Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2009) > Derk-Jan Eppink (LDD) (1 t.e.m. 6 juni)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Derk-Jan Eppink (LDD) (1 t.e.m. 6 juni) Voormalig assistent van enkele politici (waaronder Frits Bolkestein), eerst journalist bij NRC Handelsblad en nadien voor De Standaard en Knack. Sluit zich begin 2009 aan bij LDD en wordt prompt opgevoerd als lijsttrekker voor Europa. Nadien wordt de lijst nog aangepast in een constructie waarbij J-M Dedecker de lijsttrekker wordt en Eppink de 2de plaats krijgt en 1ste opvolger wordt.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 juni 2009, 14:48   #1
Patrick Mertens
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 8 februari 2007
Berichten: 15
Standaard Vakbond

Volgens de peilingen op destandaard.be zou ik het meest matchen met LDD en NVA. Ik was dus wat aan het afwegen om zondag de juiste beslissing te kunnen nemen.

Deze namiddag stuurde de vakbondsafgevaardigde van ACOD (ik sta dus in het onderwijs) een e-mail naar het voltallige personeel om LDD te boycotten omwille van hun sociale onrechtvaardigheid. Ze stuurde in bijlage een document mee van haar vakorganisatie die tekst en uitleg gaf over het waarom van deze boycot.

1. Kan en mag dat zomaar? Mogen vakbonden optreden als politieke partij die anti-reclame maakt voor de stemming zondag? En mag dat zomaar aan iedereen, ook aan niet ACOD-ers, verspreid worden?
2. Moet ik nu vaststellen dat ik toch beter op NVA stem ipv op LDD of kan LDD deze beschuldigingen van ACOD ergens toelichten of ontkrachten?

In bijlage het document.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf persmededeling (1 p).pdf‎ (182,5 KB, 292x gelezen)
Patrick Mertens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 15:00   #2
Renesse
Minister-President
 
Renesse's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juli 2008
Berichten: 4.861
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick Mertens Bekijk bericht
Volgens de peilingen op destandaard.be zou ik het meest matchen met LDD en NVA. Ik was dus wat aan het afwegen om zondag de juiste beslissing te kunnen nemen.

Deze namiddag stuurde de vakbondsafgevaardigde van ACOD (ik sta dus in het onderwijs) een e-mail naar het voltallige personeel om LDD te boycotten omwille van hun sociale onrechtvaardigheid. Ze stuurde in bijlage een document mee van haar vakorganisatie die tekst en uitleg gaf over het waarom van deze boycot.

1. Kan en mag dat zomaar? Mogen vakbonden optreden als politieke partij die anti-reclame maakt voor de stemming zondag? En mag dat zomaar aan iedereen, ook aan niet ACOD-ers, verspreid worden?
Waarom zou dat niet mogen? Vrijheid van meningsuiting vanuit een niet-overheidsinstelling. Of het slim is, dat is een andere zaak.

Het komt me over alsof pastoor Ponnet langs de huizen gaat en zegt dat ge niet voor Daens moogt stemmen omdat ge dan zeker naar de hel zult gaan. Dat werkt contraproductief en heeft enkel invloed op kiesvee.
__________________
Renesse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2009, 01:21   #3
neutron
Banneling
 
 
neutron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick Mertens Bekijk bericht
Volgens de peilingen op destandaard.be zou ik het meest matchen met LDD en NVA. Ik was dus wat aan het afwegen om zondag de juiste beslissing te kunnen nemen.

Deze namiddag stuurde de vakbondsafgevaardigde van ACOD (ik sta dus in het onderwijs) een e-mail naar het voltallige personeel om LDD te boycotten omwille van hun sociale onrechtvaardigheid. Ze stuurde in bijlage een document mee van haar vakorganisatie die tekst en uitleg gaf over het waarom van deze boycot.

1. Kan en mag dat zomaar? Mogen vakbonden optreden als politieke partij die anti-reclame maakt voor de stemming zondag? En mag dat zomaar aan iedereen, ook aan niet ACOD-ers, verspreid worden?
2. Moet ik nu vaststellen dat ik toch beter op NVA stem ipv op LDD of kan LDD deze beschuldigingen van ACOD ergens toelichten of ontkrachten?

In bijlage het document.

De minister van onderwijs Vandenbroucke heeft 5 jaar niks gepresteerd, daarom krijgt hij van Neutr-On 1 op 10 op zijn rapport omdat hij een leeg blad heeft afgegeven met zijn naam op.

neutron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2009, 08:31   #4
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

die stemtesten zijn enkel gemaakt op mLDD en n-VA te doen verkiezen boven het Vb zo kan je geen enkel egwicht aan de vragen toekennen...

pure manipulatie. Deze verkiezingen zijn door de media op ongeziene wijze gemanipuleerd. Elke keer een Vb'er op TV kwam werd hem voorgeschoven dat men beter n-va of lDD( blijkbaar geleifd door linkse media) kon stemmen....

Waarom doen ze dat niet bij tsjeven of liiberalen? omdat hun bevriende partijen zijn uiteraard.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2009, 18:51   #5
El Guapo
Burger
 
El Guapo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2007
Locatie: Noord Limburg
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neutron Bekijk bericht
De minister van onderwijs Vandenbroucke heeft 5 jaar niks gepresteerd, daarom krijgt hij van Neutr-On 1 op 10 op zijn rapport omdat hij een leeg blad heeft afgegeven met zijn naam op.

Who the F#ck is Neutr-on ! Je doet net of dit " VB wannabe vakbondje " iets voorstelt !
El Guapo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2023, 18:26   #6
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neutron Bekijk bericht
De minister van onderwijs Vandenbroucke heeft 5 jaar niks gepresteerd, daarom krijgt hij van Neutr-On 1 op 10 op zijn rapport omdat hij een leeg blad heeft afgegeven met zijn naam op.

Oei!
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be