Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 5 oktober 2018, 18:59   #41
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

.
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)


Laatst gewijzigd door cookie monster : 5 oktober 2018 om 19:00.
cookie monster is offline  
Oud 5 oktober 2018, 19:00   #42
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Spoelmiddel ??
Misschien wat drastisch , maar het helpt wel …. , GROEN de ruimte inschieten !!

Anti-x-mass samen met x-mass-liedjes tegelijkertijd door de straatboxen

Ik vind dat jaarlijkse traditie moet veranderen , geen muziek of geratel door de straatboxen !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)


Laatst gewijzigd door cookie monster : 5 oktober 2018 om 19:00.
cookie monster is offline  
Oud 6 oktober 2018, 19:01   #43
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Laat die mensen hun cultuur eens beleven zoals ze zelf willen.
Ik heb daar ook geen problemen mee dat die mensen hun eigen cultuur en andere zaken beleven zoals het in het grote boek geschreven staat maar ik heb toch liever dat ze dat in eigen land gaan 'vieren' daar wij mensen in de EU er niet echt een boodschap aan hebben.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 6 oktober 2018 om 19:02.
Universalia is offline  
Oud 7 oktober 2018, 09:06   #44
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
De islam beschouwen net als een andere Godsdienst verdient negatieve commentaar!
Islam is geen godsdienst , het is een Troyaans paard om aan politiek te doen zonder dat het opvalt.
TREBRON is offline  
Oud 7 oktober 2018, 16:56   #45
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Islam is geen godsdienst , het is een Troyaans paard om aan politiek te doen zonder dat het opvalt.
En toch zijn er nog steeds velen die dat niet willen begrijpen.

Het 'Trojaanse paard' beperkt zich in dit geval niet alleen tot politiek.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 10 oktober 2018, 05:37   #46
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.420
Standaard

Volslagen wildemannen zijn het :

Sinds begin 2017 zijn er 345 dode baby’s gevonden in Karachi, de grootste stad van Pakistan met 15 miljoen inwoners. 99 procent hiervan waren meisjes.
Een vier dagen jong meisje werd gevonden met haar keel doorgesneden en een ander pasgeboren kind werd gestenigd nadat een imam had aangenomen dat het een buitenhuwelijks kind was toen het op de trap van een moskee was achtergelaten.
In Pakistan is kindermoord illegaal, maar de politie verwijt het aan armoede en analfabetisme dat er nog steeds meisjes worden vermoord. Om een zaak te onderzoeken, moet iemand een melding doen – in het afgelopen jaar is er slechts één melding gedaan.
Anwar Kazmi, die werkt bij een organisatie die probeert een einde te maken aan de kindermoorden, vertelt The News International dat ze al vier jaar met dergelijke gevallen te maken heeft en sommigen van deze haar vreselijk hebben geschokt.
Een andere organisatie zorgt voor de lijkjes en geeft ze een fatsoenlijke begrafenis.
Door liefdadigheidsorganisaties zijn nu in delen van het land kinderbedjes geïntroduceerd voor ouders om hun kinderen in te plaatsen, in een poging de meisjesmoorden te stoppen.
Bron:
https://metro.co.uk/2018/05/01/hundr...dumps-7512995/
Skobelev is offline  
Oud 10 oktober 2018, 06:14   #47
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Islam is geen godsdienst , het is een Troyaans paard om aan politiek te doen zonder dat het opvalt.
En gij hebt dat doorzien
dpg is offline  
Oud 10 oktober 2018, 16:59   #48
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
En gij hebt dat doorzien
En jij weet zogezegd van niets? Die gevaarlijke smeerlapperij die "islam" noemt had al lang verboden moeten worden in onze landen! Wat heeft dat gedoe met "godsdienst" te maken?
Ondertussen is het te laat, de islampest is overal doorgebroken en wat het einde van dat verhaal zal zijn weten we ook...
Alleen zullen het onze volgende generaties zijn die zullen boeten voor de stommiteiten van onze politiekers.
andev is offline  
Oud 10 oktober 2018, 19:52   #49
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
En jij weet zogezegd van niets? Die gevaarlijke smeerlapperij die "islam" noemt had al lang verboden moeten worden in onze landen! Wat heeft dat gedoe met "godsdienst" te maken?
Ondertussen is het te laat, de islampest is overal doorgebroken en wat het einde van dat verhaal zal zijn weten we ook...
Alleen zullen het onze volgende generaties zijn die zullen boeten voor de stommiteiten van onze politiekers.
Die hun toekomst hangt aan een zijden draadje inderdaad.

Op huidig ogenblik hebben ze het allemaal nog goed naar hun zin, zien ze géén gevaar maar dat zou wel eens snel kunnen omslagen in iets waar het 'Zwaard van Damocles' ook voor stond, dat er naast het naar hun zin hebben, ook een verschrikkelijk groot gevaar dreigt.

Ik hoop dat er uiteindelijk nog een goede oplossing voor gezocht kan worden zo dat het niet op een dramatische manier zou kunnen aflopen.

Oei, straks maak ik de slapende politici nog wakker ... opletten Uni!!!
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 10 oktober 2018 om 19:55.
Universalia is offline  
Oud 10 oktober 2018, 20:58   #50
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.582
Talking 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

ok o9k ok

maar ik geloof dat er toch een aardig aantal moslim meiden zijn die flink uitnaaien met moderne blank westerse hetero mannen dus er is wel degelijk een islamitische verrijking gaande door de altijd natte moslim kutjes.

wist je dat onderzoek bewezen heeft dat geloof (alle religieen ok ook hindoeisme) meiden gewoon krasser en hoeriger maakt in bed??
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Oud 10 oktober 2018, 21:10   #51
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Volslagen wildemannen zijn het :

Sinds begin 2017 zijn er 345 dode baby’s gevonden in Karachi, de grootste stad van Pakistan met 15 miljoen inwoners. 99 procent hiervan waren meisjes.
En politiek correcte zwiethartjes hun gedachte hierover ….
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)


Laatst gewijzigd door cookie monster : 10 oktober 2018 om 21:11.
cookie monster is offline  
Oud 16 oktober 2018, 09:21   #52
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ok o9k ok

maar ik geloof dat er toch een aardig aantal moslim meiden zijn die flink uitnaaien met moderne blank westerse hetero mannen dus er is wel degelijk een islamitische verrijking gaande door de altijd natte moslim kutjes.

wist je dat onderzoek bewezen heeft dat geloof (alle religieen ok ook hindoeisme) meiden gewoon krasser en hoeriger maakt in bed??
Het minste dat "een moderne blanke westerse hetero man" hier in de omtrek kan krijgen als hij naar een moslima durft lonken is een pak slaag en een paar gaten in zijn pels waar hij enkele weken mee van de ziekenkas kan genieten. Je hebt het toevallig niet over bruine knapen die met blonde dellen rondsleuren? Die zijn er hier wel genoeg, zover zelfs dat de blondjes door onze jongens gemeden worden.
TREBRON is offline  
Oud 17 oktober 2018, 17:53   #53
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Het minste dat "een moderne blanke westerse hetero man" hier in de omtrek kan krijgen als hij naar een moslima durft lonken is een pak slaag en een paar gaten in zijn pels waar hij enkele weken mee van de ziekenkas kan genieten. Je hebt het toevallig niet over bruine knapen die met blonde dellen rondsleuren? Die zijn er hier wel genoeg, zover zelfs dat de blondjes door onze jongens gemeden worden.
Laat dat nu juist in ons land/de EU een eigenaardige gang van zaken zijn.

Ik kijk met de regelmaat van de klok op Vitaya naar Masterchef Australia en daar dingt op huidig ogenblik een moslima mee naar het kroontje van Master Chef.

Daar merk je op dat die dame (Hoda) goedlachs is en met de anderen omgaat zoals wij ook zouden doen.

Dan denk je waarom kan dat daar en hier in de EU niet, dat die mensen in de omgang en op maatschappelijk vlak beter kunnen omgaan met de autochtone bevolking aldaar?

Er zijn nog landen waar het min- of meer lukt.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 17 oktober 2018 om 17:57.
Universalia is offline  
Oud 19 oktober 2018, 19:38   #54
The Bold Revenger
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 23 november 2012
Berichten: 780
Standaard

Citaat:
In Groot-Brittannië is een bende van 20 mannen veroordeeld tot hoge celstraffen wegens het systematische seksuele misbruik van 15 meisjes. De 35-jarige leider van de bende moet voor zeker 18 jaar achter de tralies. Andere verdachten kregen tussen de 5 en 18 jaar gevangenis.


De slachtoffers waren tussen 11 en 17 jaar oud en wonen in de stad Huddersfield, ongeveer halverwege tussen Leeds en Manchester, en omgeving. Met alcohol en drugs zorgden de mannen ervoor dat de meisjes, die met een moeilijke jeugd af te rekenen hebben, meegaand werden.
De slachtoffers werden misbruikt op feestjes, parkings en in een biljartzaal. Ze werden gelokt met complimenten, cadeaus en ritjes met de auto. De bendeleden hanteerden bijnamen zoals ‘dracula’, ‘beastie’ en ‘bully’ en gebruikten plastic zakjes als condooms. Sommige meisjes geraakten zwanger.
Brandstichting als redmiddel
Een van de meisjes was op het einde zo radeloos dat ze haar ouderlijk huid in brand stak. Ze had het goed voorbereid en voerde haar plan uit op een avond dat haar ouders niet thuis waren. Zo was de schade het grootst en was ze zeker dat het gezin wel moest verhuizen. Alleen zo kon het meisje uit de klauwen van de bende geraken.
Tijdens het proces vertelde een moeder dat haar dochter van het balkon was gesprongen en bewust haar hoofd stootte in de hoop zo een einde aan haar leven te maken. Ze zag geen andere uitweg uit de hel van de bende van 20 mannen.
Schapenboer
De mannen pasten altijd dezelfde techniek toe: ze brachten de meisjes naar afgelegen braakland. Als ze niet ingingen op hun seksuele eisen dreigden ze de meisjes achter te laten. En dat deden ze ook. Een schapenboer uit de regio kwam op de rechtbank vertellen hoe hij soms meisjes aan zijn deur kreeg die compleet overstuurd en in paniek op de vlucht waren voor de bende mannen.
Ook elders zijn bendes actief
Dit fenomeen wordt een echt probleem in heel Groot-Brittannië. Overal maken bendes - van vooral migranten - jacht op jonge, kwetsbare meisjes. Ook in Rhoterdam, Oxford, Derby en Bristol heeft de politie gelijkaardige bendes opgerold.
Nog wat verrijking.
The Bold Revenger is offline  
Oud 20 oktober 2018, 20:08   #55
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Laat dat nu juist in ons land/de EU een eigenaardige gang van zaken zijn.

Ik kijk met de regelmaat van de klok op Vitaya naar Masterchef Australia en daar dingt op huidig ogenblik een moslima mee naar het kroontje van Master Chef.

Daar merk je op dat die dame (Hoda) goedlachs is en met de anderen omgaat zoals wij ook zouden doen.

Dan denk je waarom kan dat daar en hier in de EU niet, dat die mensen in de omgang en op maatschappelijk vlak beter kunnen omgaan met de autochtone bevolking aldaar?

Er zijn nog landen waar het min- of meer lukt.
Dat is maar tijdelijk. Ik zou eerder zeggen dat er landen zijn waar het langer gaar duren voor ze toeslaan...…..De immigratiepolitiek van die landen is strenger dan het "laat maar alles binnen want we hebben geen personeel genoeg om het uit te pluizen" van sommige Europese landen waaronder België. Australië laat alleen binnen wie ze nodig hebben en die zelf over voldoende financiële middelen beschikken en werk hebben.
TREBRON is offline  
Oud 20 oktober 2018, 20:10   #56
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Bold Revenger Bekijk bericht
Nog wat verrijking.
Die bendes zijn er hier ook al maar er is persstilte rond .
TREBRON is offline  
Oud 21 oktober 2018, 01:32   #57
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Die bendes zijn er hier ook al maar er is persstilte rond .
Op dat vlak is er tegenwoordig nogal vrij véél radiostilte.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 21 oktober 2018, 06:48   #58
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Laat dat nu juist in ons land/de EU een eigenaardige gang van zaken zijn.

Ik kijk met de regelmaat van de klok op Vitaya naar Masterchef Australia en daar dingt op huidig ogenblik een moslima mee naar het kroontje van Master Chef.

Daar merk je op dat die dame (Hoda) goedlachs is en met de anderen omgaat zoals wij ook zouden doen.

Dan denk je waarom kan dat daar en hier in de EU niet, dat die mensen in de omgang en op maatschappelijk vlak beter kunnen omgaan met de autochtone bevolking aldaar?

Er zijn nog landen waar het min- of meer lukt.
Ook in Australië slaat de politieke correctheid toe hoor maar laat je niet vangen, vinden ze geen moslima creëren ze er eentje geloof me maar.
En dat gebeurt niet alleen daar maar ove rheel de poco wereld.

Blij dat een Hoomer hier weer een tipje van de sluier heeft opgelicht.
@your service
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline  
Oud 22 oktober 2018, 19:58   #59
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.571
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ook in Australië slaat de politieke correctheid toe hoor maar laat je niet vangen, vinden ze geen moslima creëren ze er eentje geloof me maar.
En dat gebeurt niet alleen daar maar ove rheel de poco wereld.

Blij dat een Hoomer hier weer een tipje van de sluier heeft opgelicht.
@your service
Dat kan natuurlijk ook best zo zijn.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 28 oktober 2018, 10:04   #60
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Op dat vlak is er tegenwoordig nogal vrij véél radiostilte.
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat er zwijgdruk gezet word.
TREBRON is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be