Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 september 2004, 17:34   #21
oriana
Minister-President
 
oriana's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2004
Locatie: Kempen
Berichten: 5.384
Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Gisteren op de parking van de lidl, een kind van een jaar of 4/5 staat te schelden tegen haar moeder "trut" en schopte haar tegen de schenen.. blond, duidelijk blank, eentje van ons.
Ik moet zeggen dat ik het wel vaker zie hoor, onbeschoft gedrag bij kinderen, zowel bij allochtone als autochtone kinderen.
Ik vrees dat het iets van deze tijd is? Ik moest het alleszins ook niet proberen, afin ik dacht daar niet eens aan om tegen mijn ouders te schelden, 't zou inderdaad mijn beste dag niet geweest zijn.
__________________
[size=1]
[/size]
oriana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2004, 17:35   #22
Weisse Wolf
Minister
 
Weisse Wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 3.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Ook van de autochtone kinderen. Of zijn dat allemaal engeltjes ?? 8)
Volgens de allochtone jongeren zijn autochtone jongeren mietjes (met dank aan de linkse mietjesmaatschappij) en u beweerd nu dat diezelfde allochtone jongeren opkijken naar hun autochtone leeftijdsgenoten. Ergens klopt er toch iets niet in uw redenering, tenzij je weer de zwarte piet wil doorschuiven natuurlijk. 8)
__________________
Weisse Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2004, 20:12   #23
kira
Vreemdeling
 
kira's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juli 2004
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
In Dag Allemaal van deze week staat een artikel over leerkrachten. Daar wordt gesteld dat niet enkel islamitische jongens, maar ook de moslimmeisjes de vrouwelijke niet-moslimleerkrachten durven uitmaken voor "vuile hoer".
En in datzelfde artikel stond ook dat de desbetreffende leerkracht ook last had van Belgische kindjes.
kira is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2004, 20:29   #24
Musketo
Banneling
 
 
Musketo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2004
Locatie: Frankfurt
Berichten: 5.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Volgens de allochtone jongeren zijn autochtone jongeren mietjes (met dank aan de linkse mietjesmaatschappij) en u beweerd nu dat diezelfde allochtone jongeren opkijken naar hun autochtone leeftijdsgenoten. Ergens klopt er toch iets niet in uw redenering, tenzij je weer de zwarte piet wil doorschuiven natuurlijk. 8)
Is het echt nodig om je homohaat overal rond te spuien ? Hoe kan je in godsnaam een mietje worden van een linkse maatschappij ? En doe wat aan die spelling als je toch zo trots bent op je Vlaanderen, alsook de taal ervan... !
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2004, 21:01   #25
Kimmie
Vreemdeling
 
Kimmie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
De allochtonen leren dit uiteraard van hun ouders en de imams.
Op enkele uitzonderingen na gebeurt dat net niet. Het is misschien verrassing, maar de Islam predikt 'respect voor de vrouw'... Probleem is dat in de Islam een vrouw zichzelf pas zou respecteren als ze een hoofddoek draagt, maar toch blijft het (op een aantal landen na) de keuze van de vrouw om deze (niet) te dragen. Dat is wat die jongeren wel leren, waarna ze die conclusie soms (onterecht) doortrekken naar westers geklede vrouwen, die zichzelf dus niet zouden respecteren. Dat in combinatie met verminderde sociale controle (in tegenstelling tot het vaderland van de ouders) en een 'wij' tegen 'zij'-gevoel levert dan problemen op. Kort samengevat dus.
Dus ja, er is een probleem, maar zo eenvoudig als hier voorgesteld, ligt het allemaal niet...
__________________
The selfish, they’re all standing in line - Faithing and hoping to buy themselves time - Me, I figure as each breath goes by - I only own my mind (Pearl Jam, I am mine)
www.kritische-kwesties.nl
Kimmie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2004, 21:05   #26
Weisse Wolf
Minister
 
Weisse Wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 3.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Is het echt nodig om je homohaat overal rond te spuien ? Hoe kan je in godsnaam een mietje worden van een linkse maatschappij ?
Ik had het niet over homo's maar over de linkse indoctrinatie en betutteling die van onze kinderen slappelingen maakt die niet meer in staat zijn zichzelf te verdedigen. Onze kinderen worden week gemaakt met verdraagzaamheid en meer van die linkse onzin terwijl allochtonen er de haat en geweld er van kleinsaf ingestopt krijgen. Het zijn de allochtone jongeren zelf die vinden dat autochtone jongeren mietjes zijn, de onderzoekers van de KUL kwamen tot deze bevinding nadat ze waren gaan praten met de allochtone jongeren zelf.

Citaat:
En doe wat aan die spelling als je toch zo trots bent op je Vlaanderen, alsook de taal ervan... !
Omdat jij dat vraagt? Kan je nog lang wachten.
__________________
Weisse Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2004, 21:34   #27
Musketo
Banneling
 
 
Musketo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2004
Locatie: Frankfurt
Berichten: 5.408
Standaard

Citaat:
Omdat jij dat vraagt? Kan je nog lang wachten.
Neen voor de eer van je vaderland natuurlijk!

Citaat:
Ik had het niet over homo's maar over de linkse indoctrinatie en betutteling die van onze kinderen slappelingen maakt die niet meer in staat zijn zichzelf te verdedigen. Onze kinderen worden week gemaakt met verdraagzaamheid en meer van die linkse onzin terwijl allochtonen er de haat en geweld er van kleinsaf ingestopt krijgen. Het zijn de allochtone jongeren zelf die vinden dat autochtone jongeren mietjes zijn, de onderzoekers van de KUL kwamen tot deze bevinding nadat ze waren gaan praten met de allochtone jongeren zelf.
Aan onze kinderen waarden als intolerantie bijbrengen zal ons vooruithelpen misschien? Ik wist niet dat jij er wat om gaf hoe ( een deel ) van de allochtonen over je denken? Allochtonen haat en geweld er van kleinsaf ingestopt krijgen?! Misschien kan je ook beter stoppen met veralgemening. Dus als ik het goed begrijp wil je dat onze jongeren straatgevechten beginnen met allochtonen om te tonen hoe sterk en stoer ze zijn.
Dan liever de mietjesmaatschappij.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2004, 21:48   #28
Weisse Wolf
Minister
 
Weisse Wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 3.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Neen voor de eer van je vaderland natuurlijk!
Die eer zal ik wel op een andere manier verdedigen, maak u maar geen zorgen.

Citaat:
Aan onze kinderen waarden als intolerantie bijbrengen zal ons vooruithelpen misschien? Ik wist niet dat jij er wat om gaf hoe ( een deel ) van de allochtonen over je denken? Allochtonen haat en geweld er van kleinsaf ingestopt krijgen?! Misschien kan je ook beter stoppen met veralgemening. Dus als ik het goed begrijp wil je dat onze jongeren straatgevechten beginnen met allochtonen om te tonen hoe sterk en stoer ze zijn.
Dan liever de mietjesmaatschappij.
Ieder zijn meug zeker? Van mij mag onze Vlaamse jeugd (vooral die van linkse signatuur) beslist eens wat meer aan gevechtsporten en krachttraining gaan doen. Als ik ze zie rondlopen met hun graatmagere armpjes en che guevara shirt krijg ik toch zo'n medelijden...
__________________
Weisse Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2004, 21:50   #29
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Die eer zal ik wel op een andere manier verdedigen, maak u maar geen zorgen.

Ieder zijn meug zeker? Van mij mag onze Vlaamse jeugd (vooral die van linkse signatuur) beslist eens wat meer aan gevechtsporten en krachttraining gaan doen. Als ik ze zie rondlopen met hun graatmagere armpjes en che guevara shirt krijg ik toch zo'n medelijden...
Voor jou, moeten het allemaal "para-commando's" zijn ?? 8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2004, 22:05   #30
Weisse Wolf
Minister
 
Weisse Wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 3.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Voor jou, moeten het allemaal "para-commando's" zijn ?? 8)
Stuur ze maar op, voor doorgedreven training en het oefenen met vuurwapens zijn ze bij mij aan het juiste adres.
__________________
Weisse Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2004, 10:59   #31
Generaloberstvonstorch
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 234
Standaard

We zullen al die klootzakken wel eens een lesje leren. Reken er maar op. En onschuldigen? De geschiedenis leert dat onschuldigen altijd mee de dupe zijn. So what? We gaan ons niet laten doen omdat er ook onschuldigen bijlopen. Dat doen zij ook niet. *knip*...

Gelieve geen oproepen tot geweld te plaatsen, zie ook ons forumreglement dat u ondertekende toen u zich registreerde.

Jeroen
Generaloberstvonstorch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2004, 12:18   #32
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Wie gaan ze als voorbeeld geven om respect voor te hebben : Mieke struisVogels ???
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2004, 15:27   #33
Musketo
Banneling
 
 
Musketo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2004
Locatie: Frankfurt
Berichten: 5.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Die eer zal ik wel op een andere manier verdedigen, maak u maar geen zorgen.

Ieder zijn meug zeker? Van mij mag onze Vlaamse jeugd (vooral die van linkse signatuur) beslist eens wat meer aan gevechtsporten en krachttraining gaan doen. Als ik ze zie rondlopen met hun graatmagere armpjes en che guevara shirt krijg ik toch zo'n medelijden...
Oh maar ik maak wel zorgen als iemand die niet eens zijn moedertaal onder de knie heeft een beetje gaat liggen zeuren over de eer van zijn vaderland...Je moet weten wat je wil he.


Verder ben ik van mening dat het niet echt aan jou is om te zeggen wat de Vlaamse jeugd moet doen en laten. En om die Che Guevare kan je ook vast niet lachen , is het niet ?
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2004, 15:33   #34
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Oh maar ik maak wel zorgen als iemand die niet eens zijn moedertaal onder de knie heeft een beetje gaat liggen zeuren over de eer van zijn vaderland...Je moet weten wat je wil he.


Verder ben ik van mening dat het niet echt aan jou is om te zeggen wat de Vlaamse jeugd moet doen en laten. En om die Che Guevare kan je ook vast niet lachen , is het niet ?
We zullen het snel weten 8)

Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2004, 16:33   #35
Weisse Wolf
Minister
 
Weisse Wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 3.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Oh maar ik maak wel zorgen als iemand die niet eens zijn moedertaal onder de knie heeft een beetje gaat liggen zeuren over de eer van zijn vaderland...Je moet weten wat je wil he.
Er is hier maar één die aan het zeuren is en dat ben jij.


Citaat:
Verder ben ik van mening dat het niet echt aan jou is om te zeggen wat de Vlaamse jeugd moet doen en laten.
Daar heb je gelijk in maar dat wil niet zeggen dat ik moet tolereren hoe de linkse maatschappij onze jongeren week en slap maakt.

Citaat:
En om die Che Guevare kan je ook vast niet lachen , is het niet ?
De meeste weten zelfs niet wie Che Guevara was en lopen gewoon de meute achterna omdat het in is.
__________________
Weisse Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2004, 16:57   #36
Musketo
Banneling
 
 
Musketo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2004
Locatie: Frankfurt
Berichten: 5.408
Standaard

Citaat:
Er is hier maar één die aan het zeuren is en dat ben jij.
Ik kan tenminste zeuren in een deftige spelling van mijn moedertaal. 't Is natuurlijk makkelijk om mij ' een zeur ' te noemen. Ik blijf erbij : als je zo trots bent op je vaderland, leer dan correct spellen.

Citaat:
Daar heb je gelijk in maar dat wil niet zeggen dat ik moet tolereren hoe de linkse maatschappij onze jongeren week en slap maakt.
Week en slap ? 't Is niet omdat de meesten ervan niet denken zoals jij dat ze week en slap zijn.

Citaat:
De meeste weten zelfs niet wie Che Guevara was en lopen gewoon de meute achterna omdat het in is.
Ik zou zelf niet weten waar hij voor staat maar ik draag dan ook geen kleding met foto's van hem erop. Hij zal wel iets te maken hebben met verzet neem ik aan? Kan iemand wat uitleggen aub.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2004, 17:01   #37
oriana
Minister-President
 
oriana's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2004
Locatie: Kempen
Berichten: 5.384
Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Ik zou zelf niet weten waar hij voor staat maar ik draag dan ook geen kleding met foto's van hem erop. Hij zal wel iets te maken hebben met verzet neem ik aan? Kan iemand wat uitleggen aub.
Ernesto Rafael Guevara de la Serna (14 juni 1928 - 9 oktober 1967) was een Argentijns Marxistisch revolutionair en Cubaans guerrilla leider. Zijn bijnaam 'Che' kreeg hij door zijn Argentijnse afkomst. Dat volk stond er om bekend constant de kreet 'che' te gebruiken.

Na of waarschijnlijk zelfs dankzij de mislukte Varkensbaai invasie door cubanen uit de VS met steun van de CIA kwam het regime van Fidel Castro stevig in het zadel te zitten en werd Che minister en directeur van Cubaanse nationale bank.
__________________
[size=1]
[/size]
oriana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2004, 17:04   #38
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Ik kan tenminste zeuren in een deftige spelling van mijn moedertaal. 't Is natuurlijk makkelijk om mij ' een zeur ' te noemen. Ik blijf erbij : als ...je zo trots bent op ...je vaderland, leer dan correct spellen.
Dus alleen intelectuelen mogen deel uitmaken van het vaderland?
Voor veel landgenoten is hun dialect hun taal.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2004, 17:09   #39
Musketo
Banneling
 
 
Musketo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2004
Locatie: Frankfurt
Berichten: 5.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Dus alleen intelectuelen mogen deel uitmaken van het vaderland?
Voor veel landgenoten is hun dialect hun taal.
Wolf beweert dat de multiculturele samenleving de Vlaamse cultuur en waarden schaadt maar zelf draagt hij wel hopeloos bij tot de verloedering van het Nederlands. Mij maakt het niet uit wie deel uit maakt van het vaderland. Ik ben helemaal niet voor dat vaderlandsgevoel. Voor mijn part voegen ze ons bij Nederland... Verder zie ik niet in waar ik als Vlaming trots op zou moeten zijn...

Laatst gewijzigd door Musketo : 20 september 2004 om 17:10.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2004, 17:15   #40
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Dus alleen intelectuelen mogen deel uitmaken van het vaderland?
Voor veel landgenoten is hun dialect hun taal.
Je moedertaal correct kunnen spreken en schrijven, is mijn inziens geen blijk van intelligentie. Eerder een vorm van beschaving.
Veel van de door U genoemde landgenoten zouden beter moeten weten.8) Ze kunnen zich nog altijd laten bijscholen, s'avonds bijvoorbeeld, ipv naar het Provinciaal-Vlaamse "Familie" of "Wittekerke" te gapen 8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be