Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 februari 2018, 10:27   #101
Brakelaar
Minister
 
Brakelaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2011
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.587
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Mijn posts beter lezen. Ook de links, zelfs als je vreest niet leuk te vinden wat je daar zult lezen. Je kunt natuurlijk ook verkiezen met een bord voor je kop te blijven lopen.
Dat doet Peter uit ronse al lang hoor...
Brakelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 10:37   #102
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Och och,
gefrustreerde mensen zeggen al eens iets dat er over is, of er ver over is.

Een puike organisatie laat dat evenwel niet toe voor zijn kaderleden.
Je moet maar leren om tien keer je tong rond te draaien vooraleer je iets zegt als je kwaad bent.
Denk na, herdenk, en wees dan tien keer scherper nog, maar wel ter zake.

Volledig akkoord met uw zienswijze.
En hetgeen ik gezegd heb destijds was na er grondig over te hebben nagedacht. Volgens mij kan het niet dat een zone in het dorpscentrum waarvoor een BPA bestaat; waarin vermeld staat dat bouwgronden moeten voldoen aan bepaalde voorwaarden; dat men die zone bewust afsluit door drie bouwgronden van 18 meter diep te maken maar dik veertig meter breed om te voldoen aan dit BPA inzake oppervlakte. En als achter deze gronden een andere eigenaar ligt met gronden van 22 meter breed en men daardoor tot op de millimeter door samenvoeging conforme bouwgronden te maken volgens de vereisten van het BPA. Dat er door die handelswijze een totaal afgesloten binnengebied ontstaat en er dus om te beginnen al drie bouwgronden vernietigd worden mag van Kneus niet gemeld worden. Dan begint hij mensen te sarren en te verwijten dat men aan geld denkt. Hij dus niet. De voorbeeldige onbaatzuchtige dus! Kan die vent comedie spelen!! Zijn zachte benaderingen met andere deelnemers van dit forum veroorzaken wel dat hij met iedereen overhoop ligt die niet van zijn verborgen partij lid zijn of hem niet napraten.
Anderen komen verwijten dat ze zagen is zijn handelsmerk.
Hij stuurt daarom een foto van zijn broer. (zie deze topic)
Ik begrijp niet dat de sossen dat varken niet de laan uitsturen.
Hij hoort niet in een deftige vereniging. En over proganda maken voor zijn partij heb ik serieuze vragen. Daarom vraag ik mij ernstig af of hij wel de sos is die hij pretendeert van te zijn. Want dan is er van organisatie bij die sossen nog weinig te merken. Zeker weten.

Laatst gewijzigd door werkman : 11 februari 2018 om 10:38.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 10:45   #103
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Mijn posts beter lezen. Ook de links, zelfs als je vreest niet leuk te vinden wat je daar zult lezen. Je kunt natuurlijk ook verkiezen met een bord voor je kop te blijven lopen.
Lees dan je eigen links maar wat beter : het dispuut waarvan sprake gaat over een fiscaal geschil. Niet over de vermeende handel met voorkennis.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 10:50   #104
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Volledig akkoord met uw zienswijze.
En hetgeen ik gezegd heb destijds was na er grondig over te hebben nagedacht. Volgens mij kan het niet dat een zone in het dorpscentrum waarvoor een BPA bestaat; waarin vermeld staat dat bouwgronden moeten voldoen aan bepaalde voorwaarden; dat men die zone bewust afsluit door drie bouwgronden van 18 meter diep te maken maar dik veertig meter breed om te voldoen aan dit BPA inzake oppervlakte. En als achter deze gronden een andere eigenaar ligt met gronden van 22 meter breed en men daardoor tot op de millimeter door samenvoeging conforme bouwgronden te maken volgens de vereisten van het BPA. Dat er door die handelswijze een totaal afgesloten binnengebied ontstaat en er dus om te beginnen al drie bouwgronden vernietigd worden mag van Kneus niet gemeld worden. Dan begint hij mensen te sarren en te verwijten dat men aan geld denkt. Hij dus niet. De voorbeeldige onbaatzuchtige dus! Kan die vent comedie spelen!! Zijn zachte benaderingen met andere deelnemers van dit forum veroorzaken wel dat hij met iedereen overhoop ligt die niet van zijn verborgen partij lid zijn of hem niet napraten.
Anderen komen verwijten dat ze zagen is zijn handelsmerk.
Hij stuurt daarom een foto van zijn broer. (zie deze topic)
Ik begrijp niet dat de sossen dat varken niet de laan uitsturen.
Hij hoort niet in een deftige vereniging. En over proganda maken voor zijn partij heb ik serieuze vragen. Daarom vraag ik mij ernstig af of hij wel de sos is die hij pretendeert van te zijn. Want dan is er van organisatie bij die sossen nog weinig te merken. Zeker weten.

Dit draadje gaat over n-va die een stuk stront buiten heeft gesmeten. Niet over de frustratie van een ouwe VU'er die zijn grondspeculatie zag de mist ingaan. Het larmoyante gezaag daarover is totaal off topic.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 11:06   #105
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Feitelijk moet ik de Kneus dankbaar zijn. Dank zij zijn onnozele vijandige stupiede opmerkingen kan ik hetzelfde reageren op zijn stom gedrag en heb ik de kans gekregen mijn grieven aangaande de smeerlapperij in dit land nogmaals hier te posten.
Niet alleen de N-VA moet de grote kuis dus voeren!Zie topic!
Als de sossen gedogen dat zulke elementen in hun naam spreken zullen ze niet veel symphatisanten bij winnen.
Bij mij vloog hij buiten maar ik heb het niet voor het zeggen.
Ondertussen wordt dit forum gegeseld door zijn hoge zelfdunk.
Daarom heb ik geen enkele inbreng nog op andere topics.
Mocht het hier naar de kloten gaan dan zal het niet aan mij liggen dus.
Misschien is dat ook de bedoeling? Het plebs mag niet teveel te weten komen zekers?

Laatst gewijzigd door werkman : 11 februari 2018 om 11:07.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 13:39   #106
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Lees dan je eigen links maar wat beter : het dispuut waarvan sprake gaat over een fiscaal geschil. Niet over de vermeende handel met voorkennis.
Je spot met forummers die BDW als hun grote roerganger of goeroe zien, maar ligt zelf in blinde bewondering voor Karel De Gucht, die één der grotere witteboordencriminelen onder onze politici is. Oogkleppen zijn er om af te zetten, maar sommige mensen willen gewoon onwetend blijven. Veel indruk maken ze niet, ondanks al hun gespartel.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 13:43   #107
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Je spot met forummers die BDW als hun grote roerganger of goeroe zien, maar ligt zelf in blinde bewondering voor Karel De Gucht, die één der grotere witteboordencriminelen onder onze politici is. Oogkleppen zijn er om af te zetten, maar sommige mensen willen gewoon onwetend blijven. Veel indruk maken ze niet, ondanks al hun gespartel.
Geeft toe, hij speelt dat rolletje goed.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 14:03   #108
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Je spot met forummers die BDW als hun grote roerganger of goeroe zien, maar ligt zelf in blinde bewondering voor Karel De Gucht, die één der grotere witteboordencriminelen onder onze politici is. Oogkleppen zijn er om af te zetten, maar sommige mensen willen gewoon onwetend blijven. Veel indruk maken ze niet, ondanks al hun gespartel.
Het is niet mijn fout dat jij er niet in slaagt (je bent de enige niet...) om controleerbaar aan te tonen dat de politicus De Gucht een crimineel zou zijn hoor.
Kom eens terug de dag dat je een vonnis hebt dat in kracht van gewijsde is gegaan. Tot hiertoe is er alleen maar zever.
En tot zolang je daar niet in slaagt, zou ik de grote woordenkramerij maar achterwege laten, want die dient alleen maar om de aandacht af te leiden van het waarneembare en controleerbare. Met name dat karel De Gucht bij gebrek aan enige veroordeling geen crimineel is.

Wat wel blijft staan als een huis : een politicus die kloten aan zijn lijf heeft en de zaken zegt hoe ze zijn : vlaams blokkers zijn mestkevers !
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 14:10   #109
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Feitelijk moet ik de Kneus dankbaar zijn. Dank zij zijn onnozele vijandige stupiede opmerkingen kan ik hetzelfde reageren op zijn stom gedrag en heb ik de kans gekregen mijn grieven aangaande de smeerlapperij in dit land nogmaals hier te posten.
Niet alleen de N-VA moet de grote kuis dus voeren!Zie topic!
Als de sossen gedogen dat zulke elementen in hun naam spreken zullen ze niet veel symphatisanten bij winnen.
Bij mij vloog hij buiten maar ik heb het niet voor het zeggen.
Ondertussen wordt dit forum gegeseld door zijn hoge zelfdunk.
Daarom heb ik geen enkele inbreng nog op andere topics.
Mocht het hier naar de kloten gaan dan zal het niet aan mij liggen dus.
Misschien is dat ook de bedoeling? Het plebs mag niet teveel te weten komen zekers?
Daarom ? Had je vroeger wel inbreng ? Refereer je nu naar je hoogst interessante postings over hoe je rupsen vangt die je bloemkolen willen opvreten ? De interessante tips hoe je die vangt met kartonnen bakjes e.d. ?
Behalve de elvendertig keer dat je de uitleg over je mislukte grondspeculatie, je mislukte carrière in de gemeentepolitiek van VU, en je heroïsche verhalen vol eigenlof over je job bij financiën staat er me niet direct veel bij dat zelfs maar enigzins de moeite waard is/was.

Bij nader toezien was het verhaal van de rupsen en de kartonnen bakjes eigenlijk nog het interessantste.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 11 februari 2018 om 14:18.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 14:17   #110
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Het is niet mijn fout dat jij er niet in slaagt (je bent de enige niet...) om controleerbaar aan te tonen dat de politicus De Gucht een crimineel zou zijn hoor.
Kom eens terug de dag dat je een vonnis hebt dat in kracht van gewijsde is gegaan. Tot hiertoe is er alleen maar zever.
En tot zolang je daar niet in slaagt, zou ik de grote woordenkramerij maar achterwege laten, want die dient alleen maar om de aandacht af te leiden van het waarneembare en controleerbare. Met name dat karel De Gucht bij gebrek aan enige veroordeling geen crimineel is.

Wat wel blijft staan als een huis : een politicus die kloten aan zijn lijf heeft en de zaken zegt hoe ze zijn : vlaams blokkers zijn mestkevers !
Wat ook staat als een huis is dat wie in slaafse bewondering ligt voor een hasbeen politieke figuur die van de ene rechtbank naar de andere wordt gesleurd wegens fraude, op een politiek forum niet ernstig wordt genomen.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 14:26   #111
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Wat ook staat als een huis is dat wie in slaafse bewondering ligt voor een hasbeen politieke figuur die van de ene rechtbank naar de andere wordt gesleurd wegens fraude, op een politiek forum niet ernstig wordt genomen.

Een politicus die het vlaams blok behandelt voor wat ze zijn (= stront ) kan altijd op mijn sympathie rekenen, en in een rechtstaat is het (gelukkig...) nog altijd zo dat zolang er geen rechter je schuld heeft uitgesproken dat je dan onschuldig bent.

Ik weet het... dat is maar een klein technisch detail bij de adepten van de bruine korte broek en de zwarte botten + de geel/zwarte blokvlag...

Voor blokkers is Karel De Gucht schuldig, omdat hij hun genealogie op treffende manier als mestkevers definieerde.

Alleen al voor dat feit, behoort onze Karel voor mij tot één van de belangrijkste en meest bepalende politici van de laatste 30 jaar.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 14:34   #112
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Geeft toe, hij speelt dat rolletje goed.
Xeno, ik heb geen enkele last van "de kracht van verandering" maar wel van "de kracht van een overtuiging" !

Vlaams blok Dung Beetle Philip DW in volle actie :
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 15:05   #113
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Een politicus die het vlaams blok behandelt voor wat ze zijn (= stront ) kan altijd op mijn sympathie rekenen, en in een rechtstaat is het (gelukkig...) nog altijd zo dat zolang er geen rechter je schuld heeft uitgesproken dat je dan onschuldig bent.

Ik weet het... dat is maar een klein technisch detail bij de adepten van de bruine korte broek en de zwarte botten + de geel/zwarte blokvlag...

Voor blokkers is Karel De Gucht schuldig, omdat hij hun genealogie op treffende manier als mestkevers definieerde.

Alleen al voor dat feit, behoort onze Karel voor mij tot één van de belangrijkste en meest bepalende politici van de laatste 30 jaar.
Wat verder nog vaststaat is dat blijven spartelen om in een draad de laatste repliek te hebben je niet helpt om je gelijk te halen. Al zeker niet wanneer je idool een politieke hasbeen is met een ego waarvan de grootte enkel wordt geëvenaard door de inhoud van zijn portemonnee, die zoals iedereen weet op illegale wijze is gevuld. Reden waarom hij van de ene rechtbank naar de andere wordt gesleurd. Hoe meer zijn invloed afneemt, hoe meer moeite hij zal krijgen om uit de klauwen van de fiscus te blijven. En hoe minder relevant jouw posts op dit forum worden, uiteraard.

naae
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 19:01   #114
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Daarom ? Had je vroeger wel inbreng ? Refereer je nu naar je hoogst interessante postings over hoe je rupsen vangt die je bloemkolen willen opvreten ? De interessante tips hoe je die vangt met kartonnen bakjes e.d. ?
Behalve de elvendertig keer dat je de uitleg over je mislukte grondspeculatie, je mislukte carrière in de gemeentepolitiek van VU, en je heroïsche verhalen vol eigenlof over je job bij financiën staat er me niet direct veel bij dat zelfs maar enigzins de moeite waard is/was.

Bij nader toezien was het verhaal van de rupsen en de kartonnen bakjes eigenlijk nog het interessantste.

Had je vroeger wel inbreng? Jij hebt geen bevoegdheid om mij dit te verwijten.

Rupsen vangen met kartonnen bakjes? Heb ik nooit geschreven. Bewijs het!
Eerste leugen dus.
Ik heb nooit aan grondspeculatie gedaan. Mijn gronden lagen volgens gewestplanning in bouwzone waarvoor een BPA bestond en waarin gestipuleerd werd aan welke normen die gronden moeten voldoen.
Die bouwzone heeft men om zeep geholpen door af te wijken van de normering en alzo het ganse gebied af te sluiten voor bebouwing.
Dat ik daartegen ageerde is dus niet aan grondspeculatie doen maar mijn rechten verdedigen. En van vele andere slachtoffers in dat gebied.
Tweede leugen dus.
Eerder schreef je op dit forum dat ik slakken ving op mijn bloemkolen
Schreef ik nooit. Derde leugen.Ik heb rupsen gevangen met de hand en ook gezegd waarom.
Je spuit uw tuin niet vol met vergif als er één plant is aangestoken met ongedierte.
Jij schrijft dat ik een mislukte carrière had bij de VU.
Ik ben er zelf uitgestapt vriend omdat ze mij met niet verwezenlijkbare beloften probeerden te paaien. Je laat het dus niet uitschijnen wat de waarheid is. Ondanks ik dat reeds schreef op dit forum. Vierde leugen dus.
Over die elfendertigste keer zal ik zwijgen.
Ik schreef reeds dat jij niet kunt tellen.
Over mijn eigen lof zal ik kort zijn. Bewijs het waar ik dat schreef. Geen bewijs!!!!Vijfde leugen dus.
Slakken op die bloemkolen? Ik schreef rupsen. Zesde leugen dus.
Dat ik die rupsen ving in houten bakjes? Ik schreef dat ik kartonnen dozen zonder bodem in de tuin plaatste en deze overtrok met plastiek. En in die dozen (mini serres dus) zaaide. Zevende leugen dus.
Natuurlijk schrijf ik niet wat U graag zou hebben. Het is niet omdat hetgeen ik schreef niet de moeite waard is maar omdat U niks afweet van tuinieren.
Achtste leugen dus.U kent zelfs geen verschil tussen een slak en een rups.
Ik heb inderdaad geen bevoegdheid om anderen te oordelen op hun inbreng.
Jij wel? Je doet niet anders. Ik zal er geen leugen van maken. Ditmaal.
Je ziet he vriend, er blijft weeral niet veel over van uw vergif.
Ik begin mij serieus af te vragen of U normaal bent.
Of vindt U het normaal dat een forum dient om vol leugens te kladden en constant overhoop te liggen; met gebruik van schutwoorden; met Jan en alleman?
Wel ik niet vriend. Ik vind het zeer abnormaal dat U hier uw vrije gang mag gaan. En ik herhaal ; mocht ik het voor het zeggen hebben; dat je onmiddellijk bij mij van het forum vloog en ook bij de sossen.
Want voor de werkende mens heb je tot op heden nog geen goed woord over gehad. Je mag het eens opzoeken waar dat wel het geval was.
Ga tenminste in een bos zeiken. Daar zal het minder opvallen.

Laatst gewijzigd door werkman : 11 februari 2018 om 19:12.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 19:11   #115
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Oh yee , den Pandareus heeft weer eens op de juiste knoppekes gedrukt.....
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 19:15   #116
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Wat verder nog vaststaat is dat blijven spartelen om in een draad de laatste repliek te hebben je niet helpt om je gelijk te halen. Al zeker niet wanneer je idool een politieke hasbeen is met een ego waarvan de grootte enkel wordt geëvenaard door de inhoud van zijn portemonnee, die zoals iedereen weet op illegale wijze is gevuld. Reden waarom hij van de ene rechtbank naar de andere wordt gesleurd. Hoe meer zijn invloed afneemt, hoe meer moeite hij zal krijgen om uit de klauwen van de fiscus te blijven. En hoe minder relevant jouw posts op dit forum worden, uiteraard.

naae
Zoals iedereen weet, dat is café gelul. Ik wacht op een definitief vonnis, dan zullen we weten hoe het zit.

En veel belangrijker dan de persoon van De Gucht en zijn persoonlijk lot : het vlaams blok blijft voor altijd behept met de schitterende typering die De Gucht voor hen heeft ontworpen : mestkevers.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 19:22   #117
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Oh yee , den Pandareus heeft weer eens op de juiste knoppekes gedrukt.....
grappig hee ? Zijn bloeddruk staat nu waarschijnlijk op 22.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 19:43   #118
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Wie het volk wil vertegenwoordigen heeft en voorbeeld functie, punt uit!

Hou zouden politieker die bv. schelden , dreigen in moskee kunnen verbieden als ze zelf met repressie toestanden dreigen die al eeuwen in de islam landen gelden.

Ik bedoel dan niet met schoenen smijten maar >> “Dat ze hem en zijn vriendinnen en dochters maar eens goed verkrachten”
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 21:10   #119
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
grappig hee ? Zijn bloeddruk staat nu waarschijnlijk op 22.
Ik had toch voorspeld dat de relevantie van je posts zou dalen. Je hebt niet lang gewacht om het te bewijzen.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 22:38   #120
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Ik had toch voorspeld dat de relevantie van je posts zou dalen. Je hebt niet lang gewacht om het te bewijzen.

Och laat hem maar doen.
Als andere deelnemers er geen aanstoot aan nemen dat hij dit forum misbruikt met leugens; zoals ik al bewees in deze topic; is het mijn zaak niet meer.
Die vent is niet normaal meer!
Nu blijft alleen nog de vraag of ik het pik.
Want na maanden heeft hij de grens overschreden.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be