Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat?
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 maart 2021, 19:39   #1
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.779
Standaard Houd u vast voor de Islamitische coronagolf: de Ramadan

Ongeveer een jaar geleden kreeg het verzorgend personeel van het Stuyvenberg ziekenhuis zwijgplicht over het enorme aantal moslims op de covid afdeling. Op 13 april begint de Ramadan, de vastperiode voor moslims.
Traditioneel wordt er overdag gevast, en 's avonds spreken ze met grote groepen af, vaak zonder masker. Het kan niet anders dan dat dit een link heeft met het grote aantal allochtone besmettingen vorig jaar.



Het is ook mijn persoonlijke ervaring dat veel moslims die ik ken, hun gat afvegen aan de afspraken over contact. Dit gaat ongetwijfeld leiden tot een sterke toename van het aantal covid patiënten. Veel moslims vinden de Islam superieur aan onze grondwet, houden vast aan hun tradities en komen in groep samen zonder maskers. En als je er wat van durft te zeggen, beginnen ze te zeuren over racisme en godsdienstvrijheid.

Kunnen we dit jaar van onze politiek, onze media en onze politiediensten verwachten dat het probleem eerlijk benoemd wordt? Of gaan we opnieuw politiek correct blijven en deze waarheid verzwijgen? Ik verwacht dat verpleegkundigen nu wel zullen spreken. Ben ook heel benieuwd naar wat volksverrader Bart Somers hierover zal zeggen.

Het hele bedrijfsleven is voor een groot stuk afhankelijk van het gedrag van deze groep. Ik vind het opvallend dat figuren zoals Van Gucht zich uitlaten over "jongeren" maar tot nu toe geen woord zeggen over de moslims. Daarmee toont hij in mijn ogen zijn intellectuele oneerlijkheid, en politieke voorkeur.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2021, 19:46   #2
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.375
Standaard

Wacht maar af, Van Ranst zal wel aantonen dat die feesten niet zorgden voor meer besmettingen. En hij zou nog gelijk hebben ook.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2021, 08:39   #3
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.430
Standaard

Zeggen dat we die maniakken nodig zullen hebben om onze zotten aan lantaarnpalen te hangen...
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be