Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 maart 2017, 06:45   #1001
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ook in België bestaat dat : de fameuze Marcel Vervloesem, met zijn "werkgroep Morkhoven" bleek zelf niet vies te zijn van de kindertjes.

Altijd opletten met zelfuitgeroepen kruisvaarders...
De naam zegt me iets maar ik kan het niet direct plaatsen.... Ah well, wist je dat Luk Alloo eveneens die ex-burgemeester van Berchem in de Filipijnen is gaan bezoeken, zit schijnbaar vast voor pedofilie alleen heeft niemand hem tot nu toe vrij gekregen.......
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2017, 07:00   #1002
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
De titel van deze site: de procureurs van La Paz zijn de meest corrupte van heel Bolivië.

Nog iemand die durft beweren dat Johan dit allemaal uitvindt?
Het is niet omdat daar corruptie is dat hij automatisch onschuldig is.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2017, 07:04   #1003
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Het is niet omdat daar corruptie is dat hij automatisch onschuldig is.
Maar Johan zegt dat hij onschuldig is!
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2017, 07:20   #1004
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
De naam zegt me iets maar ik kan het niet direct plaatsen.... Ah well, wist je dat Luk Alloo eveneens die ex-burgemeester van Berchem in de Filipijnen is gaan bezoeken, zit schijnbaar vast voor pedofilie alleen heeft niemand hem tot nu toe vrij gekregen.......
Deedieda, den Alloo? Moventoch!
Trouwens dat ge Vervloesem niet kent, daarvoor mag je je beide pollekes kussen, gezien je leeftijd ten tijde van...
Een beetje zoals dien ouwe van de Bond zonder Naam maar wel in overtreffende trap.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2017, 07:21   #1005
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Het is niet omdat daar corruptie is dat hij automatisch onschuldig is.
Automatisch niet nee, maar de elementen wijzen er wel op.....
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2017, 08:13   #1006
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Automatisch niet nee, maar de elementen wijzen er wel op.....
Behalve dan het nietige element dat er effectief een drugslab in zijn huis stond.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2017, 09:21   #1007
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.120
Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door tomm : 21 maart 2017 om 09:23.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2017, 09:21   #1008
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.120
Standaard

Frankenstein

Citaat:
De afgelopen dagen heb ik naar uitzendingen van locked up abroad gekeken. Verkrachters en kindermishandelaars worden in de dezelfde cel gezet als rovers en moordenaars in o.a. Brazilie en Venezuela. Afschuwelijk wat er met hen gebeurd.

Ik heb het vermoeden dat in Latijns Amerika een heksenjacht heerst op verkrachters, pedofielen en kindermishandelaars.
Nee hoor, terecht. Iemand die een kind bewust kwaad doet verdient niet beter dan dat die dagelijks verkracht/mishandeld/gefolterd wordt.
Iemand die drugs produceerde of verhandelde heeft de VS een hak gezet en is daardoor alleen al een halve held in Latijns-Amerika. En dat begrijp ik ook. Iemand die drugs neemt doet daar alleen zichzelf kwaad mee. Kun je toch totaal niet vergelijken met bvb. het verkrachten of vermoorden van een kind? Als gevangenisdirecteur zou ik net hetzelfde doen.




Citaat:
Vooral de laatste categorie baart mij zorgen. In Suriname durven mannen niet meer leerkracht te worden op een basisschool. Er zijn veel onhandelbare kinderen die geen tot nauwelijks begeleiding krijgen. Als een juffrouw een klap geeft kan dat leiden tot ontslag, niet tot gevangenisstraf. Voor mannelijke leerkrachten gelden andere regels..
Dat is zoals Nederland of België. Dat is geen kindermishandeling hé, eens een klap geven. Waar ik het over heb en waarvoor mensen in de gevangenis vliegen is zuivere verkrachting of andere vreselijke feiten. In Latijns-Amerika is nu en dan eens slaan trouwens nog stevig ingeburgerd in de opvoeding.


Citaat:
Dit is slechts 1 voorbeeld. Als iemand een ander een hak wil zetten dan is de manier om zo'n persoon voor pedofiel of kindermishandelaar aan te geven. Latijns Amerikanen hebben een mentaliteit die je ook bij veel Belgen ziet (getuige deze draad). Nml waar rook is, is vuur.
ja, da's waar. Bijvoorbeeld een jaloerse ex die valse beschuldigingen uit.
Maar goed, dan moet het kind daar ook in betrokken worden. Alleen de ergste teringwijven zouden daartoe in staat zijn. In 90% v an de gevallen zijn de beschuldigingen van pedofilie terecht. Een kind manipuleren om te liegen over zulke zaken is niet zo simpel, gelukkig maar.

Terug bij de les:

Citaat:
Waarmee ik wil zeggen dat ik vermoed dat verkrachtingen, kindermishandelingen en meer van die grappen uit die hoek in dat soort apenlanden waarschijnlijk het merendeel fakenews betreft; met de bedoeling de ander een oor aan te naaien.
Daar ben ik niet zo zeker van, tenminste wat kinderen betreft.
Wat verkrachting betreft weet ik het niet. In Kenia wordt dat alleszins niet ernstig genomen. Zo kwam in het nieuws een paar jaar geleden dat een jongen die veroordeeld werd voor een bewezen verkrachting (wat op zich al erg uitzonderlijk is) veroordeeld werd tot 10 dagen de tuin van het stadspark helpen onderhouden. Ik heb ook ergens gehoord dat verkrachting niet zo ernstig genomen wordt in Latijns-amerika. Dat is niet ok. Maar anderzijds heb je het andere uiterste zoals Scandinavië. Daar zie je dat Assange gezocht wordt omdat hij een vrouw gepenetreerd zou hebben zonder haar expliciete toestemming, nadat ze met toestemming seks hadden gehad, en voordat ze lekker samen een ontbijt met koffie namen...
Iedereen weet natuurlijk dat de echte reden voor z'n beschuldiging elders ligt, maar het zijn zulke gekke wetten die de VS de mogelijkheid hebben gegeven om Assange in Europa te vervolgen.

Laatst gewijzigd door tomm : 21 maart 2017 om 09:22.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2017, 09:32   #1009
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Overal in de wereld staan deze criminelen op de laagste rang, behalve in ISIS achtige staten waar pedofilie legaal is.

België lijkt mij een land bij uitstek om een ander een oor aan te naaien door hem als pedo aan te melden bij de politie en in de pers hierover veel kabaal te maken.

Itt Nedeland.

In Nederland lopen er 3 a 4 pedojagers die op 'pedofielen' jacht maken rond en hebben rond 2011 voor veel schade gezorgd. Deze lieden gingen zelf op onderzoek uit en zochten de pers op. Ze zijn allen financieel geruïneerd door schadeclaims van hun slachtoffers en zover ik weet moest 1 pedojager zelfs onderduiken (deze pedojager is zelf overigens veroordeeld voor een pedofiel delict).
Vroeg of laat lopen die ook in België tegen de lamp. Je moet er immers de kinderen in betrekken, kinderen doen liegen is niet simpel, en dikwijls, na stevige ondervraging, vallen die kinderen vlug door de mand.
En ja, een valse verklaring over pedofilie is inderdaad een zware misdaad, die streng bestraft moet worden.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2017, 09:33   #1010
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ook in België bestaat dat : de fameuze Marcel Vervloesem, met zijn "werkgroep Morkhoven" bleek zelf niet vies te zijn van de kindertjes.

Altijd opletten met zelfuitgeroepen kruisvaarders...
idd... Net zoals de grootste homohaters meestal zichzelf ontkennende homo's zijn...
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2017, 09:34   #1011
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.868
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
De naam zegt me iets maar ik kan het niet direct plaatsen.... Ah well, wist je dat Luk Alloo eveneens die ex-burgemeester van Berchem in de Filipijnen is gaan bezoeken, zit schijnbaar vast voor pedofilie alleen heeft niemand hem tot nu toe vrij gekregen.......
The one and only Pros Slachmuylders van Open VLD. Weigerde als districtsburgemeester nog homohuwelijken af te sluiten.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2017, 09:37   #1012
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Het is niet omdat daar corruptie is dat hij automatisch onschuldig is.
Nee, maar als je dat weet en je kent Johan persoonlijk, en je hoort z'n verhaal, lijkt het allemaal zeer aannemelijk. Ik weet nog goed dat ik met hem sprak een maand of zo voor hij gearresteerd werd. Hij zei dat hij naar België zou verhuizen binnen enkele maanden, z'n vrouw was al verhuisd om voor haar bejaarde ouders te zorgen. Daardoor was z'n huis nogal leeg vond hij.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2017, 09:40   #1013
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Maar Johan zegt dat hij onschuldig is!
Ja, en behalve het feit dat hij mensen die met louche zaken bezig waren onderdak heeft gegeven, is hij ook onschuldig. Nogmaals, voor zoiets zou hij in België zelfs nooit in de gevangenis belanden.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2017, 09:43   #1014
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Behalve dan het nietige element dat er effectief een drugslab in zijn huis stond.
Ook dat is veel gezegd, het ging over een kamer, enkele plantjes, allemaal heel amateuristisch. En dat in een land bekend van vliegtuig ladingen cocaïne.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2017, 09:50   #1015
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
The one and only Pros Slachmuylders van Open VLD. Weigerde als districtsburgemeester nog homohuwelijken af te sluiten.
Ik ben op de Filippijnen geweest en je ziet de kinderhandel daar gewoon heel openlijk. Als hij in een corrupt land als de Filippijnen daar toch voor veroordeeld werd wil dat zeggen dat hij het erg bond gemaakt moet hebben.
Zulke smeerlappen mogen ze gerust laten rotten in de uitstekende (kuch kuch) gevangenis accomodatie van de Filippijnen. Totaal niet te vergelijken met Johan.





Wat een vieze kerel. Hopelijk laten ze hem daar rotten voor de rest van z'n leven.

Laatst gewijzigd door tomm : 21 maart 2017 om 10:01.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2017, 10:17   #1016
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
The one and only Pros Slachmuylders van Open VLD. Weigerde als districtsburgemeester nog homohuwelijken af te sluiten.
Dat was het! Den Prosper! lol
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2017, 10:18   #1017
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Behalve dan het nietige element dat er effectief een drugslab in zijn huis stond.
Ja hoor Parcifal Dag Parcifal......
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2017, 10:21   #1018
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik ben op de Filippijnen geweest en je ziet de kinderhandel daar gewoon heel openlijk. Als hij in een corrupt land als de Filippijnen daar toch voor veroordeeld werd wil dat zeggen dat hij het erg bond gemaakt moet hebben.
Zulke smeerlappen mogen ze gerust laten rotten in de uitstekende (kuch kuch) gevangenis accomodatie van de Filippijnen. Totaal niet te vergelijken met Johan.





Wat een vieze kerel. Hopelijk laten ze hem daar rotten voor de rest van z'n leven.
Straalt idd iets louche uit....
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2017, 10:58   #1019
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ja hoor Parcifal Dag Parcifal......
Jij had advocaat moeten worden. Je zou goud scheppen!
Je argumentatie laat alom de monden openvallen en de andere partij door het stof rollen uit wanhoop.

parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2017, 12:22   #1020
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik ben op de Filippijnen geweest en je ziet de kinderhandel daar gewoon heel openlijk. Als hij in een corrupt land als de Filippijnen daar toch voor veroordeeld werd wil dat zeggen dat hij het erg bond gemaakt moet hebben.
Zulke smeerlappen mogen ze gerust laten rotten in de uitstekende (kuch kuch) gevangenis accomodatie van de Filippijnen. Totaal niet te vergelijken met Johan.
Wat een vieze kerel. Hopelijk laten ze hem daar rotten voor de rest van z'n leven.
Omdat een ander Belg in de Filipijnen vast zit voor pedofilie moet de Boliviaanse overheid JB vrij laten voor drugs wat minder erg zou zijn.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be