Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 augustus 2018, 06:04   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard Priester met dood bedreigd voor hulp aan migranten

Priester met dood bedreigd voor hulp aan migranten

Citaat:
'Ik kan niet anders dan de alarmbel luiden' zegt de met de dood bedreigde priester.
Misschien zien diegenen die hem met de 'dood' weten te bedreigen dat net even iets anders en dat als er nog zo een bende paters/priesters alle migranten gaan helpen en die de weg vrijmaken om het in 'ons' land de EU in het algemeen overhoop te komen zetten er op te attenderen dat zij daar niet kunnen met lachen?

Ik heb er geen idee van.

Nu zo even door de geschiedenis heen bekeken zijn het altijd wel de paters en de priesters die zich overal zijn gaan moeien waar ze beter weggebleven waren.

Nu dragen 'wij' daar de gevolgen van?

Laat ik het allemaal wat 'kracht' bijzetten.

Francken haalt fors uit naar Orde van Vlaamse Balies

Citaat:
Volgens Staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA) doet de Orde aan politiek en zijn ze ‘de zoveelste opengrenzen-ngo met een links activistische agenda’. Dat zegt Francken na kritiek van de Orde van Vlaamse Balies op de opening van vijf ‘family units’ in het gesloten repatriëringscentrum 127bis in Steenokkerzeel.
De invasie dient de kop ingedrukt te worden, trop c'est trop.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2018, 07:27   #2
Indomitable
Minister-President
 
Indomitable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2014
Berichten: 4.364
Standaard

Waarom gebeurt dat niet met priesters, bisschoppen, kardinalen, pausen.... die kinderen seksueel misbruiken? Zou tenminste terecht zijn.
__________________
Life is a game of Chess, changing with each move.
Indomitable is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2018, 08:02   #3
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Priester met dood bedreigd voor hulp aan migranten



Misschien zien diegenen die hem met de 'dood' weten te bedreigen dat net even iets anders en dat als er nog zo een bende paters/priesters alle migranten gaan helpen en die de weg vrijmaken om het in 'ons' land de EU in het algemeen overhoop te komen zetten er op te attenderen dat zij daar niet kunnen met lachen?

Ik heb er geen idee van.

Nu zo even door de geschiedenis heen bekeken zijn het altijd wel de paters en de priesters die zich overal zijn gaan moeien waar ze beter weggebleven waren.

Nu dragen 'wij' daar de gevolgen van?
Veel priesters en de RKK zijn wereldvreemd.
Maar vraag eens aan die instelling en haar aanhangers om zelf op te draaien voor de kosten en problemen die ze veroorzaken.

Daarbij zorgt hij voor een aanzuigeffect door zijn hulp aan transmigranten, een groep mensen die reeds op verschillende plaatsen voor veel problemen zorgen.
En elke wettelijke hulp en opvang weigeren.

Citaat:


Laat ik het allemaal wat 'kracht' bijzetten.

Francken haalt fors uit naar Orde van Vlaamse Balies



De invasie dient de kop ingedrukt te worden, trop c'est trop.
De balie doet dan ook aan politiek. Veel van hun leden zijn zelfs politicus.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2018, 08:02   #4
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable Bekijk bericht
Waarom gebeurt dat niet met priesters, bisschoppen, kardinalen, pausen.... die kinderen seksueel misbruiken? Zou tenminste terecht zijn.
Is dit onterecht misschien. Waarom zou het ene het andere goedpraten?

Dit zou bv een reden kunnen zijn:
Omdat daar maar 1 kind/gezin tegelijk slachtoffer is. Illegalen in Zeebrugge, daar hebben honderden last van.

Maar hadden ze Vangheluwe bv losgelaten onder een menigte gevormd door de slachtoffers...ik gaf ook geen cent meer voor zijn fysieke integriteit.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2018, 09:35   #5
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Ik ben benieuwd of we nog iets gaan horen van die horde van advocaten.
Wie precies gaf de kritiek op het opsluiten van kinderen? En wordt dat gedragen door de rest?
Bekijken ze het breed genoeg, want kinderen scheiden van hun ouders gaat ook niet; en elke economische gelukzoeker met een kind hier de vrije hand laten, gaat nog veel minder.


En daar in Zeebrugge: dat pastoorke vraagt zich niet af hoe het komt dat een aantal Vlamingen zodanig hun koelbloedigheid verliezen, zodat ze doodsbedreigingen beginnen te uiten.
Dat ze doodsbedreigingen uiten, toont aan dat het diep zit.
Kent hij zijn parochianen wel?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2018, 10:43   #6
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik ben benieuwd of we nog iets gaan horen van die horde van advocaten.
Wie precies gaf de kritiek op het opsluiten van kinderen? En wordt dat gedragen door de rest?
Bekijken ze het breed genoeg, want kinderen scheiden van hun ouders gaat ook niet; en elke economische gelukzoeker met een kind hier de vrije hand laten, gaat nog veel minder.


En daar in Zeebrugge: dat pastoorke vraagt zich niet af hoe het komt dat een aantal Vlamingen zodanig hun koelbloedigheid verliezen, zodat ze doodsbedreigingen beginnen te uiten.
Dat ze doodsbedreigingen uiten, toont aan dat het diep zit.
Kent hij zijn parochianen wel?
Zijn parochianen? Die resterende 15 gepensioneerden die nog wekelijks naar zijn zever gaan luisteren? Mijnheer pastoor heeft vandaag de dag geen aanhang meer, van dat juk zijn we de laatste 40 jaar meer en meer ontsnapt, en gelukkig maar.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2018, 10:53   #7
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik ben benieuwd of we nog iets gaan horen van die horde van advocaten.
Wie precies gaf de kritiek op het opsluiten van kinderen? En wordt dat gedragen door de rest?
Bekijken ze het breed genoeg, want kinderen scheiden van hun ouders gaat ook niet; en elke economische gelukzoeker met een kind hier de vrije hand laten, gaat nog veel minder.
Dat is anders wel waar links voor pleit, gewoon iedereen vrije toegang geven tot onze samenleven en zonder enige voorwaarden en tegenprestatie van onze sociale zekerheid mogen genieten.

Maar ik heb links nog niets horen zeggen over ouders die hun kinderen de halve wereld doen rondtrekken, gewoon omdat ze liever ergens anders gaan profiteren van de sociale zekerheid dan te werken aan de toekomst van hun thuisland.

Citaat:

En daar in Zeebrugge: dat pastoorke vraagt zich niet af hoe het komt dat een aantal Vlamingen zodanig hun koelbloedigheid verliezen, zodat ze doodsbedreigingen beginnen te uiten.
Dat ze doodsbedreigingen uiten, toont aan dat het diep zit.
Kent hij zijn parochianen wel?
Waar dat pastoorke ook geen rekening mee houd, is dat die mensen hier helemaal niet willen zijn en blijven.
Ze totaal geen respect hebben voor onze samenleving en onze wetten.
Het mensen, die mensen met zijn geloofsovertuiging liever de keel oversnijden dan ze een blik waardig te achten.

Laatst gewijzigd door Jantje : 3 augustus 2018 om 10:54.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2018, 11:01   #8
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Die mens vraagt zich af wat er mis is met het faciliteren van de bestorming van Europa door eindeloze kolonnes haji soldaten.

Daar moet je een vroom Christen voor zijn neem ik aan.

Laatst gewijzigd door Thuleander : 3 augustus 2018 om 11:07.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2018, 11:14   #9
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik ben benieuwd of we nog iets gaan horen van die horde van advocaten.
Wie precies gaf de kritiek op het opsluiten van kinderen? En wordt dat gedragen door de rest?
Bekijken ze het breed genoeg, want kinderen scheiden van hun ouders gaat ook niet; en elke economische gelukzoeker met een kind hier de vrije hand laten, gaat nog veel minder.


En daar in Zeebrugge: dat pastoorke vraagt zich niet af hoe het komt dat een aantal Vlamingen zodanig hun koelbloedigheid verliezen, zodat ze doodsbedreigingen beginnen te uiten.
Dat ze doodsbedreigingen uiten, toont aan dat het diep zit.
Kent hij zijn parochianen wel?
Doodsbedreigingen kunnen niet.
Er zijn heus wel andere middelen om hun ongenoegen te uiten.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2018, 11:35   #10
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Doodsbedreigingen kunnen niet.
Er zijn heus wel andere middelen om hun ongenoegen te uiten.
Ondertussen weten we stilaan wel dat braafjes 'ongenoegen' uiten geen bal oplevert. En daarom worden we stilaan gedwongen om meer en meer anders op te treden om onze eigen cultuur, levensgewoontes en veiligheid te beschermen. Zo gaat dat eenmaal als de politiek het laat afweten om de stem van het volk te volgen.

Laatst gewijzigd door kwantum : 3 augustus 2018 om 11:37.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2018, 11:49   #11
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Ondertussen weten we stilaan wel dat braafjes 'ongenoegen' uiten geen bal oplevert. En daarom worden we stilaan gedwongen om meer en meer anders op te treden om onze eigen cultuur, levensgewoontes en veiligheid te beschermen. Zo gaat dat eenmaal als de politiek het laat afweten om de stem van het volk te volgen.
Wie zegt dat ze braaf moeten zijn?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2018, 17:44   #12
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Er verschijnen meer en meer verwarden bij de priesters zie volgende gek.

Italienischer Priester: „Würde alle Kirchen zu Moscheen machen, wenn es Leben rettet“

Op die manier wil hij ook ingaan op de persoon die hij de 'antichrist' noemt de genaamde: Matteo Salvini.

Op zijn beurt citeerde Salvini:

Citaat:
“Ik heb beloofd de grenzen te verdedigen, en dat doe ik met alle kracht die in me is en met alle middelen die me ter beschikking staan – ik ben blij dat na 3 maanden in functie de resultaten al zichtbaar worden.”

Dat gaat nog vonken geven?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2018, 18:03   #13
Indomitable
Minister-President
 
Indomitable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2014
Berichten: 4.364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Is dit onterecht misschien. Waarom zou het ene het andere goedpraten?
Zijn migranten slechter dan pedofielen?
__________________
Life is a game of Chess, changing with each move.
Indomitable is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2018, 18:36   #14
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Doodsbedreigingen kunnen niet.
Er zijn heus wel andere middelen om hun ongenoegen te uiten.
100 procent akkoord.
Maar als ze er zijn, die bedreigingen, moet je je wel afvragen wat er aan de hand is.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2018, 18:37   #15
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Zijn parochianen? Die resterende 15 gepensioneerden die nog wekelijks naar zijn zever gaan luisteren? Mijnheer pastoor heeft vandaag de dag geen aanhang meer, van dat juk zijn we de laatste 40 jaar meer en meer ontsnapt, en gelukkig maar.
Dat was wel een retorische vraag hé.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2018, 20:05   #16
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.943
Standaard

De bevolking van Zeebrugge heeft enorm te lijden onder de illegalen en ze is dan ook de eerste, die expliciet dreigde met het heft in eigen handen te nemen. Die pastoor moet niet komen klagen: hij beter eens naar zijn eigen mensen luisteren.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2018, 20:07   #17
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.943
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable Bekijk bericht
Zijn migranten slechter dan pedofielen?
Bizarre vraag, vermits veel immigranten hier uit een cultuur met kindhuwelijken komen.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2018, 20:28   #18
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable Bekijk bericht
Zijn migranten slechter dan pedofielen?
Heb je het over de kindhuwelijken of wat???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2018, 22:21   #19
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable Bekijk bericht
Zijn migranten slechter dan pedofielen?
Als uw grote voorbeeld een pedofiel is sluimert er in elke islamiet een potentiële pedofiel. Ze noemen er zelfs ei zo na al hun kinderen naar. Zie jij alle autochtone Belgen hun kinderen Marc noemen?
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2018, 06:26   #20
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Doodsbedreigingen kunnen niet.
Er zijn heus wel andere middelen om hun ongenoegen te uiten.
Soms zijn ze het laatste middel om zaken duidelijk te maken.
Vaak is de taal van dreigen de enige taal die de wereldvreemde priesters willen begrijpen.
Het gaat er immers niet over om het ongenoegen te uiten, maar om een einde te maken aan het ondersteunen van mensen die hun kinderen levensgevaarlijke tochten laten maken.
Mawda was een kind, dat geboren is tijdens zo'n zwerftocht en nooit iets anders dan zwerven heeft gekend.
De dood van dit kind is te wijten aan mensen zoals deze priester.
Hij is medeplichtig aan kinderverwaarlozing, kindermishandeling, kinderhandel en kindermoord.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be