Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Rechts
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Rechts Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond rechtse thema's.
Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden.

Bekijk resultaten enquête: Welke partij kies je?
NVA 0 0%
VB 12 85,71%
Geen van beide 2 14,29%
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 oktober 2005, 22:27   #21
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Goed manneke, ge hebt al 100. Ga maar spelen nu.
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2005, 03:22   #22
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

De n-va is allesbehalve een rechtse partij ... ze heeft zowel aan de linker als rechterzijde wat volk verloren. het is niet voor niets dat Dewever zegt dat hij zich kiplekker voelt bij de cdenv. En als je hem bezig hoorde in Pen D ondermeer over problemen met allochtonen dacht ik eventjes dat ik iemand van Groen bezig hoorde ... daarna leek het meer op een slechte imitaite van De gucht. Economisch is de n-va vrij rechts. Maar voor de rest eerder centrum tot centrum-links op bepaalde thema's.
maar ik zou zelfs met extreem-linkse flaminganten samenwerken om belgie te doen barsten dus mij maakt het eigenlijk niet uit hoe rechts of links iemand is. Voor een Platel en Mark grammens heb ik evenveel respect als voor demesmaker( zowat het enige n-va kopstuk met een niet-pc spirit) of een Vanhecke of annemans. Bourgois en dewever daarentegen...
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2005, 03:25   #23
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

Citaat:
ja en? of dacht je dat enkel VB en NVA 'rechts' zijn?
Je zou beter partijen erin zetten die zichzelf tenminste zelf rechts noemen zoals het LA ( wat het ook moge voorstellen) of de nationale unie.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2005, 13:28   #24
PetSel
Gouverneur
 
PetSel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 augustus 2005
Berichten: 1.398
Stuur een bericht via MSN naar PetSel
Standaard

Wat is de "LA" dan? Deze partij ken ik persoonlijk niet.
__________________
Citaat:
If the enemy is in range so are you










PetSel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2005, 13:54   #25
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco
Economisch is de n-va vrij rechts.

de NVA is als meest liberale partij uitgeroepen!
wat zou die dan rechts zijn?!
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2005, 13:54   #26
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PetSel
Wat is de "LA" dan? Deze partij ken ik persoonlijk niet.
liberaal appèl
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2005, 13:55   #27
PetSel
Gouverneur
 
PetSel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 augustus 2005
Berichten: 1.398
Stuur een bericht via MSN naar PetSel
Standaard

ah , nu ken ik ze wel.
__________________
Citaat:
If the enemy is in range so are you










PetSel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2005, 19:38   #28
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

Zeer liberaal wordt bestempeld als neo-liberaal en dat wordt door links dan weer rechts genoemd. Het hoeft zo niet te zijn , maar de perceptie is wel zo. Voor mij hoeft een nationalistsiche partij zéér zeker niet liberaal te zijn. Economisch gezien moeten nationalisten mainstream zijn.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2005, 08:06   #29
Piet Hein
Minister
 
Geregistreerd: 1 juni 2004
Berichten: 3.757
Standaard

Volgens mij is de n-va meer cetrum-(rechts.)
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2005, 14:33   #30
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
Volgens mij is de n-va meer cetrum-(rechts.)
stem dan! EN JE ZOU DE ENIGE ZIJN! De nva is noch links, noch rechts, maar vooraan om als eerste aan de vetpotten te zitten.
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2005, 14:50   #31
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

yep dat is tot nu toe het enige waarin ze consequent zijn geweest nl het verwerven en vasthouden van een kruimeltje macht.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2005, 15:27   #32
Piet Hein
Minister
 
Geregistreerd: 1 juni 2004
Berichten: 3.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
stem dan! EN JE ZOU DE ENIGE ZIJN! De nva is noch links, noch rechts, maar vooraan om als eerste aan de vetpotten te zitten.
Het vb kijgt 2 miljoen euro per maand de n-Va 600.000 dan vraag mij af wie echt machtsgeil is. En maak me niet wijs dat het vb ook de met het jaar een gooi probeert de doen naar de macht. En daar worden alle middelen voor benut.
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2005, 16:36   #33
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

We hebben het over gebroken beloftes men beste en kartels met een royalistsiche partij. Wat bourgois zei over z'n eigen achterban en z'n beloftes in De morgen is ongezien in de politiek.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2005, 16:51   #34
Piet Hein
Minister
 
Geregistreerd: 1 juni 2004
Berichten: 3.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco
We hebben het over gebroken beloftes men beste en kartels met een royalistsiche partij. Wat bourgois zei over z'n eigen achterban en z'n beloftes in De morgen is ongezien in de politiek.
1 de cd&v is meer confederaal dan royalitsch. Ik heb partij echt zien veranderen.

2 Wat bourgois zie heeft hij zich voor verontschuldigd voor zijn uitspraak.
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 14:08   #35
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
Het vb kijgt 2 miljoen euro per maand de n-Va 600.000 dan vraag mij af wie echt machtsgeil is. En maak me niet wijs dat het vb ook de met het jaar een gooi probeert de doen naar de macht. En daar worden alle middelen voor benut.
de partijdodaties worden verdeeld obv het kiezersaantal!
En het doel van politiek is juist machtsverwerving slimmeke! Maar eens je die macht hebt verwacht men wel dat je die gebruikt om uw programma uit te voeren en niet enkel en alleen om een ministerpree binnen te rijven en voor de rest geen klxtten uit te steken!
Alle legale middelen ja! heb je daar een probleem mee?
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 14:09   #36
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
1 de cd&v is meer confederaal dan royalitsch. Ik heb partij echt zien veranderen.
Tijd voor naar de pearl te gaan!

Citaat:
2 Wat bourgois zie heeft hij zich voor verontschuldigd voor zijn uitspraak.
verontschuldigd? waar? en dan! Wij wachten nog steeds op zijn eerste vlaamse beleidsdaad!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 14:24   #37
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

Citaat:
1 de cd&v is meer confederaal dan royalitsch. Ik heb partij echt zien veranderen
Ik heb Leterme idd zien veranderen.... Of herinner jij je nog iets van een beloofde communautaire big-bang; leterme spreekt zelfs niet meer van deftige bevogdheden . De vlaming mag enkel beslissen omzelf meer te betalen en strenger te controleren volgens Leterme want daar komt het de facto op neer. En dat ze een B-plusser aan het hoofd van de lijst in a'pen is dat ook zo'n etken van vernieuwing. En dan zitten ze nogeens niet in de federale regering. Dan is de maskerade helemaal afgelopen.

En waar heeft bourgois zich verontschuldigd? En voor wat ... Z'n uitspraken over z'n bedrog of het bedrog zelf?Iets waar je je verkiezingen aan opgehangen hebt kan je niet zomaar uitwissen. Dat blijft hangen net zoals het vreemdelingenstemrecht bij de VLD.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by ilfalco on 04-10-2005 at 15:27
Reason:
--------------------------------

Citaat:
1 de cd&v is meer confederaal dan royalitsch. Ik heb partij echt zien veranderen
Ik heb Leterme idd zien veranderen.... Of herinner jij je nog iets van een beloofde communautaire big-bang; leterme spreekt zelfs niet meer van deftige bevogdheden . De vlaming mag enkel beslissen omzelf meer te betalen en strenger te controleren volgens Leterme want daar komt het de facto op neer. En dat ze een B-plusser aan het hoofd van de lijst in a'pen is dat ook zo'n etken van vernieuwing. En dan zitten ze nogeens niet in de federale regering. Dan is de maskerade helemaal afgelopen.

En waar heeft bourgois zich verontschuldigd? En voor wat ... Z'n uitspraken over z'n bedrog of het bedrog zelf?Iets waar je je verkiezingen aan opgehangen hebt kan je niet zomaar uitwissen. Dat blijft hangen net zoals het vreemdelingenstemrecht bij de VLD.[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by ilfalco on 04-10-2005 at 15:24
Reason:
--------------------------------

Citaat:
1 de cd&v is meer confederaal dan royalitsch. Ik heb partij echt zien veranderen
Ik heb Leterme idd zien veranderen.... Of herinner jij je nog iets van een beloofde communautaire big-bang; leterme spreekt zelfs niet meer van deftige bevogdheden . De vlaming mag enkel beslissen omzelf meer te betalen en strenger te controleren volgens Leterme want daar komt het de facto op neer. En dat ze een B-plusser aan het hoofd van de lijst in a'pen is dat ook zo'n etken van vernieuwing. En dan zitten ze nogeens niet in de federale regering. Dan is de maskerade helemaal afgelopen.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
1 de cd&v is meer confederaal dan royalitsch. Ik heb partij echt zien veranderen
Ik heb Leterme idd zien veranderen.... Of herinner jij je nog iets van een beloofde communautaire big-bang; leterme spreekt zl niet meer van deftige bevogdheden ; De vlaming mag enkel beslissen omzelf meer te betalen en strenger te controleren volgens Leterme want daar komt het de facto op neer. En dat ze een B-plusser aan het hoofd van de lijst in a'pen is dat ook zo'n etken van vernieuwing. En dan zitten ze nogeens niet in de federale regering. Dan is de maskerade helemaal afgelopen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door ilfalco : 4 oktober 2005 om 14:27.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 14:27   #38
Piet Hein
Minister
 
Geregistreerd: 1 juni 2004
Berichten: 3.757
Standaard

Er zitten bij de cd&V meer vvb'ers dan b-plussers dat kan ik u verzekeren. Ik ben midden die partij opgegroeid.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by axel nort on 04-10-2005 at 15:29
Reason:
--------------------------------

Er zitten bij de cd&V meer vvb'ers dan b-plussers dat kan ik u verzekeren. Ik ben midden die partij opgegroeid.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Er zitten bij de cd&V meer vvb'ers dan b-plussers dat kan ik u verzekeren.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Piet Hein : 4 oktober 2005 om 14:29.
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 14:30   #39
Piet Hein
Minister
 
Geregistreerd: 1 juni 2004
Berichten: 3.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
de partijdodaties worden verdeeld obv het kiezersaantal!
En het doel van politiek is juist machtsverwerving slimmeke! Maar eens je die macht hebt verwacht men wel dat je die gebruikt om uw programma uit te voeren en niet enkel en alleen om een ministerpree binnen te rijven en voor de rest geen klxtten uit te steken!
Alle legale middelen ja! heb je daar een probleem mee?

daar is uw partij echt goed in. Onze Geert heeft meer gedaan en dan uw paritj. Want het vb heeft tegen zijn kiezers dat het vreemdelingen stemrecht er nooit zal doorkomen. En wat bestaat er nu al ongeveer een jaar.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by axel nort on 04-10-2005 at 15:34
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
de partijdodaties worden verdeeld obv het kiezersaantal!
En het doel van politiek is juist machtsverwerving slimmeke! Maar eens je die macht hebt verwacht men wel dat je die gebruikt om uw programma uit te voeren en niet enkel en alleen om een ministerpree binnen te rijven en voor de rest geen klxtten uit te steken!
Alle legale middelen ja! heb je daar een probleem mee?

daar is uw partij echt goed in. Onze Geert heeft meer gedaan en dan uw paritj. Want het vb heeft tegen zijn kiezers dat het vreemdelingen stemrecht er nooit zal doorkomen. En wat bestaat er nu al ongeveer een jaar.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
de partijdodaties worden verdeeld obv het kiezersaantal!
En het doel van politiek is juist machtsverwerving slimmeke! Maar eens je die macht hebt verwacht men wel dat je die gebruikt om uw programma uit te voeren en niet enkel en alleen om een ministerpree binnen te rijven en voor de rest geen klxtten uit te steken!
Alle legale middelen ja! heb je daar een probleem mee?

daar is uw partij echt goed in.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Piet Hein : 4 oktober 2005 om 14:34.
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 14:41   #40
Piet Hein
Minister
 
Geregistreerd: 1 juni 2004
Berichten: 3.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco
Ik heb Leterme idd zien veranderen.... Of herinner jij je nog iets van een beloofde communautaire big-bang; leterme spreekt zelfs niet meer van deftige bevogdheden . De vlaming mag enkel beslissen omzelf meer te betalen en strenger te controleren volgens Leterme want daar komt het de facto op neer. En dat ze een B-plusser aan het hoofd van de lijst in a'pen is dat ook zo'n etken van vernieuwing. En dan zitten ze nogeens niet in de federale regering. Dan is de maskerade helemaal afgelopen.

En waar heeft bourgois zich verontschuldigd? En voor wat ... Z'n uitspraken over z'n bedrog of het bedrog zelf?Iets waar je je verkiezingen aan opgehangen hebt kan je niet zomaar uitwissen. Dat blijft hangen net zoals het vreemdelingenstemrecht bij de VLD.
Bedrog noem ik dat niet hij heeft gegokt en verloren zoals jullie met het vreemdelingen stemrecht.
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be