Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 september 2017, 21:15   #16541
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Von Däniken (en nog enkele anderen) was een kind van zijn tijd. Gewoon iemand die een boek schreef dat buiten de lijntjes kleurde van de traditionele archeologie en geschiedenis. Buiten de traditionele lijntjes kleuren was toen een nationale sport.
Ah is dat de uitleg ?
Het was niet eens geschiedenis of zelfs archeologie... maar totale fictie
Maar kom, goed

Maar bedenk dan ook dat dat heerschap, in zijn zo gezegde onschuld, wel de inspiratie vormt voor al de zotten die achter hem kwamen hé
daar gaat het 't 'm over
En dat nu zowel Von Däniken ( trouwens die had zijn kaas ook van een voorloper ) als zijn volgers worden gezien als een geheel waar de nutters van zeggen dat er toch iets van moet waar zijn : zoveel materiaal, zoveel boeken, onderzoeken, etc

Citaat:
Het was wel een boek dat een geweldig succes kende. Én het was tevens een boek dat heel wat mensen deed nadenken. Of het allemaal waar was wat in het boek stond , is weer een andere zaak.
Vooral liet dromen...
Deze titel zegt in feite alles : "Waren de Goden kosmonauten"
Bij het verminderen van het godsbeeld en geloof hier in het westen had de mens blijkbaar behoefte aan die lacune op te vullen... vooral dat gevoel dat er iemand/iets over onze schouder meekeek die het goed met ons voorhad

Citaat:
Deze mensen echter die wat pienter waren of wat kritisch , lazen ook het boek dat een antwoord was op Van Däniken en dat als titel droeg 'Hebben ze gelijk??' . Een boek waarin heel wat hypotheses van Von Däniken ontzenuwd werden. Maar niet alle hypotheses.
tjah... moet dat een soort argument voorstellen ?: Niet alle hypothesen zijn ontkracht

Kan jij het bestaan van smurfen ontkrachten ?
Ik dacht het niet.
Tot ik ook met zaken kom aandraven resp. die smurfen die ontkracht kunnen worden.

Het omgekeerde dient te gebeuren.
Als ge (of iemand) denkt dt er zaken instaan die steek houden kom dan aanwijzingen en feiten af die die hypothese steunen en vooral met de falificatievoorwaarden.

Dus, misschien kan je de koe even bij de hoorns vatten en zo'n hypothese eruit pikken ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 21:29   #16542
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
erg subjectief zou ik dat niet durven noemen daar ze alle drie kunnen vastgesteld worden

Ja dat zou wel kunnen.

Maar het subjectieve ligt hem in het feit dat zijn opsomming niet volledig is.
Er zijn ook filmpjes waarin andere dingen worden vastgesteld.

https://m.youtube.com/watch?v=Q2Rk9cpykwU
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 21:38   #16543
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
ik dacht het wel

mensen met een verstandelijke beperking lezen inderdaad 'planeet' waar 'debris' staat.



ja ik weet het, 'debris' is Engels (tip: translate.google.com)



en dus ook de bevestiging dat je er niets van kent. Ik heb je nochtans een link gegeven waar het staat uitgelegd.



ps: als je denkt dat dit enkel voor planeten geldt:
dat was ook al duidelijk toen hij met zijn opmerking over die verschrikkelijke hoge snelheid afkwam.
Altijd zo'n dooddoener van formaat... men weet gewoon niet eens over wat het gaat, welke factoren er in het spel zijn en toch komt men tot zo'n zeer bizarre conclusie.
Misschien moeten we hem eens vragen hoe hij dat denkt te weten en rsp. tov wat precies ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 21:51   #16544
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Uw post is natuurlijk voor een goed stuk waar: er zijn natuurlijk heel wat filmpjes die niet echt zijn.
okay

En wat met de echte ?
Hoe evalueer jij datte ?
En als dan blijkt dat het een echt filmpje is en we zijn het er over eens.
Ik zeg zomaar wat : een aantal lichtbollen roterend in formatie

Hoe kan jij dan de nodige conclusies trekken dat dit geen 'normaal' verschijnsel kan zijn ?

Bijkomend vraagje ...
Hoe kunnen piloten dat concluderen ?
??? ik weet dat die heel der bibliotheken te verorberen hebben alvorens ze slagen maar dat maakt ze nog steeds niet tot een natuurkundige, psycholoog, whatsoever

Citaat:
Maar uw uitleg is ook voor een goed stuk helaas ook wat simplistisch. En dit wegens een eenvoudige reden. Het kan niet zo zijn dat alle filmpjes of alle getuigenissen gewoon fake zouden zijn.
euhmzzz

ten eerste :
zei ik dit niet

ten tweede:
waarom zou dat niet kunnen ?
Met fake bedoel ik dan ruim genomen : ter kwaad opzet in elkaar gezet maar ook andere zaken (die bv uit context gesleurd zijn ) en anderen op het net gezwierd zijn met een bangelijk belachlijk achtergrond muziekje en voorzien van onnodige links naar andere zwetsers etc

ten derde:
en dat is blijkbaar je eeuwige struikelblok
Geen van bovenstaande is waar en het betreft een écht écht filmpje
Maar het ding is een ufo en dus bijgevolg niet identificeerbaar.
Wat valt er zinnig over te zeggen, laat staan te stellen dat het iets buitenaards moet zijn ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 21:58   #16545
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Nu goed, gezien sommigen hier zgn 'debris' de eigenschappen toemeten van wat zelfs onze beste ruimtetuigen nog niet kunnen en anderen dit 'perfect verklaarbaar' vinden maar dat verder niet kunnen uitleggen, heb ik de website van NASA eens zelf bezocht, in de hoop iets meer te weten te komen over die onverklaarbare verschijnselen aka ufo's en wat blijkt ?
Het ruimteagentschap NASA heeft blijkbaar ‘geen behoefte’, om het publiek in te lichten over de niet-identificeerbare objecten, die veelvuldig door hun eigenste camera’s worden gefilmd.
Op die betreffende ufo-page:

“Disclaimer: This material is being kept online for historical purposes. Though accurate at the time of publication, it is no longer being updated. The page may contain broken links or outdated information, and parts may not function in current web browsers. Visit NASA.gov for current information”

https://www.nasa.gov/vision/space/tr...ce/no_ufo.html

En het strafste van al ? Onderaan die link staat het volgende bericht: Page Last Updated:November 30, 2007

Sorry jongens en meisjes, maar als 'n hightech-bedrijf dat al 50 jaar actief is in de ruimte, zo'n stuitend gebrek aan info ter zake tentoonspreid, heb ik slechts 1 reactie veil:


Nu dat hij glansrijk de dieperik is ingegaan probeert hij het weer richting cover-up ed
Vertel me eens wat een high-tech bedrijf zou sturen ( behalve dan het aanhoudend geklaag van believers die zeggen dat ze van alles verborgen houden ) om elke triviale zaak ( want blijkbaar zijn ze dat ) volledig gedocumenteerd publiek te maken.
Hoe wereldvreemd kunt ge zijn in godsnaam ?

... en ja btw ... vertel ook eens wat over die ongelofelijke snelheden en eigenschappen
Hoe meet je dat aan de hand van een filmpje ?
Tel je de frames per seconde of zo ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 22:03   #16546
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ja dat zou wel kunnen.

Maar het subjectieve ligt hem in het feit dat zijn opsomming niet volledig is.
Er zijn ook filmpjes waarin andere dingen worden vastgesteld.

https://m.youtube.com/watch?v=Q2Rk9cpykwU
leuk filmpje
Maar dat valt dan onder categorie 3 medunkt

Ik heb vagelijk de indruk dat gij een categorie 4 wilt :
- filmpjes die ik ( als believer ) zo spectaculair acht en waar het gebrek aan informatie, herkenbaarheid, etc me doen vermoeden dat het buitenaards is

zoietske ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 22:15   #16547
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ja dat zou wel kunnen.

Maar het subjectieve ligt hem in het feit dat zijn opsomming niet volledig is.
Er zijn ook filmpjes waarin andere dingen worden vastgesteld.

https://m.youtube.com/watch?v=Q2Rk9cpykwU
koman h&
Ik heb het bekeken.
Ongelofelijk vaag, totaal out-of-focus, je kan enkel zeggen dat er wat lichtverschijnselen zijn... kan een lenseffect zijn
Ik weet het begot niet maar het doet me vermoeden aan dat filmpje van die ufo boven Teheran (of elders// weet ik niet meer ) waar de beweging van het object ( weer een lichtverschijnsel dat een planeet of een ster bleek.. weet ik ook niet meer precies ) louter te wijten was aan de beweging van de handcamera
Het publiek was er en tijd mee weg

Allez maar vertel eens ... wat zie jij daarin ?
Is er iets dat wijst op een tuig een fysiek iets ?
Het feit dat het ding achter de wolken beweegt zegt niks ( je ziet het ook door de wolken heen schijnen ) en het 'convooi' dat volgt wijst volgens mij nog meer richting lenseffect
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 22:46   #16548
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Uw post is natuurlijk voor een goed stuk waar: er zijn natuurlijk heel wat filmpjes die niet echt zijn.

Maar uw uitleg is ook voor een goed stuk helaas ook wat simplistisch. En dit wegens een eenvoudige reden. Het kan niet zo zijn dat alle filmpjes of alle getuigenissen gewoon fake zouden zijn.
Jawel, dat kan wel. Net zoals alle mirakel gevallen in Lourdes niet door de heilige maagd Maria veroorzaakt zijn. En net zoals alle astrologische voorspellingen vals zijn, en als ze toch uitkomen is het toeval. En geen enkel homeopathisch geneesmiddel helpt echt.
Uw hypothese is verkeerd.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 23:14   #16549
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

@Het Oosten

Ik kwam bij toeval dit tegen
het gaat niet over dezelfde case (zover ik uit de datum kan opmaken), maar eentje in dezelfde periode ( toen er een heuze hetze rond ufo's was ) en mij lijkt het het redelijk vergelijkbaar.
Ook slechte omstandigheden, IR-opname, wolken, vage lichtverschijnsels bollen

Laatst gewijzigd door praha : 14 september 2017 om 23:15.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 23:25   #16550
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Jawel, dat kan wel. Net zoals alle mirakel gevallen in Lourdes niet door de heilige maagd Maria veroorzaakt zijn. En net zoals alle astrologische voorspellingen vals zijn, en als ze toch uitkomen is het toeval. En geen enkel homeopathisch geneesmiddel helpt echt.
Uw hypothese is verkeerd.
idd
En dat is wat ik hem al kwam te zeggen..
Doordat hij zich al jarenlang gedesinformeerd gelooft hij werkelijk dat er zoiets als ufo's ( UFO dus ) bestaan en dat we daar al eens mee geconfronteerd zijn...derhalve is de kans dat er een filmpje/foto bestaat dat zoiets gecapteerd heeft bestaand.
Uit die 'logica' versta ik hem wel

Maar het is de conclusie van een gelovige.
Die achten de kans dat Jezus' beeltenis door een goddelijke interventie op een sneetje brood ook klein maar niet onbestaand
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 23:26   #16551
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Jawel, dat kan wel. Net zoals alle mirakel gevallen in Lourdes niet door de heilige maagd Maria veroorzaakt zijn. En net zoals alle astrologische voorspellingen vals zijn, en als ze toch uitkomen is het toeval. En geen enkel homeopathisch geneesmiddel helpt echt.
Uw hypothese is verkeerd.
idd
En dat is wat ik hem al kwam te zeggen..
Doordat hij zich al jarenlang gedesinformeerd gelooft hij werkelijk dat er zoiets als ufo's ( UFO dus ) bestaan en dat we daar al eens mee geconfronteerd zijn...derhalve is de kans dat er een filmpje/foto bestaat dat zoiets gecapteerd heeft bestaand.
Uit die 'logica' versta ik hem wel

Maar het is de conclusie van een gelovige.
Die achten de kans dat Jezus' beeltenis door een goddelijke interventie op een sneetje brood ook klein maar niet onbestaand
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2017, 23:26   #16552
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Jawel, dat kan wel. Net zoals alle mirakel gevallen in Lourdes niet door de heilige maagd Maria veroorzaakt zijn. En net zoals alle astrologische voorspellingen vals zijn, en als ze toch uitkomen is het toeval. En geen enkel homeopathisch geneesmiddel helpt echt.
Uw hypothese is verkeerd.
idd
En dat is wat ik hem al kwam te zeggen..
Doordat hij zich al jarenlang gedesinformeerd gelooft hij werkelijk dat er zoiets als ufo's ( UFO dus ) bestaan en dat we daar al eens mee geconfronteerd zijn...derhalve is de kans dat er een filmpje/foto bestaat dat zoiets gecapteerd heeft bestaand.
Uit die 'logica' versta ik hem wel

Maar het is de conclusie van een gelovige.
Die achten de kans dat Jezus' beeltenis door een goddelijke interventie op een sneetje brood ook klein maar niet onbestaand
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2017, 08:39   #16553
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
leuk filmpje
Maar dat valt dan onder categorie 3 medunkt

Ik heb vagelijk de indruk dat gij een categorie 4 wilt :
- filmpjes die ik ( als believer ) zo spectaculair acht en waar het gebrek aan informatie, herkenbaarheid, etc me doen vermoeden dat het buitenaards is

zoietske ?
U bent dan ook in uw ‘dunken’ glad verkeerd. Dat filmpje past in geen van de enkele zéér arbitraire categorieën van poster Kiko.

Wat het filmpje laat zien, is overigens zeer eenvoudig: een stel ufo’s. Ufo’s die zelfs in een zekere formatie vliegen. Vliegende voorwerpen dus, die men niet kan thuisbrengen onder de gekende aardse.

En mocht u dit weer gaan ontkennen (hetgeen u eigenlijk doet), dan ontkent u het licht van de zon.



P.S.
U kunt natuurlijk altijd nog aanvoeren dat het filmpje fake is. Hetgeen mogelijk is. Maar dan moet u volgens uw kompaan wel bewijzen dat het filmpje vals is.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 september 2017 om 08:52.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2017, 08:43   #16554
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
leuk filmpje
Maar dat valt dan onder categorie 3 medunkt

Ik heb vagelijk de indruk dat gij een categorie 4 wilt :
- filmpjes die ik ( als believer ) zo spectaculair acht en w
aar het gebrek aan informatie, herkenbaarheid, etc me doen vermoeden dat het buitenaards is

zoietske ?
En ik heb vagelijk de indruk dat u bij de bestaande 3 arbitraire categorieën wilt blijven.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 september 2017 om 08:49.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2017, 09:10   #16555
Sywen
Minister-President
 
Sywen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 5.825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ja dat zou wel kunnen.

Maar het subjectieve ligt hem in het feit dat zijn opsomming niet volledig is.
Er zijn ook filmpjes waarin andere dingen worden vastgesteld.

https://m.youtube.com/watch?v=Q2Rk9cpykwU
en wéér een zeer wazig filmpje, vol ruis en pixelatie.
__________________
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 15 september 2017 om 09:10.
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2017, 09:13   #16556
Sywen
Minister-President
 
Sywen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 5.825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht

P.S.
U kunt natuurlijk altijd nog aanvoeren dat het filmpje fake is. Hetgeen mogelijk is. Maar dan moet u volgens uw kompaan wel bewijzen dat het filmpje vals is.

nope

je hebt het nog altijd niet door hé?
dat filmpje heb jij aangeleverd. jij moet dus dat filmpje valideren.
__________________
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 15 september 2017 om 09:14.
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2017, 09:20   #16557
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
en wéér een zeer wazig filmpje, vol ruis en pixelatie.
De vliegende voorwerpen zijn op een gegeven ogenblik zeer duidelijk te zien. En zelfs te tellen.

Een andere zaak is het te weten te komen wat voor vliegende voorwerpen het nu eigenlijk zijn. Maar dat is nu juist eigen aan heel de ufo-problematiek. We weten dat deze vliegende voorwerpen bestaan, dat ze gericht en zeer snel kunnen vliegen, maar we kunnen ze niet echt identificeren tot nog toe. Daarom zijn het ook ufo's.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2017, 10:48   #16558
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U bent dan ook in uw ‘dunken’ glad verkeerd. Dat filmpje past in geen van de enkele zéér arbitraire categorieën van poster Kiko.

Wat het filmpje laat zien, is overigens zeer eenvoudig: een stel ufo’s. Ufo’s die zelfs in een zekere formatie vliegen. Vliegende voorwerpen dus, die men niet kan thuisbrengen onder de gekende aardse.

En mocht u dit weer gaan ontkennen (hetgeen u eigenlijk doet), dan ontkent u het licht van de zon.



P.S.
U kunt natuurlijk altijd nog aanvoeren dat het filmpje fake is. Hetgeen mogelijk is. Maar dan moet u volgens uw kompaan wel bewijzen dat het filmpje vals is.
Neen, want u denkt dat het niet thuis te brengen is onder 'het gekende aardse' (wat dat ook moge betekenen).
De bewijslast ligt bij u.

Overigens ben ik het 100% eens met de categorieën van Kiko.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2017, 11:33   #16559
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Een andere zaak is het te weten te komen wat voor vliegende voorwerpen het nu eigenlijk zijn. Maar dat is nu juist eigen aan heel de ufo-problematiek. We weten dat deze vliegende voorwerpen bestaan, dat ze gericht en zeer snel kunnen vliegen, maar we kunnen ze niet echt identificeren tot nog toe. Daarom zijn het ook ufo's.
"ufo-problematiek" Nice one, ik zie niet echt een problematiek persoonlijk, dat zal dan wel aan mij liggen.

Ik breek mijn hoofd echter wel eens over "out of place artifact"-problematieken zoals tijdreizigers op oude foto's of films.
Echt fun, leuker dan ufo's.

https://www.youtube.com/watch?v=gfjwCTxF43g


Laatst gewijzigd door parcifal : 15 september 2017 om 11:38.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2017, 21:21   #16560
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
dat was ook al duidelijk toen hij met zijn opmerking over die verschrikkelijke hoge snelheid afkwam.
Altijd zo'n dooddoener van formaat... men weet gewoon niet eens over wat het gaat, welke factoren er in het spel zijn en toch komt men tot zo'n zeer bizarre conclusie.
Misschien moeten we hem eens vragen hoe hij dat denkt te weten en rsp. tov wat precies ?

Deze man lijkt anders wel degelijk te weten waarover het gaat.

Maar het zal wellicht weer een 'fantast' zijn volgens de debunkers.

https://m.youtube.com/watch?v=oUqsU76GRq4

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 september 2017 om 21:28.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be