Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 april 2010, 12:41   #3221
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvas Bekijk bericht
Kan iemand mij eens nen link geven over die landingsbanen in Zuid-Amerika ergens. Waar grote tekeningen op de bergen zijn gemaakt.

En als iemand een non Alien uitleg heeft voor die dingen dat mag ook natuurlijk.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nazca_Lines
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 12:45   #3222
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tatooke Bekijk bericht
Dr. Ph. Pitluga van het Adler Planetarium in Chicago berekende met de computer de posities van de sterren boven Nazca en kwam tot de conclusie dat de beroemde spin was ontworpen als een aardse weergave van het sterrenbeeld Orion. De kaarsrechte lijnen die uit de
aub : http://mikegeubel.blogspot.com/2007/...-de-andes.html
Phillis Pitluga, an astronomer at the Adler Planetarium & Astronomy Museum, believes, based on computer aided studies of star alignments, that the giant spider figure is an anamorphic diagram of the constellation Orion. She further suggests that three of the straight lines leading to the figure were used to track the changing declinations of the three stars of Orion's Belt but does not take into account the other twelve lines. Aveni has commented on her work, saying
I really had trouble finding good evidence to back up what she contended. Pitluga never laid out the criteria for selecting the lines she chose to measure, nor did she pay much attention to the archaeological data Clarkson and Silverman had unearthed.
Her case did little justice to other information about the coastal cultures, save applying, with subtle contortions, Urtons representations of constellations from the highlands. As historian Jacquetta Hawkes might ask: was she getting the pampa she desired?[7]Zo kan ik het dus ook

Laatst gewijzigd door Cdude : 19 april 2010 om 12:45.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 12:55   #3223
tatooke
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 8 juli 2007
Berichten: 653
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Phillis Pitluga, an astronomer at the Adler Planetarium & Astronomy Museum, believes, based on computer aided studies of star alignments, that the giant spider figure is an anamorphic diagram of the constellation Orion. She further suggests that three of the straight lines leading to the figure were used to track the changing declinations of the three stars of Orion's Belt but does not take into account the other twelve lines. Aveni has commented on her work, saying
I really had trouble finding good evidence to back up what she contended. Pitluga never laid out the criteria for selecting the lines she chose to measure, nor did she pay much attention to the archaeological data Clarkson and Silverman had unearthed.
Her case did little justice to other information about the coastal cultures, save applying, with subtle contortions, Urtons representations of constellations from the highlands. As historian Jacquetta Hawkes might ask: was she getting the pampa she desired?[7]Zo kan ik het dus ook
lees maar verder:

Laatst gewijzigd door tatooke : 19 april 2010 om 12:57.
tatooke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 13:25   #3224
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tatooke Bekijk bericht
lees maar verder:
Citaat:
This copulatory mechanism is generally only visible when viewed by a microscope, and difficult, if not impossible to see with the naked eye
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 14:13   #3225
Tick
Lokaal Raadslid
 
Tick's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tatooke Bekijk bericht
de elite daar ben ik me volledig van bewust.
maar wat vinden jullie van uitzending ? wel raar dat deze melding de wereld niet rondgaat? bewust waarschijnlijk of zijn ze meer bezig met het vulkaan gedoe?

news Report : UFO Videotaped Over La Vega, Dominican Republic 16 April, 2010

As many as 100 or more eye witnesses saw a Triangular -shaped UFO Over La Vega, Dominican Republic 16 April, 2010. According to witnesses the object simply remained stationary for over 10 minutes before leaving the area.
http://www.ufo-blogger.com/2010/04/v...e+UFO+Truth%29
Toen ik de video bekeek zag ik dat deze UFO een paar gekke bewegingen maakte. Alsof hij door de wind gestuurd werd. Dus mij lijkt het eerder een vlieger met een paar lampjes op gemonteerd. (vooral ook omdat hij stationair bleef hangen). In het donker vallen de draden niet op en als je het wilt laten verdwijnen doe je de lampen uit en weg is hij.

Ik moet wel zeggen dat het knap gevonden is.
Tick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 14:16   #3226
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tick Bekijk bericht

Ik moet wel zeggen dat het knap gevonden is.
Een vlieger met een paar lampjes = "knap gevonden"?
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 14:21   #3227
Tick
Lokaal Raadslid
 
Tick's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Een vlieger met een paar lampjes = "knap gevonden"?
Ik heb al slechtere manieren gezien om mensen te doen geloven dat het een UFO is.
Hier zijn er 100 tal mensen die het kunnen bevestigen dat ze iets vreemds hebben gezien. Dat is toch al veel beter dan een wazige foto van een vuilnisbakdeksel die als een frisbee door de lucht is gegooid.


Ook nog even reageren op de vraag van michelle of exodus (ik weet nimmer juist wie het was)

Een buitenaards ruimteschip zal inderdaad en hoogstwaarschijnlijk bestuurd worden door buitenaardse wezens. Maar een voorwerp waarvan wij de oorsprong niet van kennen en voorlopig voor ons onverklaarbaar is, is daarom niet automatisch een buitenaards ruimteschip. En is daarom ook geen bewijs van buitenaards leven. Er zijn heel veel fenomenen geweest waarvan wij vroeger de oorsprong niet konden vastleggen en die nu normale zaken zijn.

Laatst gewijzigd door Tick : 19 april 2010 om 14:36.
Tick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 15:19   #3228
Maarschalk_Zjoekov
Partijlid
 
Maarschalk_Zjoekov's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2010
Berichten: 234
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tatooke Bekijk bericht
goeie vraag wat weet jij zoal over onze planeet ? vertel ..
Niet genoeg, en ik kan mijn hele leven alles erover leren en dan nog kom ik er niet, net zoals iedereen hier...
en trouwens, het was geen vraag..
__________________

Facisme en racisme kan je alleen maar aanpakken door ze te begrijpen.
Maarschalk_Zjoekov is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 15:31   #3229
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tick Bekijk bericht
Ook nog even reageren op de vraag van michelle of exodus (ik weet nimmer juist wie het was)

Een buitenaards ruimteschip zal inderdaad en hoogstwaarschijnlijk bestuurd worden door buitenaardse wezens. Maar een voorwerp waarvan wij de oorsprong niet van kennen en voorlopig voor ons onverklaarbaar is, is daarom niet automatisch een buitenaards ruimteschip. En is daarom ook geen bewijs van buitenaards leven. Er zijn heel veel fenomenen geweest waarvan wij vroeger de oorsprong niet konden vastleggen en die nu normale zaken zijn.
Gut, je meent het ?
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 15:35   #3230
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maarschalk_Zjoekov Bekijk bericht
Niet genoeg, en ik kan mijn hele leven alles erover leren en dan nog kom ik er niet, net zoals iedereen hier...
en trouwens, het was geen vraag..
Kinderpsychologie A1 :
Je stelt iemand een onmogelijk vraag (wat is de zin van het leven, de aarde , de gekromde breedbekopposum, ...) met als enig doel hem te betrappen op een fout.
Daarna val je hem daarop aan en voel je je éven beter
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 15:38   #3231
Maarschalk_Zjoekov
Partijlid
 
Maarschalk_Zjoekov's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2010
Berichten: 234
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Kinderpsychologie A1 :
Je stelt iemand een onmogelijk vraag (wat is de zin van het leven, de aarde , de gekromde breedbekopposum, ...) met als enig doel hem te betrappen op een fout.
Daarna val je hem daarop aan en voel je je éven beter
Conclusie: tatooke heeft medische hulp nodig
__________________

Facisme en racisme kan je alleen maar aanpakken door ze te begrijpen.
Maarschalk_Zjoekov is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 15:39   #3232
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tick Bekijk bericht
Ook nog even reageren op de vraag van michelle of exodus (ik weet nimmer juist wie het was)

Een buitenaards ruimteschip zal inderdaad en hoogstwaarschijnlijk bestuurd worden door buitenaardse wezens. Maar een voorwerp waarvan wij de oorsprong niet van kennen en voorlopig voor ons onverklaarbaar is, is daarom niet automatisch een buitenaards ruimteschip. En is daarom ook geen bewijs van buitenaards leven. Er zijn heel veel fenomenen geweest waarvan wij vroeger de oorsprong niet konden vastleggen en die nu normale zaken zijn.
Neen, maar als het object performantie capaciteiten vertoont die ver boven de ons gekende technologie liggen dan zijn er maar twee opties; ofwel geheime technologie van ons, ofwel niet van menselijke makelij. Dat men sommige cases wil afschilderen als een evenement waar men niet echt uitsluitsel kan over krijgen is zever. Er zijn vele cases (zoals die van in Iran), die aantonen dat het werkelijk om een object gaat dat reageert op menselijke aanwezigheid, en niet zomaar een mysterieus of onverklaarbaar verschijnsel. Hierover bestaat gaan twijfel. In de Iran zaak kunnen we ondubbelzinnig zeggen dat dit het geval is.

Dan rest nog de vraag, van wie is het object. Ik kan heel goed aannemen dat het hier gaat om ultra-geheime menselijke technologie, maar dat rijst dan weer andere vragen en compliceert de zaken ook , en veronderstelt (ook) een samenzwering van jewelste. Door een object waar te nemen met die capaciteiten is de conclusie dat het buitenaards is, zeker zo gek nog niet.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi

Laatst gewijzigd door exodus : 19 april 2010 om 15:42.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 15:48   #3233
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
maar dat rijst dan weer andere vragen en compliceert de zaken ook , en veronderstelt (ook) een samenzwering van jewelste. Door een object waar te nemen met die capaciteiten is de conclusie dat het buitenaards is, zeker zo gek nog niet.
Dus het ene, de aardse oorsprong sluiten we uit omwille van "COMPLICATIES".
In plaats daarvan nemen we de MEEST VANZELFSPREKENDE verklaring : alien
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 15:49   #3234
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Door een object waar te nemen met die capaciteiten is de conclusie dat het buitenaards is, zeker zo gek nog niet.
Een CONCLUSIE trek je met bewijzen.
Zoalng je die niet hebt : veronderstellingen en hypotheses.

De rest zijn meningen and u know what they are like?
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 15:54   #3235
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Dus het ene, de aardse oorsprong sluiten we uit omwille van "COMPLICATIES".
In plaats daarvan nemen we de MEEST VANZELFSPREKENDE verklaring : alien
Neen, we kunnen niet uitsluiten dat het aliens zijn , maar we kunnen ook niet uitsluiten dat het mensen zijn. We moeten er wel mee rekening houden dat als het menselijke technologie is, dat dit wel serieus wat vragen oproept. Niet meer, niet minder.

Nu, de kern van de zaak is, is dat het een object is met ongekende performantie capaciteiten, en dat we binnen ons mainstream werelbeeld geen verklaring hebben van wat het is. Aliens moeten we overwegen, evenals menselijke technolgie. Wat er ook van is, er worden objecten waargenomen die alleen al door hun verschijning aantonen dat wij niet alles weten over onze realiteit, dat ons wereldbeeld onvolledig is. Sommige kunnen die niet accepteren en vluchten in denial.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 15:59   #3236
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Neen, we kunnen niet uitsluiten dat het aliens zijn , maar we kunnen ook niet uitsluiten dat het mensen zijn. We moeten er wel mee rekening houden dat als het menselijke technologie is, dat dit wel serieus wat vragen oproept. Niet meer, niet minder.

Nu, de kern van de zaak is, is dat het een object is met ongekende performantie capaciteiten, en dat we binnen ons mainstream werelbeeld geen verklaring hebben van wat het is. Aliens moeten we overwegen, evenals menselijke technolgie. Wat er ook van is, er worden objecten waargenomen die alleen al door hun verschijning aantonen dat wij niet alles weten over onze realiteit, dat ons wereldbeeld onvolledig is.Zeg jij, wie weet snap ik het wel?

Sommige kunnen die niet accepteren en vluchten in denial.of in religie
Minder dan dat het buitenaards is?

De rest is, net als dat 3-jarig"mirakel", hippiegebrabbel (denail)
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 16:41   #3237
tatooke
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 8 juli 2007
Berichten: 653
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Neen, we kunnen niet uitsluiten dat het aliens zijn , maar we kunnen ook niet uitsluiten dat het mensen zijn. We moeten er wel mee rekening houden dat als het menselijke technologie is, dat dit wel serieus wat vragen oproept. Niet meer, niet minder.

Nu, de kern van de zaak is, is dat het een object is met ongekende performantie capaciteiten, en dat we binnen ons mainstream werelbeeld geen verklaring hebben van wat het is. Aliens moeten we overwegen, evenals menselijke technolgie. Wat er ook van is, er worden objecten waargenomen die alleen al door hun verschijning aantonen dat wij niet alles weten over onze realiteit, dat ons wereldbeeld onvolledig is. Sommige kunnen die niet accepteren en vluchten in denial.
doe geen moeite ,niet gelezen wat zij hier komen doen ?
tatooke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 16:50   #3238
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tatooke Bekijk bericht
doe geen moeite ,niet gelezen wat zij hier komen doen ?
Weer een fantastische bijdrage vol onomstotelijke bewijs voor het bestaan van ....

Oh, toch niet
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 17:00   #3239
tatooke
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 8 juli 2007
Berichten: 653
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Weer een fantastische bijdrage vol onomstotelijke bewijs voor het bestaan van ....

Oh, toch niet
ik geef gewoon de melding aan serieuze mensen wat jij hier eigenlijk komt doen meer niet,was de speeltuin gesloten? of mocht je niet binnen?
tatooke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 17:04   #3240
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tatooke Bekijk bericht
ik geef gewoon de melding aan serieuze mensen wat jij hier eigenlijk komt doen meer niet,was de speeltuin gesloten? of mocht je niet binnen?
Want serieuze mensen kunnen niet lezen en jij ben tot THE PROTECTOR OF THIS THREAD, gepromoveerd?
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be