Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 februari 2012, 12:02   #121
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Aanzetten tot geweld, op welke manier is dat dan gebeurt? Want als ik het goed begrijp hoopte de man dat Allah Morel zou laten lijden?

Het gaat toch niet over God aanzetten tot geweld? Want dan kunnen iemand die zegt, "ik hoop dat de boze wolf uit Roodkapje u op eet" ook strafbaar maken.
Hij zou aangespoord hebben om alle holebi's uit te moorden. Lijkt me toch iets straffer dan "ik hoop dat de boze wolf uit Roodkapje u op eet".
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2012, 12:28   #122
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Hij zou aangespoord hebben om alle holebi's uit te moorden. Lijkt me toch iets straffer dan "ik hoop dat de boze wolf uit Roodkapje u op eet".
Tja, bij de moslims denkt men zo, de koran is toch duidelijk wat dat betreft, wat gaan we daar aan doen?

Wat doen we aan de landen die homo's ophangen? Toch gewoon business as usual?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2012, 13:25   #123
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers Bekijk bericht
Terechte veroordeling of niet? Beperking van vrije meningsuiting of niet?

M.i. is het een puur juridische kwestie en is het geen veroordeling van de 'radicale islam' an sich. Zo zal het echter wel gerecupereerd worden door sommigen.
Hoewel ik helemaal niets van deze genoemde groep weet, geloof ik naar aanleiding van de zaken rond de moord op Van Gogh door Mohammed B. en zijn deelname aan de Hofstadgroep, dat deze 'Koran-clubjes,; zoals ik ze noem, en niet allemaal timmeren aan de weg, zo ver ik kan zien; door de Europese Staten zelf worden opgericht, geleid en gefinancierd. Ze zijn in feite de nationale versies van het verzonnen internationaal ding dat men Al Qaida noemt, want de boze en gewelddadige moslim vijand staat maar niet op, dus gaan men zelf ervoor zorgen, met het oog op de beeldvorming, dat zogenaamde 'radicale moslims' en 'baardmannen' in het straatbeeld verschijnen en ook, zoals men dat graag wil zien: aan het moorden slaan.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2012, 13:45   #124
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Tja, bij de moslims denkt men zo, de koran is toch duidelijk wat dat betreft, wat gaan we daar aan doen?

Wat doen we aan de landen die homo's ophangen? Toch gewoon business as usual?
Aanzetten tot geweld is bij mijn weten verboden, en de woordvoerder van sharia4belgium is dus terecht veroordeelt. Aan de landen waar de sharia heerst kunnen we als klein landje weinig doen, maar als die shariaflippo's in ons land op roepen om holebi's te vermoorden, dan kunnen ze volgens onze wetgeving wel vervolgd worden (wat in dit geval dus gebeurd is).
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2012, 14:26   #125
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Aanzetten tot geweld is bij mijn weten verboden, en de woordvoerder van sharia4belgium is dus terecht veroordeelt. Aan de landen waar de sharia heerst kunnen we als klein landje weinig doen, maar als die shariaflippo's in ons land op roepen om holebi's te vermoorden, dan kunnen ze volgens onze wetgeving wel vervolgd worden (wat in dit geval dus gebeurd is).
"Terecht veroordeeld" is een beetje een farce, vermits de man bij verstek is veroordeeld. De dag dat ze hem "vinden," want ik heb niet echt de indruk dat ze hem hard aan het zoeken zijn, dan gaat hij in verzet en het vonnis gaat de vuilbak in.

En als hij dan zijn nieuw proces krijgt gaat hij bij een eventuele veroordeling in beroep en dan gaat het vonnis nogmaals de vuilbak in.

Uw "(wat in dit geval dus gebeurd is)" heeft juridisch gesproken dus weinig waarde.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2012, 14:48   #126
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
"Terecht veroordeeld" is een beetje een farce, vermits de man bij verstek is veroordeeld. De dag dat ze hem "vinden," want ik heb niet echt de indruk dat ze hem hard aan het zoeken zijn, dan gaat hij in verzet en het vonnis gaat de vuilbak in.

En als hij dan zijn nieuw proces krijgt gaat hij bij een eventuele veroordeling in beroep en dan gaat het vonnis nogmaals de vuilbak in.

Uw "(wat in dit geval dus gebeurd is)" heeft juridisch gesproken dus weinig waarde.
Ik hoop dat u ongelijk zal hebben, maar ik vrees dat u gelijk zal krijgen...
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2012, 16:00   #127
Operación Revolutio
Burger
 
Operación Revolutio's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2012
Locatie: Heil Di Rupini
Berichten: 132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Hoewel ik helemaal niets van deze genoemde groep weet, geloof ik naar aanleiding van de zaken rond de moord op Van Gogh door Mohammed B. en zijn deelname aan de Hofstadgroep, dat deze 'Koran-clubjes,; zoals ik ze noem, en niet allemaal timmeren aan de weg, zo ver ik kan zien; door de Europese Staten zelf worden opgericht, geleid en gefinancierd. Ze zijn in feite de nationale versies van het verzonnen internationaal ding dat men Al Qaida noemt, want de boze en gewelddadige moslim vijand staat maar niet op, dus gaan men zelf ervoor zorgen, met het oog op de beeldvorming, dat zogenaamde 'radicale moslims' en 'baardmannen' in het straatbeeld verschijnen en ook, zoals men dat graag wil zien: aan het moorden slaan.
Of hoe de platbroekerige cultuurrelativist de cognitieve dissonantie inherent verbonden aan z'n ideologische waanbeelden probeert te verzachten.


Petje af voor het Belgisch gerecht dat deze keer wel snel uit haar pijp kwam.
__________________
Operación Revolutio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2012, 19:39   #128
Mahalingam
Minister
 
Mahalingam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 3.402
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Tja, bij de moslims denkt men zo, de koran is toch duidelijk wat dat betreft, wat gaan we daar aan doen?

Wat doen we aan de landen die homo's ophangen? Toch gewoon business as usual?
Ik denk het wel. Neem nu Sharia Libië waar we vele honderden miljoenen aan besteed hebben om het zo te krijgen.
Die Khadaffi had er geen hobby van om homo's dood te maken. De nieuwe machthebbers zien het als hun plicht.
Libië verkettert homo's op VN-bijeenkomst
Citaat:
Het post-Kadaffi tijdperk belooft weinig goeds voor de holebi's in Libië. Tijdens een bijeenkomst van de VN-Mensenrechtenraad verketterde de vertegenwoordiger van het Noord-Afrikaanse land homorechten en zei dat ze een gevaar vormen voor het voortbestaan van het menselijk ras.

Hij voede er aan toe dat hij het jammer vond dat zijn land vorig jaar als lid was geschorst toen de raad een resolutie aannam waarin discriminerende wetten en geweld tegen holebi's werd veroordeeld. Pakistan deed ook een duit in het zakje door te stellen dat 56 islamitische lidstaten van de VN holebirechten niet erkennen als fundamentele mensenrechten.
Wat zullen ze gaan doen? De Arabische manier volgen (van een hoog gebouw af gooien) of de Iraanse manier (ophangen aan bouwkranen).?
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be