Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 januari 2021, 20:26   #141
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.761
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Die Aton die zelfs met google niet kon terugvinden wat ze in 2005 allemaal vonden op de tempelberg?
Ge zijt rap content Ik heb die vent genoeg kansen gegeven, komt niets zinnig uit. Valse claims ja. Als ge al niet weet dat de erfzonde door de zondeval dogma is in christendom, ben je theologisch ongeletterd. Punt amen en uit.

Mij stoort dat niet dat mensen een andere mening hebben, maar leest zelf zijn laatste reacties. Pure trollerij.
Theologie is leuk geneuzel onder sekteleden en 'gelovigen' maar verder van weinig belang. Dogma's ?

Are you serious ?

Alle echt wetenschappelijk onderzoek dat leidde tot nieuwe inzichten over de verschillende wereldreligies is minder dan een halve eeuw oud, theologie is iets voor mummelende pastoors.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2021, 20:32   #142
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Theologie is leuk geneuzel onder sekteleden en 'gelovigen' maar verder van weinig belang. Dogma's ?

Are you serious ?

Alle echt wetenschappelijk onderzoek dat leidde tot nieuwe inzichten over de verschillende wereldreligies is minder dan een halve eeuw oud, theologie is iets voor mummelende pastoors.
Snap je het dan niet?
Het is als beweren dat N-VA coke wilt legaliseren omdat je ze niet kan luchten als politieke partij. Het is gelogen en een leugen blijft een leugen, hoe krom je dat ook denkt. Wanneer je me dan feiten zou tonen dat ze tegen een legalisering zouden zijn, begin ik plots over een ander partijpunt om de aandacht van het eerste te leiden. Dat is wat gebeurde.

Doe eens even normaal mensen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2021, 21:55   #143
Aton
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 28 september 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 9.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik was daar niet eens over bezig. Het ging over de munt waarmee je de tempelbelasting moest betalen. Waar Cyrus en Trump op afgebeeld stonden.
Dan betrok jij en Het Oosten er allerlei bij om een gewoon gesprek tot een heel debat te herleiden. Allemaal sprookjes en nonsens. Het ging over Nebuchadnezzar en niet over Salomon in die context. Daar is wél bewijs van gevonden.

Als ik ongelijk blijk te hebben over een peer ga ik niet snel appels in de mand gooien en dan doen alsof de appel de aanleiding van het debat was he? Je zei dat er nooit een expeditie was en toen je zocht via google vond je zelf niets terug, tot ik u de wikipedia gaf waar ge weigerde op terug te komen. Juist?
Er waren zelfs meerdere expedities daarvoor. Ik zou uw historische kennis daarover toch eens eerst wat bijschaven voor ge arrogant van uw toren gaat blazen. Je zei expliciet dat er nooit een archeologische expeditie was terwijl er meerdere waren.
En waar en wanneer zou ik dit hier gepost hebben ??? Wat the fuck zit je nu weer uit je gat te krabben ?? Ik denk dat je op een verkeert forum zit of zoiets.
Aton is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2021, 21:57   #144
Aton
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 28 september 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 9.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Snap je het dan niet?
Het is als beweren dat N-VA coke wilt legaliseren omdat je ze niet kan luchten als politieke partij. Het is gelogen en een leugen blijft een leugen, hoe krom je dat ook denkt. Wanneer je me dan feiten zou tonen dat ze tegen een legalisering zouden zijn, begin ik plots over een ander partijpunt om de aandacht van het eerste te leiden. Dat is wat gebeurde.

Doe eens even normaal mensen.
Niet te doen.
Aton is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2021, 22:10   #145
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aton Bekijk bericht
En waar en wanneer zou ik dit hier gepost hebben ??? Wat the fuck zit je nu weer uit je gat te krabben ?? Ik denk dat je op een verkeert forum zit of zoiets.
VerkeerD zeker?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aton Bekijk bericht
Op reli-sites heb ik wel wat gevonden, maar niet bij archeologische sites. Weet jij er eentje?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aton Bekijk bericht
Je hebt het nooit geweten. Beetje komen roepen met je ondermaatse kennis, en daar blijft het bij. Al een archeologische site gevonden die jouw mening deelt ?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aton Bekijk bericht
Ik had je een archeologische site gevraagd. Weet je nog, het oudste gebouw wat door koning Josia is gerestaureerd was een Kanaänistische burcht en uiteraard zijn daar kamers onder, maar geen enkel bewijs van " Salomon's tempel ". Ook de tweede is totaal achterhaald en heeft geen wetenschappelijke waarde. Iedereen kan zo iets opstellen voor Wiki.



O, en waar zijn die kamers te situeren in het Knack artikel ??
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2021, 22:11   #146
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aton Bekijk bericht
Niet te doen.
Control alt delete
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2021, 10:36   #147
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.560
Standaard

Is dit waar? Dan is dat dus hetzelfde als luciferase he...

Citaat:
n de Pfizer / BioNTech mRNA-vaccinkandidaat wordt polyethyleenglycol (PEG) aangetroffen in de vette lipide-nanodeeltjescoating rond het mRNA. Zeventig procent van de mensen maakt antistoffen aan tegen PEG en de meesten weten het niet, waardoor een zorgwekkende situatie ontstaat waarin velen allergische, mogelijk dodelijke reacties kunnen krijgen op een PEG-bevattend vaccin. PEG-antilichamen kunnen ook de effectiviteit van het vaccin verminderen. Pfizer / BioNTech voegt ook een ingrediënt toe dat is afgeleid van een ongewervelde zeedier, mNeonGreen, in zijn vaccin. Het ingrediënt heeft bioluminescente eigenschappen, waardoor het aantrekkelijk is voor medische beeldvormingsdoeleinden, maar het is onduidelijk waarom een ??geïnjecteerd vaccin die kwaliteit zou moeten hebben. mNeonGreen heeft onbekende antigeniciteit.
https://www.artsenvoorvrijheid.be/bl...fizer-vaccine/
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2021, 13:43   #148
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Maar echt he, really guys? Teken van het beest en numerologie als leidraad van je leven?
Dan ben je echt totaal kierewiet. Dat volwassen mensen daar een debat over houden! Nou ja in Coronatijd moet het kunnen
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2021, 15:26   #149
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Maar echt he, really guys? Teken van het beest en numerologie als leidraad van je leven?
Dan ben je echt totaal kierewiet. Dat volwassen mensen daar een debat over houden! Nou ja in Coronatijd moet het kunnen
Dat is niet mijn leidraad, maar wel mijn draconisch toezicht over wat invloed over mij krijgt en wat niet. Alles wordt beproefd en getest op de Heilige Geest.
Geen covid vaccin voor mij dus.
De geest van de anti christ is zeer aanwezig alice, ook al geloof je het niet; dat neemt het complot tegen de mensheid niet weg. Ze vormen ons naar een ander beeld door de geest te veranderen. Mediteer maar eens op de ware betekenis van al die woorden, los van je wat je reeds denkt te weten.
Geest, beeld en anti christ, het zijn zeer ruime en manifesterende archetypes. Al zie ik ze veel groter dan alleen dat.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2021, 10:16   #150
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.649
Standaard

Beter dan het teken van het beest is het teken van God in mijn atoomtheorie.
Maar de mensen hebben de duivel meer lief dan God.
Het kwaad interesseert hen zoveel meer dan het goede.
Dat laatste begrijpen ze zelfs helemaal niet.
Ze willen het niet weten.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2021, 13:29   #151
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Het nummer 666 kan gelinkt worden aan Joe Biden. Als we 2020 (het jaar waarin hij verkozen is) delen door 666 krijgen we 30330. Amerikanen konden voor steun aan Biden een bericht sturen naar "30330". Zeg ik hiermee dat Biden de anti christ is? Niet direct, wel dat de geest van de anti christ zeer aanwezig is en Biden dus conformeert naar die geest. Er zijn veel mensen tot anti christ gekroond, maar nooit vielen de eindtijd-tekenen zo synchroon bij elkaar als in deze tijd.
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Number_23

Voor wie een obsessie met cijfertjes heeft.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2021, 15:47   #152
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Number_23

Voor wie een obsessie met cijfertjes heeft.
Hoewel ik geen wiskundig wonder ben, het is geen rocket science patronen in terugkerende cijfers te herkennen.
Er zijn nu eenmaal politieke overmachten die de draak spelen met cijfers en daarmee jennen en/of communiceren. De numerologie is duidelijker dan woorden en ik geloof heel hard in patronen. Ge moet maar puntjes verbinden en ge kunt voorspellen wat er gaat volgen. Identiek bij astrologie omdat ik verbanden kan leggen bij meerdere personen die hoger dan 6 op 10 scoren in het totaalpakket.

Het nummer 7 toen Trump voor het eerst president werd bleef ook zoveel terugkomen dat toeval wel uitgesloten werd. Maar hoe makkelijk is het hedendaags cijfers te manipuleren? Toch is dat volgens mij een vorm van communicatie. Dat Biden zijn sms nummer op 666 aftikt is gewoon het startschot om te tonen dat de man van zonde zeer nabij is.

Tijdens Trump werd er geen oorlog gestart. Wel harde taal en ontmoetingen. laat ons eens de ontwikkeling van oorlogen komende 4 jaar opnieuw evalueren. Ik weet wat er gebeurt wanneer een Amerikaanse democraat en de EU aan tafel zitten en “vrede” bespreken in het midden oosten.

Ik zeg jullie: get ready. Tribulation is coming. For it is written.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 7 februari 2021 om 15:48.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2021, 18:24   #153
Aton
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 28 september 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 9.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Hoewel ik geen wiskundig wonder ben, het is geen rocket science patronen in terugkerende cijfers te herkennen.
Er zijn nu eenmaal politieke overmachten die de draak spelen met cijfers en daarmee jennen en/of communiceren. De numerologie is duidelijker dan woorden en ik geloof heel hard in patronen. Ge moet maar puntjes verbinden en ge kunt voorspellen wat er gaat volgen. Identiek bij astrologie omdat ik verbanden kan leggen bij meerdere personen die hoger dan 6 op 10 scoren in het totaalpakket.

Het nummer 7 toen Trump voor het eerst president werd bleef ook zoveel terugkomen dat toeval wel uitgesloten werd. Maar hoe makkelijk is het hedendaags cijfers te manipuleren? Toch is dat volgens mij een vorm van communicatie. Dat Biden zijn sms nummer op 666 aftikt is gewoon het startschot om te tonen dat de man van zonde zeer nabij is.

Tijdens Trump werd er geen oorlog gestart. Wel harde taal en ontmoetingen. laat ons eens de ontwikkeling van oorlogen komende 4 jaar opnieuw evalueren. Ik weet wat er gebeurt wanneer een Amerikaanse democraat en de EU aan tafel zitten en “vrede” bespreken in het midden oosten.

Ik zeg jullie: get ready. Tribulation is coming. For it is written.
Kan je voor mij ook eens de kaarten leggen ?
Aton is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2021, 11:55   #154
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Hoewel ik geen wiskundig wonder ben, het is geen rocket science patronen in terugkerende cijfers te herkennen.
Het is allemaal gebaseerd op de tegenstrijdige logica dat 0 een cijfer is, dus gelijk aan abstract 1 (geen volle 1, die je kunt delen en inwendig oneindig is).
0 = 1 en als zodanig zijn het dan 2 cijfers en vervolgens 3 ( 0 en 1 en 2), etc tot in het oneindige.
Dat is de duivelse macht die de uiterlijke wereld van tijd en ruimte heeft geschapen.
Hou hem in de gaten.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2021, 09:49   #155
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.649
Standaard

Niet het vaccin is het beest, maar de virus zelf.
Een heel klein beestje overigens, maar uiterst gemeen.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2021, 09:59   #156
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.560
Standaard

Once every citizen on the planet – according to Bill Gates – about 7 billion-plus will be ID-chipped, the control of a small globalist elite will be close to total.

With an electromagnetic field and with 5G / 6G EM-waves allowing inputs and access of data in your body – the control of each individual is almost complete. The “almost” refers to the planned access to your brainwaves.

https://www.globalresearch.ca/implan...4eueprThyRNDho
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2021, 10:16   #157
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Once every citizen on the planet – according to Bill Gates – about 7 billion-plus will be ID-chipped, the control of a small globalist elite will be close to total.

With an electromagnetic field and with 5G / 6G EM-waves allowing inputs and access of data in your body – the control of each individual is almost complete. The “almost” refers to the planned access to your brainwaves.

https://www.globalresearch.ca/implan...4eueprThyRNDho


De wiet is uw verstand aan't verkrachten maat.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2021, 10:58   #158
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht


De wiet is uw verstand aan't verkrachten maat.
Ik lanceer die complottheorieën niet he, ik weet alleen dat de mainstream bol van leugens staat en gefabriceerd wordt om beleid te rechtvaardigen/verkopen. Die complottheorieën blijken na verloop van tijd vaak een grond van waarheud te bevatten.

Het is een complot tegen de mensheid. EEN COMPLOT !!!

__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2021, 11:54   #159
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik lanceer die complottheorieën niet he, ik weet alleen dat de mainstream bol van leugens staat en gefabriceerd wordt om beleid te rechtvaardigen/verkopen. Die complottheorieën blijken na verloop van tijd vaak een grond van waarheud te bevatten.

Het is een complot tegen de mensheid. EEN COMPLOT !!!

Genesis 1:29 En God zeide: Ziet, Ik heb ulieden al het zaadzaaiende kruid gegeven, dat op de ganse aarde is, en alle geboomte, in hetwelk zaadzaaiende boomvrucht is; het zij u tot spijze!

Dus het is een complot van God...
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2021, 11:59   #160
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Once every citizen on the planet – according to Bill Gates – about 7 billion-plus will be ID-chipped, the control of a small globalist elite will be close to total.

With an electromagnetic field and with 5G / 6G EM-waves allowing inputs and access of data in your body – the control of each individual is almost complete. The “almost” refers to the planned access to your brainwaves.

https://www.globalresearch.ca/implan...4eueprThyRNDho
Goed dat we weten dat dat een mogelijkheid is.

Maar nu nog de nieuwe Bijbel lezen, want dit verhaal van jou is oude koek en al vele malen ook verfilmd.

En dan de christenen, die zien overal demonen.
Maar straks staat ook hun oude Bijbel op die chip.
Vooral de Amerikaanse dominees, die dromen er al van zo de wereld te kunnen regeren.....
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be