Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 22 augustus 2016, 08:55   #201
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Nice try but fail.

Afleidingsmaneuvers pakken bij mij niet, bembem.

De titel van je draad is: Duitse tegenhanger van Vb ijvert om wapenwet op te heffen: de nazi's zijn back.


Om te beginnen LIEG je. Die Duitser is er niet op uit om de wapenwet op te heffen maar om ze te versoepelen.

Het VB heeft geen enkel voorstel gedaan in die zin. Je had dus geen reden om het VB en die Duitser aan elkaar te linken.

Het nazisme ging niet over de wapenwet maar over het opruimen van Joden.

Géén van beide partijen die jij aan het nazisme linkt hebben massamoorden op hun geweten, noch hebben ze plannen in die zin. Je had dus ook geen reden om ze aan de nazi's te linken.

De moslimterroristen die massamoorden plegen zijn wél, net als de nazi's, Jodenhaters. Net als de nazi's vermoorden ze onschuldige mensen, maar ipv Joden zoals Hitler vermoorden zij Europeanen .

Die moslims ijveren niet om de wapenwet te versoepelen zoals de man die jij om die reden voor nazi uitscheldt. Zij HEBBEN namelijk wapens, ook al verbiedt de HUIDIGE wapenwet het.

Neen, dat is jouw poging om de OT te framen en in de door jou gewenste richting te drukken.
Het racistisch uitschot van afd is in de ogen van veel mensen equivalent aan nazi's en ze krijgen dat dan ook naar hun hoofd. Zelfs duitse toppolitici hebben zich al in die zin uitgesproken.
Net zoals het racistisch uitschot van VB in de ogen van veel mensen equivalent zijn aan nazi's. Ook hier krijgen ze dat al dertig jaar naar hun hoofd gesmeten en er is geen enkele indicatie dat ze dat niet langer zouden verdienen.
Het is niet met dwaalsporen op te zetten of logical fallacies te hanteren dat je ook maar iemand zult overtuigen dat afd of VB geen nazi's zijn.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 22 augustus 2016, 08:57   #202
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Peperspray is inderdaad verboden.
Deodorant of haarlak echter niet, ze zijn even effectief als peperspray hoor.
vooral in combinatie met een aansteker
Anna List is offline  
Oud 22 augustus 2016, 08:58   #203
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Junge, komm bald wieder!
Anna List is offline  
Oud 22 augustus 2016, 09:01   #204
jogo
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 30 december 2007
Berichten: 7.712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Het is vindt.
Ga terug naar school en leer schrijven.
En dan zelfs nog 2 maal dezelfde fout.
Een bonobo kent de spellingsregels beter dan jij.
Maar Vb-uitschot is correct .
jogo is offline  
Oud 22 augustus 2016, 09:01   #205
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Dan heb je ook nog hetgeen Wim Van Rooy schreef, en ik hier al eens eerder plaatste;
Die man is dan ook duidelijk een stuk uitschot. Pegida én VB uitschot.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 22 augustus 2016, 09:01   #206
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Nee, Frau Petry wilt burgeroorlog uitlokken net zoals die mannen van IS. Zij is in dat opzicht geen haar beter en buit het racisme van like-minded uit om stemmen te ronselen en haar doortrapt plan uit te voeren. Ik hoop dat Merkel dit weet te counteren en de Duitse bevolking inziet dat het gros van de vluchtelingen slachtoffers zijn en geen perpetrators.
²
terwijl al die IS import of terugkomers ons pensioen gaan betalen!
Anna List is offline  
Oud 22 augustus 2016, 09:04   #207
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Mechelaars zij niet toevallig de meest gegeerde politiehonden.
Honden zijn niet alleen meesters in het herkennen van lichaamstaal, het ligt in hun aard om hun territorium te verdedigen. En daar hoort ook hun baasje bij.
die Mechelaars zijn niet toevallig ook Brabanders natuurlijk.
Anna List is offline  
Oud 22 augustus 2016, 09:09   #208
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Nee ik heb het over hate crimes, over heethoofden die zomaar onschuldige burgers zullen aanvallen, omdat ze in wezen geen mensen uit andere oorden dulden, cf. wat nu reeds aan gang is in de UK post Brexit:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=234277
zelfverdediging noem ik dat
Mindset is offline  
Oud 22 augustus 2016, 09:13   #209
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Vooral NIET re-uit de doeken doen bembem, maar "stick to your own subject". Graag voor één keer antwoord op mijn vragen. Mij kan het geen lor schelen waar iemand met een intelligentie quotient van 70 de kern van welk probleem dan ook situeert.
Gewone autochtone burgers hoeven niet bedreigd, geterroriseerd en vermoord te worden omdat ze moslims in hun land lieten die elkaar in hun eigen contreien naar het leven staan. Ook al hangen ze daar dezelfde allah aan.

Hoeveel Joden werden door VB-ers bestolen? Verkracht? Vermoord? Geen? Waarom noem jij hen dan nazi's maar wil je dat niet gezegd hebben van échte Jodenhaters? Jodenhaat die er hen via hun heilig boek werd ingeprent. Waarom noem je VB-ers gevaarlijk, maar moslims die in heel Europa vechten, verkrachten en moorden niet?
We struikelen hier over de logical fallacies...
Je bent aan het proberen om nazi synonieme te maken van jodenhater... fail.
Niemand zegt dat autochtone burgers bedreigd, geterroriseerd en vermoord mogen worden 'omdat' ze moslims in hun land toelaten. Die suggestie is dus enkel voor jouw rekening. Fail
Je hele rant over VB die geen joden bestelen is totaal naast de kwestie, en gewoon een verderzetting van je (mislukte...) poging om nazisme te herleiden tot jodenhaat en jodenvervolging. Fail.
Verder blijf je via je geprefereerde techniek van suggestieve vraagstelling TS framen alsof zij de terroristen in europa niet gevaarlijk zou vinden. Nergens is dat op te maken uit haar woorden. Zoveelste fail dus.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 22 augustus 2016, 09:13   #210
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik maak me vooral geen illusies. Want wildebrassen aan het roer daar komen enkel nog meer problemen van. Zie maar hoe men nu reeds bezig is in de UK, wel geef dat zootje ongeregeld een extreem-rechtse stokende back up en het is helemaal chaos.





Wel ja, hardwerkende migranten zullen in the end ook het onderspit mogen delven. Eigenlijk is het nooit goed voor een bepaalde politieke signatuur: als ze niet werken zijn het profiterende hangmatters en als ze werken pakken ze 'hun jobs' af. Thus i shall repeat: een economie kan niet thriven op dergelijk isolationisme. Dat gaat er bij sommigen maar moeilijk in.
hoeveel gaan er wit werken, 9 to 1h, denk je? opstaan om 12h, wat zwartwerk, stempelgeld ontvangen, rondhangen, overlast creëren, stelen, etc..
en dat alle luilakken in wallonië en vlaanderen eens uit hun hangmat komen en zelf het werk doen.
Mindset is offline  
Oud 22 augustus 2016, 09:15   #211
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Nee, Frau Petry zit te stoken en baseert zich op de amok-makers onder de vluchtelingen.

Maar onderstaande quote verraadt wel degelijk haar ware intenties.



Verklaar mij eens waarom German police een firearm zouden mogen gebruiken als het om slechts een illegale migrant zou gaan? Politie mag in geval van reëel gevaar toch steeds zijn wapen gebruiken... Of heb ik het mis? Ik dacht het niet. Dat mens is gewoon uit om 'kleurtjes' legaal te mogen doden(!) Ik ben niet van gisteren en so are de politieke partijen die dat wensen tegen te houden.

Too bad maar ik doorzie dat wanting for a license to kill inspired racistisch spelletje.
als ze met geen stokken weg te slaan zijn, moeten ze maar vuurwapens gebruiken
Mindset is offline  
Oud 22 augustus 2016, 09:17   #212
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Nee, extreem-rechts is daar aan de macht. Dat is het probleem.
radicale islam is noch (extreem) rechts noch (extreem) links. Dat bestaat ginder niet. Ofwel heb je theocratieën zoals Iran, ofwel autoritaire regimes (Assad en nagenoeg alle andere regimes)
Mindset is offline  
Oud 22 augustus 2016, 09:22   #213
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ja geef er maar een draai aan, Frau petry is uit op kleurtjes killen... Illegalen zijn nog altijd mensen. Same goes for vluchtelingen.
daar gaat de discussie niet over.

Als je deze link bekijkt
https://www.youtube.com/watch?v=jm48QEigkko

vraag je je toch af of het mensen zijn..
Mindset is offline  
Oud 22 augustus 2016, 09:23   #214
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je hebt geen énkele reden om het VB aan "neo-nazi" Petry te linken. Geen énkele.
Jij kan nog duizend keer reutelen dat het VB niet voor niets in het cordon zit, noch met Petry noch met het nazisme heeft het cordon iets te maken.
Het is je volste recht om dat te denken, maar "ja/neen" spelletjes gaan niets veranderen aan de vaststelling dat neo nazi Petry dezelfde ideologie propageert als neo nazi PhDW

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 22 augustus 2016, 09:28   #215
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Neen, dat is jouw poging om de OT te framen en in de door jou gewenste richting te drukken.
Het racistisch uitschot van afd is in de ogen van veel mensen equivalent aan nazi's en ze krijgen dat dan ook naar hun hoofd. Zelfs duitse toppolitici hebben zich al in die zin uitgesproken.
Net zoals het racistisch uitschot van VB in de ogen van veel mensen equivalent zijn aan nazi's. Ook hier krijgen ze dat al dertig jaar naar hun hoofd gesmeten en er is geen enkele indicatie dat ze dat niet langer zouden verdienen.
Het is niet met dwaalsporen op te zetten of logical fallacies te hanteren dat je ook maar iemand zult overtuigen dat afd of VB geen nazi's zijn.


Jouw framewerk is mij ook bekend, pandabeer. Toch vreemd dat ik al hetgeen jij hierboven zo stellig beweert nog nooit door mensen uit mijn omgeving heb horen bevestigen. Ik woon nochtans in wat men noemt, "een residentiële wijk", en reis ook vaak naar Limburg.
Ik denk dat het soort mensen waar jij naar verwijst vooral te vinden is in BUBbel- en andere belgisch nationalistische kringen.
Jouw nazi-vlieger gaat in alle geval niet op in de ogen van een kwart van de Vlamingen die niet gek lang geleden VB stemden, en waarvan vandaag alweer 15% het oude stemgedrag zegt te zullen herhalen.

Hoe dan ook bedankt voor de info. Nu weet ik ook dat de moffen de wapenwet uit de jaren 40 wilden versoepelen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 22 augustus 2016, 09:29   #216
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wie knalt wie af?

Wie snijdt wie de keel over?

Wie pleegt massamoorden met bommengordels?
zoals eend handvol medeforummers lijdt bembem aan een hardnekkig ontkenningssyndroom
Mindset is offline  
Oud 22 augustus 2016, 09:32   #217
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Het is je volste recht om dat te denken, maar "ja/neen" spelletjes gaan niets veranderen aan de vaststelling dat neo nazi Petry dezelfde ideologie propageert als neo nazi PhDW

Denk jij maar wat je wil, panda. Ik moet nazi FDW nog de eerste keer wie dan ook naar de gaskamers horen sturen vooraleer ik jouw propaganda slik.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 22 augustus 2016, 09:35   #218
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Die man is dan ook duidelijk een stuk uitschot. Pegida én VB uitschot.
Uiteraard. Zoals iedereen die het niet met jou eens is.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 22 augustus 2016, 09:47   #219
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Het vb is uitschot, dat bewijzen hun aanhangers iedere dag opnieuw hier.
En over ander uitschot beginnen zal daar niks aan veranderen.
We zullen dan maar niet beginnen zeker over het uitschot in Frankrijk en de VS dat dankzij hun aanhangers kans maakt op het presidentschap?

Gelukkig voor jou en je democratische soortgenoten zie ik niemand in Belgique kans maken op het presidentschap. Hier hebben de Belgen een halve gare koning cadeau gekregen die uit een adelijke reet is gevallen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 22 augustus 2016, 09:49   #220
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ook al 2 spellingsfouten Panda.
Klopt. Neemt niet weg dat VB uitschot is.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be