Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 januari 2019, 18:52   #1
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard Eerlijke migratie met N-VA

Wie is de verpersoonlijking van "eerlijke migratie" in de N-VA campagne van 2014? Melikan Kucam!
https://www.youtube.com/watch?v=QVkEkUnFHBw

Nu is de man opgepakt voor mensensmokkel, bendevorming, passieve omkoping en afpersing:

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...sing~a41a95b3/
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2019, 19:19   #2
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

De toekenning van humanitaire visa is een persoonlijke en discretionaire bevoegdheid van de staatsssecretaris voor asiel en migratie.

Het lijkt er op dat Theo Francken hand- en spandiensten heeft verleend aan een mensensmokkelaar.

__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2019, 19:21   #3
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.299
Standaard

Daarom dat de toekomst van Francken door De Wever in het ongewisse werd gelaten
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2019, 19:22   #4
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
De toekenning van humanitaire visa is een persoonlijke en discretionaire bevoegdheid van de staatsssecretaris voor asiel en migratie.

Het lijkt er op dat Theo Francken hand- en spandiensten heeft verleend aan een mensensmokkelaar.

Dat hij er weet van had zal wel niet, maar goed bestuur kan je dat toch niet noemen.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2019, 19:26   #5
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Citaat:
Het parket benadrukt voorlopig geen aanwijzingen te hebben dat de voormalige staatssecretaris of iemand van het kabinet betrokken zou zijn.
Mocht er toch iemand bij betrokken zijn dan zit men wel in nauwe schoentjes bij de N-VA.

N-VA-gemeenteraadslid Mechelen opgepakt voor fraude met humanitaire visa, mensensmokkel en afpersing.

Citaat:
Voormalig staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken reageert gechoqueerd. “Mocht dit waar zijn, dan is dat ongelooflijk.”
Je zou voor minder verschieten inderdaad.

De Pano-reportage wordt vanavond om 21.55 uur uitgezonden op Eén.

Wat best grappig is dat men bijna nergens op sites de man (Melikan Kucam) zijn ware origine weet te vermelden.

Mocht er ook maar iets- of wat van waar zijn dan is het weer maar eens een serieuze slag in het 'gezicht' van de N-VA.

Het draait tegenwoordig maar om één ding en dat is postjes pakken en
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 15 januari 2019 om 19:28.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2019, 19:33   #6
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.679
Standaard

Als ik het goed begrijp stelde die Kucan (persoonlijk en niet in naam van een NGO) dus lijstjes op, stuurde die door naar zijn goede vriend Francken en die verleende in goed vertrouwen en discretionair een humanitair visum.

Nou moe.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2019, 19:43   #7
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Als ik het goed begrijp stelde die Kucan (persoonlijk en niet in naam van een NGO) dus lijstjes op, stuurde die door naar zijn goede vriend Francken en die verleende in goed vertrouwen en discretionair een humanitair visum.

Nou moe.
Zo had ik het eigenlijk ook begrepen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2019, 19:43   #8
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.185
Standaard

Francken moet boeten!
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2019, 19:49   #9
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Francken moet boeten!
Moesten ze niet uit de regering gestapt zijn had hij nu waarschijnlijk zijn C4 gekregen.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2019, 19:56   #10
Zephyrkaos
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 februari 2015
Berichten: 2.651
Standaard

liggen en bedriegen , verwoondert mij niet van de Nva mensen
zoals de groote Leider zijn ze , allemal het zelfde
Marrakesh Pac niet goedkeuren maar wel kassa kassa maken met Migranten
zeker is Twittrerwarrior Francken ook betrokken

maar dat topt noch de groote leugenaar van antwerpen, maar ik weet het , u weet het , voor de poen is het te doen, maar dat begrijpen de zoals citronen uitgeperste nva adepten niet
__________________
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing*

Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 15 januari 2019 om 19:58.
Zephyrkaos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2019, 20:00   #11
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Als ik het goed begrijp stelde die Kucan (persoonlijk en niet in naam van een NGO) dus lijstjes op, stuurde die door naar zijn goede vriend Francken en die verleende in goed vertrouwen en discretionair een humanitair visum.

Nou moe.
En den Theo pronkte daarmee, "ikke racist, moa vent toch, er is niemand die zoveel "humanitaire" visa gaf als ik, niemand".

Als ze een kruis rond de nek droegen was den Theo content, nu hangen die kruisjes als een molensteen rond zijn nek.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2019, 20:11   #12
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Als ik het goed begrijp stelde die Kucan (persoonlijk en niet in naam van een NGO) dus lijstjes op, stuurde die door naar zijn goede vriend Francken en die verleende in goed vertrouwen en discretionair een humanitair visum.

Nou moe.
Ge hebt dan eens vertrouwen in zo een vreemdeling, en lap, 't was er weer ene die ge nie kon betrouwen...
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2019, 20:11   #13
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
En den Theo pronkte daarmee, "ikke racist, moa vent toch, er is niemand die zoveel "humanitaire" visa gaf als ik, niemand".

Als ze een kruis rond de nek droegen was den Theo content, nu hangen die kruisjes als een molensteen rond zijn nek.
Via crucis (De kruisweg) voor Francken?

Jezus is tijdens de kruisweg ook talrijke keren gevallen voor men hem ten 'grave' droeg.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 15 januari 2019 om 20:14.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2019, 20:21   #14
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.970
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Mocht er toch iemand bij betrokken zijn dan zit men wel in nauwe schoentjes bij de N-VA.

N-VA-gemeenteraadslid Mechelen opgepakt voor fraude met humanitaire visa, mensensmokkel en afpersing.

Je zou voor minder verschieten inderdaad.

De Pano-reportage wordt vanavond om 21.55 uur uitgezonden op Eén.

Wat best grappig is dat men bijna nergens op sites de man (Melikan Kucam) zijn ware origine weet te vermelden.

Mocht er ook maar iets- of wat van waar zijn dan is het weer maar eens een serieuze slag in het 'gezicht' van de N-VA.

Het draait tegenwoordig maar om één ding en dat is postjes pakken en
Alleen NVA??????GANS ONZE MAATSCHAPPIJ HEEFT MEER DAN GENOEG OPENGESTELD, POGINGEN GEDAAN EN GELD ER NUTTELOOS TEGENAAN GESMETEN OM HEN TOT ONZE LEVENSSFEER TE BEKEREN. HEN DE KANS GEGEVEN COMPLEET OPNIEUW TE BEGINNEN.

>>> STEEDS OPNIEUW BEWIJZEN ZE DAT HUN (CHAOS, messen trekken en steken, corruptie, eisende repressie, mensenhandel, 1700 haat en wraak tegen andersdenkenden) GEWOONTES VAN / UIT HUN THUISLANDEN HET WINT TEN AANZIEN VAN ONZE WETTEN EN REGELS.<<<

Er was zeer weinig reactie op mij voorstel om te reageren als burger tegen de onwil van de particratie om naar de burger te luisteren.

Goede huisvader/moeder
laat zien dat het zo niet meer verder kan met politiek theater…voorstel was: PROTESTEER DOOR OP EEN VOORAF AFGESPROKEN VASTGESTELDE DAG NIET TE GAAN WERKEN!

Toch kan het zie de studenten die spijbelen om de politiek tot bewegen te krijgen.
Anuna De Wever (17) Stemmen mag ze nog niet, maar de Wetstraat hoorde haar wel
Anuna De Wever (17) bereidt al nieuwe klimaatactie van scholieren voor
Ze is al druk doende om haar klimaatactie van volgende donderdag voor te bereiden.

Daar moeten nóg meer spijbelende scholieren op afkomen. Anuna De Wever (17) mag in mei nog niet gaan stemmen, maar ze schopt nu al de politieke klasse een geweten. “Mijn generatie heeft gesproken. Ze kunnen ons nu niet meer "negeren.”

Goede huisvader/moeder laat zien dat het zo niet meer verder kan met politiek theater…

We moeten gaan kiezen om hen de toestemming te geven om ons te manipuleren te misbruiken, dat moet stoppen!

Blijf met zen allen bv Maandag thuis, ga NIET werken blijf met zen allen rustig thuis.

Geen nutteloze naffte, géén gratis treinen, géén files............
Géén gescheld, géén geweld, géén crapuul die en duidelijke actie van bezorgde mensen kan besmeuren met geweld of baldadig heden.
Goede huisvaders/moeders blijf met zen allen rustig thuis als protest tegen het politiek theater dat ons niets bijbrengt.

Géén enkele werkgever zal het ons kwalijk noemen. Want ook zij zijn het politiek toneel ook beu.

Géén chaos of terreur zoals met de gele hesjes in Frankrijk….

Want zo lang wij als goede huisvaders/moeders werken luister ze niet naar ons, profiteerden steeds zij die het meest op straat kwamen en vernielden al 188 jaar

Wat baat het als Don Quichot op straat te Komen en risico's te nemen. STIL protest >>Blijf thuis...............de reactie zal er al snel zijn, sneller dan verwacht daar ben ik zeker van !

Welke Facebook lanceer het......

Zie nu, Michel doet hier wat Kabila in Congo deed om de macht te behouden, democratisch onjuist de burger buitenspel gezet.

Het kan immers anders: zie Zwitserland en hun politieke methodes
__________________
Al heb ik dyslexie en probeer ik te beschrijven. Dat ik Toch droom van een kanton systeem hier, met functioneel referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 15 januari 2019 om 20:31.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2019, 20:26   #15
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.970
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Als ik het goed begrijp stelde die Kucan (persoonlijk en niet in naam van een NGO) dus lijstjes op, stuurde die door naar zijn goede vriend Francken en die verleende in goed vertrouwen en discretionair een humanitair visum.

Nou moe.
Al die via corruptie binnen-gesmokkelden, oppakken en terug het land uit zetten met de nodige onkosten nota erbij!
__________________
Al heb ik dyslexie en probeer ik te beschrijven. Dat ik Toch droom van een kanton systeem hier, met functioneel referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2019, 20:45   #16
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Al die via corruptie binnen-gesmokkelden, oppakken en terug het land uit zetten met de nodige onkosten nota erbij!
Dat zal best al een hele hoop volk zijn, dat men de deur, zal moeten wijzen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 15 januari 2019 om 20:45.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2019, 21:08   #17
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

https://www.facebook.com/melikan.kucam5/

Citaat:
Melikan Kucam
Gisteren om 20:24 ·

Dit 7-koppige super enthousiaste N-VA team staat klaar om vanuit de oppositie de komende zes jaar uw belangen en die van onze mooie stad Mechelen te verdedigen.


@ your service nva !!
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2019, 21:09   #18
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.970
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dat zal best al een hele hoop volk zijn, dat men de deur, zal moeten wijzen.
Kan, maar ze zijn niet op een wettige basis binnen gekomen. Heel bewust hebben ze betaalt, om op corrupte wijze zoals in hun thuislanden hier hun leef gewoonten te infiltreren.

Dus er uit!
__________________
Al heb ik dyslexie en probeer ik te beschrijven. Dat ik Toch droom van een kanton systeem hier, met functioneel referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2019, 21:22   #19
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Moesten ze niet uit de regering gestapt zijn had hij nu waarschijnlijk zijn C4 gekregen.

Inderdaad, Francken als staatsecretaris is uiteindelijk verantwoordelijk. Hij heeft een discretionaire beslissingsmacht inzake het al dan niet toekennen van deze visa. Kortom, zéér rechtse NVA-rakker Francky boy heeft chance gehad . Want in de feiten waren de mensensmokkelaars doorgedrongen tot op zijn kabinet.

https://www.demorgen.be/binnenland/b...slid-bfd39669/


Tja...

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 januari 2019 om 21:46.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2019, 21:34   #20
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard N-VA-gemeenteraadslid is mensensmokkelaar (intimus van Theo Francken!)

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...sing~a41a95b3/

De ranzigheid van de N-VA is werkelijk buiten alle proportie.

Theo levert hand-en-spandiensten aan een mensensmokkelaar.

Volksbedriegers. Zakkenvullers. Sjoemelaars. En criminelen.

Welke mentale beperking moet men wel hebben om op deze bende te stemmen?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be