Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 augustus 2022, 11:05   #481
StV
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 16 december 2020
Berichten: 863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
ik denk het niet. Dat is 1 op 5000, ongeacht welke spuit werd gezet. Ik heb nog nergens gelezen dat het risico op bijwerkingen cumulatief is
Dat lijkt me toch ook cumulatief en logisch.
Als per dosis de kans 1/5000 is, dan is dat na 3 dosissen dus 1/5000 + 1/5000 + 1/5000 oftwel 3 op 5000.

Enige verschil is de tijdspanne uiteraard... het risico is gespreid.
Elke individuele spuit blijft dan weer wel 1/5000 maar je moet ze allemaal in rekening nemen over verloop van tijd wat het totale risico betreft.
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2022, 11:40   #482
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

't Is nog spijtig dat aids pas opgedoken is in de 70tiger jaren van vorige eeuw.
Anders hadden we dat ook nog op de vaccinatie kunnen steken.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2022, 11:40   #483
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Jonge vrouw stierf vorig jaar aan een hartstilstand, zijn er nu al cijfers over hart en vaatproblemen in 2021?

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220807_97109214
Vorig jaar weeral, hersenbloeding, sportieve jonge vrouw.

https://www.hln.be/showbizz/leki-ver...lamd~a8126074/
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2022, 11:55   #484
StV
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 16 december 2020
Berichten: 863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
't Is nog spijtig dat aids pas opgedoken is in de 70tiger jaren van vorige eeuw.
Anders hadden we dat ook nog op de vaccinatie kunnen steken.
Eigenlijk ja, je zegt daar zoiets...

Waar moet men zich nu het meest zorgen over maken de dag van vandaag als men droog in de kakker wordt gepakt ?

apenpokken of aids ?

Laatst gewijzigd door StV : 8 augustus 2022 om 12:00.
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2022, 13:06   #485
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StV Bekijk bericht
Eigenlijk ja, je zegt daar zoiets...

Waar moet men zich nu het meest zorgen over maken de dag van vandaag als men droog in de kakker wordt gepakt ?

apenpokken of aids ?
Dit toont hoe belachelijk de zaak is.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2022, 14:11   #486
StV
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 16 december 2020
Berichten: 863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Dit toont hoe belachelijk de zaak is.
Exactly my point
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2022, 16:57   #487
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.745
Standaard

Een Frans onderzoek ziet onder mannen een grote stijging van myocarditis hospitalisaties bij de groep 10 tot 30 jaar en een minder extreme stijging in de andere leeftijdsgroepen. Er blijkt een duidelijk link te zijn tussen vaccinatie en het krijgen van myocarditis.

https://www.news-medical.net/news/20...-campaign.aspx

The rise in myocarditis cases may be attributed to limited access to cardiac care in hospitals, as well as adverse reactions to current COVID-19 vaccines. Similarly, the rise in PE cases also occurred simultaneously when certain patient groups were eligible for their first COVID-19 vaccine doses.

When vaccination data was considered for non-COVID-19-related hospitalizations, a significant increase in myocarditis hospitalizations was reported among men between 10-29 years of age in March 2020 (bedoelen ze hier 2021???). A similar rise in myocarditis cases was reported between June and October 2021 in this age group, which corresponded to when they were eligible for their first dose of COVID-19 vaccines.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  myocarditis.png‎
Bekeken: 7
Grootte:  141,7 KB
ID: 116593  

Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2022, 19:14   #488
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Voor het covid tijdperk was het 1 tot 10 per 100.000 mensen.

Nu veel meer. Maar ze steken het voornamelijk op covid zelf in plaats op het vaccin.
Dat het bijna altijd vrij kort na het vaccin kwam en niet er voor is een detail.
Velen hebben niet echt veel levensjaren tegoed na myocarditis.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 8 augustus 2022 om 19:15.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2022, 06:05   #489
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.577
Standaard

COVID-19 gevaccineerde mensen krijgen meer slecht nieuws; Dr. Robert Malone legt uit waarom

Waar of niet waar, ik heb er geen idee van
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2022, 06:48   #490
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dat onderzoek waren we hier aan het bespreken vanaf post 69, de boosters zouden ervoor zorgen dat je immuniteit niet meer bijleert van een Omicron besmetting. Waardoor je steeds opnieuw besmet wordt.

Het argument van de vaccin wappies is dat dit ook het gevolg kan zijn van een Wuhan Alfa besmetting. Dat zou echter in gaan tegen alles wat we tot nu toe in de virologie zouden geleerd hebben, ze hebben er dus geen probleem mee om de wetten van de natuur te herschrijven om toch maar de schuld niet bij het wundervaccin te moeten leggen.

https://forum.politics.be/showthread...=265915&page=4
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2022, 08:09   #491
JVDP
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 21 maart 2021
Berichten: 76
Standaard

“A study from the United Kingdom found that health professionals who received multiple COVID-19 vaccine boosters after being initially infected with the original virus strain from Wuhan are more susceptible to chronic reinfection from the Omicron variant”
…staat lijnrecht tegenover het “blijf boosteren want dan word je minder zwaar ziek” narratief van de experten.

“Another paper published in Nature shows that the evolution of the virus doesn't come from the general population, but rather from immunocompromised people who received multiple doses of vaccine”
…staat lijnrecht tegenover de “dit is een pandemie van de ongevaccineerden” boodschap die we door ons strot geramd kregen.

De onafhankelijke (!) studies die nu uitkomen, zowel als de datasets uit vele verschillende landen, lijken te bevestigen dat “those in charge” dik met onze kloten gerammeld hebben.
JVDP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2022, 11:14   #492
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Vandaag mijn eerste "long covidganger" ontmoet, hij werd enkele weken geleden besmet en sukkelt sindsdien met allerlei kwalen. Nochtans heeft die jongen met alle vaccinaties meegedaan en droeg die vaak een maskertje.

Waarom krijg ik steeds meer de indruk dat 'long covid' een synoniem is voor vaccinatieschade?
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2022, 11:40   #493
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Vandaag mijn eerste "long covidganger" ontmoet, hij werd enkele weken geleden besmet en sukkelt sindsdien met allerlei kwalen. Nochtans heeft die jongen met alle vaccinaties meegedaan en droeg die vaak een maskertje.

Waarom krijg ik steeds meer de indruk dat 'long covid' een synoniem is voor vaccinatieschade?
Misschien omdat dat ook zo is?
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2022, 12:02   #494
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.260
Standaard

heeft er al iemand de bijsluiter van het Covid 19 en van het Apenpoikken vaccin gelezen? Nee? Blindelings laten inspuiten??? Dat is zoals blindelings de snelweg oversteken.
Niet alleen gevaarlijk maar zeker oerdom.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2022, 12:02   #495
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Misschien omdat dat ook zo is?
Er wordt veel mist gespuid, maar iedereen zal toch opmerken dat er steeds meer nadruk wordt gelegd op long covid door de media. Het zal wel bestaan, net zoals mensen zich na een verkoudheid of griep nog een tijdje slap kunnen voelen, maar ik heb de indruk dat men hier, met opzet, aan begripsverwarring doet. Dit is precies de manier waarop ze al die vaccinatieschade in de doofpot zullen steken.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2022, 12:09   #496
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Er wordt veel mist gespuid, maar iedereen zal toch opmerken dat er steeds meer nadruk wordt gelegd op long covid door de media. Het zal wel bestaan, net zoals mensen zich na een verkoudheid of griep nog een tijdje slap kunnen voelen, maar ik heb de indruk dat men hier, met opzet, aan begripsverwarring doet. Dit is precies de manier waarop ze al die vaccinatieschade in de doofpot zullen steken.
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2022, 12:18   #497
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Er wordt veel mist gespuid, maar iedereen zal toch opmerken dat er steeds meer nadruk wordt gelegd op long covid door de media. Het zal wel bestaan, net zoals mensen zich na een verkoudheid of griep nog een tijdje slap kunnen voelen, maar ik heb de indruk dat men hier, met opzet, aan begripsverwarring doet. Dit is precies de manier waarop ze al die vaccinatieschade in de doofpot zullen steken.
Long Covid kan ook een gevolg zijn van lockdown depressie, iedereen heeft covid gehad en dus is het makkelijk die als schuldige aan te duiden.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2022, 13:08   #498
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Er wordt veel mist gespuid, maar iedereen zal toch opmerken dat er steeds meer nadruk wordt gelegd op long covid door de media. Het zal wel bestaan, net zoals mensen zich na een verkoudheid of griep nog een tijdje slap kunnen voelen, maar ik heb de indruk dat men hier, met opzet, aan begripsverwarring doet. Dit is precies de manier waarop ze al die vaccinatieschade in de doofpot zullen steken.
Als je al die leugenaars moet geloven, dan bestaat vaccinatieschade helemaal niet.
De leugenmedia en dat zootje volksverlakkers hebben genoeg smoezen, zoals long covid, waarmee ze vaccinatieschade proberen in de doofpot te steken waarbij al die leugenaars echter vergeten dat de farmaceuten zélf met ellenlange lijsten komen van bijwerkingen door hun vaccins die vaccinatieschade en zelfs overlijdens kunnen veroorzaken.

De bedrieglijke leugenaars zetten zichzelf met de billen bloot.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2022, 13:35   #499
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
't Is nog spijtig dat aids pas opgedoken is in de 70tiger jaren van vorige eeuw.
Anders hadden we dat ook nog op de vaccinatie kunnen steken.
Of op Covid, de Russen, antivaxxers, …
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2022, 23:08   #500
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

1tot 10 per 100000 had last myocarditis tot de covid prikken kwame n.

Nu https://www.frontnieuws.com/bijna-1-...eidsproblemen/
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be