Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 april 2012, 18:03   #61
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Arme Max...
Hij heeft gelijk als hij zegt dat er geen extremistische vleugel is, als extremisme moet aanzien worden in termen van het plegen van aanslagen.


Er is wel degelijk een zeer grote extremistische vleugel in de Vlaamse Beweging als daar mee bedoeld wordt: hen die liberalistisch gedachtengoed aanhangen.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2012, 19:09   #62
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Hier scoor je een prachtig punt Gis...
Inderdaad...dit en niets anders is het grote verschil tussen het VB en de NVA.
De NVA spreekt in funktie van zoveel mogelijk stemmen halen en heeft zich bekeerd tot het tjevendom .
Het VB spreekt in funktie van zijn programma en doel* en weigert te kapituleren.

Dat het VB ondertussen op wekelijkse en Pallieterige basis het belachelijke tjevendom van de NVA ontbloot tot grote schaamte en irritatie van de NVA is lekker meegenomen...

*: vlaamse onafhankelijkheid en cultuurbescherming.
Waar en wanneer heeft N-VA afbreuk gedaan aan zijn programma?

Straks kan het VB enkel nog terecht bij zijn eigen leden. Staan roepen in de woestijn, en in het beste geval eens optreden als circusleeuw (Sanctorum) zal zeker geen zoden aan de dijk brengen.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2012, 19:17   #63
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Waar en wanneer heeft N-VA afbreuk gedaan aan zijn programma?
Geen enkele keer (in de federale regering)
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2012, 20:04   #64
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Waar en wanneer heeft N-VA afbreuk gedaan aan zijn programma?
Toen ze samen met de tjeven het woord onafhankelijkheid (hun punt 1 punt 1 van hun statuten) hebben vervangen door "confederalisme" (het tjevenwoord voor Belgisch conformistische status quo)



Citaat:
Straks kan het VB enkel nog terecht bij zijn eigen leden. Staan roepen in de woestijn, en in het beste geval eens optreden als circusleeuw (Sanctorum) zal zeker geen zoden aan de dijk brengen.
A/ Inderdaad: het VB kan altijd en overal terecht bij zijn eigen leden.
De NVA niet misschien?

B/ U weet ook dat u intellectueel geneens de schoenen mag gaan poetsen van Sancorum hé Gis...maar dat is geen schande hoor...behalve als u dat niet inziet natuurlijk.

C/ het zich bekeren tot het tjevendom zal zeker zoden aan de dijk brengen: de Belgische dijk wel te verstaan. Ik hoop dat ze de Niveanen daar in Laken een dikke bonus geven eens hun werk er op zit. Maar eerst de enige vlaams nationalistische partij ondermijnen hé Giseke...want anders zal het noppes zijn daar aux chateau...geen kus van het wicht van Callabrië....
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2012, 22:04   #65
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Dwingen? De NVA is volledig geïnfiltreerd door VB-overlopers. En in de NVA zelf zitten er ook van die extremen. In denk aan homo furiosus Mark Demesmaeker. Zeer pover resultaat tot nu toe trouwens dienen Demesmaeker. Niet veel gepresteerd. Net zoals de Kleine Leider.
Op basis van welke criteria komt u tot bovenstaand besluit?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2012, 22:57   #66
Helias
Gouverneur
 
Helias's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 september 2010
Berichten: 1.411
Standaard

[quote=Fieseler;6097890]
Citaat:
B/ U weet ook dat u intellectueel geneens de schoenen mag gaan poetsen van Sancorum hé Gis...maar dat is geen schande hoor...behalve als u dat niet inziet natuurlijk.
Sanctorum? De man die zichzelf voortdurend gelijk gaf in 't Pallieterke onder de naam Annick Verbauwen?
Die van zichzelf schreef "alweer een messcherpe analyse vanwege Johan Sanctorum" onder nog een andere schuilnaam ("Erik Speliers")?
En die toen hij door Tom Cochez betrapt werd als postend onder verschillende namen maar met hetzelfde IP-adres de schuld poogde door te schuiven naar prof Frank Thevissen, maar door dezelfde in vlammende bewoordingen werd terechtgewezen?
De man die betaald wordt om de speechen van Valkeniers te schrijven maar ondertussen ook, stiekem maar zonder succes, ging solliciteren bij de N-VA?

Als we ooit een nieuw woord nodig hebben voor "charlatan": laat het "sanctorum" zijn.
Helias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2012, 07:45   #67
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Helias Bekijk bericht

Sanctorum? De man die zichzelf voortdurend gelijk gaf in 't Pallieterke onder de naam Annick Verbauwen?
Die van zichzelf schreef "alweer een messcherpe analyse vanwege Johan Sanctorum" onder nog een andere schuilnaam ("Erik Speliers")?
En die toen hij door Tom Cochez betrapt werd als postend onder verschillende namen maar met hetzelfde IP-adres de schuld poogde door te schuiven naar prof Frank Thevissen, maar door dezelfde in vlammende bewoordingen werd terechtgewezen?
De man die betaald wordt om de speechen van Valkeniers te schrijven maar ondertussen ook, stiekem maar zonder succes, ging solliciteren bij de N-VA?

Als we ooit een nieuw woord nodig hebben voor "charlatan": laat het "sanctorum" zijn.
OK: Sanctorum heeft ook zijn tjeverige kantjes...misschien daarom dat hij bij de NVA ging solliciteren...maar dat neemt niet weg dat er weinigen (en zeker Gies niet) rondlopen die intellectueel de schoenen mogen poetsen van Johan...
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me

Laatst gewijzigd door Fieseler : 26 april 2012 om 07:45.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2012, 14:05   #68
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
OK: Sanctorum heeft ook zijn tjeverige kantjes...misschien daarom dat hij bij de NVA ging solliciteren...maar dat neemt niet weg dat er weinigen (en zeker Gies niet) rondlopen die intellectueel de schoenen mogen poetsen van Johan...
Of Sanctorum een halve tsjeef is die ook bij de N-VA ging solliciteren zal me worst wezen. Ik heb in ieder geval de oproep met veel overtuiging ondertekend. Het doet me in ieder geval veel plezier vast te stellen dat veel Vlaams-nationalisten het onnozel gehakketak tussen de beide Vlaams-nationale partijen kotsbeu zijn.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2012, 14:11   #69
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Of Sanctorum een halve tsjeef is die ook bij de N-VA ging solliciteren zal me worst wezen. Ik heb in ieder geval de oproep met veel overtuiging ondertekend. Het doet me in ieder geval veel plezier vast te stellen dat veel Vlaams-nationalisten het onnozel gehakketak tussen de beide Vlaams-nationale partijen kotsbeu zijn.
Fieseler is het volledig met u eens.
Desalnietemin laat ik mij door niemand voor racist uitmaken omdat ik Vlaams Nationalisme belangrijker vind dan "te mogen meespelen" én omdat ik mijn kinderen wil behoeden voor de misdaden van de islam=naziideologie.
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2012, 14:49   #70
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.796
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Of Sanctorum een halve tsjeef is die ook bij de N-VA ging solliciteren zal me worst wezen. Ik heb in ieder geval de oproep met veel overtuiging ondertekend. Het doet me in ieder geval veel plezier vast te stellen dat veel Vlaams-nationalisten het onnozel gehakketak tussen de beide Vlaams-nationale partijen kotsbeu zijn.
U lijkt me zo het type te zijn die zo maar om het even wat ondertekent, zonder goed te weten waarover het gaat. Voor zover het maar uit de Vlaams-nationalistische hoek komt.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zeik, zeik, zeik.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be