Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 maart 2021, 08:53   #261
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Hoe en wat weet ik niet, alleen dat het hier finito is.

Mensen zijn afkerig van iets en willen dat via beleid uitvergroot zien, zullen zij verbaasd zijn eens ze door hebben dat door die haatzaaierij tegen eigen volksgenoten en het kapotverdelen van hun samenleving net het omgekeerde bereikt wordt.

Zaaien en oogsten is iets dat wij leren in de christelijke doctrine, ook dat we beter onze vijanden dichterbij houden dan onze vrienden. Want een “vriend” die niet om kan met andere meningen en beleid op jou wilt uitvoeren is minder trouw dan uw vijand. Never again. Maar de islamofoben en coronafoben hun haatzaaierij brengt ons daar wel terug naartoe.

We zullen zien hoe religioten zich organiseerde vs mensen die wachten op beleid
Laten wij niet gaan wanhopen.

Toch zal er iets ondernomen moeten worden om de toestroom en omvolking in wat wij vroeger 'ons' land noemden tegen te gaan.

Géén voordelen meer voor nieuwkomers géén jobs, géén winkeltjes kunnen opstarten, zwaardere straffen mochten er criminele zaken in het spel zijn drugs/verkrachtingen (straffen in land van oorsprong 'uit' te zitten, het zal de brave belastingbetaler in 'ons' land ten goede komen) deportatie van zij die hier niet moeten zijn?

Te dramatisch of net niet?

Probeer dat eens in de landen waar de 'nieuwkomers' zelf vandaan komen en daar zeggen: "Zeg mensen, wij komen dat hier even naar onze hand zetten"

Ik denk dat je na zo een opmerking echt niet ver meer gaat lopen daarna of toch vrij snel de deur zal gewezen worden.

Is het finito of is er nog een klein lichtje aan het einde van de tunnel?

Om dat kleine lichtje wat aan te wakkeren zal men er nu wel iets moeten gaan aan doen want anders gaat het goed fout lopen.

Pijnlijk detail is dat onze mensen géén strijders zijn.

Zag J. Caesar het verkeerd toen hij de woorden sprak: "Van al dezen zijn de Belgen de dappersten ..." of was dat één van de serieuze misvattingen uit de lessen geschiedenis? (De Bello Gallico?)
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 28 maart 2021 om 09:03.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2021, 09:43   #262
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Laten wij niet gaan wanhopen.

Toch zal er iets ondernomen moeten worden om de toestroom en omvolking in wat wij vroeger 'ons' land noemden tegen te gaan.

Géén voordelen meer voor nieuwkomers géén jobs, géén winkeltjes kunnen opstarten, zwaardere straffen mochten er criminele zaken in het spel zijn drugs/verkrachtingen (straffen in land van oorsprong 'uit' te zitten, het zal de brave belastingbetaler in 'ons' land ten goede komen) deportatie van zij die hier niet moeten zijn?

Te dramatisch of net niet?

Probeer dat eens in de landen waar de 'nieuwkomers' zelf vandaan komen en daar zeggen: "Zeg mensen, wij komen dat hier even naar onze hand zetten"

Ik denk dat je na zo een opmerking echt niet ver meer gaat lopen daarna of toch vrij snel de deur zal gewezen worden.

Is het finito of is er nog een klein lichtje aan het einde van de tunnel?

Om dat kleine lichtje wat aan te wakkeren zal men er nu wel iets moeten gaan aan doen want anders gaat het goed fout lopen.

Pijnlijk detail is dat onze mensen géén strijders zijn.

Zag J. Caesar het verkeerd toen hij de woorden sprak: "Van al dezen zijn de Belgen de dappersten ..." of was dat één van de serieuze misvattingen uit de lessen geschiedenis? (De Bello Gallico?)
Wanhopen? Ha
Toen ik nog werelds gevormd was, was het Avondland heilig erfgoed waar ik aan de levenstiet van vreugde hing en me vrij en veilig waande.
Niets was minder waar.
Ik wanhoop niet. I indulge in het pronken van een oh zo gerechtvaardigd oordeel uit hand van simpele wetten die onveranderlijk zijn.

De gehele aarde zal aan vuur ondergaan en daartussen zal de ene zich aan het lijk van de andere optrekken voor uitstel van executie.
Laat u niets wijsmaken, Europe has fallen. Het enige wat deze generatie politici doen is alles leegzuigen voor eigen kroost later veilig te stellen. In de wijken waar ze zichzelf afschermde van hun eigen beleid.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2021, 09:52   #263
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Wanhopen? Ha
Toen ik nog werelds gevormd was, was het Avondland heilig erfgoed waar ik aan de levenstiet van vreugde hing en me vrij en veilig waande.
Niets was minder waar.
Ik wanhoop niet. I indulge in het pronken van een oh zo gerechtvaardigd oordeel uit hand van simpele wetten die onveranderlijk zijn.

De gehele aarde zal aan vuur ondergaan en daartussen zal de ene zich aan het lijk van de andere optrekken voor uitstel van executie.
Laat u niets wijsmaken, Europe has fallen. Het enige wat deze generatie politici doen is alles leegzuigen voor eigen kroost later veilig te stellen. In de wijken waar ze zichzelf afschermde van hun eigen beleid.
Is er hoop?

Interview mit Matteo Salvini: „Wir wollen die Grundlagen für das Europa der Zukunft schaffen“

Marine Le Pen drängt auf Migrations-Referendum: „Staatsbürgerschaft wird vererbt oder verdient“

En zij die het mede allemaal in gang gestoken heeft.

Volgende haalde ik eerder aan in een andere rubriek:

Brigitte Bardot: „Ich weigere mich zuzulassen, dass Frankreich das erste „Stinktier“ des Islam wird“

Stof om over na te denken of liever niet?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2021, 10:02   #264
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Posterboys dus mensen.
Geen mens kan er iets aan veranderen.
De uitkomst van deze geest is ons geopenbaard.
We kunnen het tegen beter weten in verwerpen en verder de middelen gebruiken die ons dieper in de afgrond leiden?

Altijd hetzelfde doen in de hoop een ander resultaat te behalen is waanzin.
Intussen zijn gemeenschappen 100000x beter georganiseerd dan alle haters -die het zoveel beter weten- samen opgeteld
Haters gonna hate, players gonna play.
De islam is het probleem niet, het probleem is een beleid van mensenmoordenaars.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2021, 17:12   #265
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Hoe en wat weet ik niet, alleen dat het hier finito is.

Mensen zijn afkerig van iets en willen dat via beleid uitvergroot zien, zullen zij verbaasd zijn eens ze door hebben dat door die haatzaaierij tegen eigen volksgenoten en het kapotverdelen van hun samenleving net het omgekeerde bereikt wordt.

Zaaien en oogsten is iets dat wij leren in de christelijke doctrine, ook dat we beter onze vijanden dichterbij houden dan onze vrienden. Want een “vriend” die niet om kan met andere meningen en beleid op jou wilt uitvoeren is minder trouw dan uw vijand. Never again. Maar de islamofoben en coronafoben hun haatzaaierij brengt ons daar wel terug naartoe.

We zullen zien hoe religioten zich organiseerde vs mensen die wachten op beleid
We zijn er, na ongeveer 2000 jaar eindelijk in geslaagd om de macht van diverse vormen van het Christendom in te perken. Maar over de macht van een gedurende de voorbije vijf decennia hier binnengesijpelde fanatieke religie mogen we ons geen zorgen maken?
Kijk, de Islam is meer dan een religie, het heeft evenzeer een politieke agenda, namelijk hardnekkig pogen de maatschappelijke ordening waarin het actief is ideologisch naar haar hand te zetten. De invoering van de Sharia is daartoe het instrument. In Europa zijn ze zover nog niet. We mogen evenwel niet zo naief zijn te gaan veronderstellen dat dit bij ons onmogelijk zou zijn.Het EU immigratie beleid + de geboortecijfers kunnen dit op langere termijn mogelijk maken.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2021, 17:19   #266
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
We zijn er, na ongeveer 2000 jaar eindelijk in geslaagd om de macht van diverse vormen van het Christendom in te perken. Maar over de macht van een gedurende de voorbije vijf decennia hier binnengesijpelde fanatieke religie mogen we ons geen zorgen maken?
Kijk, de Islam is meer dan een religie, het heeft evenzeer een politieke agenda, namelijk hardnekkig pogen de maatschappelijke ordening waarin het actief is ideologisch naar haar hand te zetten. De invoering van de Sharia is daartoe het instrument. In Europa zijn ze zover nog niet. We mogen evenwel niet zo naief zijn te gaan veronderstellen dat dit bij ons onmogelijk zou zijn.Het EU immigratie beleid + de geboortecijfers kunnen dit op langere termijn mogelijk maken.
We? We hebben datgene Europa mede haar identiteit gaf bij het badwater weg gegooid, gedacht dat we die vruchten konden blijven nemen, achtte ze vanzelfsprekend en nu wordt het van onder uw kont geroofd.

De christenen hebben Europa bewaakt, handelsroutes gebracht, welvaart binnen gebracht; nog steeds rijker dan meeste EU landen samen opgeteld.
Zie wat de goddelozen er van hebben gemaakt met hun democratie wat een politiek correct gedrocht is.

We hebben just nix. Het zal een wijze les worden wanneer Brussel onder de sharia komt. Wie dan nog niet terugkeert naar het originele heeft het signaal niet begrepen. Solus Christus. Alleen Christus.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 28 maart 2021 om 17:28.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2021, 23:58   #267
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard Brief Thierry Baudet Forum voor Democratie. The Back to Home 203 views

ja omvolking is gewoon alles flink vernietigen vd kenniseconomie en zo gaat alles vanzelf kapot en stort economie hier in. Corona gaf het nu al flinke tik.

dit onder is meest intelligentste wat wij kunnen doen met ons Arisch Katten legertje hier uit Delft. Beste voor de katten.

---------------

(wfor1433: 08#13) ma 15.02.2021, Brief Thierry Baudet Forum voor Democratie. The Back to Home
203 views
•Mar 11, 2021
0
0
Share
Save
Kritisch Podium Dewanand Waldo Dewanand & Wieroe
24 subscribers
=== Video opname (wfor1433: 08#13) maandag 15.02.2021, Video brief aan dhr Thierry Baudet, op bankje in hal beneden flat. The Back to Home Movement.

[wfor1433: M0] BEGIN Delft, wo 10.03.2021, avond koude lente middag, regen, storm later avond en morgen, Avondklok 21 uur, binnen 14 graden Celsius, buiten + 5 C}
Korte beschrijving: Video brief aan oprichter en voorzitter van het Forum voor Democratie, dhr/ shri Thierry Baudet, rond 03 uur na middernacht zittend op bankje in de hal beneden van flat Dirk Costerplein Delft. Hij wordt beleefd verzocht om onze Back to Home Movement te ondersteunen, en mij als betalend lid aktief te laten participeren, ook al ben ik geen blanke en geen arische Nederlander, maar van het goudbruine Indiase Hindoeras uit het oude Aryawart, huidige Bharat Maata, India Today.
{END wo 10.03.2021, 23:11? avond / BCR Time: W/ min = W/min}


File: DSCN1226.MP4
Afspeelduur 00:28:21?
Grootte 2 Gb
Opname datum: maandag 15.02.2021 om 03:02? nacht, ijskoud, 20 cm sneeuw
Opname lokatie: op het bankje beneden in hal bij lift, van flat Dirk Costerplein Delft
Lokatie file:
D:\pics of A900Nikon serie C di 2feb2021 dscn0001 tm dscn9999\Back to home Movement C02 Video youtube W&W

Youtube titel:
(wfor1433: 08#13) ma 15.02.2021, Brief Thierry Baudet Forum voor Democratie. The Back to Home Movement.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2023, 10:19   #268
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.229
Standaard

Omvolking verloopt in sneltreinvaart omdat Vlamingen nauwelijks kinderen meer krijgen.



Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2023, 10:37   #269
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.231
Standaard

minder kweken
meer moorden
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2023, 10:40   #270
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.450
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Omvolking verloopt in sneltreinvaart omdat Vlamingen nauwelijks kinderen meer krijgen.



Gelukkig maar, anders waren we hier in Vlaanderen al met 10 miljoen. Alsof er plaats te over is....
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment

Laatst gewijzigd door Skobelev : 19 september 2023 om 10:42.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2023, 10:51   #271
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.635
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Omvolking verloopt in sneltreinvaart omdat Vlamingen nauwelijks kinderen meer krijgen.

Neen.
Omvolking verloopt in sneltreinvaart omdat er steeds meer kwekende asielzoekers bijkomen.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2023, 10:59   #272
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Neen.
Omvolking verloopt in sneltreinvaart omdat er steeds meer kwekende asielzoekers bijkomen.
Asielzoekers maken maar een klein deel van de groei uit.

2022

Belgen - 11.000
Arbeidsmigranten + 55.000
Asielzoekers + 10.600
Oekraïners +61.000

Het natuurlijke bevolkingstekort (nu nog rond de 10.000) gaat heel sterk oplopen de komende jaren trouwens.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2023, 11:01   #273
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Gelukkig maar, anders waren we hier in Vlaanderen al met 10 miljoen. Alsof er plaats te over is....
Al da volk gaat op den duur op de zenuwen werken. We moeten dringend meer bomen, wat zeg ik, meer bossen hebben en minder zogezegde "asiel"-zoekers. Asiel is ook zo een van die begrippen die de linkse media en de gelijkgestemde overheid helemaal uitgehold hebben. Voor wat hier komt binnen gereden en binnen gedobberd is de term "asiel" volstrekt misplaatst. Het overgroot gedeelte is niet om politieke of ideologische redenen uit hun land vertrokken. Het zijn gewoon gelukzoekers aangetrokken door de vetpotten van de Europese sociale zekerheidssystemen.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2023, 11:16   #274
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.450
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Al da volk gaat op den duur op de zenuwen werken. We moeten dringend meer bomen, wat zeg ik, meer bossen hebben en minder zogezegde "asiel"-zoekers. Asiel is ook zo een van die begrippen die de linkse media en de gelijkgestemde overheid helemaal uitgehold hebben. Voor wat hier komt binnen gereden en binnen gedobberd is de term "asiel" volstrekt misplaatst. Het overgroot gedeelte is niet om politieke of ideologische redenen uit hun land vertrokken. Het zijn gewoon gelukzoekers aangetrokken door de vetpotten van de Europese sociale zekerheidssystemen.
Ja jong, de vraag is, wat doen we er aan?
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2023, 11:20   #275
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Al da volk gaat op den duur op de zenuwen werken. We moeten dringend meer bomen, wat zeg ik, meer bossen hebben en minder zogezegde "asiel"-zoekers. Asiel is ook zo een van die begrippen die de linkse media en de gelijkgestemde overheid helemaal uitgehold hebben. Voor wat hier komt binnen gereden en binnen gedobberd is de term "asiel" volstrekt misplaatst. Het overgroot gedeelte is niet om politieke of ideologische redenen uit hun land vertrokken. Het zijn gewoon gelukzoekers aangetrokken door de vetpotten van de Europese sociale zekerheidssystemen.
Je hebt zeker gelijk dat niet elke asielzoeker een urgente vluchteling is.

Maar wat is er precies mis met het zoeken naar geluk?

Genoeg witte Vlamingen die met hun dikke uitkeringen naar Benidorm verkassen. Die zoeken dar hun geluk.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2023, 11:42   #276
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.635
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Asielzoekers maken maar een klein deel van de groei uit.

2022

Belgen - 11.000
Arbeidsmigranten + 55.000
Asielzoekers + 10.600
Oekraïners +61.000

Het natuurlijke bevolkingstekort (nu nog rond de 10.000) gaat heel sterk oplopen de komende jaren trouwens.
So? Die asielzoekers kweken dan ook als konijnen, dus die aanwas groeit veel sneller, dan is er bevolkings-overschot.
Bevolkingstekort? Voor wat?
Om de pensioenen te betalen waarvoor elke werkende nu al de helft van zn loon afgeeft maar dat de politiek verspilt?
Of gaan de asielzoekers in de sociale hangmatten zorgen voor de pensioenen?

Hoe minder volk, hoe meer plaats?
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2023, 11:56   #277
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.635
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Je hebt zeker gelijk dat niet elke asielzoeker een urgente vluchteling is.

Maar wat is er precies mis met het zoeken naar geluk?

Genoeg witte Vlamingen die met hun dikke uitkeringen naar Benidorm verkassen. Die zoeken dar hun geluk.
Er is niks mis met zoeken naar geluk/beter leven maar dat doen ze best in eigen land, samen mét hun gezin, en niet ten koste van de inwoners in andere landen waarvoor ze hun gezin in de steek laten en hun eigen leven wagen in gammele bootjes.

Die witte Vlamingen hebben dan ook gewérkt voor hun "dikke uitkeringen".
Asielzoekers - economische fortuinzoekers - die een beter leven zoeken, teren op de rug van die witte vlamingen die werken, door gratis in onze sociale hangmatten te mogen liggen door.....politieke landverraders.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2023, 12:32   #278
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Er is niks mis met zoeken naar geluk/beter leven maar dat doen ze best in eigen land, ...
Nee, dat doen ze het beste hier.

Het is hier namelijk veel aangenamer dan in hun geboorteland.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Die witte Vlamingen hebben dan ook gewérkt voor hun "dikke uitkeringen"....
Oh?
De brugpensioeners, de mensen met een burn-out op hun 42e, de gelukszakken met dikke erfenissen?

Je hebt dus geen idee van echt werken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Asielzoekers - economische fortuinzoekers - die een beter leven zoeken, teren op de rug van die witte vlamingen die werken,
Wat een onzin.

Hoeveel witte Vlamingen doen er nog vies en laagbetaald werk?

Ik zie dat alleen allochtonen nog doen hoor.
Of denk je serieus dat een witte Vlaming voor het minimum loon 's nachts kantoren gaat schoonmaken bv? In een slachterij staan? Pakjes bezorgen? Wc's schoonmaken? Afwassen in een restaurant?
Natuurlijk niet!
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2023, 12:35   #279
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Die asielzoekers kweken dan ook als konijnen, ...
Veel asielzoekers brengen idd een cultuur mee waarin het krijgen van kinderen belangrijker is dan een groot huis, je volvreten in een Michelin restaurant of een dikke auto.

Lijkt me eerder een nuttig leermoment voor veel Vlamingen.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2023, 12:47   #280
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Veel asielzoekers brengen idd een cultuur mee waarin het krijgen van kinderen belangrijker is dan een groot huis, je volvreten in een Michelin restaurant of een dikke auto.

Lijkt me eerder een nuttig leermoment voor veel Vlamingen.
Ben niet geïnteresseerd in die asielzoekers-cultuur. Trouwens, 80% van hetgeen hier komt aanwaaien, zijn geen asielzoekers.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be