Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 januari 2014, 07:59   #22081
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kawadude Bekijk bericht
Dhnet is minder politiek correct blijkbaar, de geheime codes uit het artikel zonder naam of foto bleken dus te kloppen.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 10:16   #22082
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

http://www.standaard.be/cnt/dmf20140121_00939590


Citaat:
De vrouwelijke deelnemers die prinses Astrid zullen vergezellen tijdens de economische missie naar Saoedi-Arabië, van 14 tot 21 maart, ontvangen kortelings een voorbereidend dossier. Daarin zal hen gevraagd worden een hoofddoek en een abaya (een lang overkleed) te dragen, op vraag van de Saoedische autoriteiten.

Die maken één uitzondering: prinses Astrid wordt niet verplicht een abaya te dragen noch zich te sluieren. Als vertegenwoordigster van een staat, wordt zij vrijgesteld van deze verplichtingen, staat dinsdag in La Libre Belgique en la Dernière Heure.

De inschrijvingen voor de missie zijn nog open maar momenteel hebben reeds 250 personen zich ingeschreven voor deze economische missie: bedrijfsleiders, vertegenwoordigers van regionale en federale autoriteiten, enz. In de delegatie zitten uiteraard ook enkele tientallen vrouwen.

Een abaya is een soort van Saoedische burka: een lang kleed, in principe zwart, dat het lichaam bedekt, maar niet het aangezicht, de voeten of de handen. Het kleed wordt over de ‘klassieke’ kleding gedragen en is in regel verplicht voor vrouwen in Saoedi-Arabië en het Arabische schiereiland. Wat het hoofd betreft, zullen de vrouwen van de prinselijke handelsmissie de haren moeten bedekken met een gewone sjaal of een hoofddoek.



Weer zoiets waarvan je je afvraagt in welke rubriek je dat het best neerpoot...
Met bovenstaande artikel worden we weer met onze neus op het feit gedrukt dat die moslims hun wetten en regeltjes en achterlijk gedoe zomaar door de rest van de wereld hun strot aan het duwen zijn...
Maar de moslims die zich hier laten neervallen doen juist het omgekeerde: zijn passen zich niet aan aan ons, wij moeten akkoord gaan met wat zij willen in ons land! Hoofddoekjes, halal, offerfeest enz enz enz
Je weet uiteindelijk niet wie je het meest doet kotsen: die vreemde invallers of onze politiekers die voor die lui op hun buik kruipen...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 10:31   #22083
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140121_00939590

Weer zoiets waarvan je je afvraagt in welke rubriek je dat het best neerpoot...
Met bovenstaande artikel worden we weer met onze neus op het feit gedrukt dat die moslims hun wetten en regeltjes en achterlijk gedoe zomaar door de rest van de wereld hun strot aan het duwen zijn...
Maar de moslims die zich hier laten neervallen doen juist het omgekeerde: zijn passen zich niet aan aan ons, wij moeten akkoord gaan met wat zij willen in ons land! Hoofddoekjes, halal, offerfeest enz enz enz
Je weet uiteindelijk niet wie je het meest doet kotsen: die vreemde invallers of onze politiekers die voor die lui op hun buik kruipen...
Wat is het probleem, Astrid moet toch niet gesluierd rondlopen?
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 10:32   #22084
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Gelukkig is er altijd nog de Brusselse politie om ons met raad en daad bij te staan in de omgang met onze geliefde jongeren.

Politie: "Wat kom je hier doen met een schone Mercedes?"
Vooral de commentaren zijn het lezen waard...
Meer en meer burgers zijn die ratten hartsgrondig beu, en aangezien de arm der wet die het zou moeten oplossen niets doet zit men echt te wachten tot de burgers zelf het recht in handen zullen nemen en die gasten geven wat ze verdienen en waar ze wel schrik van hebben!
Ongelooflijk vast te stellen dat we nu in België zijn, in het jaar 2014 en met zulke toestanden moeten geconfronteerd worden!
En dat noemt men dan: "multicul", de vanzelfsprekende evolutie in onze maatschappijen...

Laatst gewijzigd door andev : 21 januari 2014 om 10:36.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 10:52   #22085
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
Je weet uiteindelijk niet wie je het meest doet kotsen: die vreemde invallers of onze politiekers die voor die lui op hun buik kruipen...
Van beide 'groepen'

Die bewuste invallers gewoon de deur wijzen als ze zich niet willen gedragen naar onze 'rules and regulations'

Ik denk niet dat je het in hun landen lang zou uithouden mocht je daar doen wat zij hier doen in ons land, Europa in het algemeen.

Mocht u dat toch proberen denk ik dat de afloop van uw actie er zo zou uitzien



De Politici die op hun buik kruipen voor die onverlaten des Aardkloots dezes, kiezen de mensen die Politici zelf niet???
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 11:13   #22086
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Vooral de commentaren zijn het lezen waard...
Meer en meer burgers zijn die ratten hartsgrondig beu, en aangezien de arm der wet die het zou moeten oplossen niets doet zit men echt te wachten tot de burgers zelf het recht in handen zullen nemen en die gasten geven wat ze verdienen en waar ze wel schrik van hebben!
Ongelooflijk vast te stellen dat we nu in België zijn, in het jaar 2014 en met zulke toestanden moeten geconfronteerd worden!
En dat noemt men dan: "multicul", de vanzelfsprekende evolutie in onze maatschappijen...
Ik herinner me dat ik zo'n 35 jaar geleden voor het eerst een overzeese reis maakte naar de Bahama's. We verbleven er in Nassau. Ontzettend leuke koloniale sfeer. (!)

Tot we op een dag een voetje wilden zetten in de minder toeristische wijken van dat toch zo leuke stadje. Driemaal werden we door goedwillende mensen tegengehouden om bepaalde straten toch maar niet door te wandelen (in ons gezelschap waren Duitsers met leuke camera's met erectie op hun bierbuiken). Voor ons was dit totaal nieuw. Hoezo? waarom mogen we daar niet in? Wel, ginds op de hoek staan drie mannen die jullie gaan overvallen. Hele rare onwennige situatie.

En nu zijn ook wij daarmee verrijkt sé. Hoef ik alvast niet meer naar Nassau Bahama's te gaan om bepaalde straten verplicht te mijden.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 11:25   #22087
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Vooral de commentaren zijn het lezen waard...
Meer en meer burgers zijn die ratten hartsgrondig beu, en aangezien de arm der wet die het zou moeten oplossen niets doet zit men echt te wachten tot de burgers zelf het recht in handen zullen nemen en die gasten geven wat ze verdienen en waar ze wel schrik van hebben!
Ongelooflijk vast te stellen dat we nu in België zijn, in het jaar 2014 en met zulke toestanden moeten geconfronteerd worden!
En dat noemt men dan: "multicul", de vanzelfsprekende evolutie in onze maatschappijen...
De politiekcorrecten zullen nooit toegeven dat er problemen zijn met de immigratie en dat er een duidelijk verband is met de alsmaar stijgende criminaliteit. Want dan moeten zij het VB gelijk geven. Om dat te voorkomen verraden en beliegen zij nog liever hun eigen volk. De regimepers is daarbij het ultieme klankbord: minimaliseren van wantoestanden, verzwijgen van de werkelijkheid, boefjes, de lijst is lang.

Het gaat de politiekcorrecten duidelijk niet om het welzijn van de bevolking, maar om de macht en het geld.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 21 januari 2014 om 11:27.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 11:52   #22088
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Van dit tragische ongeluk vermelden ze zelfs geen voornaam, dat doet al denken, zeker als je leest dat ze zich vasthield aan een schotelantenne en kennis had met een drugsdealer. Een 'jonge vrouw' dus.
Ge moet toch al serieus op uwe kop gevallen zijn om te denken dat ge u voor de politie gaat verbergen door aan de straatkant even aan een schotelantenne te gaan hangen...

Politie komt binnen. Raam staat open, gordijnen wapperen. Politie gaat terug naar het bureau en laat de zaak voor wat ze is.
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 12:25   #22089
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
De politiekcorrecten zullen nooit toegeven dat er problemen zijn met de immigratie en dat er een duidelijk verband is met de alsmaar stijgende criminaliteit. Want dan moeten zij het VB gelijk geven. Om dat te voorkomen verraden en beliegen zij nog liever hun eigen volk. De regimepers is daarbij het ultieme klankbord: minimaliseren van wantoestanden, verzwijgen van de werkelijkheid, boefjes, de lijst is lang.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 12:36   #22090
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Ge moet toch al serieus op uwe kop gevallen zijn om te denken dat ge u voor de politie gaat verbergen door aan de straatkant even aan een schotelantenne te gaan hangen...

Politie komt binnen. Raam staat open, gordijnen wapperen. Politie gaat terug naar het bureau en laat de zaak voor wat ze is.
Moslims gaan ons niet veroveren met hun hoog intellect, dat is zeker.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 14:31   #22091
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.457
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Volgens alle partijen wel behalve voor het VB!
Maarja, dat zijn dan de racisten omdat ze geen vreemd krapuul willen toelaten.
Inderdaad, net daarom zal de nva nooit ofte nimmer mijn stem krijgen, het origineel is altijd beter dan een slechte copy.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 14:59   #22092
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Inderdaad, net daarom zal de nva nooit ofte nimmer mijn stem krijgen, het origineel is altijd beter dan een slechte copy.
2
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 15:03   #22093
Sonny Crockett
Parlementslid
 
Sonny Crockett's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 december 2013
Berichten: 1.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Inderdaad, net daarom zal de nva nooit ofte nimmer mijn stem krijgen, het origineel is altijd beter dan een slechte copy.
Het lijkt mij wel het betere alternatief.

U weet ook dat die tradito's (Vlamingenverraders) nooit zullen samenwerken met V.B.?
V.B. zal ook (of ik moet me ernstig vergissen) 51% van de stemmen halen.
Met andere woorden, elke stem aan V.B. is een verloren stem. Echter is het wel een 'signaalstem'. Maar wat brengt zo een signaalstem op?

Nu ja, ... ik vermoed al wat u gaat zeggen hoor. Het ziet er niet naar uit, dat iemand zal willen samenwerken met N-VA. En daar lijkt het inderdaad ook wel naar toe te gaan ...

Iemand zin in een staatsgreep?
__________________
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen.
Sonny Crockett is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 16:19   #22094
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sonny Crockett Bekijk bericht
Het lijkt mij wel het betere alternatief.

U weet ook dat die tradito's (Vlamingenverraders) nooit zullen samenwerken met V.B.?
V.B. zal ook (of ik moet me ernstig vergissen) 51% van de stemmen halen.
Met andere woorden, elke stem aan V.B. is een verloren stem. Echter is het wel een 'signaalstem'. Maar wat brengt zo een signaalstem op?

Nu ja, ... ik vermoed al wat u gaat zeggen hoor. Het ziet er niet naar uit, dat iemand zal willen samenwerken met N-VA. En daar lijkt het inderdaad ook wel naar toe te gaan ...

Iemand zin in een staatsgreep?

Signaalstemmen, dat is hetgeen nodig is. Een stem op het VB is in mijn ogen daarom niet verloren. Stel dat het VB 40 % van de stemmen haalt. Een duidelijker signaal kan de kiezer niet geven. Bijna iedereen is de criminaliteit, immigratie en het profitariaat kotsbeu. De politiekcorrecten zullen alleszins moeten bijdraaien en rekening houden met ons kiesgedrag. De NVA is met een hoop stemmen van het VB gaan lopen. Ik twijfel echter of deze partij de oplossing zal brengen. Het feit dat zij ook niet met het VB willen praten, wijst in die richting.

Ik begrijp niet waarom de mensen schrik hebben om voor het VB te stemmen. Waarschijnlijk omdat het VB door de politiekcorrecten kwaadwillig wordt vergeleken met Hitler en zijn bruinhemden. Heeft het VB al hoofddoeken aangevallen, moskeeën in brand gestoken, immigranten afgeranseld? Neen, het VB legt de vinger op de wonde en dat hebben de politiekcorrecten niet graag.

Men moet er eens op letten wanneer iemand van het VB eens 'mag' deelnemen aan een debat. Deze wordt uitgescholden en het spreken belet. Er wordt gewoonweg niet geluisterd naar zijn betoog. De gezichten verkrampt van de haat, bang om hun vetbetaalde postje te verliezen. Dat is indertijd ook de reden geweest om het cordon op richten.

Onze maatschappij leeft onder zware druk en kan zich nauwelijks handhaven door de druk van de immigratie en criminaliteit. Nog eens 5 jaar links beleid is nefast. Dan kunnen wij de boeken dichtdoen.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 17:42   #22095
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Inderdaad, net daarom zal de nva nooit ofte nimmer mijn stem krijgen, het origineel is altijd beter dan een slechte copy.
Ergens heb je gelijk en ergens ook weer niet!
Waar je niet gelijk hebt is dat de "democratische komediantenpartijen" er in geslaagd zijn met z'n allen het VB in een cordon sanitaire te stoppen ttz uit te schakelen! Voor de rest maken ze de bevolking voortdurend wijs dat het een bende nazi's en schurken zijn en velen die van niet beter weten geloven het nog ook!
Dus: je stem aan het VB geven is je stem in de vuilbak gooien, en "ze" vragen niet beter!
"Ze" proberen dat ook een klein beetje met de NVA maar de groep is te groot om in een cordon te belanden want dan schiet er van Vlaanderen nog weinig over! Kunnen de zogezegde "democratische zeikers" helemaal op de schoot van de Franstaligen gaan zitten, als ze maar hun postjes kunnen behouden!
Daar doet het VB dus verkeerd aan, de kiezers die ze nog aantrekken dienen tot niets meer en de anderen vragen niet beter! Ze zouden beter zichzelf opheffen en allemaal bij de NVA gaan, hun leidende politici uitgezonderd!
Dan kunnen de Franstaligen gans Vlaanderen in een cordon stoppen...en zelf ophoepelen en zichzelf onderhouden!Good riddens!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 17:45   #22096
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Ergens heb je gelijk en ergens ook weer niet!
Waar je niet gelijk hebt is dat de "democratische komediantenpartijen" er in geslaagd zijn met z'n allen het VB in een cordon sanitaire te stoppen ttz uit te schakelen! Voor de rest maken ze de bevolking voortdurend wijs dat het een bende nazi's en schurken zijn en velen die van niet beter weten geloven het nog ook!
Dus: je stem aan het VB geven is je stem in de vuilbak gooien, en "ze" vragen niet beter!
"Ze" proberen dat ook een klein beetje met de NVA maar de groep is te groot om in een cordon te belanden want dan schiet er van Vlaanderen nog weinig over! Kunnen de zogezegde "democratische zeikers" helemaal op de schoot van de Franstaligen gaan zitten, als ze maar hun postjes kunnen behouden!
Daar doet het VB dus verkeerd aan, de kiezers die ze nog aantrekken dienen tot niets meer en de anderen vragen niet beter! Ze zouden beter zichzelf opheffen en allemaal bij de NVA gaan, hun leidende politici uitgezonderd!
Dan kunnen de Franstaligen gans Vlaanderen in een cordon stoppen...en zelf ophoepelen en zichzelf onderhouden!Good riddens!
De grote vraag is natuurlijk: welke kant gaat de NVA uit? Dat is nog steeds niet duidelijk. Deze partij is zo versnipperd, dat zij elkaar onderling tegenspreken. Het is en blijft een zeer grote gok om op de NVA te stemmen.

Het VB was indertijd ook een grote groep kiezers (1 miljoen) en kon gemakkelijk in een cordon worden gestopt.

Waarom niet alle NVA kiezers naar het VB?

Laatst gewijzigd door Lukkas : 21 januari 2014 om 17:48.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 17:51   #22097
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Signaalstemmen, dat is hetgeen nodig is. Een stem op het VB is in mijn ogen daarom niet verloren. Stel dat het VB 40 % van de stemmen haalt. Een duidelijker signaal kan de kiezer niet geven. Bijna iedereen is de criminaliteit, immigratie en het profitariaat kotsbeu. De politiekcorrecten zullen alleszins moeten bijdraaien en rekening houden met ons kiesgedrag. De NVA is met een hoop stemmen van het VB gaan lopen. Ik twijfel echter of deze partij de oplossing zal brengen. Het feit dat zij ook niet met het VB willen praten, wijst in die richting.

Ik begrijp niet waarom de mensen schrik hebben om voor het VB te stemmen. Waarschijnlijk omdat het VB door de politiekcorrecten kwaadwillig wordt vergeleken met Hitler en zijn bruinhemden. Heeft het VB al hoofddoeken aangevallen, moskeeën in brand gestoken, immigranten afgeranseld? Neen, het VB legt de vinger op de wonde en dat hebben de politiekcorrecten niet graag.

Men moet er eens op letten wanneer iemand van het VB eens 'mag' deelnemen aan een debat. Deze wordt uitgescholden en het spreken belet. Er wordt gewoonweg niet geluisterd naar zijn betoog. De gezichten verkrampt van de haat, bang om hun vetbetaalde postje te verliezen. Dat is indertijd ook de reden geweest om het cordon op richten.

Onze maatschappij leeft onder zware druk en kan zich nauwelijks handhaven door de druk van de immigratie en criminaliteit. Nog eens 5 jaar links beleid is nefast. Dan kunnen wij de boeken dichtdoen.
Allemaal goed en wel, maar in welk jaar zie je het VB 40 % van de stemmen nog halen? De reden waarom het NVA niet zomaar openlijk meedoet met het VB is omdat die andere klotepartijtjes niet beter zouden vragen en dan ganse dagen het NVA zoals het VB zouden behandelen en gezien het toch nog groot deel van "domme niets wetende " kiezers hun slag nog thuis zouden halen ook!
D?*?*r ligt het probleem: teveel kiezers moeten nog leren hun ogen en oren opendoen en stemmen voor hun eigen belangen ipv de belangen van één of andere politieke paljas die in de buurt woont en voor zijn jobje en zijn inkomen werkt!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 17:56   #22098
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Allemaal goed en wel, maar in welk jaar zie je het VB 40 % van de stemmen nog halen? De reden waarom het NVA niet zomaar openlijk meedoet met het VB is omdat die andere klotepartijtjes niet beter zouden vragen en dan ganse dagen het NVA zoals het VB zouden behandelen en gezien het toch nog groot deel van "domme niets wetende " kiezers hun slag nog thuis zouden halen ook!
D�*�*r ligt het probleem: teveel kiezers moeten nog leren hun ogen en oren opendoen en stemmen voor hun eigen belangen ipv de belangen van één of andere politieke paljas die in de buurt woont en voor zijn jobje en zijn inkomen werkt!
Als het VB en NVA de handen in elkaar zouden slaan, hebben zij een grote meerderheid in Vlaanderen. Dan kunnen die geitenwollensokken aan de kant worden geschoven. De ultieme droom.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 18:00   #22099
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
De grote vraag is natuurlijk: welke kant gaat de NVA uit? Dat is nog steeds niet duidelijk. Deze partij is zo versnipperd, dat zij elkaar onderling tegenspreken. Het is en blijft een zeer grote gok om op de NVA te stemmen.

Het VB was indertijd ook een grote groep kiezers (1 miljoen) en kon gemakkelijk in een cordon worden gestopt.

Waarom niet alle NVA kiezers naar het VB?
Het NVA moet nog alles bewijzen, inderdaad. Maar we moeten ze daartoe ook de kans geven! Indien ze het verbrodden en niets doen of veranderen, dan zitten we echt met een probleem!
Het NVA zou dus moeten de rol spelen van een wolf in schapenvacht! Ze moeten het niet hebben over ingevoerde profiteurs, indringers, achterlijken, gevaarlijke idioten enz want dan gaat men ze op hun woorden pakken! Neen, ze moeten daarover niets "zeggen" maar er kordaat en afdoende tegen optreden, diegenen die buiten moeten worden gegooid gewoon buitengooien zonder veel lawaai er rond ipv elk jaar een paar gevangenissen bij te bouwen en er duizenden met een enkelbandje thuis voor hun tv te laten zitten en verder te kweken! De leden van de multiculmaffia, sommige advocaten en rechters moeten op een zijspoor belanden, anderen zullen automatisch in hun plaats komen als ze weten dat ze door de politiek gesteund worden ipv tegengewerkt zoals nu!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2014, 18:08   #22100
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
De 35-jarige Hasan Uçar, die zich samen met zijn 37-jarige broer Mesut op 24 januari voor het hof van assisen in Brugge moet verantwoorden voor een dubbele moord in 2010 in Meulebeke, komt niet vrij in afwachting van zijn proces. Dat besliste de Gentse kamer van inbeschuldigingstelling.

De dubbele moord dateert van 18 september 2010. Hasan’s broer Mesut vuurde 15 keer op de broers Aygun na een ruzie in de relationele sfeer. Over de rol van Hasan, die sinds 16 januari opgesloten werd en tevergeefs de vrijlating vroeg in afwachting van het proces, bestaat er onduidelijkheid.

Bijzonder aan de zaak was dat de lichamen van de twee slachtoffers 2,5 jaar in een funerarium opgebaard lagen vooraleer ze werden vrijgegeven.

Het assisenproces start op 24 januari en als alles volgens planning verloopt, zal de laatste van 102 getuigen op 4 februari gehoord worden. Daarna kunnen de pleidooien starten.
uit DS online vandaag
En hoeveel zouden deze verrijkende lieden weer aan de belastingbetaler hebben gekost? Hoeveel zouden ze opgebracht hebben aan onze advocaten en allen die rond en in het gerecht hun boterham verdienen?
En hoeveel lieden van dat soort lopen er hier ondertussen nog rond, met vrienden en familie, waar niets dan last en kosten van komen?
Aygun, Hasan, Mesut enz...namen van lieden die ergens in een verre zandbak thuishoren en niet hier!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be