Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 juni 2022, 19:13   #61
Reverberation
Minister
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 3.916
Standaard

Covid is idd back in Portugal :

__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2022, 20:01   #62
Reverberation
Minister
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 3.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Covid is idd back in Portugal :

En Canada :

__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2022, 20:09   #63
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.929
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
En Canada :

Dit hoort in K&K om mee te lachen. The Exposé is een fake wappie site.

https://healthfeedback.org/outlet/the-expose/
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2022, 20:22   #64
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dit hoort in K&K om mee te lachen. The Exposé is een fake wappie site.

https://healthfeedback.org/outlet/the-expose/
Dan zal sciensano daar ook bij horen. Van het laatste wekelijkse rapport.

Het is gewoon juist dat:

1) veruit het grootste aantal IZ opnames zich situeert bij de geboosten, zowel in de 18-64 jaar groep als bij de gepensioneerden.

2) bij de 18-64 jaar groep, de tripel gevaccineerden de grootste kans hebben om op IZ terecht te komen.

3) bij de gepensioneerden, de kans even groot is als gebooste, of ongevaccineerde, om op IZ terecht te komen, en uw kans als gewoon dubbel gevaccineerde twee keer groter is
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Screenshot at 2022-06-25 21-20-46.png‎
Bekeken: 23
Grootte:  48,3 KB
ID: 116387  


Laatst gewijzigd door patrickve : 25 juni 2022 om 20:23.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2022, 20:27   #65
Reverberation
Minister
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 3.916
Standaard

Nog een pareltje van PVD :



https://pnws.be/grapjurk-pierre-van-...rleefd-hebben/

Citaat:
Pierre Van Damme, de epidemioloog/ cijfergoochelaar die weleens dingen in de doofpot foefelt, deed in ‘Humo’ een opmerkelijk interview om de werking van het vaccin in de bloemetjes te zetten. Daarin vertelt hij dat hij in het voorjaar zelf corona opliep, en enkele weken met een droge hoest kampte. Hij zegt er echter wel bij dat hij ontzettend veel chance heeft, dat hij drie prikken kreeg.

Voor mensen die eveneens drie prikken kregen en toch corona kregen, en ziek werden, heeft hij volgende boodschap: “Ik denk dat die mensen eens zouden moeten praten met ongevaccineerden die het virus opliepen: die waren er niét vanaf met een weekje thuiszitten. Als ze het al overleefd hebben.”
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks

Laatst gewijzigd door Reverberation : 25 juni 2022 om 20:28.
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2022, 20:32   #66
Reverberation
Minister
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 3.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dan zal sciensano daar ook bij horen. Van het laatste wekelijkse rapport.

Het is gewoon juist dat:

1) veruit het grootste aantal IZ opnames zich situeert bij de geboosten, zowel in de 18-64 jaar groep als bij de gepensioneerden.

2) bij de 18-64 jaar groep, de tripel gevaccineerden de grootste kans hebben om op IZ terecht te komen.

3) bij de gepensioneerden, de kans even groot is als gebooste, of ongevaccineerde, om op IZ terecht te komen, en uw kans als gewoon dubbel gevaccineerde twee keer groter is
Sciensano :



https://pnws.be/sciensano-effect-van...r-aantoonbaar/

__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks

Laatst gewijzigd door Reverberation : 25 juni 2022 om 20:32.
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2022, 20:37   #67
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Nog beter: voor IZ opname.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Screenshot at 2022-06-25 21-36-32.png‎
Bekeken: 14
Grootte:  58,0 KB
ID: 116388  

patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2022, 20:45   #68
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.587
Standaard

Als ik een uitnodiging krijg voor de vierde ga ik gewoon. Ik laat me op geen enkel gebied leiden door pro en contra fanaten. Het is mijn lijf en ik doe er mee wat ik wil. Tot hiertoe ben ik gespaard gebleven en ik ga geen discussies aangaan dat de vaccinaties nutteloos waren of dat ik een idioot ben die de klakkeloos de "overheid" volgt.

Ook al om dat het van pas kan komen als er toch terug een opstoot zou zijn en het handig is om terug te gebruiken voor vliegreizen en bepaalde landen. Ik heb daar nul komma nul problemen mee. Op dat gebied ben ik zeer pragmatisch.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2022, 20:47   #69
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.929
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Sciensano :

…[/url]

Dat bewijst dat hervaccinatie nuttig is.

Het kleinste kind weet dat de werkingsduur van vaccins tegen herbesmetting van dit type virus beperkt is tot enkele maanden.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 25 juni 2022 om 20:49.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2022, 20:50   #70
Reverberation
Minister
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 3.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Als ik een uitnodiging krijg voor de vierde ga ik gewoon. Ik laat me op geen enkel gebied leiden door pro en contra fanaten. Het is mijn lijf en ik doe er mee wat ik wil. Tot hiertoe ben ik gespaard gebleven en ik ga geen discussies aangaan dat de vaccinaties nutteloos waren of dat ik een idioot ben die de klakkeloos de "overheid" volgt.

Ook al om dat het van pas kan komen als er toch terug een opstoot zou zijn en het handig is om terug te gebruiken voor vliegreizen en bepaalde landen. Ik heb daar nul komma nul problemen mee. Op dat gebied ben ik zeer pragmatisch.
Hier se... antivaxxer!
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2022, 20:51   #71
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.929
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Hier se... antivaxxer!
Gij zij gedwongen gevaccineerd!

Vertel!

Ge hebt dat toch aangegeven bij de politie hoop ik?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2022, 22:08   #72
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Niets belet je om overdreven voorzichtig te zijn.
Maar toch ,mijn schoonzoon test positief ,en mijn kleinzoon ook , en mijn dochter niet...

Dat is dus in één en hetzelfde huishouden...

En ze zijn er niet écht ziek van geweest...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2022, 09:18   #73
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Ik heb iets tegen het door "gedisciplineerde Belgen" uitgevonden woord "anti-vaxer" . Voor mijn part mag iedereen zich wat dan ook laten inspuiten.
Het is niet omdat ik zelf geen alcohol drink dat ik "anti-alcoholist" ben.
Spijtig dat diezelfde Belgen diezelfde discipline niet hebben om de verkeersregels te volgen. Dit zou effectief helpen om het aantal doden te verminderen.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2022, 09:35   #74
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.623
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dat bewijst dat hervaccinatie nuttig is.

Het kleinste kind weet dat de werkingsduur van vaccins tegen herbesmetting van dit type virus beperkt is tot enkele maanden.
De bedoeling van vaccinatie was levenslange immuniteit tegen dit virus én dan meteen ook bescherming tegen de volgende mutaties - net zoals wanneer je de ziekte doormaakt en dan levenslang immuun bent door je natuurlijke afweersysteem.
Maar de werkingsduur is zelfs maar beperkt tot enkele maanden en geldt niet eens voor de volgende mutatie waardoor hervaccinatie compleet nutteloos wordt door telkens achter het muterende virus aan te hollen zonder ooit immuun te worden.

Blijven prikken...misschien dat je dan ooit door hervaccinatie nummer 100 mogelijk immuun zou kunnen worden als het vaccin zou gaan werken en ook de mutatie inhaalt, je moet er wel de risico's van de bijwerkingen bijnemen en die stijgen ook bij élke "nuttige" hervaccinatie die nooit immuniteit geeft.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2022, 09:58   #75
StV
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 16 december 2020
Berichten: 863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Gij zij gedwongen gevaccineerd!

Vertel!

Ge hebt dat toch aangegeven bij de politie hoop ik?
Verpleegsters in opleiding mochten geen stage volgen en werden zwaar onder druk gezet indien ze niet gevaccineerd zouden zijn.
Een bewakingsopleiding bij Syntra PXL werd geweigerd indien niet gevaccineerd en zo zullen er nog wel mensen zijn die voorbeelden hebben !

psychopaten, narcisten, fascisten… ze hebben 2 jaar kunnen kwijlen en zich kunnen uitleven door de autoritaire volmachten die ze denken gekregen te hebben …
Hun ware aard is er enigszins ook duidelijk door geworden

Laatst gewijzigd door StV : 26 juni 2022 om 09:58.
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2022, 10:23   #76
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
De bedoeling van vaccinatie was levenslange immuniteit tegen dit virus én dan meteen ook bescherming tegen de volgende mutaties - net zoals wanneer je de ziekte doormaakt en dan levenslang immuun bent door je natuurlijke afweersysteem.
Maar de werkingsduur is zelfs maar beperkt tot enkele maanden en geldt niet eens voor de volgende mutatie waardoor hervaccinatie compleet nutteloos wordt door telkens achter het muterende virus aan te hollen zonder ooit immuun te worden.

Blijven prikken...misschien dat je dan ooit door hervaccinatie nummer 100 mogelijk immuun zou kunnen worden als het vaccin zou gaan werken en ook de mutatie inhaalt, je moet er wel de risico's van de bijwerkingen bijnemen en die stijgen ook bij élke "nuttige" hervaccinatie die nooit immuniteit geeft.
De bedoeling is dat de aandelen van de Pharma industrie die vaccins maken regelmatig eens een beetje zakken en dan terug naar omhoog gaan zodat de aandeelhouder ???? VETTE WINSTEN blijven maken. Laag kopen na iedere vaccinatie reeks en terug kopen voordat ze nieuwe vaccins bestellen. Vermits de politiekers weten wanneer ze gaan bestellen weten ze ook wanneer ze moeten kopen of verkopen.
Argen X +318,20 (1.758,01%)
Dus mensen....... please please please blijven spuiten hé.....en geweldig bedankt hoor,
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2022, 10:25   #77
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.269
Standaard

Bij de regering is dit hierboven de beste bijwerking die ze zich maar kunnen dromen...

Laatst gewijzigd door TREBRON : 26 juni 2022 om 10:27.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2022, 10:35   #78
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StV Bekijk bericht
Verpleegsters in opleiding mochten geen stage volgen en werden zwaar onder druk gezet indien ze niet gevaccineerd zouden zijn.
Een bewakingsopleiding bij Syntra PXL werd geweigerd indien niet gevaccineerd en zo zullen er nog wel mensen zijn die voorbeelden hebben !
100 Percent akkoord, ook vandaag nog.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2022, 10:50   #79
StV
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 16 december 2020
Berichten: 863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Ik heb iets tegen het door "gedisciplineerde Belgen" uitgevonden woord "anti-vaxer" . Voor mijn part mag iedereen zich wat dan ook laten inspuiten.
Het is niet omdat ik zelf geen alcohol drink dat ik "anti-alcoholist" ben.
Spijtig dat diezelfde Belgen diezelfde discipline niet hebben om de verkeersregels te volgen. Dit zou effectief helpen om het aantal doden te verminderen.
Dat woord wordt dan ook enkel gebruikt uit gebrek aan argumenten omdat ze de wetenschap niet aan hun kant hebben en het is puur bedoeld om de bruikbare idioten het narratief te laten volgen zonder na te denken.

Kijk maar:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ongevaccineerde AntiVaxxers hebben blijkbaar meer last van ongewenste bijwerkingen dan gevaccineerden.

Laatst gewijzigd door StV : 26 juni 2022 om 10:52.
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2022, 11:03   #80
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.623
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
100 Percent akkoord, ook vandaag nog.
Dan zal er ook geen zorgpersoneel meer zijn, dan mag je zelf je bedpan legen.
En dan ook 100% akkoord voor schadevergoedingen na overlijden door vaccinatie?
Citaat:
https://pnws.be/140-000-euro-schadev...an-coronaprik/

De Britse Nationale Gezondheidsdienst (NHS) erkent nu dat er een rechtstreekse link bestaat tussen de vaccinatie van Zion en zijn dood.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.

Laatst gewijzigd door Oma : 26 juni 2022 om 11:32.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be