Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 februari 2003, 12:57   #21
angus
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 14 februari 2003
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Azo gij denkt dat elke vlaming een eigen huis heeft en rijk is?!
Denk jij dat er geen vlamingen in krotten wonen,en als vlaanderen op zijn eigen zo rijk is waarom dan de armoede van velen van mijn volk de vlaming?!
En wie heeft conco leeg gezogen wij ,neen de koningklijke familie ,en daarachter kregen wij de zorgen!
En als ik niets van mijn rijkdom moet opgeven zal ik dat zeer zeker niet doen ,eigen volk eerst makker ,als het hier echt goed is voor ieder van mijn volk .
Zal ik es buiten de grenzen kijken wie mijn geld WAARD is om te delen!
ik heb niet gezegd dat we allemaal rijk zijn, rijk is relatief. Maar vergeleken met de rest van de wereld leeft de meerderheid van ons als koningen, er klagen er natuurlijk altijd die nooit genoeg hebben, niet...?
vanwaar komen onze goudvoorraden, want voor zo een klein land hebben we enorm veel goud, neem dat maar van me aan. en dat goud is van de staat, zeker niet van albert en zijn bastaardjes

op je laatste 2 alinea's reageer ik zelfs niet!!!
angus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 13:05   #22
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bonecked
Citaat:
Azo gij denkt dat elke vlaming een eigen huis heeft en rijk is?!
Denk jij dat er geen vlamingen in krotten wonen,en als vlaanderen op zijn eigen zo rijk is waarom dan de armoede van velen van mijn volk de vlaming?!
En wie heeft conco leeg gezogen wij ,neen de koningklijke familie ,en daarachter kregen wij de zorgen!
En als ik niets van mijn rijkdom moet opgeven zal ik dat zeer zeker niet doen ,eigen volk eerst makker ,als het hier echt goed is voor ieder van mijn volk .
Zal ik es buiten de grenzen kijken wie mijn geld WAARD is om te delen!
ik heb niet gezegd dat we allemaal rijk zijn, rijk is relatief. Maar vergeleken met de rest van de wereld leeft de meerderheid van ons als koningen, er klagen er natuurlijk altijd die nooit genoeg hebben, niet...?
vanwaar komen onze goudvoorraden, want voor zo een klein land hebben we enorm veel goud, neem dat maar van me aan. en dat goud is van de staat, zeker niet van albert en zijn bastaardjes

op je laatste 2 alinea's reageer ik zelfs niet!!!
De welvaart is ook verleden jaar weer toegenomen: meer auto's, meer eigen woningen enz... en klagen & zagen doen de Belgen (vooral de rijkste groep: de vlamingen) doen ze ook nog altijd harder
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 13:15   #23
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Wat betreft de sociale zekerheid ben ik er ook van overtuigd dat die beter zal functioneren in een onafhankelijk Vlaanderen!!
Ik had het over een tekort aan werkenden in de toekomst, u kent het fenomeen vergrijzing waarschijnlijk wel! Dan kunnen we 2 dingen doen ofwel vreemdelingen binnenhalen ofwel met zen alle immens veel kinderen beginnen maken en de kinderarbeid teruginvoeren!
Vreemdelingen buiten ja,en geen meer binnenpakken .
Wat willen jullie eigenlijk dat alles wat vlaanderen is en waar het voor staat weggeven ,en laten tenonder gaan ,tot er hier geen vlaming meer aanwezig is en er alles gekleurd ziet?!
We moeten meer kinderen maken ,das just ,maar dan moet er hier wel wat maatschappelijk veranderen.
En die kinderarbeid van jou is wel wat bij de haren getrokken nietwaar.
De vergrijzing is een groot probleem maar vreemdelingen binnenpakken is niet de oplosing,zo creer je meer en meer problemen ,ze voelen zich nu al baas verdomme!
Progressieve en patronale milieus willen de poorten van dit land wagenwijd openzetten voor nog meer vreemde inteelt,Men heeft dus op het moment werklozen genoeg,dat de pensioengerechtigde leeftijd alsmaar werd verlaagd en dat ten gevolge van allerlei sociale begeleidingsmaatregelen ,systimatisch mensen uit het arbeidscircuit worden gehaald.
aL TE DIKWIJLS word de vergrijzing aan gehaald om vreemdelingen te importeren,maar gezien het hoge vreemdelingen aantal in de werkloosheid en de kost ervan ,gaat dat vliegertje niet op!
Laten we vooral niet vergeten tot welke problemen de vorige immigratie golven (jaren 50en60)hebben geleid.
Ook toen werd geschermd met het gebrek aan arbeidskrachten om een massale immigratie van zuid europese en noord afrikaanse vreemdelingen te kunnen reaniseren.
Een veel gehoord argument voor het stimuleren voor de arbeidsimmigratie is dat het de economie stimuleert en zelfs een positief economisch saldo oplevert.
Een nederlandse economist heeft ooit eens een berekening van deze mythe gemaakt ,hij berekende dat de vreemdelingen aan nederland al 270 belgische franken gekost hadden,laat ze hier ook eens een berekening maken ,ge zou oogjes trekken!
Aan de vreemdelingen werkloosheid hangt een jaarlijks prijkaartje van :6,5 miljard frank.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 13:21   #24
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bonecked
Citaat:
Azo gij denkt dat elke vlaming een eigen huis heeft en rijk is?!
Denk jij dat er geen vlamingen in krotten wonen,en als vlaanderen op zijn eigen zo rijk is waarom dan de armoede van velen van mijn volk de vlaming?!
En wie heeft conco leeg gezogen wij ,neen de koningklijke familie ,en daarachter kregen wij de zorgen!
En als ik niets van mijn rijkdom moet opgeven zal ik dat zeer zeker niet doen ,eigen volk eerst makker ,als het hier echt goed is voor ieder van mijn volk .
Zal ik es buiten de grenzen kijken wie mijn geld WAARD is om te delen!
ik heb niet gezegd dat we allemaal rijk zijn, rijk is relatief. Maar vergeleken met de rest van de wereld leeft de meerderheid van ons als koningen, er klagen er natuurlijk altijd die nooit genoeg hebben, niet...?
vanwaar komen onze goudvoorraden, want voor zo een klein land hebben we enorm veel goud, neem dat maar van me aan. en dat goud is van de staat, zeker niet van albert en zijn bastaardjes

op je laatste 2 alinea's reageer ik zelfs niet!!!
Inderdaad ge zou schrikken van de vierde wereld hier ,de arme vlamingen die geen nagel hebben om aan hun gat te krabben!
En waarom zouden we het niet goed hebben ,er word voor gewerkt,waarom zouden we het weggeven ,en dan ook arm zijn.
En die goudvoorraden waar jij over spreekt,laat een deel naar hier komen om mijn volk het beter te laten hebben!
En piano :die welvaart telt niet voor elke vlaming dat is juist het punt!
Eerst mijn volk en dan een ander als die het waard is.
En de vlaming heeft dat belgenlandje al te veel gesponserd gedaan nu.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 13:29   #25
Kotsmos
Minister-President
 
Geregistreerd: 7 mei 2002
Berichten: 4.137
Standaard

Citaat:
Eerst mijn volk en dan een ander als die het waard is.
is elke Vlaming het waard?
Heb ik trouwens niet het recht om er niet om te geven wie er arm is, een Vlaming of een niet-Vlaming? Mag ik niet elke arme even belangrijk vinden? Of is dat hoogverraad?
Kotsmos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 13:37   #26
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kotsmos
Citaat:
Eerst mijn volk en dan een ander als die het waard is.
is elke Vlaming het waard?
Heb ik trouwens niet het recht om er niet om te geven wie er arm is, een Vlaming of een niet-Vlaming? Mag ik niet elke arme even belangrijk vinden? Of is dat hoogverraad?
Tuurlijk is elke vlaming het waard,(alhoewel )en jij kunt geven om wie je wil ,ik toch ook me dunkt,ik denk eerst aan Mijn eigen volk eerst ,en dan aan een ander.
Ik kijk ook eerst naar mijn gezin en dan verder naar de buren ENZ...
Hoogverraad,tssss,geef jij daar nog om na al te veel dat doorbroken te hebben?!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 13:39   #27
angus
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 14 februari 2003
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Inderdaad ge zou schrikken van de vierde wereld hier ,de arme vlamingen die geen nagel hebben om aan hun gat te krabben!
En waarom zouden we het niet goed hebben ,er word voor gewerkt,waarom zouden we het weggeven ,en dan ook arm zijn.
En die goudvoorraden waar jij over spreekt,laat een deel naar hier komen om mijn volk het beter te laten hebben!
En piano :die welvaart telt niet voor elke vlaming dat is juist het punt!
Eerst mijn volk en dan een ander als die het waard is.
En de vlaming heeft dat belgenlandje al te veel gesponserd gedaan nu.
ik denk niet dat gij mij de vierde wereld moet uitleggen, integendeel...
en geloof me maar dat die mensen zich niet tot "jouw volk" rekenenen, ze zijn dan arm, maar daarom nog niet zo egoistisch geörienteerd als jij. Je moest eens weten hoe armen over vreemdelingen denken! Zij begrijpen die mensen, omdat ze zelf weten wat armoede is en gunnen die mensen elke kans op levensverbetering!

spreek trouwens niet de hele tijd over "mijn volk", je klinkt als van die pedante joden die menen het uitverkoren volk te zijn en doctrines waarbij men zichzelf tot het uitverkoren volk uitroept, tja... je weet wel wat daar eerder mee gebeurd is, zoveel geschiedeniskennis zul je toch wel hebben

je doet alsof ontwikkelingslanden helpen overeenkomt met het omkeren der beide polen: zuid wordt rijk en noord wordt arm. ben je nu echt zó dom? enerzijds wil je hier geen vreemdelingen meer en anderzijds vertik je het om hen in hun eigen landen te steunen. besef je dan echt niet dat je zo geen probleem oplost? Denk gerust een beetje egoïstisch want als we Afrika en dies nu niet helpen zal ons protectionisme in niet afzienbare tijd in ons eigen gezciht terugslaan

"Eerst mijn volk en dan een ander als die het waard is." als die het waard is... dat zul jij zo vlug even beslissen op het zicht zeker?!?!
angus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 13:45   #28
Kotsmos
Minister-President
 
Geregistreerd: 7 mei 2002
Berichten: 4.137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kotsmos
Citaat:
Eerst mijn volk en dan een ander als die het waard is.
is elke Vlaming het waard?
Heb ik trouwens niet het recht om er niet om te geven wie er arm is, een Vlaming of een niet-Vlaming? Mag ik niet elke arme even belangrijk vinden? Of is dat hoogverraad?
Tuurlijk is elke vlaming het waard,(alhoewel )en jij kunt geven om wie je wil ,ik toch ook me dunkt,ik denk eerst aan Mijn eigen volk eerst ,en dan aan een ander.
Ik kijk ook eerst naar mijn gezin en dan verder naar de buren ENZ...
Hoogverraad,tssss,geef jij daar nog om na al te veel dat doorbroken te hebben?!
aha, toch al een "alhoewel"...maar ik neem aan dat ge met die "alhoewel" niet veel gaat aanvangen, vermits voor u een Vlaming sowieso boven een niet-Vlaming staat, of die Vlaming nu een zware crimineel is of niet. Sta me toe mij vragen te stellen bij het feit dat ge nationaliteit boven gedrag stelt. Of is een niet-Vlaming sowieso crimineler dan een Vlaming? Dat zou van Vlamingen dan een soort über-ras maken dan. Fijn dat te weten.

En zoals ik uit uw laatste opmerking kan opmaken, en zoals ik al wel dacht, moet men onvoorwaardelijk trouw zijn aan het eigen volk (wat dat volk ook moge zijn en hoe dat ook gedefinieerd moge worden), anders pleegt men hoogverraad? Trouw aan het eigen volk is dus een plicht waar niet aan te ontkomen valt?
Kotsmos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 13:52   #29
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bonecked
Citaat:
Inderdaad ge zou schrikken van de vierde wereld hier ,de arme vlamingen die geen nagel hebben om aan hun gat te krabben!
En waarom zouden we het niet goed hebben ,er word voor gewerkt,waarom zouden we het weggeven ,en dan ook arm zijn.
En die goudvoorraden waar jij over spreekt,laat een deel naar hier komen om mijn volk het beter te laten hebben!
En piano :die welvaart telt niet voor elke vlaming dat is juist het punt!
Eerst mijn volk en dan een ander als die het waard is.
En de vlaming heeft dat belgenlandje al te veel gesponserd gedaan nu.
ik denk niet dat gij mij de vierde wereld moet uitleggen, integendeel...
en geloof me maar dat die mensen zich niet tot "jouw volk" rekenenen, ze zijn dan arm, maar daarom nog niet zo egoistisch geörienteerd als jij. Je moest eens weten hoe armen over vreemdelingen denken! Zij begrijpen die mensen, omdat ze zelf weten wat armoede is en gunnen die mensen elke kans op levensverbetering!

spreek trouwens niet de hele tijd over "mijn volk", je klinkt als van die pedante joden die menen het uitverkoren volk te zijn en doctrines waarbij men zichzelf tot het uitverkoren volk uitroept, tja... je weet wel wat daar eerder mee gebeurd is, zoveel geschiedeniskennis zul je toch wel hebben

je doet alsof ontwikkelingslanden helpen overeenkomt met het omkeren der beide polen: zuid wordt rijk en noord wordt arm. ben je nu echt zó dom? enerzijds wil je hier geen vreemdelingen meer en anderzijds vertik je het om hen in hun eigen landen te steunen. besef je dan echt niet dat je zo geen probleem oplost? Denk gerust een beetje egoïstisch want als we Afrika en dies nu niet helpen zal ons protectionisme in niet afzienbare tijd in ons eigen gezciht terugslaan

"Eerst mijn volk en dan een ander als die het waard is." als die het waard is... dat zul jij zo vlug even beslissen op het zicht zeker?!?!
Ik heb ooit ook veel zwarte sneeuw gezien ,meer dan me lief is ,ik wens dat niemand toe,maar ik ben van oordeel eerst mijn eigen volk te helpen en dan de rest die het inderdaad waard zijn ,om mijn geld te krijgen.
Afgezien uiteraard wat belgikske nikske uitfreet met mijn belastingeld.
Noem me gerust egoistisch mij niet gelaten ,en ik weet maar al te goed hoe armen denken over vreemdelingen geen schrik,doch niet zo als jij daar beschrijft zenne!
En ben jij jodenhater,wens je dan ons het verleden toe dat zij hadden,zie maar dat de piano dat niet hoort zelle.
Ik blijf erbij dat we niet alles zomaaar kunnen weggeven ,anders zitten we hier ook terug op ons gat,net zoals die vroegere beschavingen die nu ook terug hun hand ophouden.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 13:56   #30
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Dat zou van Vlamingen dan een soort über-ras maken dan. Fijn dat te weten.

Azo heb ik dat beweerd?

Trouw aan het eigen volk is dus een plicht waar niet aan te ontkomen valt?[/quote]

Uiteraard!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 14:01   #31
Kotsmos
Minister-President
 
Geregistreerd: 7 mei 2002
Berichten: 4.137
Standaard

mag ik ook weten waarom?
Kotsmos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 14:01   #32
LEFTeau
Partijlid
 
LEFTeau's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2003
Locatie: Babylon
Berichten: 216
Standaard

eigen volk eigen volk???wa is da ik heb geen eigen volk, ik ken alleen mensen
__________________

"War doesn't determine who is right, it determines who is left"
this is war = http://www.robert-fisk.com/iraqwarvictims_mar2003.htm
LEFTeau is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 14:02   #33
angus
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 14 februari 2003
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
En ben jij jodenhater,wens je dan ons het verleden toe dat zij hadden,zie maar dat de piano dat niet hoort zelle.
verdraai mijn woorden niet: joden denken nu eenmaal dat ze een uitverkoren volk zijn (de orthodoxe althans) en praten ook zo. je weet goed genoeg dat ik bedoel, zoals kosmos ook al opmerkte, dat jij praat alsof Vlaming synoniem staat voor Ubermensch en dat anderen dat al eerder van zichzelf dachten

waar haal je het trouwens dat ik wie dan ook het verleden zou toewensen dat het joodse volk heeft moeten doorstaan?

p.s. je ontkent dan toch tenminste de holocaust niet
angus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 14:21   #34
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bonecked
Citaat:
En ben jij jodenhater,wens je dan ons het verleden toe dat zij hadden,zie maar dat de piano dat niet hoort zelle.
verdraai mijn woorden niet: joden denken nu eenmaal dat ze een uitverkoren volk zijn (de orthodoxe althans) en praten ook zo. je weet goed genoeg dat ik bedoel, zoals kosmos ook al opmerkte, dat jij praat alsof Vlaming synoniem staat voor Ubermensch en dat anderen dat al eerder van zichzelf dachten

waar haal je het trouwens dat ik wie dan ook het verleden zou toewensen dat het joodse volk heeft moeten doorstaan?

p.s. je ontkent dan toch tenminste de holocaust niet
Neen al betwijfel ik wel dat er zes miljoen joden vermoord werden ,maar dat er beestigheden gebeurt ja hoor,dat gebeurt in elke oorlog.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 14:24   #35
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kotsmos
mag ik ook weten waarom?
Dat is toch evident ,je moet voor je volk en land zijn(vlaanderen en de vlaming natuurlijk) ,anders ben je in mijn ogen een volks-en landverrader.
Want wie daar niet voor is ,is er tegen en moet dringend eens een lesje vaderlands lievendheid krijgen!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 14:25   #36
Kotsmos
Minister-President
 
Geregistreerd: 7 mei 2002
Berichten: 4.137
Standaard

Ik vroeg waarom, niet om uw stelling nog eens te herhalen in andere bewoordingen.

edit: daarmee weet ik nog altijd niet wat een "volk" juist inhoudt. Bovendien zou ik ook wel eens willen weten waarom die getrouwheidsplicht juist moet gebeuren op het niveau van volk, en niet louter op regionaal of familiaal niveau, of juist meer algemeen op het niveau van beschavingen.
Kotsmos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 14:28   #37
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

[quote="Kotsmos"]Ik vroeg waarom

Omdat dat voor mij een normaal gegeven is dat men voor zijn volk en land is.
Doodnormaal dus.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 14:32   #38
Kotsmos
Minister-President
 
Geregistreerd: 7 mei 2002
Berichten: 4.137
Standaard

[quote="vlaanderen72"]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kotsmos
Ik vroeg waarom

Omdat dat voor mij een normaal gegeven is dat men voor zijn volk en land is.
Doodnormaal dus.
waarom?
en nog een waarom: waarom maakt het feit dat GIJ dat doodnormaal vind, het ook in het algemeen tot een doodnormaal feit, voor alle mensen?
Kotsmos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 19:55   #39
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

[quote="Kotsmos"]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kotsmos
Ik vroeg waarom

Omdat dat voor mij een normaal gegeven is dat men voor zijn volk en land is.
Doodnormaal dus.
waarom?
en nog een waarom: waarom maakt het feit dat GIJ dat doodnormaal vind, het ook in het algemeen tot een doodnormaal feit, voor alle mensen?
Voor mij is het een gevoel een binding,met het geen waar ik ben geboren en getogen.
Waar mijn voorouders geleefd en gewroet hebben ,en ik kan me niet indenken dat andere mensen geen binding hebben met hun roots.
Dat zomaar verlaten en vergeten zou een gemis zijn,neen onvoorstelbaar.
Ge ziet het zit diep in me, mijn nationalistische trots.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 20:56   #40
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Voor mij is het een gevoel een binding,met het geen waar ik ben geboren en getogen.
Kan het niet zijn dat dit gevoel jou aangeleerd werd?
Ik heb van dergelijke gevoelens t.o.v. het schijnbegrip volk hoegenaamd geen last hoor.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be