Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 december 2022, 02:14   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard Vind je massa remigratie v surizwarten met een basisloon perfekt zuiveringsplan??

onderwerp:

Vind je massa remigratie v surizwarten met een basisloon perfekt zuiveringsplan??

analyse:

1) Ik ben bezig met toekomst droomplan boekserie Switie Sranang (Heerlijke Suriname, paradijselijk, schatrijk) en kwam op dit idee zonet, dus hierom deze enquete. Extreem rechts wil gewoon fysieke verwijdering van alle mensen van kleur en ik geef hen toch gelijk nu, mits het maar Pacifistisch gedaan wordt zonder lijden en moorden. Geweld kost uiteindelijk toch kapitalen en je maakt er aartsvijanden mee die jou ooit de keel gaan afsnijden.

2) Suriname is zo mooi, en echt Schatrijk, dus in theorie is mijn plan hieronder, moderne herkolonisatie suriname, slim, met behoud van basisloon, alle leeftijden en behoud van alle verblijfsrechten, staatkundige rechten, surinaamse en Nederlandse paspoort behouden dus, en 100 % aow rechten. Ik ga hier nog werk van maken. Het is puur WIN/WIN met knipoogje voor DIKKE vrienden aan tafel, in woonkamer, keuken en slaapkamer he.

3) Geef gerust je mening en praat gerust in blank Extreem rechtse terminologie, eerlijk brullen of janken, Blank Nazi rechts zeikt en klaagt teveel maar kom met oplossingen zoals dit idee. Al die buitenlanders zijn niet gelukkig hier, velen voelen zich niet thuis meer, al hebben zij tonnen aan harde Euro kapitaal vergaard ok.

4) NU is de Derde Wereldoorlog van psycho freak poetin begonnen en het is al dik 2-0 in zijn voordeel, Europa bloedt al, tientallen miljoenen europese burgers in kou en honger. Hoe zal dit nou verder gaan??


===============================
https://www.facebook.com/SylvanaSimonsBIJ1
Gabi Helfert
Fijne dagen voor jou en je lieverds. En bedankt voor jouw onvermoeibare strijd voor een betere wereld voor iedereen! ????

Beantwoorden
6 u

Waldo Wieroe Phagalwa
Gabi Helfert ja u heeft gelijk, Sylvana Simons voert een nobele, moedige strijd voor een betere wereld voor vriend en vijand, hemelse idealist in hart en nieren. Elk ideaal is een onvernietigbare Doos van Pandorra, maar dit geldt helaas voor het hele theoretische spectrum van alle denkbare IDEALEN, plus/min, goed/ slecht, Sathvisch/ Rajasisch/ Tamasisch en natuurlijk Goddelijke idealen VERSUS Demonische idealen, allemaal zijn ahw onvernietigbare DOOSJES van Pandorra ok; en zo werkt onze gevangenschap in de volmaakte Dwaita (Dualiteit) op deze Aardse exo planeet in dit huidige Riemanse Universum. Het huidige Kwantum fysica en astronomisch onderzoek gaan ook deze richting op, qua inzichten en hypothesis. // Sylvana Simons zit meer in de Satthvische en Pacifistische kwadranten denk ik.
Beantwoorden
2 min


https://www.facebook.com/SylvanaSimonsBIJ1


================================



Moderne Herkolonisatie Suriname, ism Forum voor Democratie (FVD olv Arische Katten Fuhrer Thierry Baudet (14,1888) (wfor1426 / Doc Size: Pages=10, DAB=22, Words=3197)

Deeplink publicatie op Kritisch Podium Dewanand:
http://www.dewanand.com/wfor1426.htm

Offeraars Waldo & Wieroe, & Co (T-Nanda, Bruinhomoaap, Brunswijk, Cindy en de quark constitutie: Waldo Dewanand Doerga)
Offercode WFOR1426
Offerdatum maandag 18 mei 2020

Inhoudsopgave
=====>> [wfor1426: M01] Inleiding
=====>> [wfor1426: M02-M11] (V1-V10) Tien voordelen Herkolonisatie Suriname door superieur, hi tech, blank/ Arisch Nederland
=====>> [wfor1426: M12] Verzoek leden Forum voor Democratie om mee te denken en te reageren
=====>> [wfor1426: M13] Messenger bericht aan postmoderne neonazi uit Duitsland
=====>> [wfor1426: M14] 40 jaar militaire Afro/ Bouta apartheids dictatuur in Suriname
=====>> [wfor1426: M15] NDP wint omdat meerderheid Surikoelie meiden op de lekkerste NDP negerlullen stemmen
=====>> [wfor1426: M16] Discriminatie is je eigen schuld Surizwartjes, slechte karma haha haha
=====>> [wfor1426: M17-M20] FVD en PVV zijn verplicht om extreem rechtse, en Postmoderne NEONAZI idealen na te streven
=====>> [wfor1426: M21] Persbericht: Herkolonisatie Suriname evt. i.s.m. Forum voor Democratie en Partij voor de Vrijheid
=====>> [wfor1426: M22] Disclaimer Dewanand

<> <> <> BEGIN [wfor1426: M01] - [wfor1426: M22] <> <> <>

=====>> [wfor1426: M01] Inleiding
Hierbij een beknopte analyse om nuchter, op z'n oer-Hollands te onderzoeken of het niet gewoon slimmer en intelligenter is om Suriname nu meteen op moderne, humane en beschaafde wijze te laten herkoloniseren door het superieure blank/ Westers, Arisch Arctische Nederland? Een brede maatschappelijke discussie hierover is nu hard nodig, met name de hele ruim 45.000 KAASkoppige aanhang van het Forum voor Democratie (FVD) wordt hierbij van harte uitgenodigd om ongecensureerd hen mening te geven op de centrale discussie pagina van onze wordpress blog, link:
(Eerste posting heeft moderatie door systeem, maar daarna kan je vrij posten, elke mening is waardevol)

http://www.dewanand.com/wfor1426.htm

==============================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2022, 02:21   #2
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard meewerken aan massa remigratie plan

shit enquete opstellen duurde langer dan vijf minuten dus afgewezen voor opname.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2022, 16:16   #3
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard meewerken aan massa remigratie plan

ja nu is Derde Wereldoorlog begonnen officieel dus volgens mij moeten de antidiscriminatie wetten nu OFFLINE gaan, NVT, out of order, en Racisme is dus gelegaliseerd in Nederland en rest EU.

Dan krijg je een 100 % natuurlijke mensapentoop, zonder artikel 1, 7 en 8 uiit grondwet inzake discriminatie. De theorie levert mij nu nieuwe inzichten.

Fundamenteel gezien, zijn wij gewoon omlaag geklommen Bonobo aapjes. staart kwijt, haren kwijt, langere lul, grote kutje met hoerig neukzieke clitje, oversekst, iets grotere hersentjes.


==================================
https://www.frontaalnaakt.nl/archive...me-praten.html
[24.12.2022]
Sylvana Simons mag nog steeds niet over racisme praten

Peter Breedveld


Als je als Kamervoorzitter die ene zwarte vrouw de mond snoert tijdens een debat over racisme bij de politie, zoals D66’er Paul van Meenen van de week bij Sylvana Simons deed, dan staat niet alleen je maatschappelijke barometer verkeerd afgesteld. Dan ben je ook moreel gezien een prul. Van Meenen zegt dat het debat over de politie ging en niet over racisme. Ten eerste ging het over de documentaire De Blauwe Familie en dus wel over racisme bij de politie, ten tweede gaat het, als het over de politie gaat, over racisme, dat zou inmiddels duidelijk moeten zijn. Zeggen dat het niet over racisme gaat maar over de politie is als zeggen dat het niet over vlees gaat maar over de slager.

Ten derde laat je een zwarte vrouw uitpraten als ze dat racisme agendeert. “Moet een zwarte vrouw dan een voorkeursbehandeling krijgen?”, vroegen racisten op Twitter mij. Nee, je moet gewoon ophouden haar steeds het woord te ontnemen als de grond je te heet onder de voeten wordt. Ik volg Simons nu zes jaar en heb witte mensen tegen haar zien schreeuwen dat ze haar plaats moet kennen, nederig moet zijn, moet zwijgen, ik heb ze uit hun plaat zien gaan, rechtse en linkse politici. Ik zag honderden pogingen om haar te framen als boze zwarte vrouw, om haar verantwoordelijk te stellen voor de daden en uitspraken van andere zwarte mensen. Media en politiek hebben jarenlang een verenigd front gevormd om te voorkomen dat Simons racisme op de agenda kreeg.

Als je dus vindt dat Simons een voorkeursbehandeling zou krijgen wanneer haar de mond eens niet gesnoerd wordt, bedoel je dan een voorkeursbehandeling ten opzichte van andere zwarte mensen die hun plaats moeten kennen?
Racistische politiestaat

Bij een vorig debat over racisme bij de politie legde Van Meenen Simons ook al het zwijgen op. Het mag gewoon nooit over racisme bij de politie gaan. Het gaat net zoals met het zwartepietendebat: nooit is het goede moment voor dat debat. Als het over de politie gaat, mag het niet over racisme gaan, als het over racisme gaat, mag het niet over de politie gaan. Over vijf jaar leven we in een racistische politiestaat: “Hoe heeft het zover kunnen komen?”

Een paar weken geleden blèrde minister van Justitie Dilan Yesilgöz nog dat ze haar politiemensen niet als racisten weg liet zetten toen Sylvana Simons het wilde hebben over het laakbare gedrag van de politie bij een blackfaceparade in Staphorst. Van de week onthulde NRC hoe de politie omgaat met de klokkenluiders die het racisme in de organisatie aankaartten in de documentaire De Blauwe Familie: weggepest, op een zijspoor gezet, doodgezwegen, één van hen wordt zelfs strafrechtelijk vervolgd. Alleen de witte van het stel werd geprezen voor haar moed om zich uit te spreken.
Schokkende feiten

In de context van die schokkende feiten, bovenop zoveel andere schokkende feiten, want al zo vaak eerder werden klokkenluiders kalltgestelt en kapotgemaakt, NRC-journalist Marcel Haenen heeft al zovaak aangetoond hoe racistisch de politie is, moet je je gewoon kapotschamen als je voor de zoveelste keer Simons het spreken onmogelijk maakt. En rot op met je kutsmoezen over niet het moment en apart debat, andere keer. Zolang types als Paul van Meenen in de Kamer zitten gaat er nooit iets veranderen.

De onverschilligheid bij de kiezer is ook om razend van te worden. Zo’n Telegraaf, die triomfantelijk dat filmpje toont waarin een zwarte vrouw het lid op de neus krijgt. Nederland voelt zich gewoon lekker bij racisme. Zo hou je die zwarten, die kut-Marokkanen, die hyena’s uit die achterlijke zandbaklanden eronder. Vlak voor kerst nog even bekendmaken dat je je best gaat doen om te voorkomen dat vluchtelingen herenigd kunnen worden met hun gezin. Goed voor de peilingen!

Ik werd weer wat optimistischer door dit interview in Trouw met Sylvana Simons. Met haar ene zeteltje en ondanks de enorme weerstand die ze ondervindt, heeft ze toch voor elkaar gekregen dat er excuses zijn gemaakt voor de slavernij, terwijl dat een jaar geleden nog onmogelijk leek. Ze brengt iets teweeg in die botte aardappelkoppen. Laten we met die gedachte, dat sprankje hoop de kerst ingaan.

?*

?*

Become a Patron!
?*

Is het Vrije Woord u écht lief? Help me dan met een financiële bijdrage. Doneer aan de enige dwarsdenkende, onafhankelijke (maar echt) site van Nederland. Rekeningnummer NL24 ASNB 8832 6749 39 (N.P. Breedveld, ASBN Rijswijk), BIC ASNB NL21. Lees hier waarom dat niet met PayPal kan, maar steunen via Patreon kan weer wel en sinds kort ook met een Tikkie. Wordt dat symbool van de Hollandse krenterigheid tenminste voor iets nuttigs ingezet. Adverteren? Mail mij.

Tweet

Peter Breedveld, 24.12.2022 @ 14:27

[Home]
?*

1 Reactie

op 24 12 2022 at 14:27 schreef Peter:

Reageren? [email protected].






https://www.frontaalnaakt.nl/archive...me-praten.html

==================================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be