Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Tania Derveaux (NEE) - 5 tot 11 februari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Tania Derveaux (NEE) - 5 tot 11 februari Elke partij/beweging geeft je redenen om op hen te stemmen. NEE geeft je 10 redenen om NIET op hen te stemmen. In Antwerpen waren ze een fenomeen. Tania Derveaux is het boegbeeld bij de komende verkiezingen.

 
 
Discussietools
Oud 9 februari 2007, 20:42   #1
backfire!
Vreemdeling
 
backfire!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 februari 2007
Berichten: 30
Standaard Hoe gaat "Nee" de komende campagne aanpakken ?

Voor de lokale verkiezingen konden jullie dat nog net bolwerken met de vrijwilligers van "nee" om zoveel mogelijk te bussen in en rond antwerpen zonder dat de financiële kost al te hoog op liep.
Maar nu moet je een federale campagne zien te voeren om de nee optie bekend te maken aan de bevolking.

Ik neem aan dat er al een aantal ideëen in de koelkast klaar liggen ?
Gun ons eens een blik in de ideënbus ...
backfire! is offline  
Oud 9 februari 2007, 20:55   #2
Tania Derveaux
 
 
Tania Derveaux's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 februari 2007
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire! Bekijk bericht
Voor de lokale verkiezingen konden jullie dat nog net bolwerken met de vrijwilligers van "nee" om zoveel mogelijk te bussen in en rond antwerpen zonder dat de financiële kost al te hoog op liep.
Maar nu moet je een federale campagne zien te voeren om de nee optie bekend te maken aan de bevolking.

Ik neem aan dat er al een aantal ideëen in de koelkast klaar liggen ?
Gun ons eens een blik in de ideënbus ...
Wel, heel Vlaanderen bussen met 6 man zit er niet echt in...

Veel is er nog niet uitgewerkt, omdat we ook nog met andere dingen bezig zijn...

Maar... kzal eens horen bij de rest van het NEE team en wie weet geef ik jullie een dezer al een voorproefje

Groetjes,

Tania
Tania Derveaux is offline  
Oud 9 februari 2007, 21:16   #3
backfire!
Vreemdeling
 
backfire!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 februari 2007
Berichten: 30
Standaard

Als u toch een voorsmaakje gaat geven denk ik dat een shoot in de P of de Ché wel een mooi effect kan hebben op de gekendheid van "Nee".

Effe serieus nu, jullie hebben geen geld, geen groot ledenbestand om te bussen, kunnen jullie eigenlijk iets anders doen dan een e-campagne, PrintItYourself posters of hopen op een mediastunt ?
backfire! is offline  
Oud 10 februari 2007, 21:47   #4
Tania Derveaux
 
 
Tania Derveaux's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 februari 2007
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire! Bekijk bericht
Als u toch een voorsmaakje gaat geven denk ik dat een shoot in de P of de Ché wel een mooi effect kan hebben op de gekendheid van "Nee".

Effe serieus nu, jullie hebben geen geld, geen groot ledenbestand om te bussen, kunnen jullie eigenlijk iets anders doen dan een e-campagne, PrintItYourself posters of hopen op een mediastunt ?
Kdenk idd dat het vnl. een e - campagne gaat worden, gecombineerd met mediastunts

Momenteel is er nog weinig concreet... anders zou ik je wat meer kunnen vertellen.

We zijn ook nog met andere dingen bezig nu, waardoor er veel minder tijd naar NEE gaat om eerlijk te zijn.

We gaan een film maken met het NEE team.... We hebben daar allen niet echt veel ervaring mee dus je kan je wel inbeelden dat daar veel tijd inkruipt en het een heus leerproces is...

Dus... NEE... tsja wordt een beetje op de lange baan geschoven.

Groetjes,

Tania
Tania Derveaux is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be