Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 april 2021, 14:12   #41
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.307
Standaard

Dit wordt inderdaad echt gewoon krankzinning.
En dan heb ik het niet specifiek over die 'goede huisvader' maar de algemene richting waarin die woke-gekken de maatschappij willen duwen en de slaafsheid waarmee de rest gewoon volgt.

Maar laat ons dat genderneutrale gedoe eens even doortrekken.

Laten we het ook eens invoeren bij de medische opleidingen.
Dokters en chirurgen die geen onderscheid meer mogen maken tussen m/v.

Hoe lang gaat het duren alvorens dan bij de eerste mannen met buikpijn een echo genomen gaat worden om te kijken of ze niet zwanger zijn? Of vrouwen een vinger in hun gat krijgen om hun prostaat na te kijken?

Dat is wat mij stoort. De woke-kudde steekt gewoon vlotjes de realiteit voorbij. Er zijn nu eenmaal mannen en vrouwen. Overal. Bij mensen, bij dieren, bij planten,...
Wat is het nut ervan om dat niet meer te mogen benoemen?
Gaat dat nu echt de maatschappij zoveel beter maken?

En wat met mensen die geen probleem hebben met hun gender? Ik bv. Ik ben een man. Dat staat biologisch vast en ik voel me ook een man. Dat is een deel van mijn identiteit.
Moet ik dan een deel van mijn identiteit opgeven omdat anderen wel problemen hebben met hun identiteit?
Ik val nog liever dood.

Komt daarbij nog dat wanneer we ongelijkheid willen gaan bestrijden we ons niet enkel tot het geslacht zullen kunnen beperken.
Waarom verdient een ingenieur meer dan een ongeschoolde arbeider? Waarom krijgt die ingenieur betere jobs?
Kunnen we daar ook niet beter een beetje woke gaan doen? En bv verbieden om te vragen naar het opleidingsniveau bij sollicitanten? Zodat ook een ongeschoolde arbeider/ster de kans krijgt om een kerncentrale te managen bv?

Het enige wat heel die woke-community nu teweeg brengt is aversie. De overgrote meerderheid is immers niet akkoord met hun aanpak. Maar omdat die aanpak hen opgedrongen wordt gaan ze zich er tegen verzetten en krijg je uiteindelijk een gepolariseerde woke/non-woke maatschappij. Met enorme tegenstellingen, ergernissen en reacties alom.

En daar is niemand iets mee gebaat. Niet de wokers, niet de anderen.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2021, 14:25   #42
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Dit wordt inderdaad echt gewoon krankzinning.
En dan heb ik het niet specifiek over die 'goede huisvader' maar de algemene richting waarin die woke-gekken de maatschappij willen duwen en de slaafsheid waarmee de rest gewoon volgt.

Maar laat ons dat genderneutrale gedoe eens even doortrekken.

Laten we het ook eens invoeren bij de medische opleidingen.
Dokters en chirurgen die geen onderscheid meer mogen maken tussen m/v.

Hoe lang gaat het duren alvorens dan bij de eerste mannen met buikpijn een echo genomen gaat worden om te kijken of ze niet zwanger zijn? Of vrouwen een vinger in hun gat krijgen om hun prostaat na te kijken?

Dat is wat mij stoort. De woke-kudde steekt gewoon vlotjes de realiteit voorbij. Er zijn nu eenmaal mannen en vrouwen. Overal. Bij mensen, bij dieren, bij planten,...
Wat is het nut ervan om dat niet meer te mogen benoemen?
Gaat dat nu echt de maatschappij zoveel beter maken?

En wat met mensen die geen probleem hebben met hun gender? Ik bv. Ik ben een man. Dat staat biologisch vast en ik voel me ook een man. Dat is een deel van mijn identiteit.
Moet ik dan een deel van mijn identiteit opgeven omdat anderen wel problemen hebben met hun identiteit?
Ik val nog liever dood.

Komt daarbij nog dat wanneer we ongelijkheid willen gaan bestrijden we ons niet enkel tot het geslacht zullen kunnen beperken.
Waarom verdient een ingenieur meer dan een ongeschoolde arbeider? Waarom krijgt die ingenieur betere jobs?
Kunnen we daar ook niet beter een beetje woke gaan doen? En bv verbieden om te vragen naar het opleidingsniveau bij sollicitanten? Zodat ook een ongeschoolde arbeider/ster de kans krijgt om een kerncentrale te managen bv?

Het enige wat heel die woke-community nu teweeg brengt is aversie. De overgrote meerderheid is immers niet akkoord met hun aanpak. Maar omdat die aanpak hen opgedrongen wordt gaan ze zich er tegen verzetten en krijg je uiteindelijk een gepolariseerde woke/non-woke maatschappij. Met enorme tegenstellingen, ergernissen en reacties alom.

En daar is niemand iets mee gebaat. Niet de wokers, niet de anderen.
Helemaal mee eens.
Dat is pas mannenpraat...
Oei...man-man-man-miserie-miserie
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman

Laatst gewijzigd door DewareJakob : 12 april 2021 om 14:27.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be