Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

 
 
Discussietools
Oud 24 mei 2014, 17:33   #121
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Mensen die geen vlieg kwaad doen, uitlachen met stoere uitspraken, dient om geen enkele reden gewaardeerd te woden.

.
Heb ik hem uitgelachen? Ik zeg dat zijn politieke afgoderij walgelijk is en om geen enkele reden waardering zou verdienen.

Ik kan daar niet meer mee lachen, ik heb daar medelijden mee, met zo'n afgoderij van mensen die geen zak om je geven, of het moest om je portefeuille zijn.
__________________
Wortelloze bomen vallen
AnarchoChristophe is offline  
Oud 24 mei 2014, 19:10   #122
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Heb ik hem uitgelachen? Ik zeg dat zijn politieke afgoderij walgelijk is en om geen enkele reden waardering zou verdienen.

Ik kan daar niet meer mee lachen, ik heb daar medelijden mee, met zo'n afgoderij van mensen die geen zak om je geven, of het moest om je portefeuille zijn.
Walgelijk ??? Amaaai

Ik heb iets meer respect voor de medemens, zelfs de medemens die ik niet begrijp of die ik niet kan volgen, zoals vb. idolatrie ivm sportkampioenen of dito ploegen. Of godsdienstaanhangers.

Ieder diertje zijn pleziertje, denk ik dan maar.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 24 mei 2014, 19:19   #123
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Walgelijk ??? Amaaai

Ik heb iets meer respect voor de medemens, zelfs de medemens die ik niet begrijp of die ik niet kan volgen, zoals vb. idolatrie ivm sportkampioenen of dito ploegen.
Even zielig. Waarom iemand op Aarde aanbidden, ze beginnen en eindigen met niet meer of minder dan U?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Of godsdienstaanhangers.
Het gaat net over afgoderij. Los van of je al dan niet in God gelooft, jij vindt dat niet kantje boordje verontrustend, dat men leidersfiguren zo vergoddelijkt? Een personencultus is altijd gevaarlijk in de politiek.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ieder diertje zijn pleziertje, denk ik dan maar.
.
Was het maar zo simpel. Die pipo's hebben 5 jaar om mij te plunderen, startend vanaf morgenavond.
__________________
Wortelloze bomen vallen
AnarchoChristophe is offline  
Oud 24 mei 2014, 19:26   #124
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
...

Soit, hier zijn, denk ik, toch wat kosten aan.
Toch véél minder dan aan al was het maar één enkel lid van de Lakens-Coburgse dievenbende, me dunkt.

En bij "René" kan er tenminste nog een échte glimlach van af.

__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline  
Oud 24 mei 2014, 20:24   #125
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven Bekijk bericht
Vooral hilarisch dat de beschuldiging van ViveLaBelgique komt. Over 'construct' gesproken...
Het is geen beschuldiging. De persoon achter Gwylan heeft dat hier zelf verklaard.
__________________
ViveLaBelgique is offline  
Oud 24 mei 2014, 20:31   #126
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het woord "construct" komt niet voor in de Van Dale. Het is echter duidelijk genoeg wat franskiljons zoals jij en Aynerand bedoelen.


Ik ben geen franskiljon. De persoon achter Gwylan is wel degelijk een franskiljon. Nu jij bent bij uitstek de grote expert en aanbidster van alle constructen van deze persoon op dit forum. Dit is helemaal niet negatief of beledigend bedoelt. Niet jegens jou - mijn beste knuppel en niet jegens constructen zoals Gwylan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Als Gwylan een "construct" was had ze zich niet hoeven te wapenen tegen de bedreigingen die haar onder haar vorige nick te beurt vielen, en die niet toevallig kwamen vanuit het over het paard getilde, belgicistisch-franskiljonse wereldje waar jij, Aynerand/DucDEngien en de BUBbels in thuis horen.
Ik voel me niet aangesproken met BUBbel en heb geen enkele relatie met de personen die jij vermeldt. Ik ken hen niet eens.

Ik kan niet in naam van anderen spreken. Ik verwerp het uiten van bedreigingen en ik verwerp nog meer het klagen over imaginaire bedreigen. Wat ik bovenal verwerp is valse beschuldigingen.

Bij deze vraag ik jou akte te nemen van mijn bemerkingen en dergelijke ongefundeerde aantijgingen jegens mij achterwege te laten.
__________________

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 24 mei 2014 om 20:37.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 24 mei 2014, 20:31   #127
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Ja,hou je maar van de domme...

Het past perfect bij jou profiel...
Welk profiel ?
__________________
ViveLaBelgique is offline  
Oud 24 mei 2014, 21:09   #128
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Het is geen beschuldiging. De persoon achter Gwylan heeft dat hier zelf verklaard.
Je bent een vuige leugenaar, ViveLaBelgique!
Achter iedere nick zit een persoon. Als jouw soort dat als constructen bestempelt wijst dat erop dat jullie zélf constructen zijn. Kwaadwillige en achterbakse constructen! Jullie verkroppen het gewoon niet dat een Française niet naar jullie francofoon-belgicistische pijpen danst. Als een zielig, afgunstig, achterbaks, onbetekenend zootje ongeregeld, zo presenteren jullie je op dit forum!

Ik weet zeker dat Gwylan zoiets NOOIT zou zeggen. Noch van zichzelf, noch van iemand anders. Daarvoor is ze een veel te hoogstaande persoonlijkheid.
Het verwondert mij echter niet in het minst dat deze welbewuste belediging, want d�*t is het, komt van fransgezinde belgicisten zoals Aynerand en jij. Het is JULLIE soort waartegen Hallebarde zich moest wapenen.

Achter Hallebarde en Gwylan zit dezelfde PERSOON, dus géén construct zoals jullie dat hier proberen te verkopen.

Jij hebt je hier pas in 2011 geregistreerd. Je kan dus alleen weten wie er aan Gwylan voorafging als je huidige nick een dubbelnick is. Hallebarde haakte immers in 2010 af en kwam pas een tijd later terug als Gwylan.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde
Wij weten intussen uit welke hoek de “berichten” komen. Voor alle duidelijkheid : niet van de regelmatige deelnemers aan dit forum. Laat mij het zo stellen : sommigen, die uw staatssysteem voorstaan, blijken niet gediend te zijn met de al te “Vlaamse” standpunten van een française, en wensen kennelijk het minste uit de pas lopen in de kiem te smoren.

U mag daar gerust mee lachen, en dat deed ik aanvankelijk evenzeer : hoe kan de visie van een onbetekenend persoontje als ondergetekende nu ooit zelfs maar het minste “gevaar” betekenen voor wat dan ook. Sommigen blijken dat evenwel anders te zien, en u zult begrijpen dat het ermee lachen mij de voorbije maanden beetje bij beetje is vergaan. D�*t is het mij niet waard, eerlijk gezegd.

Om die weinig leuke aspectjes van één en ander te vermijden, en vooraleer ik in alles en nog wat de nood om op mijn hoede te zijn begin te zien, hou ik liever mijn ware en oprechte “Hallebarde”-gedaante binnenskamers.

Evenwel, wie mij een beetje kent, weet dat ik mijn Nederlandse taaloefeningetjes, en het van de gelegenheid gebruik maken om mijn oprechte mening te verkondigen als ik er zin in heb, niet zomaar zal laten, en wie weet, zelfs niet op dit forum.
http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=43

Tot daar jullie "construct", ellendelingen!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 24 mei 2014, 21:23   #129
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je bent een vuige leugenaar, ViveLaBelgique!
Achter iedere nick zit een persoon. Als jouw soort dat als constructen bestempelt wijst dat erop dat jullie zélf constructen zijn. Kwaadwillige en achterbakse constructen! Jullie verkroppen het gewoon niet dat een Française niet naar jullie francofoon-belgicistische pijpen danst. Als een zielig, afgunstig, achterbaks, onbetekenend zootje ongeregeld, zo presenteren jullie je op dit forum!
Ik presenteer me mezelf nooit met anderen. Dat is een perceptie die enkel in jouw hoofd afspeelt. Ik verwerp achterbaksheid, leugens en kwaadwillendheid. Als er iemand francofoon is dan is het wel de persoon achter Gwylan. Wat belgicistisch is weet ik niet. Dat is enkel wat jij er in jouw hoofd van maakt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik weet zeker dat Gwylan zoiets NOOIT zou zeggen. Noch van zichzelf, noch van iemand anders. Daarvoor is ze een veel te hoogstaande persoonlijkheid.
Wat juist ?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het verwondert mij echter niet in het minst dat deze welbewuste belediging, want d�*t is het, komt van fransgezinde belgicisten zoals Aynerand en jij. Het is JULLIE soort waartegen Hallebarde zich moest wapenen.
Lees eens de "afscheidspost" van "Hallebarde". Daar verklaart de persoon zelf dat hij overweegt als een andere construct weer te keren. Ik weet niet wie er achter die vermeende beledigingen zat.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Achter Hallebarde en Gwylan zit dezelfde PERSOON, dus géén construct zoals jullie dat hier proberen te verkopen.
De persoon achter de constructen "Hallebarde" en "Gwylan" is inderdaad dezelfde. Dat heb ik hier van jou vernomen als "Gwylan" expert.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Jij hebt je hier pas in 2011 geregistreerd. Je kan dus alleen weten wie er aan Gwylan voorafging als je huidige nick een dubbelnick is. Hallebarde haakte immers in 2010 af en kwam pas een tijd later terug als Gwylan.
Bedankt voor de toelichting. Ik heb gewoon de afscheidspost van Hallebarde gelezen nadat jij kenbaar maakte dat het een andere construct van de persoon achter Gwylan betreft. Jij bent beter op de hoogte van de historiek van de forumfenomenen dan ik.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=43

Tot daar jullie "construct", ellendelingen!
Ik citeer letterlijk de persoon achter "Gwylan":

En wie weet kom ik dan ooit terug, vermomd als een doordeweekse Vlaamse bink uit Halverwegegem of zo, wreed geïnteresseerd in tetten en alle andere dingetjes die mannen levenslust bezorgen


Dus nogmaals. Er is geen kwaad mee gemoeid om het feit weer te geven dat Gwylan een construct is.
__________________
ViveLaBelgique is offline  
Oud 24 mei 2014, 21:42   #130
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Natuurlijk is er wél kwaad mee gemoeid om een persoon een construct te noemen. Niets anders dan kwaad trouwens.
Het citaat waarmee jij dat denkt te kunnen bevestigen bewijst het.

Gwylan is een vrouw met een fijn gevoel voor humor. Voor het citaat waar jij je zever mee denkt te kunnen staven hoeft de inspiratie niet ver gezocht te worden. Om bij de koetjes en kalfjes van dit forum te geraken volstaat één muisklik.

Zeg eens Belgique, je hebt toch niet toevallig zorgvuldig dit citaat "vergeten" te quoten in je nochtans uitgebreide reactie?

Citaat:
Laat mij het zo stellen : sommigen, die uw staatssysteem voorstaan, blijken niet gediend te zijn met de al te “Vlaamse” standpunten van een française, en wensen kennelijk het minste uit de pas lopen in de kiem te smoren.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 24 mei 2014, 21:52   #131
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Natuurlijk is er wél kwaad mee gemoeid om een persoon een construct te noemen. Niets anders dan kwaad trouwens.
Dat is nooit mijn bedoeling. Ik snap ook niet hoe je tot die redenering komt dat er kwaad mee bedoelt zou zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het citaat waarmee jij dat denkt te kunnen bevestigen bewijst het.

Gwylan is een vrouw met een fijn gevoel voor humor. Voor het citaat waar jij je zever mee denkt te kunnen staven hoeft de inspiratie niet ver gezocht te worden. Om bij de koetjes en kalfjes van dit forum te geraken volstaat één muisklik.

Zeg eens Belgique, je hebt toch niet toevallig zorgvuldig dit citaat "vergeten" te quoten in je nochtans uitgebreide reactie?
Maak een onderscheid tussen de construct "Gwylan" en de persoon die er achter zit. Jij bent een echte persoon. Gwylan is geen echte persoon.
__________________
ViveLaBelgique is offline  
Oud 24 mei 2014, 22:10   #132
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Maak een onderscheid tussen de construct "Gwylan" en de persoon die er achter zit. Jij bent een echte persoon. Gwylan is geen echte persoon.
Waarmee je je kwaadwilligheid nog eens hebt bewezen.

En nu vlieg je weer mijn negeervuilbak in.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be