Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 mei 2016, 14:29   #101
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tashunka Bekijk bericht
er is geen enkel bewijs dat degene die nu het ip adres gebruikt ook diegene was die dat weken geleden heeft gedaan. Er is een mogelijke variabele zijnde de gebruiker.

U zal hen niet overtuigen.
het IP adres is weken geleden gebruikt om de account te openen te samen met een email die de naam van de betrokkenen draagt.

[email protected]
en hetzelfde voor eric

dat kan je toch niet vervalsen. De registratie is gebeurt met dat IP nr die overeenkomt met je woonst en je email adres is je eigen naam ???
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2016, 20:35   #102
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Volgens mij kan je best elk je IP adres laten tatoeëren en dan hier de foto posten

Wij zullen dan JF contacteren om het uit te leggen
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2016, 21:37   #103
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

geef het op
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2016, 21:43   #104
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Oh ja en dit is ook net binnen op JF

http://www.juridischforum.be/forum/v...p?f=47&t=72235
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2016, 21:47   #105
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard sterfhuisconstructies

Ik zal het voor de veiligheid hier maar knippen en plakken anders gooien ze het toch weer van hun forum. Toffe meid die Maxima ,ze durft mij te verdedigen.

Sterhuisconstructies Zijn Geen Pest

Meld dit bericht


Citeer


#1 , 1 uur 34 minuten geleden (13 Mei 2016 20:07)

Hallo dag iedereen. Hier is de Maxima weer. Nadat mijn vorig bericht na enkele uren weg was, het andere vrijwel onmiddellijk afgesloten, met slecht 2 commentaren van:
- asperger. Vrij neerbuigend (waarschijnlijk wel goed bedoeld) over mijn jonge leeftijd.
/ Wel Maxima je bent nog jong (want nog student) en hebt dus nog gebrek aan levenswijsheid.
Ik kan u vertellen dat er zo een hele galerij van Belgische criminelen bestaat die eerst na jaren werd veroordeeld.
Denk bv aan de Moneytron affaire, maar gezien uw "prille" leeftijd hebt u dat niet bewust meegemaakt.
Als jurist zal u het in de toekomst nog meer meemaken dat het Belgische gerecht veel te traag werkt. Maar dat doet geen afbreuk aan het feit dat uiteindelijk dat de criminelen terecht werden veroordeeld.
Antw. Wij jongeren zijn vlug levenswijs. En hebben toegang tot meer informatie dan vroeger. Moneytron ken ik zeker wel. Wij vinden JP Van Rossem allemaal nen 'toffe' Pee! Waarom er Rienk Kamer en American Land Program ook niet bijhalen?
En alle criminelen uiteindelijk veroordeeld.... laat me aub niet lachen! dit is een lachwekkende uitspraak!
Enfin:

LeenW comment 2:
/ Met alle respect voor uw onderzoek, maar ik denk dat we die veroordeelde fraudeur hier al genoeg aandacht gegeven hebben
Antw. Ik dacht dat dit forum open stond voor iedereen. Blijkbaar is dit niet zo...
Veroordeelde fraudeur, volgens mij (ons) lopen er wel meer rond. Waarom denk je dat ik Rechten studeer?
Trouwens het is niet omdat men veroordeeld is geweest dat men altijd alles fout doet. Er zijn genoeg zakenmensen die al in faling zijn gegaan en nu terug succesvol terug bezig zijn.
Denk voorbeeld aan Donald Trump. 5 veel geroep maar hij is kandidaat om President te zijn!

Door al dat eigenaardig gedoe op dit forum wilde beschuldigingen van onder andere (weliswaar verontschuldigingen van de 'webmaster' Bart):
LeenW / Denlowie / Asperger / TomVDj / lanox / advo-immo / sloeberken / thejudge007 / JPV en mogelijk vergeet ik er een paar, ben ik zelf en enkele vrienden verder op zoek gegaan naar info.
Eerst de regels van het Forum eens goed doorgelezen. Begrijp NU dat die man Paul razend was en wild om zich heen schopte. Vooral asperger was nogal grof tegen Paul de sterfhuisconsulent.
Als ik alles volgde dacht ik er zelfs even aan de ganse Faculteit te mobiliseren om de website plat te leggen.
Ik begrijp niet dat hij nu verwijderd is (laster en smaad over zich kreeg) en dat de eigenlijke schuldigen vrijuit gaan zelfs zonder een berisping.
Hij deed volgens ons wat een 'echte man doet' als hij aangevallen word, terug vechten.
Op aanraden van mijn Mentor even rustig geademd en verder op zoek gegaan. Sterfhuisconstructie versus slachthuisconstructie enz...

Intussen hebben we heel veel gevonden en gaan Paul de sterfhuisconsulent uitnodigen op onze faculteit om niet alleen zijn levensverhaal te komen vertellen maar vooral hoe zit dat nu met die sterfhuizen! en waarom is iedereen daar zo vies van?
Ook hoe Wiskunde toe te passen in Rechtsleer. (die man schijnt er een crack in te zijn).

Als er nu mensen zijn (nicknames of niet) die mij nog kunnen helpen feel free to comment.
Ben benieuwd wat dit gaat opleveren... (oeps hoop dat er geen schrijffouten instaan, anders krijg ik daar zeker commentaar op van de Mismatchers.

Oh vergeten: intussen ook diverse bedrijven gevonden die via een Sterfhuisconstructie succesvol zijn doorgestart. WCO veel vraagtekens bij.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2016, 21:50   #106
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

no comment zeker

#2 , 1 uur 25 minuten geleden (13 Mei 2016 20:17)

Bericht aan een 64-jarige would-be transgender:

Hij kon het stalken niet laten (pom-pom)
Hij stal-lekte iedere dag (pom-pom)
Enz....

Jongens (euh..en meisjes) wat een zielige sukkelaar dat sterfhuisje!
De vleesgeworden faling!!!!

Asperger houdt niet van criminele breedsmoelkikkers en wil jonge maagden (nu ja...) ertegen beschermen!!!!

ps: webmaster, dit bericht en het bovenstaande bericht van de maagd van Berchem dienen enkel om verwijderd te worden!

Laatst gewijzigd door asperger op 13 Mei 2016 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2016, 21:54   #107
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Succesvol doorstarten met honderden leveranciers in hun kielzog falend en vele nieuwe werklozen bovenop telkens.
.
Het kan aan mij liggen maar het is een typische Belgische achterdeur voor rijk volk van ons kent ons.

Dat ge er nog reclame voor maakt ook?
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2016, 01:15   #108
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Op het moment dat je als sterfhuisconsulent wordt gecontacteerd ,is de onderneming quasi failliet ,en zijn de schuldeisers al gedupeerd en gaan de werknemers al hun job verliezen. ikzelf ben altijd gecontacteerd geweest 1a maximaal 2 weken voor de faling. Ingeval van faling is iedereen gedupeerd. Ingeval van sterfhuisconstructie wordt er nog veel gered.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2016, 01:32   #109
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Strafklacht

STRAFKLACHT

Schitterend idee ,dan kan de onderzoeksrechter ineens vaststellen dat ik geen 3 aliassen heb .

DOEN NU DIREKT ?NIET WACHTEN

Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb ,
En nu naar bed.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2016, 07:54   #110
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Succesvol doorstarten met honderden leveranciers in hun kielzog falend en vele nieuwe werklozen bovenop telkens.
.
Het kan aan mij liggen maar het is een typische Belgische achterdeur voor rijk volk van ons kent ons.

Dat ge er nog reclame voor maakt ook?
Ja een echte kindertuin ,kunnen we de draad terug oppikken en ingaan op deze opmerking van Mambo die de kern raakt van deze topic aub,zijn er nog leden die er zo over denken ,dan kan ik hun opmerkingen in totaal beantwoorden met een technisch juridische motivatie.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2016, 08:56   #111
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Paul de sterfhuisconsulent.

Sorry MAMBO maar het JF is nu ook al de berchten van dat studentje aan het vernietigen en verwijderen dus ik plaats het even hierna en daarna nemen we de draad van de distutie terug op.



Paul de sterfhuis consulent

Meld dit bericht


#1 , 1 week 5 dagen geleden (01 Mei 2016 10:14)

Goedemorgen allemaal...
en speciaal voor
@ recht op antwoord en @ ik ben radeloos en @ denlowie

Na over en weer gedoe kreeg ik dit bericht van de webmaster.
Ik neem aan dat ik hiermee gezuiverd ben van al de wilde beschuldigingen die ik over me heen kreeg.
__________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________
Beste Maxima cum laude,
Wil onze oprechte excuses aanvaarden voor de vergissing die plaatsvond.
Het IP-adres waarmee u berichten plaatste kwam exact overeen met het IP-adres van iemand die misbruik maakt van onze website.
Met vriendelijke groeten,
Bart Demyttenaere
Beheerder Juridisch Forum
__________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________
Natuurlijk is er altijd ergens ook een positieve zijde aan.
Door nieuwsgierigheid vanwege, de valse beschuldigingen aan mijn adres, ben ik samen met enkele campus vrienden alles gaan opzoeken over deze man.
Wij hebben in de bibliotheek zijn Trends Tendances van 14 maart 1996 gevonden want deze is niet terug te vinden op het net .
Het verhaal is ongelooflijk en het bevestigd inderdaad dat hij de uitvinder is van de sterfhuisconstructie volgens het Belgische recht. Het verhaal bevestigd dat hij sinds 1988 elke week door de Gerechtelijke politie in gans Vlaanderen werd opgeroepen en dat hij zelfs 1 maal 6 weken aan een stuk is ondervraagd. Aangezien men geen onwettelijkheid kon ontdekken heeft men hem moeten laten gaan.
Volgens Trends werkte de sterfhuis consulent op een wiskundig model gebaseerd op abstracte algebra en kende hij meer dan 3000 arresten in verband met insolventie uit zijn hoofd.

Van een combinatie van wiskunde en recht hebben wij op de faculteit nog nooit gehoord. 99 procent van ons hebben vaak voor studies recht gekozen omdat we zwak waren in wiskunde en abstracte algebra
Bij verder opzoekingen blijken er ongelooflijk veel artikels in kranten en tijdschriften verschenen te zijn over deze persoon, gaande van front nieuws in de financiële tijd tot stadsfiguur in de gazet van Antwerpen met als titel “de Christus der gefailleerde.”
Al deze artikels zijn niet gedigitaliseerd (voor de periode 1997) zodat we ze echt fysiek in het archief zijn gaan opzoeken.
Uit de stukken van de Kamer en Senaat blijkt dat deze man de oorzaak is van praktisch al de reparatie wetten tussen 1993 en 2002.

Wat wij niet begrijpen is als die man gedurende al die 9 jaren niet is kunnen opgepakt worden omdat hij klaarblijkelijk binnen de toenmalige wetten bleef, hoe is hij dan kunnen veroordeeld worden en waarom bleef zijn dossier dan 4 jaar in de kast liggen ?
Immers het feit dat al die wetten zijn gewijzigd bevestigd toch dat hij binnen de geldende oude wetten perfect legaal werkte, anders moest men toch al die nieuwe wetten niet stemmen.
Wij gaan verder met onze opzoekingen, maar nu heb ik nog altijd niet de definities over sterfhuisconstructies legaal en illegaal, ziekenhuisconstructies en slachthuisconstructies.

Ik kan het hem ook niet meer vragen per PB omdat hij schijnbaar van het forum is gebannen....
Ik heb wel zijn open brief aan het forum gekregen via PB en begrijp hoe die man zich voelde omdat ik toen zelf onschuldig werd beschuldigd (omdat ik mijn alias met hoofdletters schreef)!
Ook zijn verwijderde draad van de Panama papers heb ik gekregen en op het nieuws is intussen verschenen wat hij daar in aankondigde.

Een vraag die ik heb: ik ben toch wel degelijk op een juridisch forum want het komt mij allemaal zeer bizar over.
Over en weer gedoe van beschuldigingen kan ik nu missen, maar wilde dit toch in de groep gooien in de hoop dat iemand mij verder kan helpen.

--------------------------------------------------------------------------------
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2016, 09:11   #112
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Dat er een vorm van doorstarten bestaat daar ben ik ook voorstander van.
Een 2 tal jaar geleden had ik zo een klant waar we wekelijks veel werk voor deden.
Een grote en zeer bekende winkelketen.

Een jaar lang susten ze ons en al hun andere leveranciers en ook hun eigen personeel met de garantie dat alles wel in orde ging komen.

Uiteindelijk hebben ze een lijst van 4 bladzijden lang met leveranciers niet betaald, op een of andere manier idd kunnen doorstarten...onder dezelfde naam...en 4,5 miljoen € schulden kunnen kwijtspelen.
O.a. ons dus.
1 jaar wekelijks veel werk en kosten konden wij op onze buik schrijven.
Ook kosten aan ons personeel ten dienste van hun.

Dat ze doorstarten is 1.
Dat ze een afbetaling van hun schulden in die voorwaarde moeten opnemen zou op zijn minst een deel van die voorwaarde moeten zijn.

En indien dit niet kan...dan gewoon faillissement zoals ieder ander.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2016, 09:35   #113
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Sterfhuiconstructie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Dat er een vorm van doorstarten bestaat daar ben ik ook voorstander van.
Een 2 tal jaar geleden had ik zo een klant waar we wekelijks veel werk voor deden.
Een grote en zeer bekende winkelketen.

Een jaar lang susten ze ons en al hun andere leveranciers en ook hun eigen personeel met de garantie dat alles wel in orde ging komen.

Uiteindelijk hebben ze een lijst van 4 bladzijden lang met leveranciers niet betaald, op een of andere manier idd kunnen doorstarten...onder dezelfde naam...en 4,5 miljoen € schulden kunnen kwijtspelen.
O.a. ons dus.
1 jaar wekelijks veel werk en kosten konden wij op onze buik schrijven.
Ook kosten aan ons personeel ten dienste van hun.

Dat ze doorstarten is 1.
Dat ze een afbetaling van hun schulden in die voorwaarde moeten opnemen zou op zijn minst een deel van die voorwaarde moeten zijn.

En indien dit niet kan...dan gewoon faillissement zoals ieder ander.
Mambo ,bedankt om de discutie terug op te starten

zeer moeilijk om met deze gegevens vast te stellen of het om een doorstart ,een legale of een strafbare sterfhuisconstructie gaat.

Bij een doorstart is er altijd eerst een faillissement en wordt er van de curator gekocht en er zijn nog 2 andere mogelijkheden van doorstart.

Een doorstart is een sterfhuisconstructie die gebeurt onder gerechtelijk toezicht dit wil zeggen :

in het kader van een W.C.O toepassing art 44
In het kader van een faillissement ;dus verkoop door curator met toestemming rechtbank
In het kader van een gedwongen verkoop door de pandhoudende schuldeiser (de bank) met toestemming beslag rechter en per deurwaarder

Deze constructies behoren zeker tot de legale sterfhuisconstructies en moeten niet aangevallen worden.

De constructie zelf kan dus nooit aangevallen worden en is onomkeerbaar.


Maar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!

Als een leverancier kan bewijzen dat de zaakvoerders:bestuurders op de hoogte waren van het nakend faillissement en alsnog bestellingen hebben geplaatst ,wetende dat die niet zouden betaald worden. Dan kan elke leverancier de bestuurders aanvallen persoonlijk op 1382 BW

zie ook :http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=18
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 14 mei 2016 om 09:47.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2016, 09:43   #114
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Er was in elk geval een curator.
Over hoe zo n constructie in elkander zit heb ik geen ervaring.

Wel is het geen geheim dat via de curator soms voor een belachelijk laag bedrag een zaak kan terug overgenomen worden
Als dat gedaan word door een NV zal in veel van die gevallen gewoon dezelfde groep hun eigen zaak terug kopen minus schulden neem ik aan.

Een en ander is bedenkelijk.
Daarom niet onwettelijk...maar bedenkelijk en neigt naar opgezette fraude.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2016, 09:55   #115
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Sterfhuisconstructies

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Er was in elk geval een curator.
Over hoe zo n constructie in elkander zit heb ik geen ervaring.

Wel is het geen geheim dat via de curator soms voor een belachelijk laag bedrag een zaak kan terug overgenomen worden
Als dat gedaan word door een NV zal in veel van die gevallen gewoon dezelfde groep hun eigen zaak terug kopen minus schulden neem ik aan.

Een en ander is bedenkelijk.
Daarom niet onwettelijk...maar bedenkelijk en neigt naar opgezette fraude.
ER is er een vonnis geweest in Mechelen waarbij 1 vrouwelijke rechter oordeelde dat ingeval van sterfhuisconstructies en of doorstarten er steeds moest verkocht worden aan de going concern waarde en niet aan de venale en of liquiditeitswaarde. Anders is het ontdraging van aktief. Dus als de curator te goedkoop heeft verkocht (in het kader van een doorstart weliswaar) dan val ik hem aan persoonlijk door een officiele schatter aan te duiden en de zaak te gaan schatten en de 3 verschillende prijzen op te geven in zijn schattingsverslag.

Een doorstart herken je omdat de factuur is vrijgesteld van BTW art 11

De going concern waarde is normaal ongeveer het dubbele van de venale waarde.

Zoek het arrest in Mechelen op want dit was een uniek arrest.
VOOR DE CORRECTIONELE RECHTBANK TE MECHELEN
Zitting 05.10.2005 om 10 uur
In de zaak Openbaar Ministerie /Scheers

heb enkel de inleidende zitting maar niet het vonnis
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 14 mei 2016 om 10:12.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2016, 10:11   #116
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
ER is er een vonnis geweest in Mechelen waarbij 1 vrouwelijke rechter oordeelde dat ingeval van sterfhuisconstructies en of doorstarten er steeds moest verkocht worden aan de going concern waarde en niet aan de venale en of liquiditeitswaarde. Anders is het ontdraging van aktief. Dus als de curator te goedkoop heeft verkocht (in het kader van een doorstart weliswaar) dan val ik hem aan persoonlijk door een officiele schatter aan te duiden en de zaak te gaan schatten en de 3 verschillende prijzen op te geven in zijn schattingsverslag.

De going concern waarde is normaal ongeveer het dubbele van de venale waarde.

Zoek het arrest in Mechelen op want dit was een uniek arrest.
Ik kan daar geen getal uit opmaken.
Maar de meeste nv 's bestaan uit een opsplitsing van meerdere bedrijven al dan niet met een eigen maatschappelijke zetel in hetzelfde gebouw waar een deur tussen zit en een bedrijfskapitaal die zowel het een als het andere activiteit dekt.
Dus als deur links failliet gaat kan deur rechts de going concern dikwijls wel indekken en zo de activiteiten overnemen.

Of ben ik mis?
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2016, 10:21   #117
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ik kan daar geen getal uit opmaken.
Maar de meeste nv 's bestaan uit een opsplitsing van meerdere bedrijven al dan niet met een eigen maatschappelijke zetel in hetzelfde gebouw waar een deur tussen zit en een bedrijfskapitaal die zowel het een als het andere activiteit dekt.
Dus als deur links failliet gaat kan deur rechts de going concern dikwijls wel indekken en zo de activiteiten overnemen.

Of ben ik mis?
Wie het koopt heeft geen belang enkel de prijs moet juist zijn ,in het geval van doorstart dus de going concern waarde.

Cass 12 nov 1914

Hoe dat dat arrest er is kunnen komen terwijl de duitsers net waren binnengevallen bewijst nog maar eens dat cassatie ver van de gewone wereld is.

Dit cassatie arrest bevatte een fout namelijk dat ook de besteding van de gelden moet correct zijn .Die fout werd ook door mij ontdekt.



Niet strafbaar : De prijs is juist (going concern waarde) en de besteding is juist (respecteren van de samenloop en hypotheek wet art 7 & 8)


strafbaar De prijs is juist maar de besteding respecteert de samenloop niet, gevolg fraude en pauliaanse vordering (hij die verkeert betaald, betaald 2x !)


strafbaar ;de prijs is niet juist en de besteding ook niet ,gevolg totale vernietiging van de constructie en criminele vervolging voor frauduleus faillissement.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 14 mei 2016 om 10:30.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2016, 10:41   #118
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Boekhouding.
Niks is wat het lijkt.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 00:19   #119
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard sterfhuisconstructies taboe op het juridisch forum.

Iedereen die durfde het woord sterfhuisconstructie te gebruiken werd gebannen. Er was 1 ban gegeven op 10 jaar en nu op 1 week is gebannen .

De bedrijven docter omdat hij begonnen was over sterfhuisconstructies.

"Devriend/Ik ben de weg kwijt" omdat hij durfde de hulp in te roepen van de sterfhuisconsulent.

Maxima cum laude een studentje omdat zij durfde interesse te tonen in het onderwerp sterfhuisconstructies.

Maria Proco moeder van de beste vriendin van Maxima Cum laude omdat zij durfde het verwijderde bericht terug op het juridische forum te plaatsen.

Het domme blondje ,ook een vriendin van Maxima ,ook omdat zij de verwijderde berichten van maxima telkens opnieuw op het Juridisch forum plaatste.

ik hoop dat dit apart verhaal door de moderator uit mijn draad kan gehaald worden :"zijn sterfhuisconstructies maatschappelijk aanvaardbaar ?" en hier in min of meer chronologische volgorde kan aangehangen worden .ik wens hem daarbij alle hulp te bieden door de berichten aan te duiden die hier zouden moeten komen.Of kan ik tijdelijk de mogelijkheid hebben om mijn eigen draad op te kuisen via knip en plak.

Vooral de perikelen van dat studentje is ongelooflijk ,zij toonde enkel interesse in het onderwerp.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 00:24   #120
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Paul de sterfhuisconsulent

Paul de sterfhuis consulent

Meld dit bericht


#1 , 1 week 5 dagen geleden (01 Mei 2016 10:14)

Goedemorgen allemaal...
en speciaal voor
@ recht op antwoord en @ ik ben radeloos en @ denlowie

Na over en weer gedoe kreeg ik dit bericht van de webmaster.
Ik neem aan dat ik hiermee gezuiverd ben van al de wilde beschuldigingen die ik over me heen kreeg.
__________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________
Beste Maxima cum laude,
Wil onze oprechte excuses aanvaarden voor de vergissing die plaatsvond.
Het IP-adres waarmee u berichten plaatste kwam exact overeen met het IP-adres van iemand die misbruik maakt van onze website.
Met vriendelijke groeten,
Bart Demyttenaere
Beheerder Juridisch Forum
__________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________
Natuurlijk is er altijd ergens ook een positieve zijde aan.
Door nieuwsgierigheid vanwege, de valse beschuldigingen aan mijn adres, ben ik samen met enkele campus vrienden alles gaan opzoeken over deze man.
Wij hebben in de bibliotheek zijn Trends Tendances van 14 maart 1996 gevonden want deze is niet terug te vinden op het net .
Het verhaal is ongelooflijk en het bevestigd inderdaad dat hij de uitvinder is van de sterfhuisconstructie volgens het Belgische recht. Het verhaal bevestigd dat hij sinds 1988 elke week door de Gerechtelijke politie in gans Vlaanderen werd opgeroepen en dat hij zelfs 1 maal 6 weken aan een stuk is ondervraagd. Aangezien men geen onwettelijkheid kon ontdekken heeft men hem moeten laten gaan.
Volgens Trends werkte de sterfhuis consulent op een wiskundig model gebaseerd op abstracte algebra en kende hij meer dan 3000 arresten in verband met insolventie uit zijn hoofd.

Van een combinatie van wiskunde en recht hebben wij op de faculteit nog nooit gehoord. 99 procent van ons hebben vaak voor studies recht gekozen omdat we zwak waren in wiskunde en abstracte algebra
Bij verder opzoekingen blijken er ongelooflijk veel artikels in kranten en tijdschriften verschenen te zijn over deze persoon, gaande van front nieuws in de financiële tijd tot stadsfiguur in de gazet van Antwerpen met als titel “de Christus der gefailleerde.”
Al deze artikels zijn niet gedigitaliseerd (voor de periode 1997) zodat we ze echt fysiek in het archief zijn gaan opzoeken.
Uit de stukken van de Kamer en Senaat blijkt dat deze man de oorzaak is van praktisch al de reparatie wetten tussen 1993 en 2002.

Wat wij niet begrijpen is als die man gedurende al die 9 jaren niet is kunnen opgepakt worden omdat hij klaarblijkelijk binnen de toenmalige wetten bleef, hoe is hij dan kunnen veroordeeld worden en waarom bleef zijn dossier dan 4 jaar in de kast liggen ?
Immers het feit dat al die wetten zijn gewijzigd bevestigd toch dat hij binnen de geldende oude wetten perfect legaal werkte, anders moest men toch al die nieuwe wetten niet stemmen.
Wij gaan verder met onze opzoekingen, maar nu heb ik nog altijd niet de definities over sterfhuisconstructies legaal en illegaal, ziekenhuisconstructies en slachthuisconstructies.

Ik kan het hem ook niet meer vragen per PB omdat hij schijnbaar van het forum is gebannen....
Ik heb wel zijn open brief aan het forum gekregen via PB en begrijp hoe die man zich voelde omdat ik toen zelf onschuldig werd beschuldigd (omdat ik mijn alias met hoofdletters schreef)!
Ook zijn verwijderde draad van de Panama papers heb ik gekregen en op het nieuws is intussen verschenen wat hij daar in aankondigde.

Een vraag die ik heb: ik ben toch wel degelijk op een juridisch forum want het komt mij allemaal zeer bizar over.
Over en weer gedoe van beschuldigingen kan ik nu missen, maar wilde dit toch in de groep gooien in de hoop dat iemand mij verder kan helpen.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be