Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 juli 2019, 12:54   #321
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Iedereen zal wel de natuurlijke reflex hebben 'op te treden' als zijn eigen dochter/vrouw wordt lastig gevallen.
ik mag hopen dat iedereen nog de reflex bezit om tussen te komen wanneer ze zien dat gelijk welke vrouw of kind wordt lastig gevallen.

ik weet in elk geval dat ik het voor mezelf schaamtelijker zou vinden om niks gedaan te hebben dan om kletsen gekregen te hebben.
ik zou er veel langer mee zitten ook.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2019, 12:58   #322
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Iedereen zal wel de natuurlijke reflex hebben 'op te treden' als zijn eigen dochter/vrouw wordt lastig gevallen.
De do-gooder aka soy-boy en snowflake generatie, nee hoor die bieden hun zuster nog aan als extraatje. West Europa is verloren, niemand is nog bereidt te vechten voor onze hoogstaande beschaving juist omdat ze zo hoogstaand is.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2019, 13:02   #323
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik mag hopen dat iedereen nog de reflex bezit om tussen te komen wanneer ze zien dat gelijk welke vrouw of kind wordt lastig gevallen.

ik weet in elk geval dat ik het voor mezelf schaamtelijker zou vinden om niks gedaan te hebben dan om kletsen gekregen te hebben.
ik zou er veel langer mee zitten ook.
Kletsen is één ding (wetend wie die molesteerders doorgaans zijn, is een mes tussen je ribben absoluut ook een mogelijkheid), maar ons gerecht zal sowieso nog zorgen voor een figuurlijk pijnlijke epiloog.
Hier op het forum zitten misschien wel enkele stoere bonken, maar in het echte leven blijken de meesten toch weg te kijken als het heet wordt.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2019, 13:07   #324
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik mag hopen dat iedereen nog de reflex bezit om tussen te komen wanneer ze zien dat gelijk welke vrouw of kind wordt lastig gevallen.

ik weet in elk geval dat ik het voor mezelf schaamtelijker zou vinden om niks gedaan te hebben dan om kletsen gekregen te hebben.
ik zou er veel langer mee zitten ook.
Ik heb het vorige maand nog met slechts een tien a vijftiental verrijkers meegemaakt, buiten Hoomer en zijn zoon niks nada nul nougabollen, niemand komt zich moeien iedereen doet of zijn neus bloed. Een bedankje krijg je niet maar achteraf verwijten krijgen dat je racist bent dat wel, het zag er heel slecht uit voor dat gezinnetje waar yuppie papa dacht dat hij zich eruit kon praten, zelfs zijn twee jarige peuter kreeg een trap.
Toen de politie er eindelijk aankwam waren de vogels gevlogen.
De Jules vergiste zich deerlijk toen hij zei dat de Belgen de dapperste van alle krijgers waren.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 30 juli 2019 om 13:08.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2019, 13:08   #325
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
De do-gooder aka soy-boy en snowflake generatie, nee hoor die bieden hun zuster nog aan als extraatje. West Europa is verloren, niemand is nog bereidt te vechten voor onze hoogstaande beschaving juist omdat ze zo hoogstaand is.
U verwart politiek correct fanatisme (inclusief al haar dogma's) met beschaving me dunkt...
En er zijn meer mensen bereid om te vechten dan u denkt vrees ik.
Zoveel zelfs dat het een wonder mag heten dat het nog niet tot een massaconfrontatie gekomen is...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2019, 13:10   #326
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
U verwart politiek correct fanatisme (inclusief al haar dogma's) met beschaving me dunkt...
En er zijn meer mensen bereid om te vechten dan u denkt vrees ik.
Zoveel zelfs dat het een wonder mag heten dat het nog niet tot een massaconfrontatie gekomen is...
Niet zolang men denkt: "Ik heb teveel te verliezen", dat ze door die denkwijze wel eens alles zouden kunnen verliezen komt bij hen niet op.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 30 juli 2019 om 13:11.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2019, 13:11   #327
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Kletsen is één ding (wetend wie die molesteerders doorgaans zijn, is een mes tussen je ribben absoluut ook een mogelijkheid), maar ons gerecht zal sowieso nog zorgen voor een figuurlijk pijnlijke epiloog.
Hier op het forum zitten misschien wel enkele stoere bonken, maar in het echte leven blijken de meesten toch weg te kijken als het heet wordt.
t is mss persoonlijk,

ik heb als 16-17 jarige ooit eens een vrouw bij haar haar zien wegsleuren door nen beer van nen dokwerker uit een café ... ik was nog heel jong toen, nog niks gezien, niks meegemaakt, en heb niks gedaan toen, niks gezegd, ik was volledig in shock.
wel ik heb daar nog jaren mee gezeten ... daarom ook dat ik dit wel weet van mezelf, en t is ook al wel een paar keer voorgevallen, ik kan u dus ook uit ervaring zeggen dat een paar woorden meestal voldoende zijn, ook bij jong crapuul.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2019, 13:17   #328
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Niet zolang men denkt: "Ik heb teveel te verliezen", dat ze door die denkwijze wel eens alles zouden kunnen verliezen komt bij hen niet op.
2
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2019, 18:50   #329
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.834
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
U verwart politiek correct fanatisme (inclusief al haar dogma's) met beschaving me dunkt...
En er zijn meer mensen bereid om te vechten dan u denkt vrees ik.
Zoveel zelfs dat het een wonder mag heten dat het nog niet tot een massaconfrontatie gekomen is.
..
Het gevecht is al begonnen. De eerste vechtjas werd al gespot.

Naam: 84001760-boze-man-met-gecrashte-mobiele-telefoon-op-straat.jpg
Bekeken: 454
Grootte: 136,1 KB

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 juli 2019 om 18:52.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2019, 18:54   #330
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Het gevecht is al begonnen. De eerste vechtjas werd al gespot.

Bijlage 111102
Narcist!
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2019, 18:57   #331
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.834
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Narcist!
Wie gaat hier nog vechten. De vergrijzing is een feit. Alleen bij de allochtonen zitten nog jongeren die eventueel zouden willen vechten en dan nog
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2019, 19:29   #332
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
De do-gooder aka soy-boy en snowflake generatie, nee hoor die bieden hun zuster nog aan als extraatje. West Europa is verloren, niemand is nog bereidt te vechten voor onze hoogstaande beschaving juist omdat ze zo hoogstaand is.
Of het al helemaal verloren is, weet ik niet. Wat ik wel weet is dat we momenteel een maatschappij in verval zijn.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2019, 19:31   #333
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.584
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Wie gaat hier nog vechten. De vergrijzing is een feit. Alleen bij de allochtonen zitten nog jongeren die eventueel zouden willen vechten en dan nog
Ach uitzonderlijk breek ik nog eens los maar in feite is dat een zwakte de controle verliezen. Doorgaans is een blik genoeg.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2019, 19:31   #334
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
t is mss persoonlijk,

ik heb als 16-17 jarige ooit eens een vrouw bij haar haar zien wegsleuren door nen beer van nen dokwerker uit een café ... ik was nog heel jong toen, nog niks gezien, niks meegemaakt, en heb niks gedaan toen, niks gezegd, ik was volledig in shock.
wel ik heb daar nog jaren mee gezeten ... daarom ook dat ik dit wel weet van mezelf, en t is ook al wel een paar keer voorgevallen, ik kan u dus ook uit ervaring zeggen dat een paar woorden meestal voldoende zijn, ook bij jong crapuul.
Heel begrijpelijk dat zulke beelden lang blijven nazinderen.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2019, 23:50   #335
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Niet zolang men denkt: "Ik heb teveel te verliezen", dat ze door die denkwijze wel eens alles zouden kunnen verliezen komt bij hen niet op.
Helaas heeft Hoomer een zeer sterk punt.

Deze onwil om op te komen voor wat juist is, en hier ook de handen voor vuil te maken, is een teken van een beschaving in verval.

Dit is niet alleen merkbaar bij situaties op straat (aanranding vrouwen of kinderen en omstaanders doen alsof hun neus bloedt) maar ook in andere situaties.

Ik verbaas mij er iedere dag over hoeveel mensen liever leven met de shit van anderen dan voor zichzelf op te komen.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2019, 00:47   #336
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.410
Standaard

Ik vind dat we moeten stoppen met te zwemmen in Europa.
't Bad laten leeglopen, de Commies door de gaatjes wurmen naar 't riool, en de samenleving terug wat toffer maken.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2019, 01:08   #337
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.410
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Niet zolang men denkt: "Ik heb teveel te verliezen", dat ze door die denkwijze wel eens alles zouden kunnen verliezen komt bij hen niet op.
Teveel te verliezen ?
Nu ???
LOL.
Het IS al verloren.
Waar is de toffe samenleving van weleer?
Er was 1 Bende Van Nijvel per decennium.
En overal vrije ruimte en open plaatsen.
Kijk naar nu.
Elke dag een Bende Van Nijvel.
Overal versperringen verbodsborden en hekkens.
Vreemd volk dat scheldt van de ene kant van 't straat naar vreemd volk aan de andere kant.
Vreemd volk dat gas bijgeeft om demonstratief voorrang te kunnen pakken.
Overal verwaarlozing, leegstand en bergen afval.
Op de fietspaden langs de geparkeerde vrachtwagens aan de invalswegen ligt het vol glas. Van kapotgeslagen ruiten om in te breken.
De grachten langs die paden liggen vol met zakken afval. Achter elk bosje staan zakken met steenpuin of slachtafval.
Wat doen mensen dan: ze keren zich in zichzelf, maar hun lont, ALS ze aangestoken raakt, wordt steeds korter.
Alle stappen lees je over heisa geweld enz met als er dan doden vallen de buren en kennissen die zeggen totaal verrast te zijn, die zeggen dat nooit te hebben gedacht.
Der is een rode lijn.
Als je de dagelijkse veelheid aan kleine correcties tegenhoudt, krijg je enkele grote.
Wie gaat dan verbaasd zijn?
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be