Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 september 2018, 17:52   #41
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Speciaal voor panda....



Ik zie Kriske al de burgemeesterssjerp opeisen met 2% van de stemmen in Antwerpen.
Dat wordt een fraai voorbeeld van "hoogmoed komt voor de val".
Om over de mogelijke gevolgen van dergelijke chantage te zwijgen....
Wil jij een uitspraak van vandaag uit de mond van Francken counteren met iets dat hij in 2016 zei ?

De partijvoorzitter van de nazi's kreeg zijn antwoord, en daar gaat hij het mee moeten doen. En het was zeeer duidelijk

En wat heeft Kris Peeters in hemelsnaam te zien met deze kwestie ? Wat hebben de dwaze uitspraken van die oen te maken met een blokker die op zoek is naar aandacht en daarvoor het stemmenkanon van n-va aanvalt ?

Soms vraag ik mij af of er mentale contaminatie vanuit Durbuy op het forum aan het rondwaren is...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2018, 18:06   #42
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Stel dat Vangrieken De Winter aan de dijk zet.....
Doen ! Niet twijfelen. Fuhrer Philip pakt dan zijn handelsfonds mee (de stemmen)
In 2012 haalde hij 17.000 voorkeurstemmen in aantwaarpe, de nummer 2 haalde er 3.100.

In 2014 haalde hij 43.000 stemmen, de nummer 2 haalde er 5.400

Coiffeurke Tom blijft dan met een lege doos zitten, en kan werk gaan zoeken in de Aldi. Lijst Dewinter kan 5% halen als hij zijn racistische sluizen onbeperkt mag openzetten, de rest van het vlaams blok kan nog geen deuk in een pakje boter slagen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2018, 18:10   #43
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Om je laatste twijfel weg te nemen : De GL herhaalde in een interview opnieuw dat hij nooit met het vlaams blok zal besturen.


bron : https://www.hln.be/nieuws/binnenland...nkst~af6e722d/

Duidelijk nu ?
Natuurlijk niet,het Vlaams blok bestaat immers niet meer pandake...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2018, 18:55   #44
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Natuurlijk niet,het Vlaams blok bestaat immers niet meer pandake...
Dikwijls kan men reacties gemakkelijk indelen in leeftijdsgroepen. Bij een reactie zoals bovenstaande is er geen twijfel mogelijk : een hoogbejaarde.

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2018, 19:01   #45
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
maar jij weet ook dat als de GL op 15/10 geen coalitie kan voorleggen, hij de GL af is en dat Theo dan GL is hé ...
mss kan Bart dan vanaf 15/10 staatsecretaris migratie of minister landsverdediging worden ... ze zoeken dan immers iemand om die postjes in te vullen...
Je bent een meester in het verzinnen van varianten op het adagium:
de kiezer heeft altijd gelijk.

Als wij geen coalitie kunnen maken, dan kunnen wij geen coalitie maken hé. 't Moet zijn dat de kiezer het zo wou.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2018, 19:20   #46
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
en de sossen maar lachen...
Lachen ze al GROEN misschien?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2018, 20:36   #47
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dikwijls kan men reacties gemakkelijk indelen in leeftijdsgroepen. Bij een reactie zoals bovenstaande is er geen twijfel mogelijk : een hoogbejaarde.

Hou uw persoonlijke aanvalletjes maar voor uzelf...

Het is er naast gegokt ,alvast de slimste niet thuis zeker....

.....

Meneer is sos zeker,pakt dan nog maar een peeschijfje,het ultieme sossenvoer....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2018, 20:44   #48
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.789
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik wel, ben cursus gaan volgen bij witte kaproen.
Witte Kaproen is een verre neef van Donald Trump. Donalds mooie standup comedy optreden in de VN heeft dat geïllustreerd.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2018, 21:18   #49
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Doen ! Niet twijfelen. Fuhrer Philip pakt dan zijn handelsfonds mee (de stemmen)
In 2012 haalde hij 17.000 voorkeurstemmen in aantwaarpe, de nummer 2 haalde er 3.100.

In 2014 haalde hij 43.000 stemmen, de nummer 2 haalde er 5.400

Coiffeurke Tom blijft dan met een lege doos zitten, en kan werk gaan zoeken in de Aldi. Lijst Dewinter kan 5% halen als hij zijn racistische sluizen onbeperkt mag openzetten, de rest van het vlaams blok kan nog geen deuk in een pakje boter slagen.
Waarom denk je dat ik "na de verkiezingen" schreef?

Daarna mag Fuhrer Dewinter zijn 5% stemmen hebben. ALS hij zich de moeite doet om aan een nieuw BLOK te beginnen.

Dat "de rest van het BLOK nog geen deuk in een pakje boter kan slaan is een wensdroom van jou. Er zullen de volgende verkiezingen trouwens al een pak stemmen terug naar het BLOK gaan na de domme loslippigheid van de GL. Lang niet alle N-VA-ers zijn voor de handhaving van het cordon. Dat heeft jouw favoriete N-VA-er in 2016 laten verstaan en zopas de burgemeester van Aalst.

Ik onthou me liever van voorspellingen, maar ik ben er vrij zeker van dat jij in de nabije toekomst nog behoorlijk op je neus zult kijken.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2018, 21:20   #50
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Witte Kaproen is een verre neef van Donald Trump. Donalds mooie standup comedy optreden in de VN heeft dat geïllustreerd.
De grote lichten van het forum demonstreren hun kunst van het debatteren.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2018, 21:59   #51
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Waarom denk je dat ik "na de verkiezingen" schreef?
Dat schreef je dan ook niet :

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Stel dat Vangrieken De Winter aan de dijk zet.....
Citaat:
Daarna mag Fuhrer Dewinter zijn 5% stemmen hebben. ALS hij zich de moeite doet om aan een nieuw BLOK te beginnen.
Wat een zever... Neem gewoon de resultaten van de laatste 2 verkiezingen, en dan kun je er niet naast kijken dat het vlaams blok en de persoon van Fuhrer Philip gewoon onlosmakelijk samen hangen. Zonder zijn persoonlijke score stellen ze niets meer voor.
Citaat:
Dat "de rest van het BLOK nog geen deuk in een pakje boter kan slaan is een wensdroom van jou.
Dat hebben ze al duidelijk bewezen in 2012 en 2014, het blok is een eenmanspartij geworden rond fuhrer Philip met wat volk rond hem dat ook een paar stemmetjes sprokkelt. Een heel klein beetje stemmetjes welliswaar...

Citaat:
Er zullen de volgende verkiezingen trouwens al een pak stemmen terug naar het BLOK gaan na de domme loslippigheid van de GL. Lang niet alle N-VA-ers zijn voor de handhaving van het cordon. Dat heeft jouw favoriete N-VA-er in 2016 laten verstaan en zopas de burgemeester van Aalst.
Je bent echt ziende blind... Het blok overleeft als partij op de stemmenscore van 1 man, en is verder totaal irrelevant geworden. Waarom denk je dat Van Grieken guerilla marketing technieken moet toepassen om toch nog ook eens vijf minuten aandacht te krijgen ? Alleen zijn die 5 minuten zeer snel voorbij, en is hij even snel weer vergeten.

Ter info : de GL haalde een interview van maar liefst 7 bladzijden in Humo. En dat interview zal er heus niet op zijn vraag zijn gekomen...

Citaat:
Ik onthou me liever van voorspellingen, maar ik ben er vrij zeker van dat jij in de nabije toekomst nog behoorlijk op je neus zult kijken.
Ik doe wel graag voorspellingen : het blok zal nooit nog een rol van enige betekenis spelen en het is puur en alleen nog het persoonlijke pensioenplan van Fuhrer Philip en in zijn zog nog enkele volgers.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 25 september 2018 om 22:00.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2018, 22:10   #52
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Om je laatste twijfel weg te nemen : De GL herhaalde in een interview opnieuw dat hij nooit met het vlaams blok zal besturen.
Een reden te meer voor mij om nooit voor de N-VA te stemmen. De N-VA weet niet meer wat Godsvrede is overeenkomstig het IJzertestament.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2018, 23:42   #53
Jakko
Minister-President
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Berichten: 5.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ter info : de GL haalde een interview van maar liefst 7 bladzijden in Humo. En dat interview zal er heus niet op zijn vraag zijn gekomen...
De banden zijn terug aangehaald sinds Humo onder de persgroep valt. Hij maakt er zelfs reclame van.

N-va
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2018, 03:55   #54
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.604
Standaard Altijd plezant dat men zelfs in olifantenvelletjes...

... een naald kan steken die pijn doet.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
maar jij weet ook dat als de GL op 15/10 geen coalitie kan voorleggen, hij de GL af is en dat Theo dan GL is hé ...
mss kan Bart dan vanaf 15/10 staatsecretaris migratie of minister landsverdediging worden ... ze zoeken dan immers iemand om die postjes in te vullen...

De gazet schrijft:
Fier als een gieter is staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA) op zijn boek Continent zonder Grens.
Maar toen hij zag dat zijn boek in de boek- en multimediaketen Fnac uitgestald staat tussen de herwerkte versie van Mein Kampf van Hitler en een boek over Trump, werd hij toch kwaad. Twee keer tweette hij: "Is dit normaal?" Al kan het natuurlijk ook dat de Franse keten zijn boek daar stalde omdat hij zijn non-fictieboek net als die andere twee pas uit is. Vandaar het bordje ‘nieuw’ erboven. “Ik hoop het...”, antwoordt Francken aan wie hem daarop attent maakt.

Disclaimer:
Honni soit qui mal y pense want ik blijf fan van sommige verwezenlijkingen, of beter: 'pogingen tot...'
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2018, 11:03   #55
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
... een naald kan steken die pijn doet.


De gazet schrijft:
Fier als een gieter is staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA) op zijn boek Continent zonder Grens.
Maar toen hij zag dat zijn boek in de boek- en multimediaketen Fnac uitgestald staat tussen de herwerkte versie van Mein Kampf van Hitler en een boek over Trump, werd hij toch kwaad. Twee keer tweette hij: "Is dit normaal?" Al kan het natuurlijk ook dat de Franse keten zijn boek daar stalde omdat hij zijn non-fictieboek net als die andere twee pas uit is. Vandaar het bordje ‘nieuw’ erboven. “Ik hoop het...”, antwoordt Francken aan wie hem daarop attent maakt.

Disclaimer:
Honni soit qui mal y pense want ik blijf fan van sommige verwezenlijkingen, of beter: 'pogingen tot...'
Ik begrijp wel dat hij zijn boek liever niet naast dat van Trump ziet staan.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2018, 11:28   #56
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.604
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik begrijp wel dat hij zijn boek liever niet naast dat van Trump ziet staan.
Heel goeike!
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2018, 11:29   #57
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Lachen ze al GROEN misschien?
Ze lachen in ieder geval niet SAMEN!
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be