Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 mei 2007, 13:35   #1
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard De hel van Tanger gaat verder.

Ik las vandaag een artikel in Gazet van Antwerpen over de chauffeur die onschuldig vastgezeten heeft in een Marokkaanse cel en op wiens ervaringen de film "De hel van Tanger" gebaseerd is.
Blijkbaar heeft die film de man niet veel goed gedaan, want hij wordt tot wanhoop gepest door allochtone jongeren. De man is invalide nadat hij in de Marokkaanse cel TBC opliep en kan zonder zijn puffer niet uit de voeten. Toch moet het allochtoon rucht hem pesten.
Zo is zelfs zijn neus ooit verbrijzeld geweest nadat hij een zwarte jongen betrapte, die dolomiet tegen zijn raam gooide. De dader loopt weer vrolijk rond en zijn moeder, een Belgische buurvrouw, heeft nog het lef om in de krant te gaan beweren dat haar zoon compleet onschuldig was.
Volgens haar en nog een andere vrouw met Belgische naam, maar zoon met naam Younes, wat genoeg zegt, terroriseert een gebrekkige man in zijn eentje bendes rondhangjongeren. Hij zou ze achtervolgen met een knuppel.
En volgens hen zijn het Belgische jongeren, ook al zien ze zo bruin als chocolade en gedragen ze zich naar de wet van de jungle.

Het gaat zelfs zo ver dat de twee vrouwen naar de burgemeester willen stappen.

Mag een mens zich dan niet meer verdedigen? Mag men niet meer de politie bellen als er overlast is in je buurt? Moet je daarvoor al gemolesteerd worden?
Uiteindelijk durft niemand nog iets doen, uit schrik voor represailles. Ik weet hoe het er in mijn buurt aan toe gaat en ik weet wie ik geloof. Daarbij zijn die buurvrouwen niet neutraal, vermits hun eigen zonen bij de geweldenaars van die man zijn.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2007, 22:33   #2
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Ik las vandaag een artikel in Gazet van Antwerpen over de chauffeur die onschuldig vastgezeten heeft in een Marokkaanse cel en op wiens ervaringen de film "De hel van Tanger" gebaseerd is.
Blijkbaar heeft die film de man niet veel goed gedaan, want hij wordt tot wanhoop gepest door allochtone jongeren. De man is invalide nadat hij in de Marokkaanse cel TBC opliep en kan zonder zijn puffer niet uit de voeten. Toch moet het allochtoon rucht hem pesten.
Zo is zelfs zijn neus ooit verbrijzeld geweest nadat hij een zwarte jongen betrapte, die dolomiet tegen zijn raam gooide. De dader loopt weer vrolijk rond en zijn moeder, een Belgische buurvrouw, heeft nog het lef om in de krant te gaan beweren dat haar zoon compleet onschuldig was.
Volgens haar en nog een andere vrouw met Belgische naam, maar zoon met naam Younes, wat genoeg zegt, terroriseert een gebrekkige man in zijn eentje bendes rondhangjongeren. Hij zou ze achtervolgen met een knuppel.
En volgens hen zijn het Belgische jongeren, ook al zien ze zo bruin als chocolade en gedragen ze zich naar de wet van de jungle.

Het gaat zelfs zo ver dat de twee vrouwen naar de burgemeester willen stappen.

Mag een mens zich dan niet meer verdedigen? Mag men niet meer de politie bellen als er overlast is in je buurt? Moet je daarvoor al gemolesteerd worden?
Uiteindelijk durft niemand nog iets doen, uit schrik voor represailles. Ik weet hoe het er in mijn buurt aan toe gaat en ik weet wie ik geloof. Daarbij zijn die buurvrouwen niet neutraal, vermits hun eigen zonen bij de geweldenaars van die man zijn.
Vanwaar heb je die informatie?
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2007, 22:50   #3
Vorenus
Banneling
 
 
Vorenus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 augustus 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 8.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Vanwaar heb je die informatie?
Stond in de kranten
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2007, 23:33   #4
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Heb het artikel ook gelezen, net zoals ik de film gezien heb. Verschrikkelijk. Nadat die man geterroriseerd werd in de hel van Tanger, wordt hij nu geterroriseerd in de hel die onze wijken vandaag zijn. Bijzonder cynisch.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 10:57   #5
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Kan iemand eens die link in prive bericht doorsturen?
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2007, 12:24   #6
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Gazet van Antwerpen dd 5 en 6 mei 2007 eens doorlezen. Het artikel beslaat een hele pagina.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2007, 21:57   #7
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
ook al zien ze zo bruin als chocolade en gedragen ze zich naar de wet van de jungle.
Is dat het niveau van de GvA ?
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2007, 21:59   #8
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Gazet van Antwerpen dd 5 en 6 mei 2007 eens doorlezen. Het artikel beslaat een hele pagina.
Toch misschien eens het artikel citeren in plaats van het te hebben over "bruine chocolade".
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2007, 16:53   #9
Bolsjewiek
Minister
 
Bolsjewiek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Locatie: Limburg
Berichten: 3.697
Standaard

Criminele jongeren, ik ken dat.
__________________
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen"
Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2007, 17:16   #10
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Criminele jongeren, ik ken dat.
Criminele jongeren heb je in alle lagen en kleuren van de bevolking. De vraag die ik mij stel is waarom de man die heeft vastgezeten in Tanger zou belaagd worden door allochtonen in België. Hieromtrent heb ik nog niets gelezen.

Voor wie de film “de hel in Tanger” nog niet heeft gezien. Je hebt niets gemist.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2007, 17:30   #11
Bolsjewiek
Minister
 
Bolsjewiek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Locatie: Limburg
Berichten: 3.697
Standaard

Ik zei "criminele jongeren" om er op te wijzen dat het niet noodzakelijk over allochtonen gaat. Gehandicapten worden door mensen uit alle lagen van de bevolking gepest. Ik sluit me bij je mening aan, Rudy.
__________________
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen"
Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2007, 19:45   #12
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Criminele jongeren heb je in alle lagen en kleuren van de bevolking. De vraag die ik mij stel is waarom de man die heeft vastgezeten in Tanger zou belaagd worden door allochtonen in België. Hieromtrent heb ik nog niets gelezen.

Voor wie de film “de hel in Tanger” nog niet heeft gezien. Je hebt niets gemist.
De informatie klopt.
De reden waarom;hoogst waarschijnlijk omdat de man her en der een aantal uitspraken heeft gedaan en het uw lieve vrienden niet aanstaat.
Of omdat de man erbij was in antwerpen(ik was er ook)bij een meeting van het vb?

Feit is;ze zouden al dat uitschot hier in marokko hun straf laten uitzitten,ze zouden al veel minder piepen dan.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2007, 19:55   #13
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
De informatie klopt.
De reden waarom;hoogst waarschijnlijk omdat de man her en der een aantal uitspraken heeft gedaan en het uw lieve vrienden niet aanstaat.
Of omdat de man erbij was in antwerpen(ik was er ook)bij een meeting van het vb?

Feit is;ze zouden al dat uitschot hier in marokko hun straf laten uitzitten,ze zouden al veel minder piepen dan.
Ik heb toch de indruk dat in bepaalde groepen van de bevolking er gemiddeld langere tenen voorkomen dan bij anderen.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be