Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 oktober 2007, 10:42   #1
Abba Kovner
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 juli 2007
Locatie: Ik zeng zot van <A>
Berichten: 845
Standaard Wouter Van Bellingen secretaris van Spirit

Pas je aan dan mag je blijven. Vrij vertaald in het Vlaams Belangs: "als je je aanpast mag je mijn schoenen blijven poetsen".

Niet zo voor Spirit dat de inzet van zijn leden beloond met echte 'postjes'.

Wouter Van Bellingen, schepen in Sint Niklaas voor de burgerlijke stand, die de nieuwe secretaris van Spirit wordt, de kartelpartner van de SP.a.

Konsekwent en Knap! Proficiat Wouter!!!

Abba Kovner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2007, 10:51   #2
Hans1
Banneling
 
 
Hans1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 maart 2003
Locatie: BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Berichten: 15.869
Standaard

Ja, maar als je weet dat hij zich Vlaams-nationalist noemt, is opnieuw alle logica zoek.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2007, 10:58   #3
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Secretaris van spirit, een grote eer , hoeveel % haalt dat partijtje nog, tss tss, waar sommige mensen zich nog mee bezig houden.

Laatst gewijzigd door alberto : 28 oktober 2007 om 11:00.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2007, 11:08   #4
Abba Kovner
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 juli 2007
Locatie: Ik zeng zot van <A>
Berichten: 845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Ja, maar als je weet dat hij zich Vlaams-nationalist noemt, is opnieuw alle logica zoek.
Zoals elke vorm van nationalisme is ook het Vlaams Nationalisme een ziekte. En virussen kunnen elk van ons treffen, ongeacht kleur, origine of seksuele voorkeur. Dat Van Bellingen kiest voor Spirit is nog de minst kwade vorm van Vlaams Nationalisme. De dag dat een zwarte mandataris wordt bij het Vlaams Belang, ga ik me pas goed zorgen beginnen maken.

Die kans dat dat ooit gebeurd is wel nulkommanul. De vreemdelingenhaat van het VB is behalve haat tegen Islam, Marokkanen of Turken, vooral op etnische grond gebaseerd. "Vlaming kan je niet worden, dat wordt je door geboorte", blijft Filip Dewnter maar herhalen. Veiligheidshalve zal ik alleen Filip DW blijven geloven, ongeacht wat zijn aanhang ook mag beweren, hier en erbuiten.
Abba Kovner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2007, 11:27   #5
DebianFox
Minister
 
DebianFox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 oktober 2005
Locatie: Zuidelijke Nederlanden
Berichten: 3.390
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner Bekijk bericht
Zoals elke vorm van nationalisme is ook het Vlaams Nationalisme een ziekte. En virussen kunnen elk van ons treffen, ongeacht kleur, origine of seksuele voorkeur.
Maar voor Israël maakt u een uitzondering, want zionisme is goed nationalisme?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
La France enmerde la flandre. Et si cela vous suffit pas, on peut toujours vous enculer nucléairement.
Taalfoutjes van onze 'Franstalige' vriend staan in het vet aangeduid.
DebianFox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2007, 11:39   #6
Abba Kovner
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 juli 2007
Locatie: Ik zeng zot van <A>
Berichten: 845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DebianFox Bekijk bericht
Maar voor Israël maakt u een uitzondering, want zionisme is goed nationalisme?
Ik ben geen zionist, ik noem me zelfs een anti-zionist wat logisch is voor een anti-nationalist zoals ik. Maar, ik gun de Joden van de diaspora het onvoorwaardelijke recht op een thuisland IN ISRAEL op basis van wat ik weet van de geschiedenis van het Joodse volk. Hun geschiedenis die bestaat uit duizenden jaren van vervolging, moord, bloed en tranen. We zijn dat 'volk' voor eeuwig schuldig en hen een smalle strook onvruchtbare woestijngrond gunnen, waar ze van oudsher thuishoren en die historisch gezien hùn grond was èn is, is wel het absolute minimum. Dat het Israëlische beleid fouten maakt is heel normaal, Joden zijn mensen zoals u en ik, we hoeven het dan ook niet altijd ermee eens te zijn, en de helft van de Joden is dat evenmin zoals ik. Met vallen en opstaan zullen ze hopelijk ooit vrede vinden in Israël.

Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 28 oktober 2007 om 11:40.
Abba Kovner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2007, 11:54   #7
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Metternich's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Berichten: 10.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner Bekijk bericht
We zijn dat 'volk' voor eeuwig schuldig en hen een smalle strook onvruchtbare woestijngrond gunnen, waar ze van oudsher thuishoren en die historisch gezien hùn grond was èn is, is wel het absolute minimum.
Als je verder in de geschiedenis teruggaat, horen de joden eigenlijk thuis in Babylon/Irak. Lees er "The Jewish People - Their history and their religion" van David J. Goldberg en John D. Rayner (uitgegeven bij Penguin Books) maar eens op na.
__________________



Laatst gewijzigd door Metternich : 28 oktober 2007 om 11:56.
Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2007, 12:04   #8
Abba Kovner
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 juli 2007
Locatie: Ik zeng zot van <A>
Berichten: 845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Als je verder in de geschiedenis teruggaat, horen de joden eigenlijk thuis in Babylon/Irak. Lees er "The Jewish People - Their history and their religion" van David J. Goldberg en John D. Rayner (uitgegeven bij Penguin Books) maar eens op na.
Als je nog verder teruggaat (70.000 �* 80.000 jaar) zitten we met zijn allen weer in Afrika. Zelfs Wouter Van Bellingen zal die theorie graag toejuichen.

Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 28 oktober 2007 om 12:05.
Abba Kovner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2007, 12:09   #9
Kortaf
Europees Commissaris
 
Kortaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2007
Locatie: Op tijd weg
Berichten: 7.588
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Ja, maar als je weet dat hij zich Vlaams-nationalist noemt, is opnieuw alle logica zoek.
Wouter denkt er anders over.

Een beetje meer respect voor zijn overtuiging zou je sieren.
Kortaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2007, 12:09   #10
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Metternich's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Berichten: 10.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner Bekijk bericht
Als je nog verder teruggaat (70.000 �* 80.000 jaar) zitten we met zijn allen weer in Afrika.
Allee, als jij vindt dat de joden vergeleken kunnen/moeten worden met mensapen.
__________________


Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2007, 12:41   #11
Abba Kovner
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 juli 2007
Locatie: Ik zeng zot van <A>
Berichten: 845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Allee, als jij vindt dat de joden vergeleken kunnen/moeten worden met mensapen.
De homo sapiens sapiens, zoals onze (=de mensheid, alle mensen dus) rechtstreekse voorouders worden genoemd, kwamen inderdaad nog geen 100.000 jaar geleden vanuit Oost-Afrika naar het Midden-Oosten tot bij ons. Het is pas na de laatste ijstijd -15.000 jaar geleden - dat we van jager naar landbouwer zijn geëvolueerd en de eerste vormen van beschaving (èn religie) zich begonnen te manifesteren. In feite allemaal kort geleden (en zeker geen miljoenen jaren terug).

Niks zo absurders en idioters als nationalisme dat elke wetenschapper zo onderuit haalt, louter op basis van de evolutieleer. Niet te verwonderen dat de strijd van de nieuwe Christenen in de VS (die daar nu al met zo'n angstwekkende 60 �* 80 miljoen zijn!) als eerste opdracht de evolutieleer op de scholen willen afschaffen. Ik zag daar onlangs een documentaire die op een belachelijke wijze moest aantonen dat de dinosauriërs nooit bestaan hebben.

Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 28 oktober 2007 om 12:43.
Abba Kovner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2007, 13:17   #12
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Van bellingen;ts,toen men vroeg wie die zogezegd racistische koppels waren klapt'em mooi toe en wat blijkt;dat het allemaal opgezet spel was en er helemaal niets van aan was,zo simpel is dat.Leugenaars en volksbedriegers.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2007, 13:18   #13
jOOSt
Minister-President
 
jOOSt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2004
Berichten: 5.047
Standaard

Sympatieke man, maar toen ik hem in een debat zag, vond ik wel dat hij nog wat mag groeien op politiek vlak.

Laatst gewijzigd door jOOSt : 28 oktober 2007 om 13:19.
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2007, 13:41   #14
Abba Kovner
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 juli 2007
Locatie: Ik zeng zot van <A>
Berichten: 845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Van bellingen;ts,toen men vroeg wie die zogezegd racistische koppels waren klapt'em mooi toe en wat blijkt;dat het allemaal opgezet spel was en er helemaal niets van aan was,zo simpel is dat.Leugenaars en volksbedriegers.
Ik vind u een leugenaar en een volksbedrieger en ik heb even geen zin om dat te bewijzen. Capice?
Abba Kovner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2007, 13:42   #15
Abba Kovner
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 juli 2007
Locatie: Ik zeng zot van <A>
Berichten: 845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jOOSt Bekijk bericht
Sympatieke man, maar toen ik hem in een debat zag, vond ik wel dat hij nog wat mag groeien op politiek vlak.
Op mij komt hij over als een gewone volkse vent met het hart op de juiste plaats. En 'politiekers met een hart' is een rariteit in België. Dus, liefst niet teveel veranderen Wouter, het zit al goed met je.
Abba Kovner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2007, 13:49   #16
jOOSt
Minister-President
 
jOOSt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2004
Berichten: 5.047
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner Bekijk bericht
Op mij komt hij over als een gewone volkse vent met het hart op de juiste plaats. En 'politiekers met een hart' is een rariteit in België. Dus, liefst niet teveel veranderen Wouter, het zit al goed met je.
Ja inderdaad, maar hij mag zich wat beter voorbereiden op debatten (meer kennis van de zaken). Daar doelde ik op.
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2007, 13:54   #17
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jOOSt Bekijk bericht
Ja inderdaad, maar hij mag zich wat beter voorbereiden op debatten (meer kennis van de zaken). Daar doelde ik op.
Te veel kennis van zaken is voor iemand van Spirit dodelijk...
Dat verwachten hun kiezers niet... Het moet emo zijn...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2007, 13:56   #18
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner Bekijk bericht
Zoals elke vorm van nationalisme is ook het Vlaams Nationalisme een ziekte.
Dan heeft Camille Huysmans toch nog lang geleefd ondanks z'n "ziekte"...
__________________
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2007, 13:59   #19
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner Bekijk bericht
Op mij komt hij over als een gewone volkse vent met het hart op de juiste plaats. En 'politiekers met een hart' is een rariteit in België. Dus, liefst niet teveel veranderen Wouter, het zit al goed met je.
De man kan alsook zoals hier net gezegd niet debatteren,zelfs nog erger,word gewoon afgemaakt door anderen.

Ja,liefst niet teveel veranderen;dus blijven liegen en bedriegen en de mensen blaaskes wijsmaken dat ze u niet willen om te trouwen,ts,zielepoot.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2007, 13:59   #20
Abba Kovner
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 juli 2007
Locatie: Ik zeng zot van <A>
Berichten: 845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jOOSt Bekijk bericht
Ja inderdaad, maar hij mag zich wat beter voorbereiden op debatten (meer kennis van de zaken). Daar doelde ik op.
Als secretaris hoeft hij geen debatten te leiden. Ik verwacht ook niet dat hij in de media te zien zal zijn precies omdat hij secretaris is en niet de woordvoerder van de partij. Secretarissen zijn de mannen achter de schermen, de hardwerkers uitslovers, ze zijn als het ware het cement van elke vereniging of partij. Hun wordt maar zelden gevraagd om hun mond in publiek open te doen maar integendeel om te zwijgen en door te werken en de besluiten van hogerop concreet uit te voeren.

Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 28 oktober 2007 om 13:59.
Abba Kovner is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be