Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 28 augustus 2016, 16:04   #41
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Inderdaad, Vlaams gespuis dat Belgie gaat overleven.
De hoop sterft als laatste.
dpg is offline  
Oud 28 augustus 2016, 16:12   #42
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Waarmee je hierbij impliciet toegeeft dat vlamingen ook gespuis zijn. 't Is genoteerd.
Ben voor de 1e keer naar Ijzerwake geweest vandaag ewel kmoe zeggen da is een prachtig treffen ,, echt de moeite waard echte Vlamingen zijn gezellige mensen. Ge begrijpt er niks van dpg denk ik .
de vuile muilekoek is offline  
Oud 28 augustus 2016, 16:17   #43
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ben voor de 1e keer naar Ijzerwake geweest vandaag ewel kmoe zeggen da is een prachtig treffen ,, echt de moeite waard echte Vlamingen zijn gezellige mensen. Ge begrijpt er niks van dpg denk ik .
In het Nederlands AUB.
dpg is offline  
Oud 28 augustus 2016, 23:29   #44
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
De volgende discussie leek me interessant om hier te delen:"The rise of right-wing parties in Europe".
Very interesting, m'n kennis over het ontstaan van extreem-rechts sentiment alsook partijen is er door bijgeschaaft.

Ook belicht men er weetjes waarvan ik niets afwist oa. dat Putin een aantal van hen financieel zou ondersteunen.

Onderstaande grafieken illustreren dat het voor België al bij al meevalt alsook voor de rest van Europa.
Opmerkelijk vind ik dat Spanje en Portugal tot op heden geen dergelijke partijen blijken te hebben.

"May the good (pacifist) days remain. We should not fall into chaos."



Bron: The New York Times Graphics Department
Ze doen er alles aan om rechts extra wind in de zeilen te bezorgen.

Onlangs kreeg een vrouw politieverbod om op bepaalde tijdstippen haar hond uit te laten, een Labrador die nog nooit iemand iets misdaan had maar volgens de Moslimwereld was het beest te schrikaanjagend.

Ik hoop dat de vrouw zoveel karakter heeft als dat ik zou hebben, van mij kreeg de politie de middelvinger te verteren. Met graagte zou ik aangeklaagd worden om voor een rechter te verschijnen. Ik zou deze als antwoord dienen dat ik heel de Moslimwereld te angstaanjagend vind en dat ze die dan ook maar moeten verbieden om op bepaalde tijdstippen buiten te komen.

In ieder geval konden die flikken allemaal de bot op.
Garry is offline  
Oud 28 augustus 2016, 23:29   #45
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
De volgende discussie leek me interessant om hier te delen:"The rise of right-wing parties in Europe".
Very interesting, m'n kennis over het ontstaan van extreem-rechts sentiment alsook partijen is er door bijgeschaaft.

Ook belicht men er weetjes waarvan ik niets afwist oa. dat Putin een aantal van hen financieel zou ondersteunen.

Onderstaande grafieken illustreren dat het voor België al bij al meevalt alsook voor de rest van Europa.
Opmerkelijk vind ik dat Spanje en Portugal tot op heden geen dergelijke partijen blijken te hebben.

"May the good (pacifist) days remain. We should not fall into chaos."



Bron: The New York Times Graphics Department
Ze doen er alles aan om rechts extra wind in de zeilen te bezorgen.

Onlangs kreeg een vrouw politieverbod om op bepaalde tijdstippen haar hond uit te laten, een Labrador die nog nooit iemand iets misdaan had maar volgens de Moslimwereld hier was het beest te schrikaanjagend.

Ik hoop dat de vrouw zoveel karakter heeft als dat ik zou hebben in haar plaats, van mij kreeg de politie de middelvinger te verteren.

Met graagte zou ik aangeklaagd worden om voor een rechter te verschijnen. Ik zou deze als antwoord dienen dat ik heel de Moslimwereld te angstaanjagend vind en dat ze die dan ook maar moeten verbieden om op bepaalde tijdstippen buiten te komen.

In ieder geval konden die flikken, al dan niet, EN rechters, allemaal de pot op.

Laatst gewijzigd door Garry : 28 augustus 2016 om 23:32.
Garry is offline  
Oud 28 augustus 2016, 23:32   #46
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Da's eraan te horen.


Sorry SDiXnges: koet not rezist.

Bak buiten, ik binnen, de plezantste...
Je had toch begrepen wat ik bedoelde mag ik hopen?

Maar uh...wanneer en waar heb jij mij gehoord?
SDX is offline  
Oud 28 augustus 2016, 23:44   #47
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Gisteren in ons gemanipuleerde nieuwsberichten werd al gauw amper 100 betogers omgedoopt in honderden betogers, tegen het boerkinni verbod.

Bij het interviewen van een van die betoogsters moest volgens haar IEDEREEN vrijgelaten worden eender waar de kleren te dragen of niet te dragen die ze willen.

Geldt dat dan ook voor de naturisten of behoren die niet tot die IEDEREEN?

Goed verder doen zoals ze bezig zijn, maakt ex. Rechts terug groot. Ik kan er niet om rouwen.

Laatst gewijzigd door Garry : 29 augustus 2016 om 00:12.
Garry is offline  
Oud 29 augustus 2016, 05:43   #48
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Gisteren in ons gemanipuleerde nieuwsberichten werd al gauw amper 100 betogers omgedoopt in honderden betogers, tegen het boerkinni verbod.

Bij het interviewen van een van die betoogsters moest volgens haar IEDEREEN vrijgelaten worden eender waar de kleren te dragen of niet te dragen die ze willen.

Geldt dat dan ook voor de naturisten of behoren die niet tot die IEDEREEN?

Goed verder doen zoals ze bezig zijn, maakt ex. Rechts terug groot. Ik kan er niet om rouwen.
Ach de mensen die nog zelfstandig kunnen denken hebben het allang door, de mensen die voorgekauwde meningen aanhingen beginnen een lichtpuntje te zien en beginnen te begrijpen dat er toch iets niet klopt met die meningen en de "die hard believers", tja die zien het zelfs nog niet als het hun bijt.
Hoomer is offline  
Oud 29 augustus 2016, 06:06   #49
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
De hoop sterft als laatste.
Hoop is slechts een uitgestelde teleurstelling.
Skobelev is nu online  
Oud 29 augustus 2016, 06:07   #50
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Het zou wel een fantastisch weerwoord zou. Iedereen naakt op het strand.
Of op zijn minst toch elke keer een goed handvol naakte mensen zou al veel helpen.
Peche is offline  
Oud 29 augustus 2016, 06:46   #51
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ze doen er alles aan om rechts extra wind in de zeilen te bezorgen.

Citaat:
Onlangs kreeg een vrouw politieverbod om op bepaalde tijdstippen haar hond uit te laten, een Labrador die nog nooit iemand iets misdaan had maar volgens de Moslimwereld was het beest te schrikaanjagend.
Ik hoop dat de vrouw zoveel karakter heeft als dat ik zou hebben, van mij kreeg de politie de middelvinger te verteren. Met graagte zou ik aangeklaagd worden om voor een rechter te verschijnen. Ik zou deze als antwoord dienen dat ik heel de Moslimwereld te angstaanjagend vind en dat ze die dan ook maar moeten verbieden om op bepaalde tijdstippen buiten te komen.

In ieder geval konden die flikken allemaal de bot op.
Dit is nu al een brug te ver zoiets , maar ja het gaat niet ophouden hoor , alles op alles zetten en erdoor met vuile voeten tegen die plaag zou ik zeggen. wij moeten ophouden ons aan te passen aan hen.
de vuile muilekoek is offline  
Oud 29 augustus 2016, 15:50   #52
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Dit is nu al een brug te ver zoiets , maar ja het gaat niet ophouden hoor , alles op alles zetten en erdoor met vuile voeten tegen die plaag zou ik zeggen. wij moeten ophouden ons aan te passen aan hen.
Heel zeker juist.

Ik zeg maar zo, "als je je niet wil of kunt aanpassen aan een ander land en de gewoonten van haar volk, blijf dan in uw eigen land".

Meer valt daar niet over te zeggen en al die idioten die hier warm lopen om alles hier maar aan al die nieuwkomers te willen aanpassen, zijn knetter gek want ge kunt niet alles aan iedereen aanpassen, iedereen moet zich hier aan onze gewoonten en wetten aanpassen, niet andersom.

't Wordt hoog tijd dat heel ons politiek wereldje dat eindelijk eens begint in te zien en doen ze dat niet, moeten ze ook niet staan te zeiken over hoe extreem rechts winst boekt. Dat hebben ze dan zelf in de hand gewerkt.

Laatst gewijzigd door Garry : 29 augustus 2016 om 15:52.
Garry is offline  
Oud 30 augustus 2016, 20:33   #53
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.936
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Gisteren in ons gemanipuleerde nieuwsberichten werd al gauw amper 100 betogers omgedoopt in honderden betogers, tegen het boerkinni verbod.

Bij het interviewen van een van die betoogsters moest volgens haar IEDEREEN vrijgelaten worden eender waar de kleren te dragen of niet te dragen die ze willen.

Geldt dat dan ook voor de naturisten of behoren die niet tot die IEDEREEN?

Goed verder doen zoals ze bezig zijn, maakt ex. Rechts terug groot. Ik kan er niet om rouwen.
Vrouwen mochten niet gaan zwemmen tot ze helemaal ingepakt het zwembad in konden want het ganse vrouwenlichaam wordt als onrein beschouwd: wat een vrijheid! En dan heb je van die ergerlijke zoetwaterfeministes die zich constant van vijand vergissen: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/op...inie/1.2753909
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.

Laatst gewijzigd door Libro : 30 augustus 2016 om 20:35.
Libro is offline  
Oud 30 augustus 2016, 21:39   #54
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
De volgende discussie leek me interessant om hier te delen:"The rise of right-wing parties in Europe".
Very interesting, m'n kennis over het ontstaan van extreem-rechts sentiment alsook partijen is er door bijgeschaaft.

...
...


Bron: The New York Times Graphics Department
"Right-wing" parties worden voor jou "extreem rechts"...
???
Onze correcte media kunnen het niet beter voorstellen.
Boduo is offline  
Oud 30 augustus 2016, 21:42   #55
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Vrouwen mochten niet gaan zwemmen tot ze helemaal ingepakt het zwembad in konden want het ganse vrouwenlichaam wordt als onrein beschouwd: wat een vrijheid! En dan heb je van die ergerlijke zoetwaterfeministes die zich constant van vijand vergissen: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/op...inie/1.2753909
Die feministes weten schijnbaar NIET dat een moslim z'n vrouw mag slaan als ze niet goed het eten klaarmaakt, als ze niet goed de was & de plas doet, als ze hem niet pijpt, als ze...enz.
Boduo is offline  
Oud 30 augustus 2016, 22:47   #56
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Vrouwen mochten niet gaan zwemmen tot ze helemaal ingepakt het zwembad in konden want het ganse vrouwenlichaam wordt als onrein beschouwd: wat een vrijheid! En dan heb je van die ergerlijke zoetwaterfeministes die zich constant van vijand vergissen: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/op...inie/1.2753909
Allemaal gezeik naast de kwestie.

Wie hier denkt te komen leven moet beseffen dat er hier andere normen bestaan dan daar waar ze vandaan komen. Kunnen ze daar niet mee leven, dat ze het dan terug afstappen, zo moet ik het ook doen in hun land of elders, of dacht ge dat ge als vrouw daar gaat kunnen in monokini zitten op het strand?

Ik heb er totaal geen probleem mee, ook al lopen die vrouwen compleet ingewikkeld in een boerka,... GINDER in de zandbak waar dat ze vandaan komen. Hier gelden andere gebruiken en daar wens ik geen duim breed aan toe te geven.

Laatst gewijzigd door Garry : 30 augustus 2016 om 22:53.
Garry is offline  
Oud 31 augustus 2016, 09:15   #57
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.936
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Allemaal gezeik naast de kwestie.

Wie hier denkt te komen leven moet beseffen dat er hier andere normen bestaan dan daar waar ze vandaan komen. Kunnen ze daar niet mee leven, dat ze het dan terug afstappen, zo moet ik het ook doen in hun land of elders, of dacht ge dat ge als vrouw daar gaat kunnen in monokini zitten op het strand?

Ik heb er totaal geen probleem mee, ook al lopen die vrouwen compleet ingewikkeld in een boerka,... GINDER in de zandbak waar dat ze vandaan komen. Hier gelden andere gebruiken en daar wens ik geen duim breed aan toe te geven.
Waarom noem je mijn post gezeik? Je bent het godverdomme voor de rest eens met mijn stelling dat die boerkini hier thuishoort!
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline  
Oud 31 augustus 2016, 11:15   #58
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Waarom noem je mijn post gezeik? Je bent het godverdomme voor de rest eens met mijn stelling dat die boerkini hier thuishoort!
NIET thuis hoort

Ik noem jou post geen gezeik, ik noem dit gezeik http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/op...inie/1.2753909

Als al die boerkini trutten onze manier van leven niet aan kunnen, dat ze dan opkrassen.

Laatst gewijzigd door Garry : 31 augustus 2016 om 11:23.
Garry is offline  
Oud 31 augustus 2016, 11:49   #59
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.936
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
NIET thuis hoort
Uiteraard, mijn excuses voor deze flater.

Citaat:
Ik noem jou post geen gezeik, ik noem dit gezeik http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/op...inie/1.2753909

Als al die boerkini trutten onze manier van leven niet aan kunnen, dat ze dan opkrassen.

Klein misverstandje, nogmaals excuus.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline  
Oud 31 augustus 2016, 12:19   #60
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Waarmee je hierbij impliciet toegeeft dat moslims ook gespuis zijn. 't Is genoteerd.
Over welke moslims gaat het hier eigenlijk?
IJsboer is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be