Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 juli 2006, 20:05   #1
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.792
Standaard De G8-leiders willen een bestand in Libanon

Verdeeldheid troef!

De Amerikaanse gatlikkers kunnen geen ander standpunt innemen dan het goed keuren van de aanvallen van Israël

Bush roept de aanvallen geen halt toe, Rice roept niet op tot staakt het vuren ... dus zien de Amerikanen opportuniteiten om deze gebeurtenissen te gaan ge- en misbruiken. Zoals reeds eerder gemeld past dit allemaal in een bredere agenda. A masterplan has started!

De Europese leiders hebben een kritischer standpunt, Frankrijk roept eenvoudig op tot een staakt-het-vuren, Poetin echter neemt geen blad voor de mond en heeft het waarschijnlijk bij het rechte eind.

Het strafste van deze top is echter dat ze geen standpunt innnemen in deze zaak maar daarentegen wel een resolutie goedkeuren tegen Noord Korea, een land dat, ondanks de weinig betrouwbare en twijfelachtige ingesteldheid, nog geen enkel ander land kwaad heeft gedaan.

Een hele straffe om te eindigen: De blauwhelmen zitten nog tot het einde van juli aan de Israëlisch-Libanese grens. Israël zou beloofd hebben hen ongemoeid te laten.

Citaat:
De leiders van de G8, de zeven rijkste landen en Rusland, vragen de stopzetting van het Israëlische offensief in Libanon en van de raketaanvallen van Hezbollah.

De G8-leiders hebben op de top in de Russische stad Sint-Petersburg een gemeenschappelijke verklaring afgelegd.
(foto Belga)
De G8-leiders stellen vier voorwaarden:
- de vrijlating van de drie gevangen genomen Israëlische soldaten
- de stopzetting van het Israëlische offensief en van de Hezbollah-aanvallen
- de terugtrekking van Israël uit de Gazastrook
- de vrijlating van gearresteerde Palestijnse ministers en parlementsleden.

Eerder had de Amerikaanse president George Bush herhaald dat Israël het recht heeft om zich te verdedigen. Hij voegde er wel aan toe dat Israël aan de gevolgen moet denken.

Het opgelaaide conflict in het Midden-Oosten verdeelt de leiders van de G8. Of de vage verklaring van vandaag daar iets zal aan veranderen, is nog maar de vraag.

De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Condoleezza Rica is verontrust over het aantal burgerslachtoffers in het conflict, maar roept niet op tot een staakt-het-vuren.
(foto Belga)
Ze heeft de Israëlische premier Ehud Olmert gevraagd om bedachtzaam om te gaan met zijn militaire operatie en de Libanese bevolking te sparen.

De Russische president Vladimir Poetin heeft gezegd dat hij gelooft dat Israël met zijn offensief in Libanon een andere agenda heeft dan alleen maar het bevrijden van de ontvoerde Israëlische soldaten.

De Franse president Jacques Chirac (foto) roept op tot kalmte in het Midden-Oosten. Hij vraagt dat beide partijen het geweld matigen en wil wel snel een staakt-het-vuren.

Betogingen in Indonesië

In Indonesië, een van de grootste moslimlanden ter wereld, hebben duizenden moslims betoogd tegen het Israëlische offensief in Libanon.
(foto Belga)
De Indonesische regering heeft Israël opgeroepen om opnieuw aan de onderhandelingstafel te gaan zitten.

Gisteren heeft de Arabische Liga al het offensief veroordeeld. Buurland Syrië heeft hulp aangeboden aan Libanon.

De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad vergelijkt de Israëlische aanpak met die van Hitler.

Geen beslissing van de VN-Veiligheidsraad
De Veiligheidsraad van de Verenigde Naties is gisteravond uit mekaar gegaan zonder een staakt-het-vuren te eisen in Libanon.
(foto Belga)
De Libanese vertegenwoordiger bij de Verenigde Naties reageerde teleurgesteld. Hij noemde het ontmoedigend voor kleine landen die het moeten opnemen tegen de Israëlische overmacht.

Morgen komt de VN-Veiligheidsraad opnieuw bijeen om de VN-missie in Libanon te bespreken.

De blauwhelmen zitten nog tot het einde van juli aan de Israëlisch-Libanese grens. Israël zou beloofd hebben hen ongemoeid te laten.
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!

Laatst gewijzigd door Gun : 16 juli 2006 om 20:07.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2006, 20:14   #2
Sinistra
Banneling
 
 
Sinistra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 3.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Verdeeldheid troef!

De Amerikaanse gatlikkers kunnen geen ander standpunt innemen dan het goed keuren van de aanvallen van Israël

.
Zie de frustratie bij ons gunneke eraf druipen. Neen bazeke men gaat Israël niet veroordelen omdat de Joodse staat eenvoudig weg gelijk heeft in haar harde maar terechte actie tegen de terreurcellen. Ik bewonder steeds de V.S.A die altijd een moedig standpunt hebben ingenomen wat betreft Israël. Ook sommige Europese landen als Nederland en Duitsland kiezen over het algemeen het pro-Israëlische kamp.

Laatst gewijzigd door Sinistra : 16 juli 2006 om 20:14.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2006, 20:23   #3
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch Bekijk bericht
Zie de frustratie bij ons gunneke eraf druipen. Neen bazeke men gaat Israël niet veroordelen omdat de Joodse staat eenvoudig weg gelijk heeft in haar harde maar terechte actie tegen de terreurcellen. Ik bewonder steeds de V.S.A die altijd een moedig standpunt hebben ingenomen wat betreft Israël. Ook sommige Europese landen als Nederland en Duitsland kiezen over het algemeen het pro-Israëlische kamp.
AntiD,
Zoek het woord 'frustratie' eens op in een woordenboek want jij weet niet wat het betekent

Jij weet blijkbaar heel goed hoe de wereldpolitiek in elkaar zit ... waarvoor proficiat ... houden zo!

Al maar goed dat er soms geconditioneerd extremistjes zijn die ons de goede weg leiden.
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2006, 20:25   #4
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Ik hoop - maar zo zullen er velen zijn - dat het geweld zo vlug mogelijk langs beide kanten ophoudt...

Mss was alles al geregeld als Europa vroeger de moed zou gehad hebben om de corrupte en machtsgeile Arafat niet zo grenzeloos en onvoorwaardelijk te steunen... Dan was de terreur mss vroeger gestopt en de kans op slagen aanzienlijk vergroot... Niemand onderhandelt immers met iemand die gezworen heeft hem te doden en regelmatig zijn kinderen (en de zijne) opblaast...

Het kan natuurlijk zijn dat ik me vergis, waarvoor ik me dan verontschuldig...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2006, 21:09   #5
lyot
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 3 september 2003
Berichten: 2.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Verdeeldheid troef!

De Amerikaanse gatlikkers kunnen geen ander standpunt innemen dan het goed keuren van de aanvallen van Israël

Bush roept de aanvallen geen halt toe, Rice roept niet op tot staakt het vuren ... dus zien de Amerikanen opportuniteiten om deze gebeurtenissen te gaan ge- en misbruiken. Zoals reeds eerder gemeld past dit allemaal in een bredere agenda. A masterplan has started!
Je moet eens een boek over geopolitiek ter hand nemen.. Een ideetje misschien ?

Hezbollah heeft duidelijk gekozen voor de strategie van de 'vlucht vooruit' , goed wetende dat Syrië officieel niet langer verantwoordelijk gehouden kan worden voor de rust in Libanon (na 't vertrek van Syrische troepen uit het land vorig jaar) . Hezbollahs politieke omschakeling was een moeizame bevaling en gedreven door de agressieve Iraanse expansiepolitiek heeft men gekozen om Israel de handschoen toe te werpen. Welnu, wat in godsnaam valt Israel te verwijten dat het Hezbollah nu aanpakt ? Akkoord, er zijn misschien vragen te stellen bij sommige aanvallen die burgers kunnen treffen, maar de rationale van de aanval ligt in de vernietiging van de capaciteiten van Hezbollah, en -er is geen speld tussen te krijgen- dat is gerechtvaardigd door de feiten. Zelfs vredesbewegingen als Peace Now , te situeren aan de linkerkant van het politieke spectrum in Israel scharen zich in deze achter de Israeli regering . Oorlog is nooit mooi en er vallen altijd onschuldige slachtoffers, maar in deze kan je stellen dat de Israeli wel degelijk het recht hebben zichzelf te verdedigen.
__________________
It's deep how you can be so shallow
lyot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2006, 21:10   #6
Timoer Lenk
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 3 mei 2006
Berichten: 2
Standaard

Een bestand is onnodig. Laat de zionisten maar Zuid-Libanon binnenvallen met grondtroepen, ze zullen afgeslacht worden!
Timoer Lenk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2006, 21:21   #7
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Metternich's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Berichten: 10.620
Standaard

Ik heb altijd kritiek gegeven op de Israëlische manier van handelen maar op dit vlak geef ik ze volledig gelijk. Elke deftige leider in die situatie zou dezelfde acties ondernemen.
Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2006, 21:44   #8
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch Bekijk bericht
Zie de frustratie bij ons gunneke eraf druipen. Neen bazeke men gaat Israël niet veroordelen omdat de Joodse staat eenvoudig weg gelijk heeft in haar harde maar terechte actie tegen de terreurcellen. Ik bewonder steeds de V.S.A die altijd een moedig standpunt hebben ingenomen wat betreft Israël. Ook sommige Europese landen als Nederland en Duitsland kiezen over het algemeen het pro-Israëlische kamp.
Israel pleegt gewoon agressie tegen een buurland, niet enkel tegen Hesbollah maar tegen heel het land. Israel is een oorlog gestart tegen Libanon, net als in het verleden, tegen het Libanese volk. Het bombarderen van havens en steden, van burgerdoelwitten is totaal niet in verhouding met de ontvoering van enkele soldaten. Net als in 1967 gebruikt Israel een onbeduidende daad om een grootscheepse aggressie tegen een buurland te organiseren. Hitler gebruikte ook een miniem grensincident om zijn inval van Polen te legitimeren.

De VS steunen altijd Israel omdat de zionistische lobby dat zo wil, erg moedig vind ik dat niet.
Maar goed, het zal ze zuur opbreken, de Amerikanen hebben nog 0,000 credibiliteit in de Arabische wereld, en heeft er nieuwe vijanden voor het leven bijgemaakt in Libanon, dat nochtans nog maar pas met Syrië brak.
De VS zijn niet langer gewenst als bemiddelende partij, noch door de Palestijnen noch door Libanon, ze hebben partij gekozen en daardoor alle bruggen verbrand. Ik zie een nieuwe rol voor Europa en Rusland als mediator, terwijl de Amerikaanse rol in de regio enorm verzwakt is.

Laatst gewijzigd door tomm : 16 juli 2006 om 21:48.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2006, 21:48   #9
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timoer Lenk Bekijk bericht
Een bestand is onnodig. Laat de zionisten maar Zuid-Libanon binnenvallen met grondtroepen, ze zullen afgeslacht worden!
Hallo Timour Lenk, ben je nieuw hier? Of 'nieuw'?
Hoe het ook zij, een vreemde blijde inkomst maakt u!
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2006, 21:51   #10
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE Bekijk bericht
Ik hoop - maar zo zullen er velen zijn - dat het geweld zo vlug mogelijk langs beide kanten ophoudt...

Mss was alles al geregeld als Europa vroeger de moed zou gehad hebben om de corrupte en machtsgeile Arafat niet zo grenzeloos en onvoorwaardelijk te steunen... Dan was de terreur mss vroeger gestopt en de kans op slagen aanzienlijk vergroot... Niemand onderhandelt immers met iemand die gezworen heeft hem te doden en regelmatig zijn kinderen (en de zijne) opblaast...

Het kan natuurlijk zijn dat ik me vergis, waarvoor ik me dan verontschuldig...
De VS en Israel hebben Arafat en de PA kapotgemaakt en als gevolg daarvan is Hamas aan de macht gekomen. De VS wilde de PLO weg en democratische verkiezingen, wel ze hebben hun zin gekregen.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2006, 22:01   #11
Ploertendoder
Banneling
 
 
Ploertendoder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2006
Berichten: 1.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Verdeeldheid troef!

De Amerikaanse gatlikkers kunnen geen ander standpunt innemen dan het goed keuren van de aanvallen van Israël

Bush roept de aanvallen geen halt toe, Rice roept niet op tot staakt het vuren ... dus zien de Amerikanen opportuniteiten om deze gebeurtenissen te gaan ge- en misbruiken. Zoals reeds eerder gemeld past dit allemaal in een bredere agenda. A masterplan has started!

De Europese leiders hebben een kritischer standpunt, Frankrijk roept eenvoudig op tot een staakt-het-vuren, Poetin echter neemt geen blad voor de mond en heeft het waarschijnlijk bij het rechte eind.

Het strafste van deze top is echter dat ze geen standpunt innnemen in deze zaak maar daarentegen wel een resolutie goedkeuren tegen Noord Korea, een land dat, ondanks de weinig betrouwbare en twijfelachtige ingesteldheid, nog geen enkel ander land kwaad heeft gedaan.

Een hele straffe om te eindigen: De blauwhelmen zitten nog tot het einde van juli aan de Israëlisch-Libanese grens. Israël zou beloofd hebben hen ongemoeid te laten.
Als je het mij vraagt zitten de groene mannetjes hier achter. Brrrrr...
Ploertendoder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2006, 05:42   #12
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Het is een inside job door de palestijnse regering, ze slachten hun eigen bevolking af om zo Israel in een slecht daglicht te plaatsen. Er zijn genoeg onbeantwoorde vragen om zelf in te vullen waardoor de inside job nog bewezen word ook.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2006, 06:50   #13
Metal Tom
Parlementslid
 
Metal Tom's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Locatie: Hellgië
Berichten: 1.588
Standaard

Niets -ik herhaal- niets rechtvaardigt het doden van onschuldige burgers. We halen de schouders op en denken 'och, in elke oorlog vallen nu eenmaal burgerslachtoffers'. De aanvallen van Israël zijn van een zodanige brutaliteit dat het doel de middelen allang niet meer rechtvaardigt. Dat de verenigde staten zulke misdaden tegen de menselijkheid dan nog eens vergoeilijken is onbegrijpelijk. Wat me blijft verbazen is dat een volk dat zo vreselijk heeft geleden in WOII er nu zijn hand niet voor omdraait om hetzelfde te doen met een ander volk.
Metal Tom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2006, 07:53   #14
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom Bekijk bericht
Niets -ik herhaal- niets rechtvaardigt het doden van onschuldige burgers. We halen de schouders op en denken 'och, in elke oorlog vallen nu eenmaal burgerslachtoffers'. De aanvallen van Israël zijn van een zodanige brutaliteit dat het doel de middelen allang niet meer rechtvaardigt. Dat de verenigde staten zulke misdaden tegen de menselijkheid dan nog eens vergoeilijken is onbegrijpelijk. Wat me blijft verbazen is dat een volk dat zo vreselijk heeft geleden in WOII er nu zijn hand niet voor omdraait om hetzelfde te doen met een ander volk.
Klopt als een bus... Zeker als men Joodse burgers niet als onschuldig beschouwt...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2006, 09:08   #15
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE Bekijk bericht
Ik hoop - maar zo zullen er velen zijn - dat het geweld zo vlug mogelijk langs beide kanten ophoudt...

Mss was alles al geregeld als Europa vroeger de moed zou gehad hebben om de corrupte en machtsgeile Arafat niet zo grenzeloos en onvoorwaardelijk te steunen... Dan was de terreur mss vroeger gestopt en de kans op slagen aanzienlijk vergroot... Niemand onderhandelt immers met iemand die gezworen heeft hem te doden en regelmatig zijn kinderen (en de zijne) opblaast...

Het kan natuurlijk zijn dat ik me vergis, waarvoor ik me dan verontschuldig...
Het is IDD te hopen dat de boel daar snel tot rust komt en je hebt zeker een punt in verband met de steun aan Arafath ... maar het kan toch niet dat de US geen standpunt inneemt.
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2006, 09:11   #16
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot Bekijk bericht
Je moet eens een boek over geopolitiek ter hand nemen.. Een ideetje misschien ?

Hezbollah heeft duidelijk gekozen voor de strategie van de 'vlucht vooruit' , goed wetende dat Syrië officieel niet langer verantwoordelijk gehouden kan worden voor de rust in Libanon (na 't vertrek van Syrische troepen uit het land vorig jaar) . Hezbollahs politieke omschakeling was een moeizame bevaling en gedreven door de agressieve Iraanse expansiepolitiek heeft men gekozen om Israel de handschoen toe te werpen. Welnu, wat in godsnaam valt Israel te verwijten dat het Hezbollah nu aanpakt ? Akkoord, er zijn misschien vragen te stellen bij sommige aanvallen die burgers kunnen treffen, maar de rationale van de aanval ligt in de vernietiging van de capaciteiten van Hezbollah, en -er is geen speld tussen te krijgen- dat is gerechtvaardigd door de feiten. Zelfs vredesbewegingen als Peace Now , te situeren aan de linkerkant van het politieke spectrum in Israel scharen zich in deze achter de Israeli regering . Oorlog is nooit mooi en er vallen altijd onschuldige slachtoffers, maar in deze kan je stellen dat de Israeli wel degelijk het recht hebben zichzelf te verdedigen.
Omwille van de ontvoering van een aantal militairen?

You don't kill omwille van een ontvoering, hoe je het ook draait of keert.

De manier waarop Israël van leer is getrokken is op geen enkele manier goed te keuren.
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2006, 09:13   #17
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Het is een inside job door de palestijnse regering, ze slachten hun eigen bevolking af om zo Israel in een slecht daglicht te plaatsen. Er zijn genoeg onbeantwoorde vragen om zelf in te vullen waardoor de inside job nog bewezen word ook.
schrijf eens één post zonder DT-fouten aub
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2006, 10:52   #18
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
schrijf eens één post zonder DT-fouten aub
Hij kan dit voorkomen als hij het volgende schrijft:

domme wortel


Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2006, 18:11   #19
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.711
Standaard



Het stopzetten van deze idioterie is ongeveer het domste wat kan gebeuren.
Er moet nu eindelijk gevochten worden tot het gedaan is, en er iemand uitgeteld op de grond ligt....

Dat gezever met "onderhandelingen" leidt,uiteindelijk,toch weer tot oorlog....

Voor mij hebben beide zijden "ongelijk",welaan,laat ze elkaar afmaken,ik heb een gloeiende afkeer van alle partijen in dat "conflict".
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2006, 18:33   #20
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.711
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE Bekijk bericht
Ik hoop - maar zo zullen er velen zijn - dat het geweld zo vlug mogelijk langs beide kanten ophoudt...

Mss was alles al geregeld als Europa vroeger de moed zou gehad hebben om de corrupte en machtsgeile Arafat niet zo grenzeloos en onvoorwaardelijk te steunen... Dan was de terreur mss vroeger gestopt en de kans op slagen aanzienlijk vergroot... Niemand onderhandelt immers met iemand die gezworen heeft hem te doden en regelmatig zijn kinderen (en de zijne) opblaast...

Het kan natuurlijk zijn dat ik me vergis, waarvoor ik me dan verontschuldig...
U hoeft zich niet te verontschuldigen,ooit maakte ik dezelfde fout om uit "menselijke" overwegingen sympathie te hebben.Toen bemerkte ik dat mijn sympathie heen en weer slingerde tussen de ene en de andere zijde,terwijl het niet eens mijn probleem is!


De EU kan niks meer doen,de infrastruktuur die daar met EU-gelden gebouwd is is kapot,de kinderen die geboren worden in de materniteiten (oa met EU-geld gebouwd) zullen strijders worden,puin zal blijven liggen tot hulpwerkers het komen opruimen,en israelis zullen hunn buur-regios platbranden en nieuw puin maken zodra de wind wat verkeerd zit..


Laat hen maar doen...ze vinden het leuk.....jammer dat de G8-top dat zo niet ziet,nog steeds denkt dat er "belangen" zijn in die marginale grond daar ten Oosten van de Middellandse Zee...(behalve olijfolie IS daar niet eens olie)...
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be