Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 september 2020, 14:23   #401
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Waarom is er na 16 maanden nog steeds geen regering ??
Ik vraag me nu terdege af wat u gaat poneren de dag dat er een regering zal zijn ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 14:35   #402
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.039
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik vraag me nu terdege af wat u gaat poneren de dag dat er een regering zal zijn ?
dat die waarschijnlijk niet lang zal duren. Want zeg nu zelf, zeven of acht partijen, hoe stabiel is dat wel niet

Wie het ook zal worden, ik beklaag de Premier die zo'n ploeg moet samenhouden
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 17 september 2020 om 14:42.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 14:40   #403
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Je was zelf voorstander van een vereniging van Wallonië en Frankrijk.
Knap vervelend als je zelf niet meer herinnert waar je voor staat. Dan sta je daar met de broek tot op de enkels.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 14:49   #404
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik vraag me nu terdege af wat u gaat poneren de dag dat er een regering zal zijn ?
Moet er dan iets over gezegd worden misschien? We zijn 21 maanden na de val van de regering Michel. 21!!! Moet er dan nog iets gezegd worden op het moment dat er effectief een regering is?

2 jaar noppes, 2 jaar geen begroting. 2 jaar achteruitgang op alle vlakken en een land dat niet meer is dan 1 institutionele puinhoop. Je mag gerust vieren met uw kop in het zand hoor, maar dat verandert helemaal niets aan het feit dat Belgie onwerkbaar geworden is en dat verandert niets aan het feit dat het in 2024 nog een groter drama zal zijn op dat vlak.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 15:00   #405
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zephyrkaos Bekijk bericht
omdat de vlamingen (beter de nva) uit schrik voor marrakech zijn gaan lopen
Bij de les blijven jongen. Omdat Michel zijn afspraak met zijn presidentsschap niet wou missen. Nu ja, dat is de reden dat we al 21 maand zonder regering zitten.

Die laatste 16 maand hadden we ook zonder Michel zijn fratsen gehad hoor, want de verkiezingen van mei 2019 stonden volledig los van het opblazen van zijn regering.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 15:18   #406
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
dat die waarschijnlijk niet lang zal duren. Want zeg nu zelf, zeven of acht partijen, hoe stabiel is dat wel niet

Wie het ook zal worden, ik beklaag de Premier die zo'n ploeg moet samenhouden
Zeven, dat is 1 meer dan de RoomsRode bubbelregering van Bart.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 15:19   #407
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik vraag me nu terdege af wat u gaat poneren de dag dat er een regering zal zijn ?
Dan gaan ze zagen dat er wel een regering is.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 15:41   #408
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zephyrkaos Bekijk bericht
omdat de vlamingen (beter de nva) uit schrik voor marrakech zijn gaan lopen
Nog een chance dat er geen verkiezingen geweest zijn
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 16:10   #409
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.039
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Zeven, dat is 1 meer dan de RoomsRode bubbelregering van Bart.
maar deze keer wel met de flurken van Groen/Ecolo, en qua miserie tellen die dubbel.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 17:01   #410
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat was nochtans zo afgesproken in de BeNeLux, herinner je je dat nog?

Toen het de Walen dun door de broek spoot van razernij, Vlaamse kleuren op de kentekenplaten!

Dat was toen al de voorbode van het gegeven dat de BeNeLux en de EU bij uitbreiding, nooit zullen werken.
Verenigd Europa is, net zoals Belgie, een farce.
2
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 17:02   #411
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik vraag me nu terdege af wat u gaat poneren de dag dat er een regering zal zijn ?
Hoelang die zal overleven?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 17:10   #412
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Als het iets nieuws is, dan ben ik het eens met wat u zegt. Maar dat geldt niet voor programmapunten die al jaren/decennia bestaan.

In het hypothetische geval dat het VB in de kiesstrijd van 2024 de 'jacht op de makak' helemaal niet aan bod laat komen, vind ik niet dat je als kiezer achteraf kan doen alsof je niet weet dat Philip Dewinter na de verkiezingen besluit om toch op jacht te gaan.
Akkoord met die invalshoek, en die klopt volledig omdat je nu focust op het Vlaams Blok, wat een 'wit-zwart' partij is en waar alles bijzonder binair loopt.

Maar klopt dat ook als je hetzelfde zou willen gaan toepassen op N-VA ? Kijk eens naar de start van N-VA, ontstaan vanuit de strijd om de kassa & het partijgebouw van de VU die Bourgeois heeft gewonnen van Anciaux. Alleen schoot er bijna niemand over, en toen zijn ze stage gaan doen bij de tsjeven om zichzelf zo via kartellijsten met CD&V toch wat exposure te kunnen geven en zo te groeien.

De statuten zijn wat ze toen waren. Maar is die partij, en voor wat ze staan & gaan echt nog dezelfde ?
In het begin was dat de typische 'mossel noch vis' toestand die we kenden van bij VU, daarna is de opmars van BDW begonnen die het klassieke vendelzwaaien en de korte broek heeft vervangen door een discours van 'Dalrymple'-conservatisme. Een meesterzet trouwens, hij heeft daar echt het gat in de markt gezien. Hij had een nieuw verhaal, iets waar geen enkele partij mee 'den boer' op ging. Dat neo-conservatief verhaal kwam perfect op het juiste moment, en hij kon er nieuwe kiezers mee aantrekken die geen voeling hadden met de korte broek en AVV-VVK kaakslag-flamingantisme.
Toen ze electoraal voldoende eigen gewicht hadden, heeft meester-tacticus BDW een tweede straffe stoot weten uit te halen : eigen je het economisch-liberaal discours toe, koop een bekende economisch journalist met een verkozen plaats op de lijst en een ministerschap en doe alsof jullie de 'echte' liberalen zijn. (toegegeven, een meesterzet, en trienemie Rutten heeft het jarenlang laten begaan omdat zijzelf de pseudo-progressieve toer op wou gaan...)
Er is dan het moeilijke moment geweest toen de Grote Leider Belgisch wou 'springen' om een coalitie te vormen op vraag van EDR en hijzelf die het niet verkocht kreeg in zijn partijbestuur. En dus bijgevolg de formatie verloor en de trein zonder N-VA zag voortrijden... Daarbij het belangrijkste hervormingsmoment van de grondwet van de laatste 20 jaar krachteloos heeft moeten ondergaan in plaats van het mee vorm te kunnen geven.
Daarna kregen we na de 'bocht van Bracke' (de abdicatie van het separatisme als finaal doel) de fase van normalisering : 'wij zijn een grote partij en willen regeringsdeelname ook als we daarvoor artikel 1 moeten de vuilbak in smijten'.
De vroegere separatist Jan mocht toen België door zijn grootste externe bedreiging van de laatste 50 jaar loodsen vanuit de cockpit van binnenlandse zaken, gedaan met vendelen en de korte broek : besturen !!!

Hoe de partij ooit coherent haar vlucht uit haar eigen regering gaat weten uit te leggen is voer voor bevriende politicologen en vooral marketeers, voor anderen blijft het een textbook voorbeeld van politieke onbenulligheid op keuzemomenten.

Maar de vraag blijft : welke kiezer die N-VA al vanaf dag één volgt kan zich nog herkennen in deze misch-masch van de laatste 15 jaar ?

Het Blok is gedurende al die tijd een no-nonsense anti makakkenpartij gebleven. En dat is zo tot op vandaag, ondanks de prachtige pogingen van het coiffeurke om dat anders voor te stellen.

Maar staat N-VA anno 2020 echt nog voor wat de erfgenaam van VU was bij haar ontstaan ? Welke jonge kiezer van pakweg 20 jaar kan uitmaken wat de staatkundige aspiraties zijn van de partij die hij/zij kent via sociale media, de pers, en de vele tientallen politieke artikelen in de pers die over goed bestuur en verandering gaan, maar nooit over de wil tot separatisme ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 17:21   #413
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Hoe rijm je dat met de stelling dat de traditionele partijen zich niks aantrekken van het Vlaams nationalisme?

En voor de rest moet u wel opletten hé. Egbert Lachaert heeft die coalitie gekelderd en dat vind ik niet meteen Grote Leider eerlijk gezegd.
De andere Vlaamse traditionele partijen wilden liefst de Dalrymple-conservatieven meenemen in de federale coalitie omdat ze goed weten dat bij gebrek daaraan die laatsten in hun klassieke Calimero-positie konden kruipen.

Het Nieuw Ethisch Reveil rond abortus waar de paapsen van N-VA, CD&V en het Blok zich verenigden mag hier als schoolvoorbeeld dienen : dat had geen kloten van de Schoof te maken met Vlaams-nationalisme, maar alles met een levensbeschouwelijke visie van de 19e eeuw.


Verder moet ik uw bewering -evident- tegenspreken : Egbert Lachaert kelderde niets, hij weigerde zich als een hoer te laten gebruiken door Bart die hem oneerbare voorstellen meende te moeten/mogen doen.

Met de liberalen, of zonder. Dat was de keuze.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 17:24   #414
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Denk je echt dat het Vivaldi-gedrocht (als het er al zou komen) het tot 2024 gaat uitzingen ???
Elke regering die nu start, weet dat ze door een tweetal stormachtige jaren gaat moeten zien te laveren. Zoiets doe je niet vanuit een kortetermijnvisie maar wel met een blik op een doel.

Dus ja : ze gaan voor 2024 en verder.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 17:29   #415
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik ventileerde mijn persoonlijke mening, niet meer dan dat.
Aansteker zal ongetwijfeld blij zijn met je verworven inzicht

Toch nog deze cosmetische suggestie : spreek steeds over een 'hoogst persoonlijke mening', dat klinkt zooooveel beter.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 17 september 2020 om 17:29.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 17:42   #416
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Akkoord met die invalshoek, en die klopt volledig omdat je nu focust op het Vlaams Blok, wat een 'wit-zwart' partij is en waar alles bijzonder binair loopt.

Maar klopt dat ook als je hetzelfde zou willen gaan toepassen op N-VA ? Kijk eens naar de start van N-VA, ontstaan vanuit de strijd om de kassa & het partijgebouw van de VU die Bourgeois heeft gewonnen van Anciaux. Alleen schoot er bijna niemand over, en toen zijn ze stage gaan doen bij de tsjeven om zichzelf zo via kartellijsten met CD&V toch wat exposure te kunnen geven en zo te groeien.

De statuten zijn wat ze toen waren. Maar is die partij, en voor wat ze staan & gaan echt nog dezelfde ?
In het begin was dat de typische 'mossel noch vis' toestand die we kenden van bij VU, daarna is de opmars van BDW begonnen die het klassieke vendelzwaaien en de korte broek heeft vervangen door een discours van 'Dalrymple'-conservatisme. Een meesterzet trouwens, hij heeft daar echt het gat in de markt gezien. Hij had een nieuw verhaal, iets waar geen enkele partij mee 'den boer' op ging. Dat neo-conservatief verhaal kwam perfect op het juiste moment, en hij kon er nieuwe kiezers mee aantrekken die geen voeling hadden met de korte broek en AVV-VVK kaakslag-flamingantisme.
Toen ze electoraal voldoende eigen gewicht hadden, heeft meester-tacticus BDW een tweede straffe stoot weten uit te halen : eigen je het economisch-liberaal discours toe, koop een bekende economisch journalist met een verkozen plaats op de lijst en een ministerschap en doe alsof jullie de 'echte' liberalen zijn. (toegegeven, een meesterzet, en trienemie Rutten heeft het jarenlang laten begaan omdat zijzelf de pseudo-progressieve toer op wou gaan...)
Er is dan het moeilijke moment geweest toen de Grote Leider Belgisch wou 'springen' om een coalitie te vormen op vraag van EDR en hijzelf die het niet verkocht kreeg in zijn partijbestuur. En dus bijgevolg de formatie verloor en de trein zonder N-VA zag voortrijden... Daarbij het belangrijkste hervormingsmoment van de grondwet van de laatste 20 jaar krachteloos heeft moeten ondergaan in plaats van het mee vorm te kunnen geven.
Daarna kregen we na de 'bocht van Bracke' (de abdicatie van het separatisme als finaal doel) de fase van normalisering : 'wij zijn een grote partij en willen regeringsdeelname ook als we daarvoor artikel 1 moeten de vuilbak in smijten'.
De vroegere separatist Jan mocht toen België door zijn grootste externe bedreiging van de laatste 50 jaar loodsen vanuit de cockpit van binnenlandse zaken, gedaan met vendelen en de korte broek : besturen !!!

Hoe de partij ooit coherent haar vlucht uit haar eigen regering gaat weten uit te leggen is voer voor bevriende politicologen en vooral marketeers, voor anderen blijft het een textbook voorbeeld van politieke onbenulligheid op keuzemomenten.

Maar de vraag blijft : welke kiezer die N-VA al vanaf dag één volgt kan zich nog herkennen in deze misch-masch van de laatste 15 jaar ?

Het Blok is gedurende al die tijd een no-nonsense anti makakkenpartij gebleven. En dat is zo tot op vandaag, ondanks de prachtige pogingen van het coiffeurke om dat anders voor te stellen.

Maar staat N-VA anno 2020 echt nog voor wat de erfgenaam van VU was bij haar ontstaan ? Welke jonge kiezer van pakweg 20 jaar kan uitmaken wat de staatkundige aspiraties zijn van de partij die hij/zij kent via sociale media, de pers, en de vele tientallen politieke artikelen in de pers die over goed bestuur en verandering gaan, maar nooit over de wil tot separatisme ?
Als ik mezelf nog als jonge kiezer mag bestempelen (28):

Ik stem op N-VA omwille van (in hoofdzaak) volgende redenen:
1) rechts discours op economisch vlak
2) meer bevoegdheden naar de deelstaten. meer financiële verantwoordelijkheid voor de deelstaten
3) een wat harder standpunt (althans in vergelijking met de traditionele partijen) in verband met veiligheid en migratie

Een echte onafhankelijkheid is voor mij niet nodig. De mogelijke nadelen zijn te groot wanneer men het afweegt tegen een België met nog maar enkele federale bevoegdheden (zoals landsverdediging bijvoorbeeld).

Op dat vlak verschil ik van vele andere forumleden die op N-VA (of VB) stemmen. Men zal mij ook niet vinden op een Vlaams Nationaal Zangfeest ofzo.

Punt 2 heeft inderdaad in de koelkast gezeten, wat ik betreur.

In een 'droomwereld' ben ik eerder voor een hereniging met NL maar ik ben nuchter genoeg om te beseffen dat dit niet realistisch is.

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 17 september 2020 om 17:47.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 17:48   #417
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

En ja Panda, u mag "in vergelijking met de traditionele partijen" wat mij betreft lezen als "in vergelijking met de andere traditionele partijen" (om te vermijden dat we die discussie hier moeten voeren )
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 17:59   #418
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.383
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Hoelang die zal overleven?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 18:34   #419
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat is inderdaad de Henri-interpretatie van de realiteit.

Gematigd rechts, slecht.
Communisme, goed tot uitmuntend.
'gematigd rechts' gebruiken om iemand te typeren die in Algerije mensen martelde...

Vlaams-nationalisten, het is en blijft een bijzonder grappig fenomeen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2020, 18:40   #420
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Ik ook. Ze lachen zelf met de Vlaams-Nationalistische gedachten.
Op het forum zijn er een paar die dat doen. In het werkelijke leven behalen de N-VA en VB volgens de laatste peiling meer dan 50 % van de stemmen, terwijl jouw flutpartijtje nog geen 10 % scoort. Bestel dus maar een bak azijn van de blauwe hand tegen de volgende verkiezingen.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be