Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 augustus 2009, 13:38   #1141
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Nu, wat specifiek de driehoekige UFO boven Belgie betreft, het zou mogelijks om de TR3B gaan, in dat geval aards dus. En in dat geval rijzen tal van vragen omtrent waar men de technologie van daan haalt, en hoe het menselijk lichaam tegen zulke versnellingen en G-krachten opgewassen is, wat dan weer opnieuw de vraag doet rijzen welke neutralisatie technologie men daar voor gebruikt en hoe die bekomen is, en waarom men die technologie niet voor tal van humanitaire doeleinden gebruikt... etc..
Ik heb nog eens nagedacht # waarom die mogelijke TR3B/TR3A?-"UFO´s" van de US-NASA juist over de Oostkantons "gevlogen" zijn, en daar steeds weer waargenomen zijn:

1 - Het Belgisch UFO-dossier betreft waarnemingen van einde ´89 tot juni ´91
> De Golfoorlog II (Bush senior<> Saddam Hoessein) was 1990-1991 (Desert Storm 16 jan 1991); maar de jaren ervoor al waren er aanwijzingen dat Saddam H. Koeweit ging binnenvallen... Eigenlijk al toen Golfoorlog I 1980 (Irak -Iran) in 1988 eindigde, Irak had heel veel schulden gemaakt bij Koeweit door die oorlog...
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Golfoor..._van_de_oorlog
Gedurende en na de Irak-Iranoorlog waren er conflicten opgekomen tussen Irak en Koeweit. Irak had zware schulden aan Koeweit en andere landen vanwege de financiering van de oorlog, en ook betichtte Irak Koeweit ervan dat het de grens tussen de twee staten geschonden had, en militaire installaties had gebouwd en oliebronnen had aangeboord aan de Iraakse zijde van de grens. De Koeweiti's produceerden ook te veel olie (40% meer dan het door de OPEC voor Koeweit vastgestelde quotum) waardoor de prijs daalde en Irak inkomsten misliep.
Toen onderhandelingen tussen de beide staten op niets uitliepen, viel Irak op 2 augustus 1990 Koeweit binnen
# na Golfoorlog I 80-88 (Irak-Iran) en de dreiging van Saddam zijn chemische wapens in te zetten (ook tegen de Amerikanen) wou de USA wslk op alles mogelijke voorbereid zijn, waarom dan geen testvluchten met "geheime vliegtuigen"?
# En die "vliegtuigen" waar zouden die toen opgeborgen zijn, geheime startplaatsen, nucleaire brandstoffen, het liefst redelijk veilig-kortbij de Golf-Staten ?
# Ik redeneer hierop verder:

2. De Golfoorlog II werd volledig gecoördineerd en georganiseerd vanuit Airforce Ramstein (US HK in Europa)(Rheinland Pfalz) en NAVO HK Airforce ca. 170 km van de Oostkantons.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ramstein_Air_Base

3. US-Airforce Spangdahlem ligt op ca. 70 km vd Oostkantons (vogelvlucht)
http://en.wikipedia.org/wiki/Spangdahlem_Air_Base
Lum-basis mooi te zien op google-maps:
US-Airforce Base Spangdahlem
# De minst-bevolkste streek om naar en over te vliegen is richting NNW over de Noord-Eifel naar Be-grens-Ardennen ttz Oostkantons, over de woudrijke gebieden.

4. US-Airforce Büchel ligt op ca. 70 km vd Oostkantons (vogelvlucht)
Citaat:
http://de.wikipedia.org/wiki/Fliegerhorst_B%C3%BCchel
Büchel gilt als der einzige Standort in Deutschland, an dem US-Atomwaffen gelagert werden und an dem die deutsche Luftwaffe im Rahmen der nuklearen Teilhabe den Einsatz mit dieser Massenvernichtungswaffe übt.
Lum-basis mooi te zien google-maps:
Airforce Base Büchel de enige basis met "kernenergie" (kernwapens)
# De minst-bevolkste streek om naar en over te vliegen is ca. richting NW over de Noord-Eifel naar Be-grens-Ardennen ttz Oostkantons, over de woudrijke gebieden.

5. Waarom België ? was de dunbevolkte "eigene" Duitse regio (Eifel) niet beter ?

# Mss beter het "arm naïef Nato-broertje" België nemen als grote broer D, en welk zeer dunbevolkt gebied ligt nu dichtbij ? Liefst best een grensgebied en zo hopen dat de luchtverkeersleiders niet kijken op het instelbare max-bereik van hun radarschermen -60 nautical Miles= 111 km - op de Lum-basissen in de omgeving, en zich meer bezig houden met hun eigen vliegtuigen landen/opstijgen, én die niet zo ver/of die richting uit vliegen vanuit Beauvechain ( Bevekom) dat vogelvlucht op 95 km ligt ?
Glons is enkel een radarstation met groter bereik, maar ligt wel op 40 km van Eupen.

6. Waarom steeds weer dezelfde streek -Oostkantons- in België, waarom een periode van 2 jaar ?

# daarop kan ik -zwakjes- zeggen, het kwaad was al geschied, ze waren daar toch al gezien en waargenomen... dan beter wat overdrijven bij dezelfde "ongevaarlijke" regio... ;
en 2 jaar ? tja het een en ander moest langdurig getest worden zelfs het wegvluchten van Belgische F-16´s...

Tja, beter dat als te lang over de grens in D te verblijven en voor de Luftwaffe te vluchten...

7. Zijn er dan later nog UFO-waarnemingen geweest in de GolfStaten ?
# http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1001


Golfwar 2 ( rammstein) videoclip:
http://www.youtube.com/watch?v=XnArFl7LOfs
na 2 ´ een lange rij F-117 Stealth-bommenwerpers...
http://de.wikipedia.org/wiki/F_117

Laatst gewijzigd door Micele : 7 augustus 2009 om 14:02.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2009, 13:47   #1142
Johnny Blaze
Minister
 
Johnny Blaze's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2008
Berichten: 3.181
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Zeerinteressant filmpje op onderstaande link:




http://www.niburu.nl/index.php?articleID=21455
sorry, maar deze ziet er vrij CG'ish uit voor mij.
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2009, 14:09   #1143
Akufen
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 26 augustus 2006
Berichten: 2.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
sorry, maar deze ziet er vrij CG'ish uit voor mij.
Yep vond ik ook.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2009, 14:43   #1144
doubled
Burgemeester
 
doubled's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 november 2004
Locatie: andromeda
Berichten: 552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Zeerinteressant filmpje op onderstaande link:




http://www.niburu.nl/index.php?articleID=21455
man man.. soms vraag ik mij hoeveel geld je daar mee kan verdienen.
Ik ga ook zo een filmpjes maken blijkbaar is daar een markt voor.
doubled is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2009, 15:38   #1145
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Een UFO in het beeld op de achtergrond tijdens de 'Look North' ochtendshow op de BBC eergisteren :
http://www.youtube.com/watch?v=ImYl8...eature=related

(Opname via een Webcam gericht op de Gateshead Millennium Bridge in Newcastle upon Tyne)

Ok, Straddle, hoe heb je 'm dat geflikt?

Laatst gewijzigd door parcifal : 7 augustus 2009 om 15:41.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2009, 16:59   #1146
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Een UFO in het beeld op de achtergrond tijdens de 'Look North' ochtendshow op de BBC eergisteren :
http://www.youtube.com/watch?v=ImYl8...eature=related

(Opname via een Webcam gericht op de Gateshead Millennium Bridge in Newcastle upon Tyne)

Ok, Straddle, hoe heb je 'm dat geflikt?
Krijgen we nu een herhaling van brol van gisteren ?
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1131
@ Omar Torrijos
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2009, 17:56   #1147
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doubled Bekijk bericht
man man.. soms vraag ik mij hoeveel geld je daar mee kan verdienen.
Ik ga ook zo een filmpjes maken blijkbaar is daar een markt voor.
Hoe ga je die matchmoving doen? Goedkoop bedoel ik.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 7 augustus 2009 om 17:59.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2009, 18:43   #1148
Johnny Blaze
Minister
 
Johnny Blaze's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2008
Berichten: 3.181
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Hoe ga je die matchmoving doen? Goedkoop bedoel ik.
Syntheyes. Kost € 300. Was mijn eerste matchmover en werkt zeer goed. Wil je wat duurder gaan, maar beter, dan raad ik je PFtrack aan voor € 3500. Deze gebruik ik nu en ben er zeer te spreken over. Uiteraard had ik graag boujou gehad, die is letterlijk in 99% van de gevallen een one-click sollution, maar $ 10000 is me wat erover

In elk geval, syntheyes is dus een koopje.
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2009, 19:18   #1149
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
Syntheyes. Kost € 300. Was mijn eerste matchmover en werkt zeer goed. Wil je wat duurder gaan, maar beter, dan raad ik je PFtrack aan voor € 3500. Deze gebruik ik nu en ben er zeer te spreken over. Uiteraard had ik graag boujou gehad, die is letterlijk in 99% van de gevallen een one-click sollution, maar $ 10000 is me wat erover

In elk geval, syntheyes is dus een koopje.
Ik ben geen kenner, maar in feite is het niet meer mogelijk uit te maken of beelden authentiek zijn of puur gefabriceerd, tenzij ge natuurlijk een heel labo achter uw hand hebt om dingen te toetsen...

.
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2009, 19:20   #1150
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doubled Bekijk bericht
man man.. soms vraag ik mij hoeveel geld je daar mee kan verdienen.
Ik ga ook zo een filmpjes maken blijkbaar is daar een markt voor.
Ik zie niet in hoe ge daar geld mee kunt verdienen?

Wie betaalt daar geld voor? Ge kunt bijna alles visueel faken in een handomdraai.

.
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2009, 19:27   #1151
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Ik heb nog eens nagedacht # waarom die mogelijke TR3B/TR3A?-"UFO´s" van de US-NASA juist over de Oostkantons "gevlogen" zijn, en daar steeds weer waargenomen zijn:

1 - Het Belgisch UFO-dossier betreft waarnemingen van einde ´89 tot juni ´91
> De Golfoorlog II (Bush senior<> Saddam Hoessein) was 1990-1991 (Desert Storm 16 jan 1991); maar de jaren ervoor al waren er aanwijzingen dat Saddam H. Koeweit ging binnenvallen... Eigenlijk al toen Golfoorlog I 1980 (Irak -Iran) in 1988 eindigde, Irak had heel veel schulden gemaakt bij Koeweit door die oorlog...


# na Golfoorlog I 80-88 (Irak-Iran) en de dreiging van Saddam zijn chemische wapens in te zetten (ook tegen de Amerikanen) wou de USA wslk op alles mogelijke voorbereid zijn, waarom dan geen testvluchten met "geheime vliegtuigen"?
# En die "vliegtuigen" waar zouden die toen opgeborgen zijn, geheime startplaatsen, nucleaire brandstoffen, het liefst redelijk veilig-kortbij de Golf-Staten ?
# Ik redeneer hierop verder:

2. De Golfoorlog II werd volledig gecoördineerd en georganiseerd vanuit Airforce Ramstein (US HK in Europa)(Rheinland Pfalz) en NAVO HK Airforce ca. 170 km van de Oostkantons.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ramstein_Air_Base

3. US-Airforce Spangdahlem ligt op ca. 70 km vd Oostkantons (vogelvlucht)
http://en.wikipedia.org/wiki/Spangdahlem_Air_Base
Lum-basis mooi te zien op google-maps:
US-Airforce Base Spangdahlem
# De minst-bevolkste streek om naar en over te vliegen is richting NNW over de Noord-Eifel naar Be-grens-Ardennen ttz Oostkantons, over de woudrijke gebieden.

4. US-Airforce Büchel ligt op ca. 70 km vd Oostkantons (vogelvlucht)

Lum-basis mooi te zien google-maps:
Airforce Base Büchel de enige basis met "kernenergie" (kernwapens)
# De minst-bevolkste streek om naar en over te vliegen is ca. richting NW over de Noord-Eifel naar Be-grens-Ardennen ttz Oostkantons, over de woudrijke gebieden.

5. Waarom België ? was de dunbevolkte "eigene" Duitse regio (Eifel) niet beter ?

# Mss beter het "arm naïef Nato-broertje" België nemen als grote broer D, en welk zeer dunbevolkt gebied ligt nu dichtbij ? Liefst best een grensgebied en zo hopen dat de luchtverkeersleiders niet kijken op het instelbare max-bereik van hun radarschermen -60 nautical Miles= 111 km - op de Lum-basissen in de omgeving, en zich meer bezig houden met hun eigen vliegtuigen landen/opstijgen, én die niet zo ver/of die richting uit vliegen vanuit Beauvechain ( Bevekom) dat vogelvlucht op 95 km ligt ?
Glons is enkel een radarstation met groter bereik, maar ligt wel op 40 km van Eupen.

6. Waarom steeds weer dezelfde streek -Oostkantons- in België, waarom een periode van 2 jaar ?

# daarop kan ik -zwakjes- zeggen, het kwaad was al geschied, ze waren daar toch al gezien en waargenomen... dan beter wat overdrijven bij dezelfde "ongevaarlijke" regio... ;
en 2 jaar ? tja het een en ander moest langdurig getest worden zelfs het wegvluchten van Belgische F-16´s...

Tja, beter dat als te lang over de grens in D te verblijven en voor de Luftwaffe te vluchten...

7. Zijn er dan later nog UFO-waarnemingen geweest in de GolfStaten ?
# http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1001


Golfwar 2 ( rammstein) videoclip:
http://www.youtube.com/watch?v=XnArFl7LOfs
na 2 ´ een lange rij F-117 Stealth-bommenwerpers...
http://de.wikipedia.org/wiki/F_117


Wel, ge bevestigt dus eigenlijk een beetje wat ik denk over die UFO waarneming over de oostkantons destijds... Ik ben een voorzichtige believer, maar in dit geval denk ik dat het puur aardse makelij is.

Waar men de kennis vandaan haalt om zo iets te fabriceren met zulke ongelooflijke eigenschappen is een ander paar mouwen natuurlijk.


.
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2009, 19:30   #1152
doubled
Burgemeester
 
doubled's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 november 2004
Locatie: andromeda
Berichten: 552
Standaard

was gewoon de koude kapitalist in mij die bovenkwam.
Ik zeg niet dat iedereen daar probeert geld uit te slagen maar ik heb toch al docu's gezien waar een reukje aan zat.
doubled is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2009, 20:31   #1153
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
Syntheyes. Kost € 300. Was mijn eerste matchmover en werkt zeer goed. Wil je wat duurder gaan, maar beter, dan raad ik je PFtrack aan voor € 3500. Deze gebruik ik nu en ben er zeer te spreken over. Uiteraard had ik graag boujou gehad, die is letterlijk in 99% van de gevallen een one-click sollution, maar $ 10000 is me wat erover

In elk geval, syntheyes is dus een koopje.
't is voor in de toekomst. Werkt het goed met Maya samen? Off topic natuurlijk. Maya live wordt maar weinig gebruikt merk ik. Ik weet niet of het de moeite is dat te leren. Daar heb ik wel gemakkelijk toegang toe.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 7 augustus 2009 om 20:33.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2009, 20:53   #1154
Johnny Blaze
Minister
 
Johnny Blaze's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2008
Berichten: 3.181
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
't is voor in de toekomst. Werkt het goed met Maya samen? Off topic natuurlijk. Maya live wordt maar weinig gebruikt merk ik. Ik weet niet of het de moeite is dat te leren. Daar heb ik wel gemakkelijk toegang toe.
Syntheyes werkt vrij goed met (het coordinatensysteem van) Maya samen. Met de meeste paketten eigenlijk (max, c4d, lightwave...), zelfs goeie exports naar after effects camera's. Ik weet niet juist wat die Maya live versie is (ben zelf meer een lightwave mens, beb da van kinds af aan gebruikt) maar Maya is over het algemeen eigenlijk HET paket om te leren, enkel dat de learningcurve een beetje, allé, heel steep is. Sorry voor de crappy post, ma ik typ die hier op mn iPhone, das nie zo handig als een computer
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2009, 23:36   #1155
Sodomis
Gouverneur
 
Sodomis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.253
Standaard

Er zijn toch nog enkele ufo-cases in de geschiedenis waar het leger zich gemoeid heeft omwille van het groot aantal getuigen & de verstoring van het maatschappelijk leven gedurende enkele weken.
Incl. radardata, scrambles, foto's & visual contact.

Alle documentatie rond die zaken zijn grotendeels vrijgegeven.
Washington 1952 http://en.wikipedia.org/wiki/1952_Wa...._UFO_incident
Brazilië 1977 http://en.wikipedia.org/wiki/Colares_UFO_flap
__________________
"Military justice is to justice what military music is to music." G. Marx
Sodomis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2009, 14:02   #1156
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
Syntheyes werkt vrij goed met (het coordinatensysteem van) Maya samen. Met de meeste paketten eigenlijk (max, c4d, lightwave...), zelfs goeie exports naar after effects camera's. Ik weet niet juist wat die Maya live versie is (ben zelf meer een lightwave mens, beb da van kinds af aan gebruikt) maar Maya is over het algemeen eigenlijk HET paket om te leren, enkel dat de learningcurve een beetje, allé, heel steep is. Sorry voor de crappy post, ma ik typ die hier op mn iPhone, das nie zo handig als een computer
In ieder geval bedankt voor de info. Maya live is een onderdeel van Maya unlimited. Dan zit je ook aan 8000 dollar. Ik ben het een paar jaar geleden op m'n eentje beginnen leren. De hypershade is om van tegen de muren op te lopen in het 'begin'. voor animatie is Maya nog steeds van het beste. Nu autodesk eigenaar is van Maya, 3Dmax, en XSI zal er aan de horizon mischien een geïntegreerd pakket liggen dat wat eenvoudiger is. Echt gezond is die monopolizatiepoging van (de beste dacht ik, uitgezonderd Houdini) CG paketten echter niet.

Ik ben maar een amateur op gebied van CG. Eigenlijk is elk onderdeel van een programa als Maya een full time job als je het goed wil doen.

Nu Computergraphics gemakkelijk toegankelijk worden zullen we nog schone UFO filmpjes kunnen bewonderen in de toekomst.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 8 augustus 2009 om 14:14.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2009, 14:57   #1157
Zeikstraal
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 augustus 2009
Berichten: 2.798
Standaard

We zouden een fake "invasie" kunnen ensceneren om het volk helemaal in de macht te krijgen. Niet enkel door filmpjes, maar de technologie is er ook wel. Dit is bvb beste fake filmpje ever.

http://www.youtube.com/watch?v=Q_2D-BIrVkk

Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 8 augustus 2009 om 14:59.
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2009, 15:41   #1158
Akufen
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 26 augustus 2006
Berichten: 2.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
We zouden een fake "invasie" kunnen ensceneren om het volk helemaal in de macht te krijgen. Niet enkel door filmpjes, maar de technologie is er ook wel. Dit is bvb beste fake filmpje ever.

http://www.youtube.com/watch?v=Q_2D-BIrVkk
Vind het volgende beter:

http://www.youtube.com/watch?v=up5jmbSjWkw
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2009, 15:43   #1159
Zeikstraal
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 augustus 2009
Berichten: 2.798
Standaard

Idd, ni slecht. En das dan door amateurs.
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2009, 16:12   #1160
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 14.274
Standaard

Keurig; dit zal niet nalaten om nieuwe gelovigen aan te trekken.
__________________
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be