Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 april 2008, 11:22   #41
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Ze durven dat omdat indien u niet bij wet verplicht werd om dat geld af te staan, u geen rotte Euro zou weggeven...Of niet soms ?
O jawel, ik zou betalen voor infrastructuurwerken, voor onderwijs, voor tijdelijk werklozen, etc etc... Daar heb ik helemaal geen probleem mee. Waar ik wel een probleem mee heb is dat ik meer dan 50% van mijn inkomsten afsta aan mensen die het dan nog nodig vinden om mij te schofferen omwille van het feit dat ik goed verdien en dat het belastingsPERCENTAGE voor ons nog best wat hoger zou mogen zijn zodat ze uitkeringszekerheid hebben.

Genoeg is genoeg en trop is teveel mijn beste forumspook.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2008, 11:23   #42
delcom
Burgemeester
 
Geregistreerd: 22 juni 2007
Locatie: Zelzate
Berichten: 564
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Ik hoef geen argumenten naarvoor te brengen beste,als het over VLD en SPa gaat,die spreken voor zich.Bewijzen kan je overal vinden op internet.Waslijsten zelfs.
ik zal ook niet aandringen op argumenten, het feit dat u geen heeft verklaart voldoende
__________________
If you think you can beat me,try it,
don't cry when you fail
delcom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2008, 11:25   #43
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
VLD?DE PARTIJ VAN DE ACHTERUITGANG
VLD is één bende zakkenwassers,je moet echt van de ratten gebeten zijn om die nog een stem te gunnen.
Naast ons wonen ook zo'n VLD'ers...Klein pensioentje IGO voor alle TWEE,voordelen van huur en lasten.Maar ze zitten wel met 1.5 miljoen € op de bank.Door verkoop van eigendom en alle andere soorten poespas.
En het is niet van horen zeggen,maar van gezien,want dat madammeke is zelfs niet verlegen van haar papierke te laten zien.
Iedereen vind het een grote schande in de wijk.
Waarom is het een schande dat een gepensioneerde met 1,5 miljoen op de bank staat. Er ooit al eens bij stilgestaan hoeveel belastingen je moet afdragen alvorens je dergelijk kapitaal hebt verkregen?

Zonder de grootverdieners, mijn beste Gargamel, bestond er geen OCMW.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2008, 11:45   #44
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
VLD?DE PARTIJ VAN DE ACHTERUITGANG
VLD is één bende zakkenwassers,je moet echt van de ratten gebeten zijn om die nog een stem te gunnen.
Naast ons wonen ook zo'n VLD'ers...Klein pensioentje IGO voor alle TWEE,voordelen van huur en lasten.Maar ze zitten wel met 1.5 miljoen € op de bank.Door verkoop van eigendom en alle andere soorten poespas.
En het is niet van horen zeggen,maar van gezien,want dat madammeke is zelfs niet verlegen van haar papierke te laten zien.
Iedereen vind het een grote schande in de wijk.
jaloersen bok...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart De Wever terzake 15/09/2011
Dat is een valse redenering het is niet omdat je het gaat afmeten aan de wensen van een extremist dat je een goed akkoord hebt...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2008, 11:49   #45
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Waarom is het een schande dat een gepensioneerde met 1,5 miljoen op de bank staat. Er ooit al eens bij stilgestaan hoeveel belastingen je moet afdragen alvorens je dergelijk kapitaal hebt verkregen?

Zonder de grootverdieners, mijn beste Gargamel, bestond er geen OCMW.
modelbrugers eigenlijk die vld'ers
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart De Wever terzake 15/09/2011
Dat is een valse redenering het is niet omdat je het gaat afmeten aan de wensen van een extremist dat je een goed akkoord hebt...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2008, 11:52   #46
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
VLD?DE PARTIJ VAN DE ACHTERUITGANG
VLD is één bende zakkenwassers,je moet echt van de ratten gebeten zijn om die nog een stem te gunnen.
Naast ons wonen ook zo'n VLD'ers...Klein pensioentje IGO voor alle TWEE,voordelen van huur en lasten.Maar ze zitten wel met 1.5 miljoen € op de bank.Door verkoop van eigendom en alle andere soorten poespas.
En het is niet van horen zeggen,maar van gezien,want dat madammeke is zelfs niet verlegen van haar papierke te laten zien.
Iedereen vind het een grote schande in de wijk.
hebben ze het gestolen, of hebben ze er gewoon hard voor gewerkt ?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2008, 11:53   #47
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
hebben ze het gestolen, of hebben ze er gewoon hard voor gewerkt ?
als ze alle twee een pensioen hebben gok ik dat ze beiden wel gewerkt hebben zeker
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart De Wever terzake 15/09/2011
Dat is een valse redenering het is niet omdat je het gaat afmeten aan de wensen van een extremist dat je een goed akkoord hebt...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2008, 11:55   #48
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
inderdaad.

Bovendien: de successierechten werden uiteraard niet aangepast. Dus mensen die een huis erven moeten daar nu véél meer op laten vallen dan vroeger, met als gevolg dat er géén huisje meer overblijft (verplicht verkopen om successie te betalen).

Zolang men zelf in zijn eigen woning woont maakt het niet veel uit of die woningprijs nu met 150% stijgt of niet.
Degenen die er wèl bij varen zijn degenen die huizen verhuren!
je doet alsof een huis verhuren een misdaad of op zijn minst profitaritaat is ...

zo'n eigenaar heeft er toch maar voor gespaard zeker (en ook zijn belasting betaald, als hij het huis zelf gebouwd heeft, dan zelfs voor 60% overheidsbeslag inclusief)

en sorry hoor, maar zonder verhuurders ... is er woningnood ; dat experiment heeft Nederland al gehad in de jaren zeventig-tachtig ... t is daar nog niet compleet terug in de plooi ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2008, 14:43   #49
goodwill
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 25 april 2008
Berichten: 2.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Huisjesmelkers halen altijd hun trekken thuis...Daarom: dat niemand meer huur betaalt. Iedereen moet zijn woning kraken. Daklozen om te beginnen. Ofwel moeten die de allochtonen uit hun woning verdrijven die ze sowieso onrechtmatig bewonen. Het is niet normaal dat autochtonen op straat leven, of in tenten, terwijl wildvreemde buitenlanders van buiten Europa in sociale woningen slapen en kweken, op kosten van, en gesubsidieerd door de nationale autochtone gemeenschap.
Die forumspook toch.
Stond je niet vooraan in de rij toen het verstand werd uitgedeeld ?
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be