Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat?
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 maart 2021, 22:15   #1
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.557
Standaard Veroorzaken vaccins autisme?

En zoneen, waarom hebben ouders via de rechtbanken dan al riante vergoedingen ontvangen omdat er een verband bewezen is?

Citaat:
De relatie tussen de proportie kinderen die tegen de leeftijd van 2 jaar alle aanbevolen vaccins hadden gekregen, en de frequentie van autisme en spraak- of taalproblemen (STP) toonde een duidelijk, statistisch significant verband aan. Hoe meer kinderen gevaccineerd waren, hoe meer autisme of taalproblemen. Voor elke stijging van 1% van de vaccinatiegraad werden er 680 extra kinderen gevonden met autisme of STP. Andere factoren dan kwik in vaccins linken vaccinatie aan autisme.

In aanvankelijk twee rechtszaken in de USA werd een schadevergoeding uitgekeerd aan autistische kinderen (Hannah Poling en Bailey Banks) omdat de rechtbank het verband tussen hun aandoening en vaccinatie bewezen achtte. Het spreekt voor zich dat een rechtbank niet lichtzinnig dergelijke beslissing neemt, zeker niet in het licht van de verhitte maatschappelijke discussie terzake. Nadien werden nog zeker 83 slachtoffers vergoed, waarbij de term ‘autisme’ zedig vervangen werd door een andere term, bijvoorbeeld “encephalitis”.
https://www.vaccinatieschade.be/cont...e-samenvatting
Citaat:
The Bailey Banks decision and the Hannah Poling settlement
Two vaccine court decisions involving injury claims related to the MMR vaccine generated particular concern about safety.
The case of Bailey Banks, decided in 2007, earned renewed media attention in February 2009 after the government reached a financial settlement with the child’s family. In its decision, the court found that 15-month-old Bailey had a seizure following administration of the MMR vaccine, and developed a neurological disorder known as acute disseminated encephalomyelitis. That condition, in turn, led to “pervasive developmental delay not otherwise specified.”
PDDNOS, according to the court, “is a subthreshold condition in which some — but not all —
features of autism ... are identified.”4
There was no evidence that Bailey Banks had an underlying medical condition prior to being vaccinated. The advocacy group Generation Rescue ran a full-page ad in USA Today about the case, quoting the vaccine court decision and calling on the government to tell “the truth about childhood vaccines.”16
In another case, settled in February 2008, the court had also acknowledged harm done by vaccines, ruling that the family of an injured girl named Hannah Poling was entitled to compen- sation under the National Vaccine Injury Compensation Program.17
After receiving five vaccinations during a single doctor’s visit, at 19 months of age, Hannah was diagnosed with a mitochondrial enzyme deficiency, characterized in part by regression in a child who had appeared to be developing normally. The court concluded that the case had met “the statutory criteria for demonstrating that the vaccinations [the] CHILD received on July
19, 2000 significantly aggravated an underlying mitochondrial disorder, which predisposed her to deficits in cellular energy metabolism, and manifested as a regressive encephalopathy with features of autism spectrum disorder.”18 The court’s observation that vaccines had aggravated an underlying mitrochondrial disorder was significantly different from concluding that vaccines had caused it.
Different parties interpreted the Poling settlement substantially differently. The Poling fam- ily and many advocacy groups believed it offered clear support for a link between vaccines and autism in vulnerable populations. Hannah’s father, Jon S. Poling, who is also a neurologist, wrote “Many in the autism community and their champions believe that the result in this case may well signify a landmark decision as it pertains to children developing autism following vaccinations. This still remains to be seen.” He called for “an immunization database for children with meta- bolic disorders to establish safety guidelines and improve vaccine safety for minority subgroups of children.”19
Others disagreed, arguing that the basis of the settlement was “poorly reasoned” and that “features of autism spectrum disorder” are evident in most children with profound cognitive im- pairment and can differ significantly from classic autism.20
But the bottom line in these cases appears to be that vaccines did cause severe adverse reac- tions, resulting in conditions with autism-like features.
https://publichealth.gwu.edu/departm...AECD66D20C.pdf
Als ze geen ASS veroorzaken, kunnen we toch minstens zeggen dat ze permanente afwijkingen kunnen veroorzaken met gelijkaardige symptomen dan ASS.
Dat was wellicht moedwillig, hoe anders kunt ge als bestuur met zoveel fouten en corruptie wegkomen? Volgens mij doet dat ook iets op het kortetermijngeheugen wat mensen zeer forgiving maakt tegen eerdere fouten/blunders/fraudezaken.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2021, 09:55   #2
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.557
Standaard

Voor mijn rekening is dit gefactchecked.

“Ja vaccins kunnen autismestoornissen veroorzaken.”

Ik zou het zelfs doelbewust willen noemen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2021, 11:57   #3
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.570
Standaard

Is door oa Knack al ge-fact-checked:

https://www.knack.be/nieuws/factchec...d-1669627.html

Citaat:

In een Instagrampost wordt gezegd dat vaccins autisme zouden veroorzaken. Voor die stelling, gebaseerd op een frauduleus onderzoek van een ondertussen geschorste Britse dokter, is nooit enig bewijs gevonden.


De bewering dat vaccins, en in het bijzonder het MBR-vaccin (mazelen-bof-rubellavaccin), autisme zouden kunnen veroorzaken, circuleert al vele jaren. Waar komt ze vandaan? Daarvoor moeten we terug naar 1998. In dat jaar publiceerde de Britse arts Andrew Wakefield een studie in het prestigieuze medische vakblad The Lancet. Hij onderzocht voor die studie twaalf kinderen met een ontwikkelingsachterstand, waarvan negen met autisme. Hun ouders waren ervan overtuigd dat er een verband was tussen het autisme en het MBR-vaccin.

In zijn studie suggereerde Wakefield een mogelijk oorzakelijk verband tussen het mazelenvaccin en autisme. Achteraf zou blijken dat Wakefield de studie volledig uit zijn duim had gezogen. De arts had zich laten omkopen door de advocaat die de gezinnen onder de arm hadden genomen met de bedoeling schadevergoeding te krijgen voor het autisme waaraan hun kinderen leden.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 13 maart 2021 om 11:58.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2021, 12:03   #4
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Is door oa Knack al ge-fact-checked:

https://www.knack.be/nieuws/factchec...d-1669627.html

Citaat:

In een Instagrampost wordt gezegd dat vaccins autisme zouden veroorzaken. Voor die stelling, gebaseerd op een frauduleus onderzoek van een ondertussen geschorste Britse dokter, is nooit enig bewijs gevonden.


De bewering dat vaccins, en in het bijzonder het MBR-vaccin (mazelen-bof-rubellavaccin), autisme zouden kunnen veroorzaken, circuleert al vele jaren. Waar komt ze vandaan? Daarvoor moeten we terug naar 1998. In dat jaar publiceerde de Britse arts Andrew Wakefield een studie in het prestigieuze medische vakblad The Lancet. Hij onderzocht voor die studie twaalf kinderen met een ontwikkelingsachterstand, waarvan negen met autisme. Hun ouders waren ervan overtuigd dat er een verband was tussen het autisme en het MBR-vaccin.

In zijn studie suggereerde Wakefield een mogelijk oorzakelijk verband tussen het mazelenvaccin en autisme. Achteraf zou blijken dat Wakefield de studie volledig uit zijn duim had gezogen. De arts had zich laten omkopen door de advocaat die de gezinnen onder de arm hadden genomen met de bedoeling schadevergoeding te krijgen voor het autisme waaraan hun kinderen leden.
Ja de knack
Dan denk ik dat het bovenstaande toch nog steeds overruling is. Want daar is via de rechtbank na medische onderzoeken bevestigd dat er een link met het vaccin was. Dat gaat daar niet over Britten maar Amerikanen. Waarom niet ineens de VRT als bron vertrouwen als “leiders” oorlog uit de mond kraaien of beleid tegen Israël voeren?

Het is als Marc Van Ranst als bron nemen of de mondmaskers nu wel of niet nodig zijn. Die media en posterboys praten namens figuren achter de schermen met snode plannen tegen de mensheid. Wat toch te merken is in hun abortusbeleid en eugenetische doeleinden, die beide hand in hand gaan.

__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2021, 12:06   #5
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.345
Standaard

Van gin-tonic valt u af en vaccinatie veroorzaakt autisme
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2021, 12:28   #6
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Uw bron is verworpen. Een rechter heeft na medische onderzoeken een verband geoordeeld.

Het doet dat wel of niet. Ik vind dat ook deze bron de openingspost niet overruled, clickbait om een mantra te verkopen die we allemaal ingestudeerd krijgen van “the narrative”.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2021, 13:25   #7
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.430
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ja de knack
Dan denk ik dat het bovenstaande toch nog steeds overruling is. Want daar is via de rechtbank na medische onderzoeken bevestigd dat er een link met het vaccin was
Een oorzakelijke band aantonen is niet gemakkelijk. Een oorzakelijke band suggereren door gelijklopende tijdsverschijnselen is heel zwak.

Mocht het al waar zijn dat autisme is toegenomen met de tijd, dan kan je puur uit dat gegeven helemaal geen causale link leggen met vaccins: het kan het invoeren van de Euro zijn die dat veroorzaakte ook he.

In principe is het zelfs onmogelijk om een causale link te *bewijzen* uit puur observationele studies, maar er zijn er die suggestiever zijn dan andere. De enige harde manier om een causale band ontegensprekelijk vast te leggen is met een random studie.

Dat wil echter niet zeggen dat observationele studies dat niet kunnen aangeven. Maar dan moeten er veel zijn, die allemaal heel grondig, en via verschillende aanpakken, alle denkbare confounding factoren hebben weggewerkt. Observationele studies aanvallen is wat de tabaksindustrie gedurende 40 jaar gedaan heeft, en het is mede dank zij al die trukken dat de epidemiologie juist een deftig vakgebied is geworden.

Het spreekt vanzelf dat als vaccins al iets zouden doen, dat kleine effecten zullen zijn, want uiteraard zouden de grove effecten heel goed opgevallen zijn bij de studie die toeliet om het vaccin op de markt te brengen. Nooit is de relatie gelegd tussen autisme en naar TV kijken van de zwangere moeder of zo bijvoorbeeld. Maar met die vaccins, plots zou dat een drama zijn.

Ik begrijp die antivax gekte niet.

Let wel, ik denk dat in het huidige corona gedoe, vaccins totaal *misbruikt* worden als idiote manier om zowel het gemaatregel te produceren sinds een jaar, als in het algemeen om een ziekte aan te pakken ; maar dat heeft niks met die vaccins zelf noch met vaccineren in het algemeen te maken.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2021, 13:42   #8
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Een oorzakelijke band aantonen is niet gemakkelijk. Een oorzakelijke band suggereren door gelijklopende tijdsverschijnselen is heel zwak.

Mocht het al waar zijn dat autisme is toegenomen met de tijd, dan kan je puur uit dat gegeven helemaal geen causale link leggen met vaccins: het kan het invoeren van de Euro zijn die dat veroorzaakte ook he.

In principe is het zelfs onmogelijk om een causale link te *bewijzen* uit puur observationele studies, maar er zijn er die suggestiever zijn dan andere. De enige harde manier om een causale band ontegensprekelijk vast te leggen is met een random studie.

Dat wil echter niet zeggen dat observationele studies dat niet kunnen aangeven. Maar dan moeten er veel zijn, die allemaal heel grondig, en via verschillende aanpakken, alle denkbare confounding factoren hebben weggewerkt. Observationele studies aanvallen is wat de tabaksindustrie gedurende 40 jaar gedaan heeft, en het is mede dank zij al die trukken dat de epidemiologie juist een deftig vakgebied is geworden.

Het spreekt vanzelf dat als vaccins al iets zouden doen, dat kleine effecten zullen zijn, want uiteraard zouden de grove effecten heel goed opgevallen zijn bij de studie die toeliet om het vaccin op de markt te brengen. Nooit is de relatie gelegd tussen autisme en naar TV kijken van de zwangere moeder of zo bijvoorbeeld. Maar met die vaccins, plots zou dat een drama zijn.

Ik begrijp die antivax gekte niet.

Let wel, ik denk dat in het huidige corona gedoe, vaccins totaal *misbruikt* worden als idiote manier om zowel het gemaatregel te produceren sinds een jaar, als in het algemeen om een ziekte aan te pakken ; maar dat heeft niks met die vaccins zelf noch met vaccineren in het algemeen te maken.
Maar een worst van Knack spreekt over een Brits onderzoek. Terwijl de openingspost over Amerikaanse gevallen spreekt.

Als er problemen met vaccins zijn en die lobbyhoeren schuiven dat onder de mat, dan zijn ze medeplichtig en veroorzaken ze zelf een anti vax menigte he.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2021, 13:53   #9
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.430
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
En zoneen, waarom hebben ouders via de rechtbanken dan al riante vergoedingen ontvangen omdat er een verband bewezen is?
Uw eerste link leek mij bijzonder verdacht toen ik dit las:

"De rubella-fractie van het BMR-vaccin MMR II van Merck is gekweekt op cellen van menselijke geaborteerde foetussen."

Alsof dat ergens enig belang heeft, behalve voor religioten. Iedereen kent die cel-lijn, en dat is iets standaards dat voor enorm veel onderzoek gebruikt wordt.

De afhankelijkheid in de tijd van autisme en vaccinatie wil ook op zich niks bewijzen (kan eventueel suggestief zijn om er eens naar te kijken). Zoals ik stelde, dat autisme kan evengoed veroorzaakt zijn door het invoeren van de Euro.

Het zou interessanter zijn te verwijzen naar wetenschappelijke publicaties waar die verbanden aangegeven worden.

Een rechter spreekt geen wetenschappelijke waarheid he. Die oordeelt en twijfel moet ten voordele komen van de zwakste. Hij zal misschien zelfs een "straf" hebben willen uitspreken tegen een farmabedrijf dat misschien niet voldoende hard gezocht had naar enige bijwerking of zo, he.

Nu, zo een bijwerkingen zijn niet a priori uit te sluiten. Mocht het echt om een factor 4 gaan, dan denk ik niet dat dat onopgemerkt zou blijven, men zou dat ergens anders ook wel vaststellen he.

Laatst gewijzigd door patrickve : 13 maart 2021 om 13:56.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2021, 14:04   #10
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Uw eerste link leek mij bijzonder verdacht toen ik dit las:

"De rubella-fractie van het BMR-vaccin MMR II van Merck is gekweekt op cellen van menselijke geaborteerde foetussen."

Alsof dat ergens enig belang heeft, behalve voor religioten. Iedereen kent die cel-lijn, en dat is iets standaards dat voor enorm veel onderzoek gebruikt wordt.

De afhankelijkheid in de tijd van autisme en vaccinatie wil ook op zich niks bewijzen (kan eventueel suggestief zijn om er eens naar te kijken). Zoals ik stelde, dat autisme kan evengoed veroorzaakt zijn door het invoeren van de Euro.

Het zou interessanter zijn te verwijzen naar wetenschappelijke publicaties waar die verbanden aangegeven worden.

Een rechter spreekt geen wetenschappelijke waarheid he. Die oordeelt en twijfel moet ten voordele komen van de zwakste. Hij zal misschien zelfs een "straf" hebben willen uitspreken tegen een farmabedrijf dat misschien niet voldoende hard gezocht had naar enige bijwerking of zo, he.

Nu, zo een bijwerkingen zijn niet a priori uit te sluiten. Mocht het echt om een factor 4 gaan, dan denk ik niet dat dat onopgemerkt zou blijven, men zou dat ergens anders ook wel vaststellen he.
Wij, Bijbelgelovers, aanvaarden geen vaccins die een geschiedenis met een abortus delen. Ik zal daar overigens streng op waken in mijn familie.
Maar dat is niet het probleem van dit onderwerp he?

Lees eens goed wat er echt staat. Beide kinderen kerngezond voor vaccinatie, na vaccinatie ontwikkelen ze ASS kenmerken.

En zoals ik reeds zei, ik geloof moeders die hun kind door en door kennen eerder dan een narrative die mij sedert geboorte beliegt beleid te handhaven.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2021, 14:36   #11
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.557
Standaard

__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2021, 15:11   #12
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.430
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Het is duidelijk dat de oprichting van de EU en nadien het invoeren van de Euro autisme veroorzaken in de wereld.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2021, 15:17   #13
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.686
Standaard

niet weer...
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2021, 15:22   #14
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het is duidelijk dat de oprichting van de EU en nadien het invoeren van de Euro autisme veroorzaken in de wereld.
Rechtbank oordeelt verband met vaccins en ass kenmerken.
Amerikaanse moeders wiens kinderen gedwongen vaccinaties ondergaan trekken aan de alarmbel dat ze significante veranderingen zien in hun kinderen na vaccinatie.
Autisme begint pas te pieken na massa vaccinatie.

1 + 1 = 2 he patrick.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2021, 15:25   #15
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.394
Standaard

Toevallig wel Amerikaanse moeders, waar dominees veel meer invloed hebben. Beetje zoals Amerikaanse dokters die besnijdenis aanraden en Europese die hetafreden. De eersten zijn zelf besneden, de laatsten hebben een intacte voorhuid. Toch zijn het artsen in beide gevallen.

Laatst gewijzigd door Weyland : 13 maart 2021 om 15:26.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2021, 15:26   #16
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Toevallig wel Amerikaanse moeders, waar dominees veel meer invloed hebben.
Dat bewijst het eens zo hard omdat een christen niet mag liegen of valse getuigenis afleggen. Onze doctrine is vrij duidelijk daarin. Voor mij is dat alleen maar een pluspunt.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2021, 15:27   #17
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.394
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Dat bewijst het eens zo hard omdat een christen niet mag liegen of valse getuigenis afleggen. Onze doctrine is vrij duidelijk daarin. Voor mij is dat alleen maar een pluspunt.
Christenen zijn vooral pilaarbijters. Ik bedoel, jij participeert ook in de tettendraad.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2021, 15:32   #18
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.557
Standaard T

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Christenen zijn vooral pilaarbijters. Ik bedoel, jij participeert ook in de tettendraad.
Ik ben een zondaar en beken dat ik seksuele afwijkingen heb. Doch bewonder ik meer de schoonheid ervan dan ernaar te lusten.
Ook niet christelijke moeders meldden gelijkaardige voorvallen.

Wanneer moeders een patroon weergeven, is dat veel meer waard dan wat the narrative op ieder medium van hun tot in de treure toe herhaalt. Ze handhaven een simpel principe: herhaal het lang genoeg en mensen aanvaarden het als waarheid.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 13 maart 2021 om 15:33.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2021, 15:36   #19
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.394
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik ben een zondaar en beken dat ik seksuele afwijkingen heb. Doch bewonder ik meer de schoonheid ervan dan ernaar te lusten.
Ook niet christelijke moeders meldden gelijkaardige voorvallen.

Wanneer moeders een patroon weergeven, is dat veel meer waard dan wat the narrative op ieder medium van hun tot in de treure toe herhaalt. Ze handhaven een simpel principe: herhaal het lang genoeg en mensen aanvaarden het als waarheid.
Het is een kleine zonde en laag bij de gordel van me, inderdaad. Niet echt een goed voorbeeld van hypocrisie en offtopic. Iedere mens is zondig of die gelovig is of niet.

Toch is het de menselijke aard om alles te framen om in het plaatje van een bepaalde hypothese te passen. Dat hoeft niet per se leugen in te houden. De meeste aandacht besteden aan wat binnen een bepaalde stelling past eerder. Mensen geloven ook echt wat ze posten hier, dat denk ik ook.

Soit, ik lees het wel verder.

Laatst gewijzigd door Weyland : 13 maart 2021 om 15:40.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2021, 15:41   #20
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Het is een kleine zonde en laag bij de gordel van me. Niet echt een goed voorbeeld van hypocrisie en offtopic. Toch is het de menselijke aard om alles te framen om in het plaatje van een bepaalde hypothese te passen.
Ik zie dat vaccins gelijkaardige aandoeningen dan ass kunnen veroozaken. Er is “toevallig” ook een fameuze stijging in ass waarneembaar sedert massa vaccinatie.

Dus:
Ja, vaccins kunnen aandoeningen a la ass veroorzaken.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be