Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 september 2016, 13:13   #10001
Cheminot
Minister
 
Geregistreerd: 8 april 2014
Berichten: 3.812
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Natuurlijk niet, dat is part of the game. Historici zijn het over geen enkele genocide volledig eenduiding eens, inclusief de Holocaust.

De Holodomor is erkend als Genocide door tal van staten waaronder Belgie, uw negationistisch gebral raakt kant noch wal, Tomm. Je mag er zo stilaan een dikke kurk in steken.

Blijkbaar slaan uw hersenen op tilt enkel bij de gedachte dat de bloeddorstig sovjetsmeerlappen meer dan 3 miljoen oekraiense 'broeders' bewust uithongerden.

Cognitive bias. Tomm kan het niet aan.
Waarschijnlijk nog meer: "Dit kostte tussen 1932 en midden 1933 het leven aan naar schatting zeven tot acht miljoen mensen."
Cheminot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 13:16   #10002
Cheminot
Minister
 
Geregistreerd: 8 april 2014
Berichten: 3.812
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
De Holocaust is onomstotelijk bewezen, wat betreft de zogenaamde Holodomor is dat niet zo. Ja er was een hongersnood, (net als er tot begin 20ste eeuw jaarlijkse hongernoden waren in Rusland) en dat is het enige dat onomstotelijk bewezen werd.

Rusland onder de tsaar:

Nogmaals, u verwijzingen naar andere situaties doen gewoon niet ter zake. Two wrongs still don't make a right... Er bestaat materieel bewijs dat het wel degelijk gestuurd was door Stalin. Nu ja, er zijn altijd tegenstanders die zullen blijven ontkennen maar dat maakt niet uit als het overgrote merendeel van de historici overeenstemming heeft over het feit dat het wel degelijk om een genocide ging.
Cheminot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 13:37   #10003
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Blijkbaar heeft men dus niet enkel in het Westen van Oekraïne een probleem met radicale, gevaarlijke extremisten.
Het is alsof men in de straten van Duitse steden nu in 2016 plakkaten met Hitler foto's zou plaatsen om hem te verheerlijken.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 14:05   #10004
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Het is alsof men in de straten van Duitse steden nu in 2016 plakkaten met Hitler foto's zou plaatsen om hem te verheerlijken.
Echt hallucinant gewoon.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 14:26   #10005
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Goed dat je er niet Holydonut van gemaakt hebt, want dan had je vast een link gelegd naar de (uiteraard perfide) amerikaanse joden.
Wees gerust, die link is er.
Citaat:
Verder heb ik geen interesse in antisemitische complottheorien, mijn beste Diego. Noteer het voor de toekomst.
Staat genoteerd, m’n beste Parcifal, dat je geen notie wil nemen van de donkere kanten van de geschiedenis, wsl omdat het niet past in je politiek-correcte VS-Zion kraam.
Nu goed, interesse of niet, maar de waarheid heeft zo z’n rechten en die ziet er zó uit:

Stalin's Jews

"We mustn't forget that some of greatest murderers of modern times were Jewish"

http://www.ynetnews.com/articles/0,7...342999,00.html


En verder, zegt de naam Aleksandr Solzhenitsyn je toevallig iets ?:

"You must understand. The leading Bolsheviks who took over Russia were not Russians. They hated Russians. They hated Christians. Driven by ethnic hatred they tortured and slaughtered millions of Russians without a shred of human remorse. The October Revolution was not what you call in America the "Russian Revolution." It was an invasion and conquest over the Russian people. More of my countrymen suffered horrific crimes at their bloodstained hands than any people or nation ever suffered in the entirety of human history. It cannot be understated. Bolshevism was the greatest human slaughter of all time. The fact that most of the world is ignorant of this reality is proof that the global media itself is in the hands of the perpetrators."

https://archive.org/details/TheSecre...sianRevolution

Hier nog wat uitgebreider documentatie daarover:

https://www.youtube.com/watch?v=AsD8yCcCZ5Y

Graag gedaan.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 16:34   #10006
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

’t Is hier precies wat stillekes gevallen, I wonder why…
Maar hey, niemand hoeft zich verplicht te voelen in te gaan op m’n laatste post, ’t was gewoon ter info, ga dus gerust door met het heden te bespreken.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 16:36   #10007
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
3 vierden van de Oekraïners wil op haar stemmen moest ze opkomen, en iedereen kent haar ideeën. Haar ideeën zijn perfect logisch, iedereen beseft dat dat de enige redding is voor Oekraïne, maar alleen zij, met haar heldinnenstatus, kan dit zeggen zonder vermoord of vervolgd te worden in het huidige Oekraïne.
Lol, hysterisch gejammer, beste Tomm.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Dus volgens U is ze zot omdat ze niet akkoord gaat met Oekraïense nationalisten of het huidige regime? U weet toch dat volgens de Amerikaanse propaganda de Sovjets politieke tegenstanders gek lieten verklaren?
Je begrijpt me alweer niet of verkeerd.
Ik zeg niet dat ze gek is, ik zeg dat niemand precies weet waar haar belangen liggen, naar welke 'stemmetjes' ze luistert. Snappie?
Er zijn geruchten dat de russen haar psychologisch gebroken hebben tijdens haar gevangenistijd. Geruchten dus .

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Haar ideeën zijn perfect logisch, zonder onderhandelingen met Rusland blijft Donbas een etterende wonde die Oekraïne zal blijven achtervolgen. En zonder federalisering zal de tegenstelling tussen het pro-Russische oosten en anti-Russische westen niet verkleinen, wel in tegendeel. De overgrote meerderheid van de Oekraïners beseft dit ook. U, het regime en de nazi-milities beseffen dit niet, maar ik denk en hoop dat jullie vlug op de vuilnisbelt van de Oekraïense geschiedenis terecht komen.
Alweer hysterisch gejammer en die belachelijke 'nazi' troep.
Haar ideen zijn enkel 'perfect logisch' vanuit russisch perspectief, vanuit Oekraiens perspectief is het heel duidelijk : de territoriale inbreuken zullen nooit geaccepteerd worden en onderhandelingen met criminelen en terroristen, die nu de plak zwaaien in Donbas is geen optie.
De meerderheid van de Oekraieners denkt er zo over.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Hoe vlugger, hoe beter. Maidan was een leugen om vlug te vergeten, en heeft Oekraïne ontzettend veel schade berokkend. Inzien dat je het bij het verkeerde eind had is nooit gemakkelijk, dat versta ik wel.
Maidan is als proces nog steeds in ontwikkeling en het is onomkeerbaar, de schade is toegebracht door Rusland omdat ze daar doodsbang zijn dat ook in Rusland mensen zien dat het systeem en de elite kan gebroken worden, enkel en alleen daarom spendeert rusland duizenden soldaten en miljarden om het Maidan project te saboteren.
Het mag niet slagen omdat dat het einde zou betekenen voor de dieven aan top van de dievenpiramide die rusland au fond is natuurlijk.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Oh maar ik dacht dat Oekraïne sinds Maidan een democratisch land was waar de westerse waarden heersen? Dat is toch wat U hier al jaren op die draad iedereen probeert wijs te maken?
Alweer doe je onnozel en speelt stroman spelletjes.
Over de opmerkingen van OVSE topman Hug fiets je rustig heen, je hebt geen weerwoord natuurlijk

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Maidan was niets anders dan zelfmoord, want Oost- en Zuid-Oekraïne steunde deze anti-Russische sentimenten nooit. Je wist gewoon dat er een burgeroorlog van zou komen. En natuurlijk steunt Rusland de pro-Russen, moesten ze dat niet doen zouden het domme idioten zijn.
Het is geen burgeroorlog, het is een War By Proxy door rusland. Dat is de realiteit.
Nog maar eens Alexander Hug :
http://raamoprusland.nl/dossiers/oek...s-met-oekraine

Citaat:
Q: Willen de inwoners van de Volksrepublieken nog wel iets te maken hebben met Oekraïne?

A: ‘O zeker. Ik heb in de gebieden die niet onder controle staan van Kiev geen één burger ontmoet die niet benadrukt dat hij of zij zich beschouwt als Oekraïner. Ik heb natuurlijk geen opiniepeiling gehouden, maar op de mannen in de gewapende bendes of de mensen die iets te maken hebben met de leiding van de Volksrepublieken na heb ik nog nooit iemand, in vertrouwen of in het openbaar, horen zeggen dat ze deel uitmaken van de zogenaamde Volksrepublieken. Tegen Kiev zeggen ze: wij zijn geen terroristen, wij zijn jullie burgers. En tegen Donetsk en Loegansk zeggen ze: wij zijn Oekraïners. Ze identificeren zich heel duidelijk met de Oekraïense staat. Natuurlijk zitten ze tussen twee vuren. Maar dit geeft hoop dat een oplossing mogelijk is.’







Welke beweging? Je hebt het regime, je hebt de nazi's zoals Azov, rechtse sector, etc. je hebt de oppositiepartij (de Russisch-gezind is zonder het met zoveel woorden te zeggen) en je hebt Savchenko die zegt waar het op staat en wat de straat denkt.



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Dus U geeft toe dat Poroshenko een corrupte despoot is? Dat zou al een begin zijn.
Als u toegeeft dat Yanukovich geen democratisch verkozen president was, maar een criminele maffiabaas en massamoordenaar zal ik bovenstaande toegeven.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Hromadske is intens verbonden met het regime,gefinancierd door westerse regeringen, en zal het regime niet vlug bekritiseren. (is trouwens erg gevaarlijk in het Oekraïne van vandaag)
Geloof je zelf die leugens van hierboven? Volg Hromadsk eens een paar weken, de kritiek op het regime is een constante.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Poetin heeft volgens Levada nog de steun van 3 vierden van de Russen, die zal niet vallen binnen enkele jaren. De kans dat Poroshenko valt, die nog steun heeft van 3% van de Oekraïners, is daarentegen wel erg groot.
Ik denk dat westerse regeringen op dit eigenste moment een berekening aan het maken zijn. Iedereen weet dat de situatie in Oekraïne onhoudbaar is. Als het regime valt, valt Oekraïne als een rijpe appel in de Russische mand.
Levada, het polling bureau dat cijfers produceert die Poetin dus niet leuk vind en daarom niet meer mag blijven bestaan.
We zullen zien mbt Poroshenko, ik ben met die man niet getrouwd. Als zijn positie onhoudbaar is zal hij vervangen worden mettertijd.
Je onderschat nog steeds de oekraieners zie ik, een paar keer naar dit luisteren kan u uw fout doen inzien : https://www.youtube.com/watch?v=YafQkEZBLfo
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 16:36   #10008
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
3 vierden van de Oekraïners wil op haar stemmen moest ze opkomen, en iedereen kent haar ideeën. Haar ideeën zijn perfect logisch, iedereen beseft dat dat de enige redding is voor Oekraïne, maar alleen zij, met haar heldinnenstatus, kan dit zeggen zonder vermoord of vervolgd te worden in het huidige Oekraïne.
Lol, hysterisch gejammer, beste Tomm.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Dus volgens U is ze zot omdat ze niet akkoord gaat met Oekraïense nationalisten of het huidige regime? U weet toch dat volgens de Amerikaanse propaganda de Sovjets politieke tegenstanders gek lieten verklaren?
Je begrijpt me alweer niet of verkeerd.
Ik zeg niet dat ze gek is, ik zeg dat niemand precies weet waar haar belangen liggen, naar welke 'stemmetjes' ze luistert. Snappie?
Er zijn geruchten dat de russen haar psychologisch gebroken hebben tijdens haar gevangenistijd. Geruchten dus .

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Haar ideeën zijn perfect logisch, zonder onderhandelingen met Rusland blijft Donbas een etterende wonde die Oekraïne zal blijven achtervolgen. En zonder federalisering zal de tegenstelling tussen het pro-Russische oosten en anti-Russische westen niet verkleinen, wel in tegendeel. De overgrote meerderheid van de Oekraïners beseft dit ook. U, het regime en de nazi-milities beseffen dit niet, maar ik denk en hoop dat jullie vlug op de vuilnisbelt van de Oekraïense geschiedenis terecht komen.
Alweer hysterisch gejammer en die belachelijke 'nazi' troep.
Haar ideen zijn enkel 'perfect logisch' vanuit russisch perspectief, vanuit Oekraiens perspectief is het heel duidelijk : de territoriale inbreuken zullen nooit geaccepteerd worden en onderhandelingen met criminelen en terroristen, die nu de plak zwaaien in Donbas is geen optie.
De meerderheid van de Oekraieners denkt er zo over.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Hoe vlugger, hoe beter. Maidan was een leugen om vlug te vergeten, en heeft Oekraïne ontzettend veel schade berokkend. Inzien dat je het bij het verkeerde eind had is nooit gemakkelijk, dat versta ik wel.
Maidan is als proces nog steeds in ontwikkeling en het is onomkeerbaar, de schade is toegebracht door Rusland omdat ze daar doodsbang zijn dat ook in Rusland mensen zien dat het systeem en de elite kan gebroken worden, enkel en alleen daarom spendeert rusland duizenden soldaten en miljarden om het Maidan project te saboteren.
Het mag niet slagen omdat dat het einde zou betekenen voor de dieven aan top van de dievenpiramide die rusland au fond is natuurlijk.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Oh maar ik dacht dat Oekraïne sinds Maidan een democratisch land was waar de westerse waarden heersen? Dat is toch wat U hier al jaren op die draad iedereen probeert wijs te maken?
Alweer doe je onnozel en speelt stroman spelletjes.
Over de opmerkingen van OVSE topman Hug fiets je rustig heen, je hebt geen weerwoord natuurlijk

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Maidan was niets anders dan zelfmoord, want Oost- en Zuid-Oekraïne steunde deze anti-Russische sentimenten nooit. Je wist gewoon dat er een burgeroorlog van zou komen. En natuurlijk steunt Rusland de pro-Russen, moesten ze dat niet doen zouden het domme idioten zijn.
Het is geen burgeroorlog, het is een War By Proxy door rusland. Dat is de realiteit.
Nog maar eens Alexander Hug :
http://raamoprusland.nl/dossiers/oek...s-met-oekraine

Citaat:
Q: Willen de inwoners van de Volksrepublieken nog wel iets te maken hebben met Oekraïne?

A: ‘O zeker. Ik heb in de gebieden die niet onder controle staan van Kiev geen één burger ontmoet die niet benadrukt dat hij of zij zich beschouwt als Oekraïner. Ik heb natuurlijk geen opiniepeiling gehouden, maar op de mannen in de gewapende bendes of de mensen die iets te maken hebben met de leiding van de Volksrepublieken na heb ik nog nooit iemand, in vertrouwen of in het openbaar, horen zeggen dat ze deel uitmaken van de zogenaamde Volksrepublieken. Tegen Kiev zeggen ze: wij zijn geen terroristen, wij zijn jullie burgers. En tegen Donetsk en Loegansk zeggen ze: wij zijn Oekraïners. Ze identificeren zich heel duidelijk met de Oekraïense staat. Natuurlijk zitten ze tussen twee vuren. Maar dit geeft hoop dat een oplossing mogelijk is.’
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Welke beweging? Je hebt het regime, je hebt de nazi's zoals Azov, rechtse sector, etc. je hebt de oppositiepartij (de Russisch-gezind is zonder het met zoveel woorden te zeggen) en je hebt Savchenko die zegt waar het op staat en wat de straat denkt.
De burgerbewegingen beste Tomm, die streven naar een civil society.
Lees eens wat de analisten zeggen, over hoe Oekraiene de bocht aan het maken is en nog vele jaren verder zal maken :

http://carnegieeurope.eu/strategiceurope/?fa=64573


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Dus U geeft toe dat Poroshenko een corrupte despoot is? Dat zou al een begin zijn.
Als u toegeeft dat Yanukovich geen democratisch verkozen president was, maar een criminele maffiabaas en massamoordenaar zal ik bovenstaande toegeven.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Hromadske is intens verbonden met het regime,gefinancierd door westerse regeringen, en zal het regime niet vlug bekritiseren. (is trouwens erg gevaarlijk in het Oekraïne van vandaag)
Geloof je zelf die leugens van hierboven? Volg Hromadsk eens een paar weken, de kritiek op het regime is een constante.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Poetin heeft volgens Levada nog de steun van 3 vierden van de Russen, die zal niet vallen binnen enkele jaren. De kans dat Poroshenko valt, die nog steun heeft van 3% van de Oekraïners, is daarentegen wel erg groot.
Ik denk dat westerse regeringen op dit eigenste moment een berekening aan het maken zijn. Iedereen weet dat de situatie in Oekraïne onhoudbaar is. Als het regime valt, valt Oekraïne als een rijpe appel in de Russische mand.
Levada, het polling bureau dat cijfers produceert die Poetin dus niet leuk vind en daarom niet meer mag blijven bestaan.
We zullen zien mbt Poroshenko, ik ben met die man niet getrouwd. Als zijn positie onhoudbaar is zal hij vervangen worden mettertijd.
Je onderschat nog steeds de oekraieners zie ik, een paar keer naar dit luisteren kan u uw fout doen inzien : https://www.youtube.com/watch?v=YafQkEZBLfo

Laatst gewijzigd door parcifal : 14 september 2016 om 16:55.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 16:39   #10009
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
’t Is hier precies wat stillekes gevallen, I wonder why…
Maar hey, niemand hoeft zich verplicht te voelen in te gaan op m’n laatste post, ’t was gewoon ter info, ga dus gerust door met het heden te bespreken.
Of misschien deelt niet iedereen uw obsessie met joden?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 16:59   #10010
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Of misschien deelt niet iedereen uw obsessie met joden?
Ach, niet iedereen deelt uw poco-blindheid voor de gedocumenteerde joodse misdaden, deal with it.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 14 september 2016 om 17:01.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 17:01   #10011
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
’t Is hier precies wat stillekes gevallen, I wonder why…
Maar hey, niemand hoeft zich verplicht te voelen in te gaan op m’n laatste post, ’t was gewoon ter info, ga dus gerust door met het heden te bespreken.
Komaan, 'geen interesse' zijn volgens mij woorden die jij dagelijks meerdere keren hoort, op allerlei terreinen wellicht.

Obstinaat de continue afwijzing negeren, is dat tot nu een pad naar succes gebleken in je leven, Diego?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 17:06   #10012
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ach, niet iedereen deelt uw poco-blindheid voor de gedocumenteerde joodse misdaden, deal with it.
Hahaha.

Ja, ik ben echt wel iemand die men bestempelt als politiek correct .
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 17:12   #10013
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Komaan, 'geen interesse' zijn volgens mij woorden die jij dagelijks meerdere keren hoort, op allerlei terreinen wellicht.

Obstinaat de continue afwijzing negeren, is dat tot nu een pad naar succes gebleken in je leven, Diego?
No prob, het poco-dogma dat joden uitsluitend slachtoffers zijn en alleen Snorremans de boeman zou geweest zijn, heb ik al 'n tijdje geleden doorprikt.
Waarheid lucht op en doet de dingen klaar zien, weet je.

Dat jij ea hier dat obsessief ontkennen en proberen belachelijk te maken, zelfs hun directe betrokkenheid bij de massaslachtingen van de Russische bevolking en in andere voormalige Oostbloklanden landen, geeft gewicht aan de ervaring en woorden van Alexander Solzhenitsyn:

"The fact that most of the world is ignorant of this reality is proof that the global media itself is in the hands of the perpetrators."

Dit gezegd zijnde, dat feit moet ik toch ook niet onder je snufferd duwen, eh ?
Maar kom, never mind the bollocks, geloof gerust verder in je voorgekauwde zionsprookjes.
Sweet dreams verder.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 18:21   #10014
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Hahaha.

Ja, ik ben echt wel iemand die men bestempelt als politiek correct .
Kritiek leveren op de islam, het nationaal-socialisme, het communisme ea gewelddadige ideologieën is blijkbaar geen probleem, maar als iemand de atrociteiten aanhaalt van het zionisme, het bolsjevisme en/of de etnische origine van de banksters, d?*n is die naar jouw zeggen 'obsessief' bezig.

Als je dus beweert dat je niet-poco bent, dan zou je de links die ik aanleverde geopend hebben, wat je dus niet hebt gedaan, want dan zou je de daarin vernoemde (én gedocumenteerde) feiten niet afdoen als 'obsessief'.

Maar hey, feel free om dit alles te blijven negeren, zodat je het waanbeeld over je naar eigen zeggen 'niet-politiek-correcte' mening vooral geen geweld aandoet.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 20:06   #10015
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Wees gerust, die link is er.

Staat genoteerd, m’n beste Parcifal, dat je geen notie wil nemen van de donkere kanten van de geschiedenis, wsl omdat het niet past in je politiek-correcte VS-Zion kraam.
Nu goed, interesse of niet, maar de waarheid heeft zo z’n rechten en die ziet er zó uit:

Stalin's Jews

"We mustn't forget that some of greatest murderers of modern times were Jewish"

http://www.ynetnews.com/articles/0,7...342999,00.html


En verder, zegt de naam Aleksandr Solzhenitsyn je toevallig iets ?:

"You must understand. The leading Bolsheviks who took over Russia were not Russians. They hated Russians. They hated Christians. Driven by ethnic hatred they tortured and slaughtered millions of Russians without a shred of human remorse. The October Revolution was not what you call in America the "Russian Revolution." It was an invasion and conquest over the Russian people. More of my countrymen suffered horrific crimes at their bloodstained hands than any people or nation ever suffered in the entirety of human history. It cannot be understated. Bolshevism was the greatest human slaughter of all time. The fact that most of the world is ignorant of this reality is proof that the global media itself is in the hands of the perpetrators."

https://archive.org/details/TheSecre...sianRevolution

Hier nog wat uitgebreider documentatie daarover:

https://www.youtube.com/watch?v=AsD8yCcCZ5Y

Graag gedaan.
Je kreeg de vraag al eerder, en van meerdere mensen overigens...
Maar aangezien je de specialist bij uitstek bent om dat te negeren en gewoon je gebruikelijke quack websites te komen quoten hier toch nog maar eventjes naar de essentie gaan ==> beschik je ook (eindelijk...) eens over een ernstige bron, bijvoorbeeld van een echte historicus met een echt diploma, van een echte faculteit, die publiceerde in echte vakbladen ? Of moeten we het blijven doen met je collectie youtube rommel en blogjes van zwakzinnigen ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 20:44   #10016
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.913
Standaard

De pro Russische regio's in Oost-Oekraine zijn te klein. De rivier de Dnjepr zou een goede grens zijn. Dus uitbreiden die handel
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 20:51   #10017
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Je kreeg de vraag al eerder, en van meerdere mensen overigens...
Maar aangezien je de specialist bij uitstek bent om dat te negeren en gewoon je gebruikelijke quack websites te komen quoten hier toch nog maar eventjes naar de essentie gaan ==> beschik je ook (eindelijk...) eens over een ernstige bron, bijvoorbeeld van een echte historicus met een echt diploma, van een echte faculteit, die publiceerde in echte vakbladen ? Of moeten we het blijven doen met je collectie youtube rommel en blogjes van zwakzinnigen ?
Dat je kan trollen als de beste, dat zal niemand hier ontkennen, maar ontkracht die aangetoonde feiten dan eens, Panda, maar daarvoor moet je eerst de links bekijken, ntl.
In andere discussies deed/kon je dat ook niet, met als gevolg dat je steeds zwaar op de bek ging, dus spaar jezelf hier 'n beetje, eh, het is zo al erg genoeg met je gesteld.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 20:52   #10018
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

dubbel
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 14 september 2016 om 20:53.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 20:54   #10019
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
De pro Russische regio's in Oost-Oekraine zijn te klein. De rivier de Dnjepr zou een goede grens zijn. Dus uitbreiden die handel
Vrijdag gaat er al een bus, Max.
Vergeet je tandenborstel en verse onderbroeken niet en doe ze daar de groeten.
'Slava ukraina' wil zeggen : goedendag. Have fun.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2016, 03:43   #10020
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 40.903
Standaard

parcifal


Citaat:
Je begrijpt me alweer niet of verkeerd.
Ik zeg niet dat ze gek is, ik zeg dat niemand precies weet waar haar belangen liggen, naar welke 'stemmetjes' ze luistert. Snappie?
Er zijn geruchten dat de russen haar psychologisch gebroken hebben tijdens haar gevangenistijd. Geruchten dus .
Wat ze zegt is volledig logisch, en 3 vierden van de Oekraïners is het met haar eens.




Citaat:
Alweer hysterisch gejammer en die belachelijke 'nazi' troep.
Haar ideen zijn enkel 'perfect logisch' vanuit russisch perspectief, vanuit Oekraiens perspectief is het heel duidelijk : de territoriale inbreuken zullen nooit geaccepteerd worden en onderhandelingen met criminelen en terroristen, die nu de plak zwaaien in Donbas is geen optie.
Dat zeg jij, de Oekraïense bevolking denkt daar duidelijk anders over.
Ja, er komen onderhandelingen met de rebellen in Donbas, de enige manier trouwens om uit de impasse te komen, en vereist door Minsk II.
Geen optie zeg je, dus je bent tegen Minsk II, net als de nazi-milities?



Citaat:

De meerderheid van de Oekraieners denkt er zo over.

3 vierden van de Oekraïners zou nu op Savchenko stemmen, en is dus voorstander van een federaal, neutraal Oekraïne, en onderhandelingen met Rusland en de rebellen. Ik weet dat het steekt, beste parcival, U had het al die tijd bij het verkeerde eind, dacht dat de opinie van de bevolking in Zuid- en Oost-Oekraïne zomaar genegeerd kon worden, wel dat was verkeerd.






Citaat:
Maidan is als proces nog steeds in ontwikkeling en het is onomkeerbaar, de schade is toegebracht door Rusland omdat ze daar doodsbang zijn dat ook in Rusland mensen zien dat het systeem en de elite kan gebroken worden, enkel en alleen daarom spendeert rusland duizenden soldaten en miljarden om het Maidan project te saboteren.



Haha, als je ziet waar Maidan Oekraïne geleid heeft, en van Oekraïne het armste en meest corrupte ex-Sovjet-land gemaakt heeft, gaat er geen enkel gevaar van uit. Niemand wil zoals Oekraïne worden. Zoals ik al zei het was een grote mislukking, en alleen Putin heeft er garen uit gespind.



Citaat:
Het mag niet slagen omdat dat het einde zou betekenen voor de dieven aan top van de dievenpiramide die rusland au fond is natuurlijk.
Maidan was een zegen voor de dieven aan de top van de dievenpiramide in Oekraïne, daarom dat Oekraïne nu nog corrupter is dan onder Yanukovich.





Citaat:
Het is geen burgeroorlog, het is een War By Proxy door rusland. Dat is de realiteit.
Wel degelijk een burgeroorlog.









Citaat:
Als u toegeeft dat Yanukovich geen democratisch verkozen president was, maar een criminele maffiabaas en massamoordenaar zal ik bovenstaande toegeven.
Zoals ik hierboven al aangegeven heb, was Yanukovich een democratisch verkozen president volgens het Westen. De rest zijn pure leugens.

https://www.theguardian.com/world/20...ident-election
Citaat:

Geloof je zelf die leugens van hierboven? Volg Hromadsk eens een paar weken, de kritiek op het regime is een constante.
onzin, gewoon een mondstuk van het regime.



Citaat:
Levada, het polling bureau dat cijfers produceert die Poetin dus niet leuk vind en daarom niet meer mag blijven bestaan.
Wel volgens levada is 3 vierde van de Russische bevolking fan van Putin...

Citaat:
We zullen zien mbt Poroshenko, ik ben met die man niet getrouwd. Als zijn positie onhoudbaar is zal hij vervangen worden mettertijd.
Zijn positie is uiteraard onhoudbaar maar als hij valt valt het hele regime.
De mensen zullen stemmen voor Savchenko en de oppositiepartij, die een federaal, neutraal Oekraïne willen en onderhandelingen met Rusland en de rebellen. Net als vereist wordt door Minsk. Mensen zijn Maidan strontbeu, het heeft hen niets positiefs bijgebracht. Jij lijkt dat nog niet te beseffen.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be