Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 december 2008, 16:11   #81
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orka Bekijk bericht
Ik denk dat bijna niemand deze tekst gelezen heeft en ieder zijn eigen droom aan het vertellen is.
Als u pasfoto's laat maken voor enkele Euro's in de GB in zo'n kabine, dan ben ik bijna zeker dat u (en bijna iedereen) lijkt op een tronie zoals deze die Leman op zijn website toont .

Laatst gewijzigd door system : 23 december 2008 om 16:13.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2008, 21:33   #82
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Als u pasfoto's laat maken voor enkele Euro's in de GB in zo'n kabine, dan ben ik bijna zeker dat u (en bijna iedereen) lijkt op een tronie zoals deze die Leman op zijn website toont .
De Man natuurlijk. Maar what's in a name.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2008, 22:48   #83
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Wordt inderdaad eens tijd dat ze die buiten gooien. Zou het VB alleen maar ten goede komen (mits ze het mooi verpakken).
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2008, 17:27   #84
dominatrix
Minister-President
 
dominatrix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 augustus 2002
Berichten: 4.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ZERO Bekijk bericht
Nu ben ik niet direct een van die geobsedeerde/gefrustreerde anti-VB'ers(Het VB is mij partij niet, maar ze heeft bestaansrecht en recht op een afwijkende mening).

Maar sommigen bij het VB doen wel erg veel moeite om zich in dat CalimeroComplex te nestelen.
Filip de Man(altijd iemand geweest die veel te graag te ver gaat) pleit er, na de dramatische zaak van Nieuwenhuysen, (al dan niet ironisch) voor de invoering van Frenologie.

-(als het ironisch is)Zoiets is totaal ongepast bij een menselijk drama
-(als hij het ernstig meent)Staat wetenschappelijk gezien op hetzelfde niveau als 6 000 jaar geleden liepen mensen en dino's tesamen rond.
-Overigens is het smoelwerk van Filip de Man ook niet je dat. En volgens Lombroso is hij dus iemand met een lelijk karakter(zou wel 't een en ander verklaren).

Wordt het niet eens tijd dat het VB zijn eigen rangen gaat uitmesten(Grote Kuis om het met hun eigen woorden te zeggen) indien zij op een serieuze manier aan politiek wil doen
Al diegenen die toevallig ook sociologie van Sp.a huisideoloog Elchardus hebben gehad weten natuurlijk dat hetgeen Lombroso presteerde geen frenologie was maar fysionomie. Lombroso's denken is gedateerd uit de tijd dat de frenologie zijn aanzien verloor.

Frenologie is bevoorbeeld George Combe, zeer populair, met verkoopcijfers van 300000exemplaren.

Lombroso legde tevens een basis voor belangrijk ander onderzoek, hem afdoen als notoir frenoloog zegt meer over U dan over meneer De man die het trouwens nergens heeft over frenologie.

Ander biologisch geïnspireerd onderzoek leert ons dat een disproportioneel aantal mannelijke geweldenaars een extra y-chromosoon bezitten. Uiteindelijk weerlegd, maar toch bleef er wat hangen van het genotype tov het fenotype.

En ja Elchardus durfde dus al Lombroso erkennen in zijn vraagstelling 'wie wordt crimineel', waarom zou dit dan verwerpelijk zijn als Filip hiermee komt opzetten... integendeel goed dat men af en toe nog eens buiten het kader durft denken... wat zou het anders toch wel een verstikkende boel zijn hierzo!

Elchardus opteerde uiteindelijk in de twee gangbare theorieopstellingen voor een vooral kijken naar de omstandigheden waarin mensen zich bevinden tvv een theorie die bepaalde erfenissen linkt aan crimineel gedrag.
__________________
www.vlaamsbelang.org
dominatrix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2008, 17:35   #85
dominatrix
Minister-President
 
dominatrix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 augustus 2002
Berichten: 4.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Indien Filip de Man zijn schedel onderwerpt aan de wetten van de frenologie, dan zou ik niet in zijn plaats willen zijn. Hij ziet er toch dikwijls maar vrij vervaarlijk uit.
Ik krijg echt medelijden met je, en vooral met al hetgene waar je jezelf bewust van verstoken houdt...
__________________
www.vlaamsbelang.org
dominatrix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2008, 18:28   #86
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Dan ben je wel een wat akelig mannetje voor mij; neo fascisten? radicale nationalisten? Ik dacht dat mensen zoals u niet echt bestonden!Maar uw kreet zegt genoeg; alles voor kristus! Wist u dat volgens uw kristus je de andere wang hoort aan te bieden? Das niet erg neo fascistisch denk ik!
En wat met het verloren schaap? Akelig wat u beweert....
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2008, 20:47   #87
Seg schat
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 december 2008
Berichten: 357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DenDane Bekijk bericht
Het stemmenkannon van Vilvoorde ? Met als ik mij niet vergis meer dan 40% van de stemmen ? Ze zijn nog niet zot bij het VB....
Voor de rest kan ik moeilijk oordelen over het artikel....zijn website laad niet op het werk
Op het werk moet men normaal gezien werken...
Seg schat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2008, 21:03   #88
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seg schat Bekijk bericht
Op het werk moet men normaal gezien werken...
zegt Chipie, die zelf niks anders doet dan surfen opt werk (luierik)
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2008, 22:33   #89
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.781
Standaard

De Man zijn kop en bijhorende schedelomvang mogen er alvast niet wezen.

Kwestie van het niveau hier wat op te krikken.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2009, 02:27   #90
Volksstormer
Minister-President
 
Volksstormer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2003
Locatie: Dietsland-Europa
Berichten: 5.620
Standaard

Als Yelloman of AFF of Blokbuster het niet van een of ander Vlaams mediaconcern overnemen, is het precies geen nieuws. Maar toch heb ik nog een veel geraffineerder voorbeeld van frenologie gevonden: de zaak Amanda Knox in Italië. Alle (toevallig?) media hebben het over de "mooie studente met het engelengezicht", alsof mooie (en rijke) mensen geen moorden zouden kunnen plegen...

Nu ja, lig er niet van wakker. Filip De Man is véél gevaarlijker, want De Morgen heeft het zelf gezegd (tot groot jolijt van Filip)...
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2009, 15:38   #91
DenDane
Provinciaal Gedeputeerde
 
DenDane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2006
Berichten: 876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seg schat Bekijk bericht
Op het werk moet men normaal gezien werken...
Ik moet "mijn" mensen aan het werk zetten, en af en toe controleren, dat neemt spijtig genoeg geen 8 uur in beslag, dus verveel ik mij hier een beetje
DenDane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2009, 17:03   #92
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter
 
Fallen Angel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2008
Locatie: 9th circle of Hell
Berichten: 9.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ZERO Bekijk bericht
Nu ben ik niet direct een van die geobsedeerde/gefrustreerde anti-VB'ers(Het VB is mij partij niet, maar ze heeft bestaansrecht en recht op een afwijkende mening).

Maar sommigen bij het VB doen wel erg veel moeite om zich in dat CalimeroComplex te nestelen.
Filip de Man(altijd iemand geweest die veel te graag te ver gaat) pleit er, na de dramatische zaak van Nieuwenhuysen, (al dan niet ironisch) voor de invoering van Frenologie.

-(als het ironisch is)Zoiets is totaal ongepast bij een menselijk drama
-(als hij het ernstig meent)Staat wetenschappelijk gezien op hetzelfde niveau als 6 000 jaar geleden liepen mensen en dino's tesamen rond.
-Overigens is het smoelwerk van Filip de Man ook niet je dat. En volgens Lombroso is hij dus iemand met een lelijk karakter(zou wel 't een en ander verklaren).

Wordt het niet eens tijd dat het VB zijn eigen rangen gaat uitmesten(Grote Kuis om het met hun eigen woorden te zeggen) indien zij op een serieuze manier aan politiek wil doen
Pfff laat ze doen. Zo bespoedigen ze zelf hun eigen ondergang.
__________________
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken.
Enkel voor educatieve doeleinden .

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be