Kenia) bestaat een welbekend fenomeen, als de vissers toekomen staat het vol vrouwen, ze bieden zichzelf aan in ruil voor een vis.
Je kunt dat uitgebuit noemen, maar iemand die daar in de bouw voor 2 euro per dag 10 uur keihard werkt is natuurlijk ook uitgebuit. Je kunt de omstandigheden helemaal niet vergelijken met België, het is een andere wereld. Als je uitbuiting uit de wereld wil helpen moet je niet prostitutie aanpakken, wel het kapitalisme en de ongelijkheid.




Citaat:
Wacht tot er echt pedofilie materiaal naar boven komt. Of verkrachtingen. Wat tot nog toe niet het geval is. Je kan dan eens zien wat een totale ramp dat gaat veroorzaken voor die ONG's. Maar daar zal je bij likkebaarden zeker? Nu lopen ze enkel nog het randje af van de afgrond.
En dan? Dan gaan mensen hun geld terugtrekken, en krijgen deze mensen helemaal geen hulp meer. Verkrachtingen en kindermisbruik kunnen natuurlijk niet, dat men daar eens op focust in plaats van op prostitutie. Door alle prostitutie te vizeren maken mensen zoals U het moeilijker om specifiek kindermisbruik tegen te gaan.
Wat verkrachting betreft, gebeurt erg veel in Afrika maar zelden door blanken, meestal in krottenwijken door mannen die geen geld hebben om een vrouw te betalen.
Waarom zou je een vrouw verkrachten als in elk café waar je komt tientallen goedkope hoeren je aandacht willen trekken?




Citaat:
Laat het ons bij ONG's houden. De rest mag sekswerkers gebruiken. Ik heb een kennis Burg.Ir die overal ter wereld constructies neergepoot heeft en dito prostituees op zijn pik.
En waarom zouden NGO'ers dat niet mogen? Zolang ze hun werk goed doen, geen kinderen misbruiken, en de lokale bevolking helpen?
Door NGO'ers zulke hoge standaarden op te leggen zullen er minder komen en degene die nog willen komen zullen meer geld vragen, en wie is er de dupe? Jawel, de lokale bevolking.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2018, 15:10   #1214
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Klanten van prostituees & prostitués strafbaar in Frankrijk

Breaking:

=> nu ook

Klanten van prostituees & prostitués strafbaar door ONG's !!!
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2018, 15:24   #1215
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
En waarom zouden NGO'ers dat niet mogen?
Wel de tendens van mijn interventie daarover hier en elders was die hele heisa te relativeren, omdat er een maatschappelijk draagvlak en tolerantie is voor prostitutie.

Maar mijn antwoord op je vraag stond al hier:
Citaat:
Nu lopen ze enkel nog het randje af van de afgrond.
Ze moeten het gebruik van sekswerkers door hun personeel er uit stampen. Of anders hun humanitaire handeltje sluiten.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2018, 21:29   #1216
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.230
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ze moeten het gebruik van sekswerkers door hun personeel er uit stampen.
Zolang we binnen een kapitalistisch systeem leven zal er prostitutie zijn. Amen en uit. Het hoort er gewoon bij. Of je het nu graag hebt of niet.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 16 februari 2018 om 21:34.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2018, 21:30   #1217
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.230
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
eno2

Soms wel, maar dat is eerder uitzondering dan regel. Specifiek in Afrika, zonder prostitutie kunnen veel van deze vrouwen hun kinderen niet onderhouden. En 99% is voor de lokale markt, de 1% die met blanken meegaan zijn de "lucky few". In Kisumu (West-Kenia) bestaat een welbekend fenomeen, als de vissers toekomen staat het vol vrouwen, ze bieden zichzelf aan in ruil voor een vis.
Je kunt dat uitgebuit noemen, maar iemand die daar in de bouw voor 2 euro per dag 10 uur keihard werkt is natuurlijk ook uitgebuit. Je kunt de omstandigheden helemaal niet vergelijken met België, het is een andere wereld. Als je uitbuiting uit de wereld wil helpen moet je niet prostitutie aanpakken, wel het kapitalisme en de ongelijkheid.

En dan? Dan gaan mensen hun geld terugtrekken, en krijgen deze mensen helemaal geen hulp meer. Verkrachtingen en kindermisbruik kunnen natuurlijk niet, dat men daar eens op focust in plaats van op prostitutie. Door alle prostitutie te vizeren maken mensen zoals U het moeilijker om specifiek kindermisbruik tegen te gaan.
Wat verkrachting betreft, gebeurt erg veel in Afrika maar zelden door blanken, meestal in krottenwijken door mannen die geen geld hebben om een vrouw te betalen.
Waarom zou je een vrouw verkrachten als in elk café waar je komt tientallen goedkope hoeren je aandacht willen trekken?

En waarom zouden NGO'ers dat niet mogen? Zolang ze hun werk goed doen, geen kinderen misbruiken, en de lokale bevolking helpen?
Door NGO'ers zulke hoge standaarden op te leggen zullen er minder komen en degene die nog willen komen zullen meer geld vragen, en wie is er de dupe? Jawel, de lokale bevolking.
²
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2018, 21:30   #1218
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.584
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik heb trouwens al meermaals gehoord van NGO typen en diplomaten dat dit dikwijls hun enige contact is met de lokale cultuur.
Dit is wel de meeste hypocriete reden ooit die ik al gehoord heb om bij de hoeren te gaan. Ze gaan gewoon hun zak in een kut legen punt.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2018, 22:10   #1219
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Zolang we binnen een kapitalistisch systeem leven zal er prostitutie zijn. Amen en uit. Het hoort er gewoon bij. Of je het nu graag hebt of niet.
IK heb het over oxfam, niet over het kapitalistisch systeem. Over de rotte appels daar.
Citaat:
Oxfam was investigating reports of regular sex parties with prostitutes in a staff apartment complex, organised by employees who were bullying and intimidating colleagues to keep quiet, when Van Hauwermeiren’s separate use of prostitutes came to their attention. He confessed, apologised and, crucially, co-operated, to help them expose the bigger ring, for which he was granted a “phased and dignified exit”.
Saturday interview
Oxfam boss Mark Goldring

Uitstampen.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2018, 23:45   #1220
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
IK heb het over oxfam, niet over het kapitalistisch systeem. Over de rotte appels daar.

Saturday interview
Oxfam boss Mark Goldring

Uitstampen.
Je reageert niet op mn post he... je weet wel waarom...
Nog eens vlug herhalen: gevolg: minder mensen willen voor ngo s werken. Gevolg: minder hulp voor de lokale bevolking. Om nog niet te spreken over de meisjes die niet meer kunnen rekenen op de genereuze donaties van deze ngo medewerkers waardoor hun kinderen nu niet langer naar school kunnen en dikwijls geen eten hebben en de straat op gestuurd worden. Wie wordt er beter van? Moraalridders zoals u die helemaal geen bal van Afrika kennen en die zich nu goed kunnen voelen in hun jidesignzetel in hun villa bij deze overwinning...
Maar goed ik weet al veel langer dat heel die ngo wereld extreem hypokriet is net daarom heb ik me daar altijd van gedistancieerd.

Laatst gewijzigd door tomm : 16 februari 2018 om 23:54.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be