Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 juli 2018, 12:49   #61
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Maar laat mensen een uitlaatklep. Neem niet alle plezier weg. Laat mensen zichzelf plezieren maar wel op een reguliere manier.
Wat verboden is gaat ondergronds altijd en overal.
Dankzij rally's en circuitwedstrijden gedroeg ik me op straat en ik hanteer nog steeds die gewoonte. Jammer dat dat momenteel alleen is weggelegd voor rijk volk.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2018, 13:05   #62
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.245
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Mag ik dat een rare denkwijze noemen?
Beetje schaapachtig/volgzaam/Belgisch niet?
Ik zal een ander soortgelijk voorbeeld geven: de homo's worden meer en meer aanvaard, en minder en minder gediscrimineerd.

Als ge nu een katholieke geestelijke zijt, dan kunt ge dat "aids voor homo's een immanente gerechtigheid is", dan verstaat gans Vlaanderen dat hij met zijn kop tegen een muur aan het lopen is.
Leonard moet niet afkomen dat ik van een ander gedacht ben, en nogal schaapachting/volgzaam/b.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2018, 13:10   #63
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.245
Standaard

Tsja, sommigen kunnen moeilijk afscheid nemen van hun gewoontes, en blijven dan in nostalgie verder dromen om al knorrend stokoud te worden.

O ik moet af en toe een passerend wijf in haar gat knijpen. Geef me dat plezierke, dan ben ik kalm de rest van de dag, en verkracht niemand meer.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2018, 14:17   #64
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Tsja, sommigen kunnen moeilijk afscheid nemen van hun gewoontes, en blijven dan in nostalgie verder dromen om al knorrend stokoud te worden.

O ik moet af en toe een passerend wijf in haar gat knijpen. Geef me dat plezierke, dan ben ik kalm de rest van de dag, en verkracht niemand meer.
Ooit al gehoord over prostitutie ? Dat bestaat hoor en kan voor velen die noodzakelijke uitlaatklep zijn.

Dat verder denken dan uw neus lang is niet jouw sterkste kant is weten we ondertussen al langer.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2018, 14:19   #65
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Dat lijkt men hier nog niet door te hebben.
Ja gezien het merendeel hier uit Schoofzakken bestaat kun je moeilijk anders verwachten
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2018, 19:21   #66
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.245
Standaard

Allez, al chance op dit forum dat er twee of drie toppers zijn die zich verlagen om ons toch een beetje wegwijs te maken in het echte leven.
Hoe dankbaar zouden we moeten zijn.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2018, 22:52   #67
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Allez, al chance op dit forum dat er twee of drie toppers zijn die zich verlagen om ons toch een beetje wegwijs te maken in het echte leven.
Hoe dankbaar zouden we moeten zijn.
Heeft Bart jullie dan niet voorbereid op het echte leven ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2018, 10:20   #68
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.245
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Heeft Bart jullie dan niet voorbereid op het echte leven ?
Ge gaat De Wever toch niet vergelijken met sommige van die hoogstaande mensen die op dit forum aan volksontwikkeling doen?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2018, 07:38   #69
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Tsja, sommigen kunnen moeilijk afscheid nemen van hun gewoontes, en blijven dan in nostalgie verder dromen om al knorrend stokoud te worden.
Mogelijk. Een andere mogelijkheid is de volgende.
Ondanks je leeftijd nog steeds omringd zijn door onze jeugd. Vervolgens vaststellen dat ze nog steeds dezelfde dromen, wensen en ambities hebben dan hun voorgaande generaties en dan vaststellen dat alle mogelijkheden zijn verdwenen. Dat ze dienen op te groeien in een voor hen door oudjes en achterlijken gecreëerde wereld waarin ze(**) helemaal geen kansen meer krijgen. Nog iemand verbaast dat door hen de middenvinger wordt opgestoken?

Verder 'knorren' wij, de mensen met een redelijk aantal jaren op de teller te weinig. Niet tegen de jeugd die we niet meer willen begrijpen maar tegen alles wat er van overheidswege misloopt.
Er zijn ministers die wat in de kijker willen staan en die komen met de grootste onzin voor de pinnen. Dat die hun slag thuishalen lijkt me 'onze' (***) verantwoordelijkheid.

(**) ook mensen met geen of weinig studies.
(***) tot inzicht gekomen generatie.

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 1 augustus 2018 om 07:52.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2018, 07:40   #70
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
O ik moet af en toe een passerend wijf in haar gat knijpen. Geef me dat plezierke, dan ben ik kalm de rest van de dag, en verkracht niemand meer.
Lees nu eens even uw argumentering na.
Door iemand in zijn gat te knijpen ga je niemand meer verkrachten? (!?)
Die vergelijking lijkt je in orde?
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2018, 07:46   #71
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 augustus 2013
Berichten: 13.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Allez, al chance op dit forum dat er twee of drie toppers zijn die zich verlagen om ons toch een beetje wegwijs te maken in het echte leven.
Hoe dankbaar zouden we moeten zijn.
Er zijn er meer hoor. Soit, ik kan ook aanhalen dat het merendeel van de forumleden niet weet hoe je een kader aan de muur moet bevestigen.
Dat betekend wel niet dat door de geplaatste reacties ik geen inzicht krijg in hun denkwereld.
Soms belachelijk naïef, soms zo 'to the point' dat ik er zelf een ander idee op ga nahouden. Ook eens proberen schoof.

Eén ding is zeker. Ik moet me vanuit mijn standpunt niet 'verlagen' om hun schrijfsels na te lezen. Iedereen is namelijk gelijk.

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 1 augustus 2018 om 07:47.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2018, 09:33   #72
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.245
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Lees nu eens even uw argumentering na.
Door iemand in zijn gat te knijpen ga je niemand meer verkrachten? (!?)
Die vergelijking lijkt je in orde?
Denk jij dat ik dat bedoelde?
Zo ja, dan kunnen we beter stoppen met discuteren.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2018, 05:54   #73
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.857
Standaard

straatraces...

wel ja...erg...

Maar eind juli had men het op de radio en enkele nieuwskanalen over hoe "adaptive cruise" control een merkelijk ernstiger probleem(zowel economisch als maatschappelijk),namelijk de files,zou kunnen verminderen.Optimisten hadden het zelfs over "oplossen" gezien "files" niet ontstaan door de hoeveelheid voertuigen op zich maar doordat mensen feitelijk onbekwaam zijn efficient te anticiperen in ietwat gecompliceerd wordende situaties.


Meest shockerend,althans volgens de berichten,blijkbaar zit ACC in steeds meer recente vrachtwagens al ingebouwd maar wordt het vrij algemeen UITGESCHAKELD door de chauffeurs....


En ja,als ik 's avonds van mijn werk terugrijd omgeving Kortrijk en de "spelletjes" zie die vrachtwagens met elkaar lijken te spelen,dan is er inderdaad een GROOT probleem.Het valt rond deze tijd (overgang juli/augustus) heel erg op omdat er eigenlijk vrij weinig verkeer is wegens de congé's.....Bedrijfseconomisch kan het GEEN ENKEL ZIN hebben om elkaar met een snelheidsverschil met geen 5km/uur te proberen voor te steken.....maar het gebeurt constant.....(en we zien het al decennialang,de "ziekte" wordt blijkbaar overgedragen over de generaties vrachtwagenchauffeurs heen...)

Dagelijks moet ondergetekende vaststellen hoe "stoeiende vrachtwagens" filetjes veroorzaken zelfs als er amper verkeer is.(door in de praktijk enkel de 3de rijstrook nog vrij te laten op een autostrade)....Het valt wel heel erg op nu....


Straks,als de congé's gedaan zijn komen ook de leasing- en bedrijfswagen Audi's's weer "meespelen".....Die hyperkinetische management-kikkers aan het stuur vinden het leuk om,bvb,op het laatste moment dwars over twee rijstroken heen in te voegen in afritten en veroorzaken dan kilometers terug nog opflitsende remlichtjes.........


straatraces?
bwaff.....belangrijk.....maar er zijn zo nog van die probleempjes die NU,nu het verkeer wat kalmer is,goed geobserveerd kunnen worden.........
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 2 augustus 2018 om 05:58.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2018, 16:21   #74
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Kan je ook uitleggen waarom dat gelijkgestemde idioten zijn.
Of is dat gewoon uw mening?
Ja.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be