Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Jef Van den bergh (CD&V) 7 tot 13 mei
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Jef Van den bergh (CD&V) 7 tot 13 mei (°5-02-1973) Was van 2000 - 2004 Wetenschappelijk Medewerker CD&V-fractie Vlaams Parlement. Sinds 2004 federaal volksvertegenwoordiger CD&V,

 
 
Discussietools
Oud 30 mei 2007, 11:47   #61
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hermanvk Bekijk bericht
Ik dacht dat dit teken (kruis in driehoek) net een bevestiging was van een kruispunt met voorrang van rechts?
In België WEL, in Italië NIET


__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline  
Oud 30 mei 2007, 13:45   #62
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Duvelke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Locatie: Earth
Berichten: 10.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan Bekijk bericht
Sorry niet akkoord ...ik wacht en wacht ....en nogis en nogis en wacht DAN nogis tot het me ergert .

Alst me ergert dan begin ik al luid te kweken; dan ontplof ik en ist rel wat impliceert feiten verzamelen ; klachten indienen, papieren opzoeken .... .

kakelen en iets doen is soms niet genoeg tegenwoordig .

P.Janssens den burgermeester van Antwerpen heeft al vele emails van mij ontvangen andere namen nodig F.Hosteaux; da wijf Onckelinckx, M Vogels , en haar dochter en andere politieke misfits al 8 jaar geleden .
VOOR de politie hervorming kloeg ik is bij centrum voor gelijke kansen enzo ....het is maar dat iederéén beseft wie dat de zwakkere van de maatschapij is en hoe WE daar mee omgaan .

*Buiten Antwerpen voel ik mij en ben ik hoffelijk IN Antwerpen moet ik voorang nemen en voel ik mij bedreigdt zoals vele anderen.
Buiten Antwerpen geen schade met fiets IN antwerpen betaalde ik al honderden euro's tot duizenden dankzij vuil flikken ja meneer kunnen we niks aan doen hé al lachend nemt a boterhammekes moh mee jaja erg.

* elke dag nen dooie zwakkere in Antwerpen ....hmmm lalala o dier baar belgië
KNAL ! nog even en we hemme 2 per dag
Tja, als je het dan toch zo erg vindt in Antwerpen, waarom ga je dan niet buiten de stad wonen?
__________________
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen.
Duvelke is offline  
Oud 1 juni 2007, 13:41   #63
Bijter
Lokaal Raadslid
 
Bijter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juli 2005
Berichten: 306
Standaard

Dat zou je niet mogen vragen dUVELKE

Hij zegt toch niet dat ie uit Antwerpen wegwil ?

Duncan kan blijkbaar wel nul komma niks fietsen....waarschijnlijk één van die kamikazepiloten.....
Bijter is offline  
Oud 2 juni 2007, 22:46   #64
duncan
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juni 2005
Locatie: tijdenlijke plaats - weeral -
Berichten: 4.065
Standaard

Jaja ik zen nen echten kamikazi dermee klaag ik zo veel samen met anderen & organisaties ...... !

Ik kan zo agressief rijden hmmm wat RAAR dat dit enkel steeds in Antwerpen zelf problemen geefft waar der éne dooie per dag valt .

***Ik heb niet het geld om gelijk zelfstandige & andere rijkeren die ik ken auto's aan te rijden per fiets ! zijn we even gek aan het doen ?!


Als EX kinderverzorger en opvoeder & animator ging ik VEEL per groep met fiets of te poot ZONDER schade.

Ook verkeers scholen bezocht ik veel zelfs in groep en alléén .

Voor ge iemand kamikazi noemt wees er dan zekers van dat het een crimineel persoon is ; voorge gelijk de meeste in dit landje gaat westers wijzen leert eerst lezen

Daarna pas moogtge komen kafferen tegen mij en nog iets ....denkt is aan die vele fietsers en zwakkeren die het NIET kunnen na vertelllen .

P.S : ik hem ook nen hekel aan kamikazi piloten met eender welk voer tuig owkeej goe & fijn dat je me begrijpt en eerst AL men posts las voor je schreef ....wel jammer dat je ze ni begrijpent las weliswaar dermee moet ik wer reageren .

Voor den euro en voor de moderniseringen & vrijmaking van markten; in deze stad waren er minder ongevallen - PUNT & BASTA dat is pas sociale REALITEIT van iemand die zen land en stad kent .

En ja waarom ni verhuizen wie weet

Rechtvaardig en vrij is dit landje toch dus tjah reklam maken hé zodat we met beide voeten in de huidige realiteit MOGEN leven als zwakkere

Ow jah nog iets dat vriendelijkheid heet en sociaal gedrag & vrij simpel is :

groetjes .....moeilijk hé sociale dialoog vormen amai

Laatst gewijzigd door duncan : 2 juni 2007 om 22:47.
duncan is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be