Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Milieu
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, ....

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 april 2015, 13:45   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard Met zen allen duimen voor Baby Q!!!

Bron

Detail tekst:

Citaat:
'Baby Q heeft zijn eerste stapjes in de stal gezet', zegt Ilse Segers, de woordvoerster van Planckendael. 'Maar een happy end is nog niet in zicht.'
Interesseert mij, qua nieuws, meer dan al die bootjes die de Middellandse zee weten te vervuilen

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2015, 12:46   #2
satiper
Minister-President
 
satiper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Berichten: 4.899
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bron

Detail tekst:



Interesseert mij, qua nieuws, meer dan al die bootjes die de Middellandse zee weten te vervuilen


Het is nog niet zo heel lang geleden dat je als je wat poen neerdokte gewoon je eigen olifant (of ander groot beest) in Afrika kon gaan neerschieten.
Heel stoer allemaal.
Tegenwoordig heeft de geboorte van een olifant evenveel nieuwswaarde als enkele honderden vluchtelingen die verdrinken.
Zou volgens mij mogen aanzetten tot enige overpeinzing.
satiper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2015, 13:36   #3
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Wat voor discussie wil je hier precies over hebben?

Want het, "aawww wat liefffff" kan in Koetjes & Kalfjes. Ik vind het een gedrocht, overigens.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2015, 13:39   #4
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satiper Bekijk bericht
Het is nog niet zo heel lang geleden dat je als je wat poen neerdokte gewoon je eigen olifant (of ander groot beest) in Afrika kon gaan neerschieten.
Heel stoer allemaal.
Tegenwoordig heeft de geboorte van een olifant evenveel nieuwswaarde als enkele honderden vluchtelingen die verdrinken.
Zou volgens mij mogen aanzetten tot enige overpeinzing.
gewoonlijk zo.

Laat de natuur zijn gang gaat en alles wordt "natuurlijk", zet de mens erachter en alles wordt ingewikkeld en vooral duur.

Het megalomane menselijke denken (vooral nog ondersteund door Abrahamistische religies) zal ons uiteindelijk natuurlijk de strop omdoen, en dan kan alles zich gewoon rustig herstellen.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2015, 15:01   #5
Thomas-
Parlementslid
 
Geregistreerd: 10 juni 2006
Berichten: 1.787
Standaard

Te hopen dat de olifant het haalt maar uiteindelijk heeft die in een dierentuin niet veel om naar uit te kijken.

Zo las ik een paar dagen eerder dat men in Planckendael een soort antilope in het wild uitgestorven is geslacht heeft omdat men er nergens plaats voor had.
Thomas- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2015, 16:07   #6
satiper
Minister-President
 
satiper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Berichten: 4.899
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
gewoonlijk zo.

Laat de natuur zijn gang gaat en alles wordt "natuurlijk", zet de mens erachter en alles wordt ingewikkeld en vooral duur.

Het megalomane menselijke denken (vooral nog ondersteund door Abrahamistische religies) zal ons uiteindelijk natuurlijk de strop omdoen, en dan kan alles zich gewoon rustig herstellen.
Soms probeer ik me voor te stellen hoe een buitenaardse beschaving over een verschijnsel als de mens zou rapporteren.
Langs één kant stoppen we soms massa's geld en energie en geld in het redden van één exemplaar (zowel menselijk als niet menselijk) terwijl we op hetzelfde moment massa's leven in één klap vernietigen (leven dat dan vaak nog volledig in orde is, gezond en wel, en toch...)
Redelijk geschift allemaal
satiper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2015, 20:15   #7
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Hmm, kan ni slecht zijn met een talloorke friet bij.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be