Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 21 oktober 2017, 21:44   #1
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.970
Standaard De reus >> cel groep Diane>> extreem ultra rechts…

De reus >> cel groep Diane>> extreem ultra rechts…

Dit zou kunnen, ultra rechtse staatsgrepen werden Steeds verwezenlijkt door rebellerende en muitende machtswellustige cel uit ordedienst en leger.

Blijkbaar stopte toen het moorden, de terreur en repressie omdat deze cel hier géén steun kreeg van de rechtse politieke middens om verder te doen om de bevolking tot haat aan te zetten en zo een staatsgreep te tolereren!.

Meer dan waarschijnlijk moest daarom alles in de doofpot om de mensen niet op ideeën te brengen.

De keuze van wel grote meerderheid correcte Rijkswacht, wel grote meerderheid correcte politie en van alle de politiek partijen die democratisch willen regeren, zelfs al is hun economische visie rechts.

Voor mij bewijst het dat: NVA vergelijkbaar met economisch rechts zoals de VS democraten en VB met economisch nog rechtser zoals de VS republikeinen NIET onder de noemer vallen van EXTREEM rechts zoals links, pers en TV hen steeds onjuist bestempeld.

Dat rechtse partijen democratisch na verkiezing verlies hun macht weer afgeven werd ook al bewezen in Oostenrijk.

Dus de preken van links en de perceptie tot angst aanjagen van het grote gevaar van de rechtse politieke partijen vind ik larie, spindokter praat.

Het gevaar van echt extreem rechts zit in het geniepig opbouwen en plots handelen van machtswellustige rebellerend leger en ordediensten die hun dictatuur doel bereiken met staatsgreep geweld, >>hun laatste poging was in Turkije………
__________________
Al heb ik dyslexie en probeer ik te beschrijven. Dat ik Toch droom van een kanton systeem hier, met functioneel referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 21 oktober 2017 om 21:47.
epicurist_dirk is offline  
Oud 21 oktober 2017, 21:46   #2
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.687
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
De reus >> cel groep Diane>> extreem ultra rechts…

Dit zou kunnen, ultra rechtse staatsgrepen werden Steeds verwezenlijkt door rebellerende en muitende machtswellustige cel uit ordedienst en leger.

Blijkbaar stopte toen het moorden, de terreur en repressie omdat deze cel hier géén steun kreeg van de rechtse politieke middens om verder te doen om de bevolking tot haat aan te zetten en zo een staatsgreep te tolereren!.

Meer dan waarschijnlijk moest daarom alles in de doofpot om de mensen niet op ideeën te brengen.

De keuze van wel grote meerderheid correcte Rijkswacht, wel grote meerderheid correcte politie en van alle de politiek partijen die democratisch willen regeren, zelfs al iss hun economische visie rechts.

Voor mij bewijst het dat: NVA vergelijkbaar met economisch rechts zoals de VS democraten en VB met economisch nog rechtser zoals de VS republikeinen NIET onder de noemer vallen van EXTREEM rechts zoals links, pers en TV hen steeds onjuist bestempeld.

Dat rechtse partijen democratisch na verkiezing verlies hun macht weer afgeven werd ook al bewezen in Oostenrijk.

Dus de preken van links en hun perceptie tot angst aanjagen van het grote gevaar van de rechtse politieke partijen vind ik larie, spindokter praat.

Het gevaar van echt extreem rechts zit in het geniepig opbouwen en plots handelen van machtswellustige rebellerend leger en ordediensten die hun dictatuur doel bereiken met staatsgreep geweld, >>hun laatste poging was in Turkije………
Gelukkig is de N-VA het Belgisch leger in snelvaart tempo aan het inkrimpen.

Van meer dan 120.000 manschappen vroeger

tot nog geen 30.000 nu en krimpende
Witte Kaproen is offline  
Oud 21 oktober 2017, 21:49   #3
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.673
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Gelukkig is de N-VA het Belgisch leger in snelvaart tempo aan het inkrimpen.

Van meer dan 120.000 manschappen vroeger

tot nog geen 30.000 nu en krimpende
De groep Diane dat zijn de Botinnekes en niet het leger.
Dadeemelee is offline  
Oud 21 oktober 2017, 21:50   #4
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Christiaan Bonkoffsky, De reus.

Seniorennet beats politics.be
waar gaat dat heen?

http://blog.seniorennet.be/rijkswach...php?ID=1766138
parcifal is offline  
Oud 21 oktober 2017, 21:50   #5
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.970
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Gelukkig is de N-VA het Belgisch leger in snelvaart tempo aan het inkrimpen.

Van meer dan 120.000 manschappen vroeger

tot nog geen 30.000 nu en krimpende
Wat weeral en bewijs is dat NVA niet extreem rechts is >>> want extreem rechtse regeringen functioneren juist op en met repressie van groot leger en orde diensten!
__________________
Al heb ik dyslexie en probeer ik te beschrijven. Dat ik Toch droom van een kanton systeem hier, met functioneel referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland
epicurist_dirk is offline  
Oud 21 oktober 2017, 21:59   #6
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Dit potentieel explosief nieuws lijkt al grondig gecontroleerd door de staatsveiligheid. Ze hebben er 2 jaar de tijd voor genomen precies. Ook nu gaan we niet tot in het duistere hart van België geraken. Ik geloof niet in rogue politie agenten. Dit is een land dat zich tegen haar eigen burgers keerde omwille van politieke redenen. De minachting van de elite voor de bevolking wordt hier duidelijk mijns inziens. Vergelijkbaar met de Dutroux zaak waar men ook een staatszaak van maakte waardoor zware criminelen buiten schot gebleven zijn.

Ik denk ook niet dat het hier om 'extreem' rechts geweld gaat. Het gaat hier eerder om de 'Deep state'. De bende van nijvel komt uit de staat zelf. Extreem rechts zit net als extreem links in de oppositie. Buiten de machtscentra.

Laatst gewijzigd door Bach : 21 oktober 2017 om 22:03.
Bach is offline  
Oud 21 oktober 2017, 22:06   #7
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Dit potentieel explosief nieuws lijkt al grondig gecontroleerd door de staatsveiligheid. Ze hebben er 2 jaar de tijd voor genomen. Ook nu gaan we niet tot in het duistere hart van België geraken. Ik geloof niet in rogue politie agenten. Dit is een land dat zich tegen haar eigen burgers keerde omwille van politieke redenen. De minachting van de elite voor de bevolking wordt hier duidelijk mijns inziens. Idem met de Dutroux zaak waar men ook een staatszaak van maakte waardoor zware criminelen buiten schot gebleven zijn.
Geen land of elite die zich tegen haar eigen mensen keerdde, dat is ridicuul.
Het was een fractie die niet geslaagd is in haar opzet en sinds 30 jaar betekenisloos is.
Maar misschien is nu de tijd rijp voor katharsis en kunnen sommigen nu van hun troon vallen.
interessante evolutie.
parcifal is offline  
Oud 21 oktober 2017, 22:12   #8
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.673
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Dit potentieel explosief nieuws lijkt al grondig gecontroleerd door de staatsveiligheid. Ze hebben er 2 jaar de tijd voor genomen precies. Ook nu gaan we niet tot in het duistere hart van België geraken. Ik geloof niet in rogue politie agenten. Dit is een land dat zich tegen haar eigen burgers keerde omwille van politieke redenen. De minachting van de elite voor de bevolking wordt hier duidelijk mijns inziens. Vergelijkbaar met de Dutroux zaak waar men ook een staatszaak van maakte waardoor zware criminelen buiten schot gebleven zijn.

Ik denk ook niet dat het hier om 'extreem' rechts geweld gaat. Het gaat hier eerder om de 'Deep state'. De bende van nijvel komt uit de staat zelf. Extreem rechts zit net als extreem links in de oppositie. Buiten de machtscentra.
Het lijkt mij het eerste van die Bendeverhalen dat plausibel lijkt. Gewipt uit Diane en terug naar de gewone politie. Telkens afwezig als er een overval was. Manken,...

Dat het extreem-links was lijkt mij onwaarschijnlijk, dus waarschijnlijk wel extreem-rechts (het cafe waar hij zat).
Maar extreem is altijd slecht.
Dadeemelee is offline  
Oud 21 oktober 2017, 22:28   #9
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Wat weeral en bewijs is dat NVA niet extreem rechts is >>> want extreem rechtse regeringen functioneren juist op en met repressie van groot leger en orde diensten!

Dus U gaat ervan uit dat het werk van de bende een poging tot staatsgreep was die uiteindelijk niet doorging omdat er geen steun kwam vanuit politieke hoek? Interessant uitgangspunt.
En wat zou je zeggen als ik er van uitga dat de bende er was om de bevolking schrik in te pompen zodat ze zeker traditioneel bleven stemmen?
Feit is wel dat de bende niet kwam om geld te roven.
Waarom jij er de N-VA absoluut wil bij sleuren vraag ik mij ook af.
Het is echt triest dat alles wat in dit land gebeurt op het conto van de N-VA wordt geboekt. Zelfs als ze nog niet bestonden en zeker geen beslissingsmacht hadden. Had je nu nog gezegd dat de VU of het VB betrokken partij waren geweest dan had ik U graag geloofd ook nog.
Maar vriend......in politiek gebeurt niks dat kan uitgelegd worden met een simpele uitleg. Wacht eventueel onderzoek af en verschiet niet als er dan nog een verdraaide uitleg te voorschijn komt.
Ze zullen het verdomd niet aan uw neus komen hangen.
Ga daarvan uit en je loopt minder desillusies op wegens te hoge verwachtingen.
werkman is offline  
Oud 21 oktober 2017, 22:37   #10
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.835
Standaard

28 onopgeloste moorden, en andere doofpot-praktijken. Leve België !!

__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 21 oktober 2017, 22:47   #11
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Geen land of elite die zich tegen haar eigen mensen keerdde, dat is ridicuul.
Het was een fractie die niet geslaagd is in haar opzet en sinds 30 jaar betekenisloos is.
Maar misschien is nu de tijd rijp voor katharsis en kunnen sommigen nu van hun troon vallen.
interessante evolutie.
Was dat niet diezelfde 'fractie' die ook ooit een pijprokende premier leverde?...
Bach is offline  
Oud 21 oktober 2017, 22:49   #12
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
28 onopgeloste moorden, en andere doofpot-praktijken. Leve België !!

Maar het gerecht is er wel nog altijd mee bezig...
Leg dat eens uit als je wilt ?
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 21 oktober 2017 om 22:49.
kojak is offline  
Oud 21 oktober 2017, 23:10   #13
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Was dat niet diezelfde 'fractie' die ook ooit een pijprokende premier leverde?...
dat is niet slecht gezien...
parcifal is offline  
Oud 21 oktober 2017, 23:41   #14
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.835
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Maar het gerecht is er wel nog altijd mee bezig...
Leg dat eens uit als je wilt ?
Er zijn maar weinig gerechtelijke dossiers waarmee evenveel of meer opzettelijk is geknoeid. Telkens er iet of wat een spoor was, werd de leiding vh onderzoek aan een ander onderzoeksrechter gegeven.
Het kan moeilijk anders of de departementen Binnenlandse Zaken (rijkswacht), Defensie (rijkswacht) en Justitie (procureur), van toen uiteraard, hebben boter op het hoofd en bloed aan de handen.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 22 oktober 2017, 00:20   #15
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
28 onopgeloste moorden, en andere doofpot-praktijken. Leve België !!

Was er misschien nog een 29ste die men niet wou linken aan de bende...

Peter De Vleeschauwer,14 november 1996....
Svennies is offline  
Oud 22 oktober 2017, 04:17   #16
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

My my.
Een extreemrechtse reus met de Pools-joodse naam 'Bonkoffsky'.

En die zelfs niet meer kan ontkennen dat hij extreemrechts is om dat hij dood is.

How convenient.
Thuleander is offline  
Oud 22 oktober 2017, 04:34   #17
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
dat is niet slecht gezien...
Niets marginaals aan een premier. Dat wijst eerder op betrokkenheid van staatsstructuren.
Bach is offline  
Oud 22 oktober 2017, 07:07   #18
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.211
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Dit potentieel explosief nieuws lijkt al grondig gecontroleerd door de staatsveiligheid. Ze hebben er 2 jaar de tijd voor genomen precies. Ook nu gaan we niet tot in het duistere hart van België geraken. Ik geloof niet in rogue politie agenten. Dit is een land dat zich tegen haar eigen burgers keerde omwille van politieke redenen. De minachting van de elite voor de bevolking wordt hier duidelijk mijns inziens. Vergelijkbaar met de Dutroux zaak waar men ook een staatszaak van maakte waardoor zware criminelen buiten schot gebleven zijn.

Ik denk ook niet dat het hier om 'extreem' rechts geweld gaat. Het gaat hier eerder om de 'Deep state'. De bende van nijvel komt uit de staat zelf. Extreem rechts zit net als extreem links in de oppositie. Buiten de machtscentra.

En waarom zou de deep state dan aanslagen plegen ? Om meer middelen te krijgen voor het repressieapparaat ? Waren er al niet genoeg aanslagen van links in die periode ? CCC, ...
Vlad is offline  
Oud 22 oktober 2017, 07:30   #19
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.708
Standaard

Wijlen Brice Deruyver,diege die een kwart eeuw geleden de "wetenschappelijke grond" legde onder de politiehervormingen mogen we nog dankbaar zijn.

De Rijkswacht,een militair Korps,had tegen begin jaren negentig een zekere reputatie...

Het "grondpersoneel" dat redelijk geacht werd door de gewone burger,in menige gemeente en stad ging men als rechtsszoekende eerder naar het Rijkswachtkantoor dan naar "de vriendjes van de burgemeester",(de toenmalige politie of de veldwachter).En ja,zelfs voor een verkeersovertreding had je grote kans dat het eerder een Rijkswachter dan een Politieagent was die je confronteerde met je fout.

Maar het was ook,speciaal onder het hogere goudgalon,een verhaal van corruptie,machtsmisbruik en "staat in de staat" ideeen over zichzelf....

Hetgeen al een paar decennia vermoed werd,komt blijkbaar ook officieel uit,die bende van Nijvel,rovers van mensenlevens,niet van geld of goederen,kwamen uit die middens.....Ze hadden,naief blijkbaar,een of andere agenda met ons allemaal....Maar in de jaren tachtig was het daarvoor al veel en veel te laat.
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 22 oktober 2017 om 07:31.
kelt is offline  
Oud 22 oktober 2017, 07:41   #20
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Dus U gaat ervan uit dat het werk van de bende een poging tot staatsgreep was die uiteindelijk niet doorging omdat er geen steun kwam vanuit politieke hoek? Interessant uitgangspunt.
En wat zou je zeggen als ik er van uitga dat de bende er was om de bevolking schrik in te pompen zodat ze zeker traditioneel bleven stemmen?
Feit is wel dat de bende niet kwam om geld te roven.
Waarom jij er de N-VA absoluut wil bij sleuren vraag ik mij ook af.
Het is echt triest dat alles wat in dit land gebeurt op het conto van de N-VA wordt geboekt. Zelfs als ze nog niet bestonden en zeker geen beslissingsmacht hadden. Had je nu nog gezegd dat de VU of het VB betrokken partij waren geweest dan had ik U graag geloofd ook nog.
Maar vriend......in politiek gebeurt niks dat kan uitgelegd worden met een simpele uitleg. Wacht eventueel onderzoek af en verschiet niet als er dan nog een verdraaide uitleg te voorschijn komt.
Ze zullen het verdomd niet aan uw neus komen hangen.
Ga daarvan uit en je loopt minder desillusies op wegens te hoge verwachtingen.
Dat politiek opzet was gedoemd om te mislukken. Rijkswachter en verstand, weet je wel.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be