Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat?
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 maart 2021, 08:15   #81
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Dit is al tot vervelens toe weerlegd, dit nog steeds beweren zou strafbaar moeten zijn.
ge hebt nu eenmaal wacko's

nu goed

hij is de enige die zoiets gelooft, dat neomen we een gek
Vindt hij een paar medestanders wordt het een sekte
vindt hij plots miljoenen medestanders wordt het een godsdienst en meoten respect opbrengen voor die mening
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2021, 10:44   #82
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
ge hebt nu eenmaal wacko's

nu goed

hij is de enige die zoiets gelooft, dat neomen we een gek
Vindt hij een paar medestanders wordt het een sekte
vindt hij plots miljoenen medestanders wordt het een godsdienst en meoten respect opbrengen voor die mening
Dat is over gewaaid uit Amerika waar ze de onderzoeken stopte. Hoe kunnen we die situatie daar dan debunken met mensen die er niets mee te maken hadden, of experimenten op beesten die geen equivalent aan vaccins kregen dan die 1 op 56 met ASS?

Als je met zulke arrogantie denkt je vrij te kopen, zult ge vroeger moeten opstaan.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2021, 10:45   #83
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Indferdaad. Pijnstillend is het. Ik begrijp wel dat men limieten stelt. Al bestaat dat niet voor alcoholische drank, een dergelijke maximumgrens.
Geen limieten. Zware ziektes vragen zware soorten
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2021, 10:48   #84
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie Bekijk bericht
Asperger, autisme, andere vormen van autisme spectrum stoornis hebben aangeboren erfelijke oorzaken. Vaccins kunnen zoiets niet veroorzaken, en iedereen die iets anders zegt zijn goedgelovige complotdoomdenkers.

Ik bn autistisch op dat vlak...
Maar ze spreken in die rechtszaken over mensen die kenmerken zoals ASS ontwikkelde.
Wat gebeurde? Men stopte verder onderzoek, gaven schadevergoeding aan tientallen ouders, men veranderde de diagnosticering rond ASS.

Daarbovenop babylonische lobbyhoeren in de politiek, het is erger in Amerika dan in Europa, die corruptie. Streng blijven toezien is aangewezen.
Zie hoe roekeloos ze zijn met AstraZeneca en de dood is de ergste bijwerking als je het mij vraagt.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 17 maart 2021 om 10:49.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2021, 22:21   #85
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.557
Standaard

Mitochondrial Dysfunction and Vaccines
People have varied genetic makeup and individual responses so there isn’t a way to tell if a given vaccine will provide the benefit of immunity, cause the illness it’s meant to prevent, or cause mild and/or serious neurologic illness or other “adverse events” (including death) following vaccination in some individuals.

Vaccines are known to be problematic for a segment of the population with a specific mitochondrial genetic mutation which may affect up to 4,000 babies a year. Some of those with a particular form of this dysfunction are unable to detoxify the poisons such as aluminum or mercury that are in the vaccine. This inability to detoxify the metals causes damage to multiple organ systems with sometimes devastating results.

In his 2004 testimony to Congress, Dr. Rashid Buttar [iv] (former vice chair of the American Board of Clinical Metal Toxicology and scientist at North Carolina State University) said that children with autism suffer from acute mercury toxicity which results in many imbalances, including systemic candidiastis, immune-suppression, immune dysfunctions, and gastrointestinal dysbiosis. He calls these conditions fires which resulted from one spark: mercury, including (and exacerbated by) the mercury in trace amounts still in childhood vaccines.

Inadequate Testing of Vaccines
The problems associated with vaccines should lead manufacturers to conduct stringent testing. However, quite the opposite is true. In vaccine testing there is:

No cumulative safety testing done prior to licensing
No placebo standard safety testing done
No carcinogenic or mutagenic capacity testing done (even though vaccines contain animal DNA and carcinogens)
No route of exposure research to determine effective safe limits of ingredients
Safety or toxicity of vaccines is studied for short term rather than long-term. Many studies are limited to just a few weeks. When a vaccine is tested, it is given to healthy people and they are only given that one injection (not multiple injections at once, like a baby). The current CDC recommended schedule with a number of vaccines injected on a given day has never been tested. In essence, the current schedule is an experiment.

Vaccines Introduced 1985-1991 Were Not Studied For Autism



Chronic health conditions in children began growing rapidly at the same time that new vaccines were introduced 1985-1991, now impacting 1 in 2 adolescents. Autism, ADHD, food allergies, bowel diseases, and other conditions began growing exponentially in the late 1980s.

The Hib vaccine was introduced in 1985, and replaced by the Hib conjugate vaccine in 1988, to avoid a death rate of 1 per 106,000 persons. The Hepatitis B vaccine was introduced for newborns in 1991 to avoid the risk of transmission from the mother which can occur in 1 in 480 births.
HepB is a blood-borne illness not transmitted by casual contact, so an infant is not at risk unless the mother is HepB-positive. Learn more by reading the report created by Foundation for Pediatric Health.


https://www.stopmandatoryvaccination...ccine-dangers/
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2021, 22:24   #86
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.394
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Geen limieten. Zware ziektes vragen zware soorten
Er bestaat tegenwoordig zelfs cannabier. Je hebt bier met THC en bier met CBD. In Nederland kan je enkel nog de CBD-variant krijgen. In de VS heb je ook THC-bier. CBD-bier bevat gewoonlijk een gebruikelijk alcoholgehalte. THC-bier is vaak alcoholvrij of erg alcoholarm (0,5%), dat laatste wellicht door regulatie. In principe zou je THC-bier kunnen brouwen met 6,0% alcohol bijvoorbeeld, maar wellicht zou dat niet mogen. En daar stuiten we dus weer op die limieten.

Laatst gewijzigd door Weyland : 19 maart 2021 om 22:38.
Weyland is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2021, 22:42   #87
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Er bestaat tegenwoordig zelfs cannabier. Je hebt bier met THC en bier met CBD. In Nederland kan je enkel nog de CBD-variant krijgen. In de VS heb je ook THC-bier. CBD-bier bevat gewoonlijk een gebruikelijk alcoholgehalte. THC-bier is vaak alcoholvrij of erg alcoholarm (0,5%), dat laatste wellicht door regulatie. In principe zou je THC-bier kunnen brouwen met 6,0% alcohol bijvoorbeeld, maar wellicht zou dat niet mogen. En daar stuiten we dus weer op die limieten.
Nogal een geluk dat al de rest dan wel mag, he?
Ik drink het niet maar eet het vooral. Super sociaal.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2021, 08:33   #88
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Maar ze spreken in die rechtszaken over mensen die kenmerken zoals ASS ontwikkelde.
.
Iedereen heeft wel bepaalde kenmerken van ass
De vraag is altijd in hoeverhet uw leven negatief beïnvloed tem verwoest

Vaccins werken nooit op hersenstructuren en karaktereigenschappen.
Itt een beroerte die wel degelijk uw karakter kan veranderen als de hersenbloeding op de verkeerde plaats in uw kop plaatsvond.

Vaccins en ass is onzin
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2021, 08:39   #89
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
Iedereen heeft wel bepaalde kenmerken van ass
De vraag is altijd in hoeverhet uw leven negatief beïnvloed tem verwoest

Vaccins werken nooit op hersenstructuren en karaktereigenschappen.
Itt een beroerte die wel degelijk uw karakter kan veranderen als de hersenbloeding op de verkeerde plaats in uw kop plaatsvond.

Vaccins en ass is onzin
Dat laten ze zo blijken. Waarom negeren ze dan de personen waarover het gaat en schuiven ze onderzoeken naar voren die een andere protocol hadden dan de slachtoffers?

In his 2004 testimony to Congress, Dr. Rashid Buttar [iv] (former vice chair of the American Board of Clinical Metal Toxicology and scientist at North Carolina State University) said that children with autism suffer from acute mercury toxicity which results in many imbalances, including systemic candidiastis, immune-suppression, immune dysfunctions, and gastrointestinal dysbiosis. He calls these conditions fires which resulted from one spark: mercury, including (and exacerbated by) the mercury in trace amounts still in childhood vaccines.

Inadequate Testing of Vaccines
The problems associated with vaccines should lead manufacturers to conduct stringent testing. However, quite the opposite is true. In vaccine testing there is:

No cumulative safety testing done prior to licensing
No placebo standard safety testing done
No carcinogenic or mutagenic capacity testing done (even though vaccines contain animal DNA and carcinogens)
No route of exposure research to determine effective safe limits of ingredients
Safety or toxicity of vaccines is studied for short term rather than long-term. Many studies are limited to just a few weeks. When a vaccine is tested, it is given to healthy people and they are only given that one injection (not multiple injections at once, like a baby). The current CDC recommended schedule with a number of vaccines injected on a given day has never been tested. In essence, the current schedule is an experiment.

https://www.stopmandatoryvaccination...ccine-dangers/

Neem eens tijd amper een dag te lezen wat “de andere kant” zegt en luistert dan ook naar de verhalen van mensen die ervaring delen. Velen zijn reeds geconditioneerd door “the narrative” te spotten en deze weg te zetten als anti vax mom.
Let wel: dit is in Amerika en niet Europa. Maar hier doen ze ook aan onnodige vaccinatie en ontwikkelen we naar meer verplichte vaccinatie.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2021, 08:43   #90
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Dit is al tot vervelens toe weerlegd, dit nog steeds beweren zou strafbaar moeten zijn.
inderdaad. Ik begrijp niet dat de moderatie dergelijke leugens toelaat die mogelijks gevolgen hebben voor de volksgezondheid.
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2021, 08:49   #91
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
inderdaad. Ik begrijp niet dat de moderatie dergelijke leugens toelaat die mogelijks gevolgen hebben voor de volksgezondheid.
Diezelfde volksgezondheid die SV40 via polio vaccins verspreidde?
Die ons liever massaal vaccineert tegen polio (kassa kassa) dan strengere migratieregelen te handhaven?
Diezelfde die tiental uitgeroeide ziektes terug naar Europa uitnodigde met een wir schaffen das?
Diezelfde dat er alles aan doen de cijfers van deze plandemie te stimuleren en via bangmakerij tot vaccinatie aanzetten?
Ik ben te weten gekomen dat ze liegen en degene die waarschuwen terechte kritiek uitten.
Vaccins hebben volgens mij wel degelijk autisme EN kankers veroorzaakt.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2021, 10:49   #92
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Vaccins hebben volgens mij wel degelijk autisme EN kankers veroorzaakt.
En nu ga jij wetenschap bewijs leveren voor die bewering
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2021, 12:28   #93
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
En nu ga jij wetenschap bewijs leveren voor die bewering
Het tegendeel is evenmin bewezen omdat die onderzoeken 1 niet aan dezelfde protocol voldeden als de beklaagde slachtoffers en 2 omdat ze op mensen onderzochten die geen verband deelden met die beklaagden. 3 zelfs, Vaak werd maar onderzoek van 1 vaccin gedeeld waar de beklaagden niet mee klaagden.

SV40 is wel kankerverwekkend gebleken en polio vaccins waren daarmee besmet. Ze maken ons onnodig banger en kunnen polio perfect tegenhouden met een beter migratiebeleid. Eveneens was polio bijna uitgeroeid tot vaccins ervan een nieuwe superverspreiding veroorzaakte.

Vaccineren is genocidaal.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2021, 12:29   #94
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Cufi

https://en.wikipedia.org/wiki/Rashid_Buttar
de 1e naam die ik tegen kom in uw antwoord
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2021, 12:34   #95
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
Cufi

https://en.wikipedia.org/wiki/Rashid_Buttar
de 1e naam die ik tegen kom in uw antwoord
Ik weet al hoe the narrative een auto corrigerend systeem is en artsen die vandaag hoog geprezen staan met een simpel algoritme onderaan kunnen flikkeren.

Als jij de slang wilt geloven doe maar, ik volg een andere geest.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2021, 12:35   #96
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.430
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Het tegendeel is evenmin bewezen omdat die onderzoeken 1 niet aan dezelfde protocol voldeden als de beklaagde slachtoffers en 2 omdat ze op mensen onderzochten die geen verband deelden met die beklaagden.
Jij had destijds voor de tabaksindustrie kunnen werken he
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2021, 13:42   #97
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Jij had destijds voor de tabaksindustrie kunnen werken he
Maar ik werd een soldier of the cross.
De Heer heeft gesproken en door te kijken door de geest van mijn geloof; weet ik dat er medische blunders gemaakt worden en toegedekt.

Predikanten in mijn top 3 zien geen probleem met vaccins, maar ik dus wel en ik beproef alles op Hem en niet hen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2021, 22:47   #98
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.557
Standaard

__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2021, 00:31   #99
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Oh, wauw, een prentje met de klassieke "horroringrediënten" van vaccins. Wat trouwens OOK al lang weerlegd is, net als je leugen dat vaccins autisme veroorzaken. Je bent een leugenaar en kindermoordenaar, jou plaats is voor een vuurpeloton.
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2021, 19:07   #100
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.676
Question

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Oh, wauw, een prentje met de klassieke "horroringrediënten" van vaccins. Wat trouwens OOK al lang weerlegd is, net als je leugen dat vaccins autisme veroorzaken. Je bent een leugenaar en kindermoordenaar, jou plaats is voor een vuurpeloton.
Ik geloof ook helemaal niet dat vaccins autisme veroorzaken.
Nostradamus zou dat wel gezegd hebben.

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be