Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 oktober 2004, 22:53   #1
Rechtsliberaal
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 10 mei 2004
Berichten: 350
Standaard Hirsi Ali: jongensbesnijdenis moet worden verboden

Hirsi Ali: Jongensbesnijdenis moet worden verboden
Bron: ANP


DEN HAAG - Het kabinet moet overwegen jongensbesnijdenis strafbaar te stellen. Het Tweede Kamerlid Ayaan Hirsi Ali (VVD) heeft dit zondagavond gezegd in het televisieprogramma Het geluk van Nederland op Nederland 3.

Vooral in Islamitische en Joodse kring worden per jaar vele duizenden jongetjes besneden. Dit gebeurt om religieuze redenen. Besnijdenissen worden ook uitgevoerd om hygiënische en esthetische reden.

Het kabinet heeft kort geleden de lichtste vorm van meisjesbesnijdenis strafbaar gesteld. Hirsi Ali vindt dat dit bij jongens ook zou moeten gebeuren. De ingreep kan volgens haar bij jongens ook heel ingrijpend zijn. Bij jongensbesnijdenis wordt een deel van de voorhuid van de penis weggesneden.

___


Ayaan Hirsi Ali heeft gelijk. Jongensbesnijdenis is - net als meisjesbesnijdenis - verminking van een minderjarige. Het dient ook geen enkel doel, aangezien die verminkingen bij islamieten en joden alleen met een beroep op de religie worden uitgevoerd.

Die jongetjes worden voor hun hele verdere leven opgezadeld met een ernstige verminking. Als ze volwassen zijn hebben ze die verminking nog steeds, ook als ze dan niet meer langer moslim of jood zouden zijn.

Schijnbaar kunnen religieuzen - met een beroep op hun geloof - zonder justitiële vervolging hun kinderen verminken. Net zoals religieuzen - met een beroep op hun geloof - onbestraft mogen oproepen tot haat en geweld.

Conclusie: de genitale verminking van meisjes én jongens moet hard worden aangepakt. Het is nuchter betracht een ernstig misdrijf. Als die genitale verminkingen niet met een beroep op religies zouden worden uitgevoerd, zou justitie die misdrijven dan ook vervolgen.
__________________
Voor vooruitstrevend en weerbaar liberalisme!
www.geocities.com/mediacontrole
Rechtsliberaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 05:46   #2
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Als je dat gaat verbieden, komt het er dus maar op aan een arts te vinden die bereid is de besnijdenis uit te voeren om "medische redenen", of ga je dat ook verbieden?

Besnijdenis bij jongens is van een heel andere orde dan die bij meisjes: het is in de eerste plaats al een stuk hygiënischer en het heeft daarenboven nog eens een positieve invloed op het uithoudingsvermogen. Persoonlijk vind ik het bovendien ook nog eens heel wat mooier, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 12:19   #3
Rechtsliberaal
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 10 mei 2004
Berichten: 350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Als je dat gaat verbieden, komt het er dus maar op aan een arts te vinden die bereid is de besnijdenis uit te voeren om "medische redenen", of ga je dat ook verbieden?
Indien er geen medische noodzaak is, moet men onomkeerbare genitale verminking van minderjarige jongens verbieden. Slechts in uitzonderlijke gevallen is jongensbesnijdenis medisch noodzakelijk.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Besnijdenis bij jongens is van een heel andere orde dan die bij meisjes: het is in de eerste plaats al een stuk hygiënischer
Dat is medisch gezien onzin. Er is bij jongens met een normale penis geen enkele medische noodzaak om jongensbesijdenissen uit te voeren.

Zie:
www.nocirc.org
www.norm.org

Bovendien voeren islamieten en islamieten jongensbesnijdenissen uit met een beroep op hun religie. Het dient dus rationeel gezien dus geen enkel doel.
__________________
Voor vooruitstrevend en weerbaar liberalisme!
www.geocities.com/mediacontrole
Rechtsliberaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 12:23   #4
nou nou
Europees Commissaris
 
nou nou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 7.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rechtsliberaal
Ayaan Hirsi Ali heeft gelijk. Jongensbesnijdenis is - net als meisjesbesnijdenis - verminking van een minderjarige. Het dient ook geen enkel doel, aangezien die verminkingen bij islamieten en joden alleen met een beroep op de religie worden uitgevoerd.
Jamaar helaba! Waar gaan we dan ons calamares halen??

__________________
[size=1] "Laat ons kort en bondig lachen: HA!"[/size]


[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 12:25   #5
Rechtsliberaal
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 10 mei 2004
Berichten: 350
Standaard

Mamma waarom ben ik besneden?
Breken met de barbarij

Uitzendingen:
zondag 3 oktober 2004 23:10 Net 3
zaterdag 9 oktober 2004 12:00 Net 1 (Herhaling)


Michael Schaap is boos over zijn besnijdenis. Hij werd na een felle discussie binnen zijn familie na acht maanden besneden. Zijn moeder heeft toen een brief aan hem geschreven die de eerste aanzet vormde voor deze uitzending.

Zelfs de mildste vorm van vrouwenbesnijdenis wordt als een vorm van genitale verminking gezien; een barbaars ritueel. Maar jongensbesnijdenis, voor zover bekend de oudste chirurgische ingreep ter wereld, daar praten we niet over. Althans, dat zou je denken. Want die gedachte blijkt volkomen onterecht. Jongensbesnijdenis, in de USA een bedrijfstak met een jaarlijkse omzet van meer dan 1 miljard dollar, is daar wel degelijk onderwerp van fel en emotioneel debat.

In de verenigde Staten lopen tal van rechtszaken; tegen artsen, ziekenhuizen en ouders. Maar hier in Europa blijft het opvallend stil. Misschien wel omdat het gezien wordt als een gebruik van joden en moslims; en ach, we waarderen nu eenmaal de godsdienstvrijheid. Maar ook dit blijkt een onterechte gedachte. In de UK schreeuwt een club als NORM - National Organisation for Restoring Men - luid "we want it back!" En ook hier in Nederland is een discussie gaande tussen artsen en ethici.
Schaap neemt een duidelijk standpunt in:
Het valt niet te ontkennen dat jongensbesnijdenis een aantasting is van de lichamelijke integriteit. Een voor jongetjes ongevraagde niet-medisch-noodzakelijke ingreep met verstrekkende gevolgen.

Met Michael’s moeder en verder o.a. Nico Vissel (chirurg en voormalig joodse religieus besnijder), Abdulwahid van Bommel (imam), Ayaan Hirsi Ali (kamerlid VVD), Leo Mock (historicus en Talmoed deskundige), Marilyn Milos (de godmother van de anti-circumcisie beweging in de USA), Joep Hubben (hoogleraar gezondheidsrecht), Dr. Peter Ball (die na drie jaar stretchen zichzelf een nieuwe voorhuid aanmat).

LET OP!!!!!
Ayaan Hirsi Ali zal volgende week, naar aanleiding van deze uitzending, vragen stellen aan minister Hoogervorst (VWS) over jongensbesnijdenis. Ze wil een moreel oordeel van het kabinet. De minister schreef onlangs een brief aan de Kamer over meisjesbesnijdenis. Hij stelt voor om het voortaan niet meer te hebben over meisjesbesnijdenis maar over ‘vrouwelijke genitale verminking’ (naar de engelse term ‘FGM’, female genital mutilation). Verders stelt de minister dat ELKE vorm van genitale verminking streng verboden is en dat hij een harder vervolgingsbeleid wil. In de uitzending stelt Schaap de vraag aan Hirsi Ali of de mildste vorm van meisjesbesnijdenis (dat is een incisie in de clitoris, waarbij alleen een druppel bloed vloeit – en die dus ook absoluut verboden is in NL) niet te vergelijken valt met de besnijdenis van jongens. Hirsi Ali stelt daarop dat jongensbesnijdenis verder gaat dan een incisie in de clitoris. En dat het inderdaad vreemd is dat ouders die kiezen voor deze milde vorm van meisjesbesnijdenis strafrechtelijk vervolgd worden, terwijl jongensbesnijdenis volkomen geaccepteerd lijkt. Tijd voor een maatschappelijk debat...


Regie: Michael Schaap, Research: Hellen van Schelven, Productie: Margriet Kreulen, Eindredactie: Jan van Friesland


Bron:
www.vpro.nl/programma/geluk/afleveringen/19016226
__________________
Voor vooruitstrevend en weerbaar liberalisme!
www.geocities.com/mediacontrole
Rechtsliberaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 12:29   #6
nou nou
Europees Commissaris
 
nou nou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 7.858
Standaard

On topic dan vind ik dat het niet in zijn geheel verboden moet worden, maar wel bij kinderen. Als ze op een gegeven moment volwassen zijn en toch beslissen dat dat hoort, om wat voor reden dan ook, moet dat gewoon kunnen. Een mens doet met zijn/haar lijf wat hij/zij wil voor mijn part. Het is maar op het moment dat dat wordt besloten voor een ander dat het mij erg stoort. Maar dat heeft dan verder ook niks met godsdienst te maken...
__________________
[size=1] "Laat ons kort en bondig lachen: HA!"[/size]


[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 15:16   #7
VlaamseBelg
Parlementslid
 
Geregistreerd: 14 mei 2003
Locatie: Vilvoorde
Berichten: 1.828
Standaard

Als ze er zelf voor kiezen, geen probleem. Ik heb trouwens gelezen dat jongens een deel van hun sexueel genot verliezen als ze besneden zijn. Vandaar misschien die langere uithouding van Raf? Het zou om een derde gaan van het gevoel, maar ik vraag me af hoe je genot kan meten?

Maar het is goed dat er een debat over komt, wedden dat nu de joodse lobby in werking zal treden en dat het een stille dood sterft?
__________________
Tis nepis potentis negro te!
VlaamseBelg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 15:28   #8
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Als je dat gaat verbieden, komt het er dus maar op aan een arts te vinden die bereid is de besnijdenis uit te voeren om "medische redenen", of ga je dat ook verbieden?

Besnijdenis bij jongens is van een heel andere orde dan die bij meisjes: het is in de eerste plaats al een stuk hygiënischer en het heeft daarenboven nog eens een positieve invloed op het uithoudingsvermogen. Persoonlijk vind ik het bovendien ook nog eens heel wat mooier, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.
Een arts die zichzelf die naam waard acht, zal besnijdenis enkel aanraden indien er werkelijk een medische noodzaak is. Iemand anders die zijn titel gebruikt om je een paar dagen verlof te geven kan ik de naam niet waardig achten.

Het hygienische aspect van jongens met een natuurlijke voorhuid over de penis is gewoon hilarisch: je trekt je velletje even terug en je wast je EIKEL

Dat jij een man met een afgesneden velletje leuker vind is je volste recht! Ik vond dat mijn dochtertjes iets te grote schaamlipjes hadden bij hun geboorte. Ik vind het ook mooier om een plat kutje te hebben. We hebben er dan maar voor gezorgd dat hun schaamlipjes op hun derde week verwijderd werden zodat ze later mooier stonden in badpak!
Ik wéét dat je me gelijk gaat geven Rafke!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 15:30   #9
VlaamseBelg
Parlementslid
 
Geregistreerd: 14 mei 2003
Locatie: Vilvoorde
Berichten: 1.828
Standaard

Een vrouw zonder lippen? Waar maken ze die? Dat moet stil zijn in huis zeg.
__________________
Tis nepis potentis negro te!
VlaamseBelg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 15:35   #10
nou nou
Europees Commissaris
 
nou nou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 7.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
We hebben er dan maar voor gezorgd dat hun schaamlipjes op hun derde week verwijderd werden zodat ze later mooier stonden in badpak!
Ik wéét dat je me gelijk gaat geven Rafke!
Verwijderen verwijderen. Zoveel moeite. Niks da ge nie kunt doen met een goei veeg Pattex.
__________________
[size=1] "Laat ons kort en bondig lachen: HA!"[/size]


[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]

Laatst gewijzigd door nou nou : 4 oktober 2004 om 15:35.
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 15:36   #11
nou nou
Europees Commissaris
 
nou nou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 7.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseBelg
Een vrouw zonder lippen? Waar maken ze die? Dat moet stil zijn in huis zeg.
Aja? Nen hoop gesis tussen tanden en een tapijt vol zever.
__________________
[size=1] "Laat ons kort en bondig lachen: HA!"[/size]


[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 16:10   #12
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Het hygienische aspect van jongens met een natuurlijke voorhuid over de penis is gewoon hilarisch: je trekt je velletje even terug en je wast je EIKEL
Enig idee hoeveel jongentjes er zijn die dat NIET doen? Ik heb in mijn ehm... wildere jaren zelfs volwassen mannen tegengekomen die niet weten hoe ze zich grondig moeten wassen... Niet fraai hoor en nog minder opwindend...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 16:12   #13
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseBelg
Als ze er zelf voor kiezen, geen probleem. Ik heb trouwens gelezen dat jongens een deel van hun sexueel genot verliezen als ze besneden zijn. Vandaar misschien die langere uithouding van Raf? Het zou om een derde gaan van het gevoel, maar ik vraag me af hoe je genot kan meten?

Maar het is goed dat er een debat over komt, wedden dat nu de joodse lobby in werking zal treden en dat het een stille dood sterft?
Ik heb het laten doen toen ik 21 was en ik heb er nooit een moment spijt van gehad (de eerste twee dagen na te ingreep niet meegeteld ). Ik kan niet zeggen dat het genot daardoor is verminderd; eerder in tegendeel zelfs...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 17:00   #14
VlaamseBelg
Parlementslid
 
Geregistreerd: 14 mei 2003
Locatie: Vilvoorde
Berichten: 1.828
Standaard

Genoeg argumenten tegen:
http://www.noharmm.org/separated.htm
http://www.sexasnatureintendedit.com/

Zelfs voor/neutraal:
http://www.the-penis-website.com/shape.html

Citaat:
Maar deze getuigenis zegt mij althans genoeg:
I had ample sexual experience, and I was quite happy as an intact male,” says Rick Thomas, who was circumcised on advice of his doctor at age 26. “After my circumcision, that pleasure was utterly gone. On a scale of 10, the uncircumcised penis experiences pleasure of at least 11 or 12; the circumcised penis is lucky to get to 3. If men who were circumcised at birth knew the loss of pleasure they would experience, they would storm the hospitals and not permit their sons to undergo this
__________________
Tis nepis potentis negro te!
VlaamseBelg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 17:19   #15
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Ik heb het laten doen toen ik 21 was en ik heb er nooit een moment spijt van gehad (de eerste twee dagen na te ingreep niet meegeteld ). Ik kan niet zeggen dat het genot daardoor is verminderd; eerder in tegendeel zelfs...
niks op tegen dat je jezelf laat mutileren op volwassen leeftijd Raf!

Ik zie echter niet in waarom ouders dat moeten doen bij hun pasgeborenen!

Indien mijn dochters zich nu laten piercen in tepels en/of clitorissen dan is dat hun eigen zaak ondertussen. Indien ik voorheen effektief hun schaamlipjes had laten verwijderen kon ik nu - terecht- voor de rechtbank verschijnen!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2004, 08:05   #16
uwagan
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 25 juni 2003
Berichten: 379
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Enig idee hoeveel jongentjes er zijn die dat NIET doen? Ik heb in mijn ehm... wildere jaren zelfs volwassen mannen tegengekomen die niet weten hoe ze zich grondig moeten wassen... Niet fraai hoor en nog minder opwindend...
Veel mensen poetsen hun tanden ook niet. Moeten we dan hun tanden maar uittrekken?
__________________
Kritiek op politieke correctheid is vandaag politiek correct.
uwagan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2004, 09:05   #17
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Als anaalridder lijkt het me misschien wel interessant om je te laten besnijden, maar dat heeft dan ook op zich een specifieke functie denk ik!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2004, 10:07   #18
nou nou
Europees Commissaris
 
nou nou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 7.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Als anaalridder lijkt het me misschien wel interessant om je te laten besnijden, maar dat heeft dan ook op zich een specifieke functie denk ik!
Ik wist niet dat jij zo een fan van anale seks was. Beetje uitgewoond qua alternatief?
__________________
[size=1] "Laat ons kort en bondig lachen: HA!"[/size]


[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2004, 22:54   #19
ggolsteyn
Schepen
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Locatie: Sint-Amandsberg
Berichten: 436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
niks op tegen dat je jezelf laat mutileren op volwassen leeftijd Raf!

Ik zie echter niet in waarom ouders dat moeten doen bij hun pasgeborenen!

Indien mijn dochters zich nu laten piercen in tepels en/of clitorissen dan is dat hun eigen zaak ondertussen. Indien ik voorheen effektief hun schaamlipjes had laten verwijderen kon ik nu - terecht- voor de rechtbank verschijnen!
_________________________
Beste Circe,

Ik begrijp nu dat je voorgaande post een "mopje" was. Je dochters laten besnijden? Ik vind dit niet om te lachen. De besnijdenis, wat Raf er ook over zegt is een pijnlijke en vooral nutteloze en gevaarlijke onhygiënische bezigheid.

Hirsi Ali heeft dus overschot van gelijk.

Aan Raf zou ik ook willen vragen of het niet gevaarlijk is met een DROGE eikel te copuleren. Ik weet dat de vrouwen hier nog maar eens vernederd worden door voor de copulatie de penis van de man in hun mond te steken om hem te bevochtigen of alleszins met speeksel op hun vingers te bevochtigen.

Anaal is er het grootste gevaar voor SOA-aandoeningen.

Gelukkig dat we nog iets kunnen leren van gewezen moslims.

Deze discussie zou nog kunnen verder gezet worden over PHIMOSIS bij jongens, die door de schooldokters nog al eens uitgebuit worden om wat zakgeld te verdienen.

De fibulatie van de meisjes is nog een zwaardere misdaad.

Laten we ons dus scharen achter Hirsi en het model Campbell die een noodzakelijke strijd aangaan IN ONZE PLAATS.

Gerard Golsteyn.
__________________
Denken is twijfel aan het eerste gebod van alle goden.
ggolsteyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2004, 23:01   #20
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door uwagan
Veel mensen poetsen hun tanden ook niet. Moeten we dan hun tanden maar uittrekken?
En jij gebruikt klaarblijkelijk je hersens niet. Lobotomie dan maar? Of is dat al gebeurd?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be