Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 mei 2018, 16:46   #61
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
In die cammionette zaten 26 mensen en dan raakt de politie enkel het hoofd van dat kindje net voordat die hele zaak ergens tegenaan crasht.
Is dat zo?
Waar staat dat ergens, dat dat het enige is dat geraakt werd?
Een andere poster hier beweerde dat de achterkant vol kogelgaten zat.
Ik ben niet zo'n expert in schietpartijen, maar om tegelijkertijd een bestelwagen vol kogelgaten te krijgen en toch maar één zaak te raken, dan weet ik niet hoe je dat doet.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2018, 17:33   #62
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.097
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Ik gok op een links zootje gefrusteerd ongeregeld.?
Dat is het soort dat in Brussel/Bruxelles rondloopt met een sticker op de kraag van hun jas: Il n'y a pas d'illégaux.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2018, 17:45   #63
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.097
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Aan de manier waarop islamieten met hun baby's en kinderen omgaan kan je afleiden hoeveel waarde ze er aan hechten. Geen. Meer nog, ze worden als schild gebruikt om zichzelf, de ouders, te beschermen. Walgelijk volk die islamieten.
Is het zoals bij de kikkers? We werpen er genoeg zodat er een paar kunnen overblijven?
Hebbenn jullie dat filmpje deze week gezien (ik dacht in het nieuws, maar ik ben er niet zo zeker van), waarin een fanatieke en blijkbaar onnozele oen van een vader een dreumesje van hoop en al vier/vijf met een palestijns vlagje in de richting van een drietal Israëlische soldaten duwt. Terwijl de vader ondertussen voortdurend verwensingen schreeuwt naar de soldaten loopt het ventje een beetje aarzelend en beteuterd naar de soldaten toe. Eén van hen haalt iets uit uit zijn broekzak (wellicht een snoepje). Nu stond de hysterische vader er beteuterd naar de kijken.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2018, 22:14   #64
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.462
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Hebbenn jullie dat filmpje deze week gezien (ik dacht in het nieuws, maar ik ben er niet zo zeker van), waarin een fanatieke en blijkbaar onnozele oen van een vader een dreumesje van hoop en al vier/vijf met een palestijns vlagje in de richting van een drietal Israëlische soldaten duwt. Terwijl de vader ondertussen voortdurend verwensingen schreeuwt naar de soldaten loopt het ventje een beetje aarzelend en beteuterd naar de soldaten toe. Eén van hen haalt iets uit uit zijn broekzak (wellicht een snoepje). Nu stond de hysterische vader er beteuterd naar de kijken.
yep, gezien, gelukkig hadden die soldaten wel enige vorm van intelligentie, in tegenstelling tot de vader van dat kind.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2018, 23:55   #65
Stultitiae
Provinciaal Statenlid
 
Stultitiae's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Hebbenn jullie dat filmpje deze week gezien (ik dacht in het nieuws, maar ik ben er niet zo zeker van), waarin een fanatieke en blijkbaar onnozele oen van een vader een dreumesje van hoop en al vier/vijf met een palestijns vlagje in de richting van een drietal Israëlische soldaten duwt. Terwijl de vader ondertussen voortdurend verwensingen schreeuwt naar de soldaten loopt het ventje een beetje aarzelend en beteuterd naar de soldaten toe. Eén van hen haalt iets uit uit zijn broekzak (wellicht een snoepje). Nu stond de hysterische vader er beteuterd naar de kijken.
Is al een ouder filmpje.
De papa zou zijn kind beter leren om geen snoep van vreemden aan te nemen ipv. het te leren om stenen te gooien naar vreemden.
__________________
'Exposure to true information does not matter anymore. A person who is demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him. Even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures, even if I take him by force and show him the actual, material physical proof, he will refuse to believe it, until he receives a kick on his fat bottom.' - Yuri Bezmenov, 1984
Stultitiae is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2018, 06:23   #66
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

Ik bekijk heel dat verhaal als : Illegalen proberen weg te vluchten, rijden op de politie in en politie verdedigt zich door te vuren. Meisje van 2 gedood. Hele heisa en onze Michel doet weer wat onnozel en zit wat linkse praat te vertellen. Conclusie : politie heeft de bestelwagen doen stoppen en 1 illegaal is gedood. Leeftijd telt niet en de familie van de doodgeschoten illegaal moet niet gaan protesteren maar direct het land uitgezet worden. Einde zaak.
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2018, 17:26   #67
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Is dat zo?
Waar staat dat ergens, dat dat het enige is dat geraakt werd?
Een andere poster hier beweerde dat de achterkant vol kogelgaten zat.
Ik ben niet zo'n expert in schietpartijen, maar om tegelijkertijd een bestelwagen vol kogelgaten te krijgen en toch maar één zaak te raken, dan weet ik niet hoe je dat doet.
De informatie is nog steeds erg beperkt, er zaten in totaal 30 mensen in die bestelwagen maar voor zover we weten is enkel dat meisje geraakt, dat lijkt me haast onmogelijk als die bestelwagen vol kogelgaten zou zitten.
Er werd 2 keer geschoten en ze hebben zelf de ruiten ingeslaan, geen busje vol kogelgaten dus. Niemand geraakt behalve dat kind.

De politie reed links, rechts en achter het voertuig in de achtervolging. Ze hielden het kind uit het achterste raam om de politie hun achtervolging te laten staken, een agent links van de camionette vuurde op de chauffeur (die hen even daarvoor probeerde omver te rijden) maar raakten blijkbaar het kind in de wang (die uit de achterruit bengelde!). We weten nog niet waar de kogel uiteindelijk het kind dodelijk heeft geraakt.
De camionette reed dan tegen een voorligger en kon niet meer verder.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20180518_03519220
http://www.standaard.be/cnt/dmf20180521_03521974

De politie schiet normaal met zachte kogels om afketsen te voorkomen, dat wil wel zeggen dat een hit een grote wonde veroorzaakt die makkelijk te zien is.

Volgens mij zit de media te jongleren met halve waarheden om sneller en sensationeler uit de hoek te komen dus is het wachten op de officiële verklaringen en de resultaten van de autopsie en ballistisch onderzoek. Ze zijn o.a. nog de kogelbaan aan het uitzoeken hoe een schot naar de chauffeur het kind achteraan geraakt heeft.

De ouders zaten vooraan, het kind achteraan waar ze met 27 opgepropt zaten. Volgens mij is het dood door ontbering van het vervoer maar waar komt die kogel dan vandaan en waarom zagen de agenten dit niet bij de reanimatie?

Er zijn nog veel vragen.

Hier meer info:
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20180518_...rdwaalde-kogel


.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg ddbad768-5a7e-11e8-b6f6-ca263fb17fc0_web_scale_0.5_0.5__.jpg‎ (48,6 KB, 252x gelezen)

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 21 mei 2018 om 17:30.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2018, 19:09   #68
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Alle, ik stel voor dat de volgende keer, de politie haar vuurwapens opbergt, en die camionnette tot stoppen dwingt door er illegale dreumessen naartoe te gooien
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2018, 19:57   #69
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Dat is het nu net. Er zijn geen politieke reacties die aangeven dat Jambon hier schuld aan heeft.

Maar de psychologie bij de vlaamsnationalisten is altijd dezelfde. Ook al ben je al jaren de grootste partij en dus geen underdog, toch altijd redeneringen ontwikkelen waardoor je wel een belaagde minderheid lijkt.
En wie heeft vandaag gelijk??? Jij of de Vlaams nationalisten...
Je zag het toch zo aankomen...
Op de franstalige TV eisen ze zelfs het ontslag van Jambon....

Laatst gewijzigd door marie daenen : 21 mei 2018 om 19:58.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2018, 20:08   #70
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard

Het dramatische gebeuren ontpopt zich op huidig ogenblik als een openlijke aanval op Poltici en op de ordediensten.

Best zielig wat die familie op huidig ogenblik doet want ze kunnen zelf alleen maar als de schuldigen aangewezen worden voor de dood van hun kindje daar ze zich illegaal in een ander land bevonden en Politiediensten negeerden.

Nu barst heel de zaak uit zijn voegen want men zoekt iemand die als de schuldige kan aangewezen worden ondanks de illegale landverhuizers zelf de schuldigen zijn.

Maar die willen waarschijnlijk geld over de brug zien komen nu.

Ze hadden beter eerst wat nagedacht over de gevaren die zo een toch met zich kan meebrengen dan had hun kindje nog in leven geweest.

Merkte ik even terzijde ook op dat een advocate die bij een eerdere zaak een tijd geleden héél wat tegenstand op haar nek haalde zich er nu wil met bezig gaan houden.

Ouders doodgeschoten tweejarige peuter spreken van slechts één schot

Citaat:
Op de franstalige TV eisen ze zelfs het ontslag van Jambon....
Jambon treft GEEN schuld, ook de Politiediensten en Francken treffen geen schuld.

Wat een gezeik van de Franse Televisie? (mea maxima culpa voor de schuttingstaal )
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 21 mei 2018 om 20:11.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2018, 20:12   #71
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.278
Standaard

En werken de ouders goed mee met justitie om de mensensmokkelaars bendes op te rollen zodat deze drama's in de toekomst vermeden worden ?
Want hoe komt zo'n uitgewezen familie in contact met de smokkelaars om terug te reizen in een beestenwagen ? Of hoeft dat niet onderzocht te worden in de speciale parlementaire commissie ?
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2018, 20:15   #72
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
En werken de ouders goed mee met justitie om de mensensmokkelaars bendes op te rollen zodat deze drama's in de toekomst vermeden worden ?
Want hoe komt zo'n uitgewezen familie in contact met de smokkelaars om terug te reizen in een beestenwagen ? Of hoeft dat niet onderzocht te worden in de speciale parlementaire commissie ?
Ik denk dat ze op die diensten 'blik op oneindig en verstand op nul' hoog in het vaandel weten te dragen op huidig ogenblik.

Misschien zijn er wel bij die het 'neuspeuteren' al even hoog in datzelfde vaandel dragen.

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2018, 23:23   #73
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.132
Standaard

Met 27 in een bestelbusje kruipen, vluchten voor de politie, politie proberen aanrijden (doodrijden?), een meisje van 2 jaar uit het raam laten bengelen om te kunnen ontsnappen.
Maar o wee als er iets gebeurt, dan is het de schuld van...

De mensensmokkelaars?
*TEUT! VERKEERD ANTWOORD!*

De ouders die op een dergelijke onverantwoorde manier met hun kleine van 2 jaar op schok zijn?
*TEUT! VERKEERD ANTWOORD!*

Neen, het is "natuurljik" de schuld van de politie, van Jan Jambon, van Theo Francken, van de N-VA.
En dan zag ik weer in het journaal diezelfde advocate die ook al eerder een maandenlange procedureslag tegen Theo Francken voerde.

Daar gaan mijn tenen van krullen.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 21 mei 2018 om 23:30.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2018, 05:50   #74
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Met 27 in een bestelbusje kruipen, vluchten voor de politie, politie proberen aanrijden (doodrijden?), een meisje van 2 jaar uit het raam laten bengelen om te kunnen ontsnappen.
Maar o wee als er iets gebeurt, dan is het de schuld van...

De mensensmokkelaars?
*TEUT! VERKEERD ANTWOORD!*

De ouders die op een dergelijke onverantwoorde manier met hun kleine van 2 jaar op schok zijn?
*TEUT! VERKEERD ANTWOORD!*

Neen, het is "natuurljik" de schuld van de politie, van Jan Jambon, van Theo Francken, van de N-VA.
En dan zag ik weer in het journaal diezelfde advocate die ook al eerder een maandenlange procedureslag tegen Theo Francken voerde.

Daar gaan mijn tenen van krullen.
Het was inderdaad diezelfde advocate.

Ik was het haast vergeten dat ze eerder de een uit de lucht gegrepen strijd aangebonden had met T. Francken.

Uw tenen alleen niet

Ik verslikte mij haast in mijn soep toen ik die haar 'smoeltje' zag bij een nieuwsuitzending.

Laten we het mensensmokkel zaakje plaatsen onder de noemer:

'Vreemdelingen/illegalen met een droom, koste wat kost, met zen allen heftig op zoek naar de hoorn des overvloeds?

Het klinkt al bijna als wat Dr. King scandeerde: "I have a dream!"
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 22 mei 2018 om 05:59.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2018, 06:36   #75
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
De informatie is nog steeds erg beperkt, er zaten in totaal 30 mensen in die bestelwagen maar voor zover we weten is enkel dat meisje geraakt, dat lijkt me haast onmogelijk als die bestelwagen vol kogelgaten zou zitten.
Er werd 2 keer geschoten en ze hebben zelf de ruiten ingeslaan, geen busje vol kogelgaten dus. Niemand geraakt behalve dat kind.

De politie reed links, rechts en achter het voertuig in de achtervolging. Ze hielden het kind uit het achterste raam om de politie hun achtervolging te laten staken, een agent links van de camionette vuurde op de chauffeur (die hen even daarvoor probeerde omver te rijden) maar raakten blijkbaar het kind in de wang (die uit de achterruit bengelde!). We weten nog niet waar de kogel uiteindelijk het kind dodelijk heeft geraakt.
De camionette reed dan tegen een voorligger en kon niet meer verder.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20180518_03519220
http://www.standaard.be/cnt/dmf20180521_03521974

De politie schiet normaal met zachte kogels om afketsen te voorkomen, dat wil wel zeggen dat een hit een grote wonde veroorzaakt die makkelijk te zien is.

Volgens mij zit de media te jongleren met halve waarheden om sneller en sensationeler uit de hoek te komen dus is het wachten op de officiële verklaringen en de resultaten van de autopsie en ballistisch onderzoek. Ze zijn o.a. nog de kogelbaan aan het uitzoeken hoe een schot naar de chauffeur het kind achteraan geraakt heeft.

De ouders zaten vooraan, het kind achteraan waar ze met 27 opgepropt zaten. Volgens mij is het dood door ontbering van het vervoer maar waar komt die kogel dan vandaan en waarom zagen de agenten dit niet bij de reanimatie?

Er zijn nog veel vragen.

Hier meer info:
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20180518_...rdwaalde-kogel


.
Waarschijnlijk een slechte foto van dat busje, de kogelgaten zijn er niet op te zien.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2018, 06:55   #76
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.815
Standaard

Volgens de ouders was het kind niet achteraan maar vooraan in de armen van de moeder, nu spreken ze van 1 shot. Van wie het bloed achteaan de bestelwagen is en welk kind ze uit het raam hingen is daarbij niet duidelijk.

Uiteraard schoot de politie op de bestuurder om die te laten stoppen om ongevallen te voorkomen en zou dan zo het kind geraakt hebben, dat klinkt wel logischer dan dat het kind achteraan zat.

Weeral volgens de ouders hebben ze niet geprobeerd weg te rijden na de eerste stilstand, of dan toch niet geprobeerd agenten aan te rijden. Die ervaring zal uiteraard verschillen als je in of voor de wagen staat.

https://www.demorgen.be/nieuws/ouder...egen-b3e7a4dd/
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2018, 08:28   #77
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Zoek me eens een politieke reactie waar dat wordt gezegd
Of er nu al een politieke reactie of niet, de maatschappij wordt opnieuw gebrainwashed door de linkse pers! Linkse multiculaanbidders kunnen hun prietpraat weer niet op!
De enige manier om daar tegen in te gaan is nog veel strenger optreden tot de kandidaat "transitmigranten" snappen dat het geen zin meer heeft om te proberen! Vanuit Bruxelles enz zitten wachten op een kans om "ongemerkt" in Engeland te geraken: goed zot!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2018, 09:05   #78
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard

Enkele kranten blokletterden dat de ouders van de 'doodgeschoten' Mawda (2) geen enkel vertrouwen heeft in het gerecht.

Zij denken dat er een beschermende hand boven het hoofd van de agent die ZOU geschoten hebben zal gehouden worden.

Die familie blijkt nog steeds het verhaal niet te begrijpen in de zin van dat ze illegaal in het land waren en tekens tot stoppen van de ordediensten wisten te negeren, wat mij er van bijstaat.

Laten we ze deze zin even leren:

Een illegaal is een persoon die zonder rechtmatige status in een land verblijft.

Dus iemand die er niet hoeft te zijn en ook totaal niets te eisen heeft of ook maar ergens inspraak op zou mogen hebben.

Het dramatische overlijden van hun kindje is- en blijft hun eigen schuld.

'Mocht het parket hun twijfels (van de ouders) niet kunnen wegnemen dat zouden zij het aansturen op op het in leven roepen van een parlementaire onderzoekscommissie.

Dat lijkt mij wreed vergezocht dat een illegaal dat zou kunnen gedaan krijgen.

Draai dat eens om en stel dat uzelf zo iets voor hebt in één van hun landen.

Ik denk dan je snel terug thuis gaat staan dan, héél snel.

p.s.

Je begint op de lange duur die illegalen en landverhuizers wel ferm beu te worden alsook de diensten die daar nog wat eieren gaan onder leggen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 22 mei 2018 om 09:07.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2018, 09:14   #79
Bierke
Minister-President
 
Bierke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2006
Berichten: 4.767
Standaard

Ik vraag me af welk stuk krapuul hen "parlementaire onderzoekscommissie" heeft ingefluisterd. Er mag wel eens jacht gemaakt worden op uitschot die onze maatschappij ondergraven.
ondertussen wel duidelijk dat het dezelfde advokaten zijn die destijds dat syrisch gezin verdedigd hebben.
__________________
... het enige zachte is dons ...
“You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Bierke : 22 mei 2018 om 09:32.
Bierke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2018, 12:40   #80
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht

.
Ze gebruiken wel een foto om wat medelijden op te wekken. Werkt als een rode lap bij een stier. Het zijn en blijven illegalen die criminele feiten deden. En waar de politie vuurde uit zelfverdediging. Einde zaak. Ouders gevangen zetten en zo snel mogelijk terug naar land van herkomst sturen. Zonder pardon!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Het was inderdaad diezelfde advocate.
Rampzalig geval dat anders geen werk heeft. Mee deporteren
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be