Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 oktober 2004, 22:32   #1
neruda
Banneling
 
 
neruda's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2004
Locatie: Belgium
Berichten: 1.734
Standaard Kerry aan kop in eerste peiling na debat

Kerry aan kop in eerste peiling na debat



Gepubliceerd op zondag 03 oktober 2004WASHINGTON (ANP) - De Democratische presidentskandidaat John Kerry gaat na zijn succesvolle televisiedebat met president George Bush aan de leiding in de race om het Witte Huis. Dat blijkt uit een peiling die het Amerikaanse tijdschrift Newsweek zaterdag heeft gepubliceerd.

Voor het televisiedebat van donderdagavond (plaatselijke tijd) stond Bush nog voor in de peilingen.Volgens die van Newsweek, de eerste na donderdag, zou Kerry nu 49 procent van de stemmen krijgen en Bush 46 procent. Voor het debat leidde Bush nog met 51 procent.

Volgens Newsweek kwam Kerry duidelijk als winnaar uit het debat over buitenlands beleid en veiligheid. In de peiling gaf 61 procent van de kijkers naar het debat aan dat de Democraat het er het best van had afgebracht

Laatst gewijzigd door neruda : 3 oktober 2004 om 23:08.
neruda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2004, 23:24   #2
Sam
Provinciaal Gedeputeerde
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 maart 2004
Berichten: 894
Standaard

Geen zorgen, 2 november is het te doen,

dan is Bush de winnaar!
__________________
Met groeten,
Sam,

Sam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 09:09   #3
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

In dit eerste debat is Kerry inderdaad als winnaar uit de bus gekomen. Spijtig genoeg voor hem, zijn aanhangers en de onvoorwaardelijke anti-Bushers is zo'n debat in heel de geschiedenis van de verenigde Staten nooit relevant geweest bij de keuze.

Met andere woorden : geen enkele Presidentsverkiezing heeft vanwege een debat meer of minder kans gegeven aan een kandidaat om te winnen/verliezen.

En ik blijf bij mijn mening dat de Amerikanen verantwoordelijke mensen zijn en gaan kiezen voor het beste, namelijk de voortzetting van het Presidentschap van Georges Bush. Want met een zwakke flip-flop President Kerry is niemand gediend.

Global test my ass.
__________________
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 09:23   #4
lyot
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 3 september 2003
Berichten: 2.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Want met een zwakke flip-flop President Kerry is niemand gediend.

Global test my ass.
alleen idioten veranderen nooit van mening, Antoon
__________________
It's deep how you can be so shallow
lyot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 10:53   #5
neruda
Banneling
 
 
neruda's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2004
Locatie: Belgium
Berichten: 1.734
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
In dit eerste debat is Kerry inderdaad als winnaar uit de bus gekomen. Spijtig genoeg voor hem, zijn aanhangers en de onvoorwaardelijke anti-Bushers is zo'n debat in heel de geschiedenis van de verenigde Staten nooit relevant geweest bij de keuze.

Met andere woorden : geen enkele Presidentsverkiezing heeft vanwege een debat meer of minder kans gegeven aan een kandidaat om te winnen/verliezen.

En ik blijf bij mijn mening dat de Amerikanen verantwoordelijke mensen zijn en gaan kiezen voor het beste, namelijk de voortzetting van het Presidentschap van Georges Bush. Want met een zwakke flip-flop President Kerry is niemand gediend.

Global test my ass.
Integendeel Antoon , nog nooit in de Amerikaanse geschiedenis is er zoveel belangstelling geweest als deze , 70 miljoen Amerikaanse kijkers hebben nu Bush' opposant Kerry leren kennen...en de meerderheid hiervan heeft ingezien dat er beter dan Bush bestaat...
Als ge het mij vraagt vind ik iemand als Bush gevaarlijker dan Kerry...iemand die zijn fouten niet toegeeft...euhm..neen dank u....
..
Zijn flip-flop theoriën laten hem nu in de steek...en zijn 'hard work' die meerdere malen in herhaling valt zullen hem niet helpen vrees ik...
Zijn genadeslag volgt in de komende twee debatten...
Bye bye ...and go back to your Texas hole where you belong cowboy...

Laatst gewijzigd door neruda : 4 oktober 2004 om 10:53.
neruda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 12:43   #6
gek genoeg
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 4 september 2004
Berichten: 29
Standaard

Als Kerry president wordt, komt de lobby van Rotschild terug aan de macht, ze lossen dan gewoon de Rockefeller-lobby af.. Dit betekent opnieuw oorlog aan de zuidflank van Europa. Azerbeidjan zal dan zwaar gesteund worden om Armenië een lesje te leren, Kososvo wordt de facto onafhankelijk, en stappen zullen worden gezet om de imperialistische Turkse expansie in Zuid-Europa te bevorderen.
Het is opvallend hoe Georges Soros, een element van het Rothschild-imperium zich in de strijd werpt.
Kerry verkoopt wat mist over Irak, maar wel stokebrand gaan spelen in Ukraine, Wit-Rusland, Moldavië, de Caucasus.
Kerry is een schurk. Daarom dat hij zich goed kan vinden met bandieten zoals Louis Michel of Romano Prodi.
gek genoeg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 14:29   #7
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot
alleen idioten veranderen nooit van mening, Antoon
Daar heb je gelijk in. Maar Kerry verandert constant van mening, over alles en nog wat. Hij waait met de wind mee. Kerry is geen idioot, maar hij is een grote twijfelaar. En in de woelige tijden van vandaag een President van de Verenigde Staten kiezen die een twijfelaar is zou dramatische gevolgen kunnen hebben.
__________________
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 14:35   #8
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.930
Standaard

Amerikanen zijn dikgevreten oppervlakkige leeghoofden.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 14:54   #9
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TomB's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: US
Berichten: 14.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Bye bye ...and go back to your Texas hole where you belong cowboy...
Kijk eens aan, het racisme druipt ervan af.
__________________
In het begin was er niets, wat ontplofte.
TomB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 14:56   #10
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TomB's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: US
Berichten: 14.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Amerikanen zijn dikgevreten oppervlakkige leeghoofden.

Bijna zo erg als Bhairav.
__________________
In het begin was er niets, wat ontplofte.
TomB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 15:07   #11
Piet Hein
Minister
 
Geregistreerd: 1 juni 2004
Berichten: 3.757
Standaard

Kerry for president
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 15:32   #13
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Amerikanen zijn dikgevreten oppervlakkige leeghoofden.
Jouw idiote veralgemening ontkrachten is uiteraard niet moeilijk en in feite niet nodig. Maar ik heb eventjes niets te doen:

1) Twee voorbeeldjes van mensen die Amerikaans zijn.
Volgevreten? I don't think so.....




2) En nog twee voorbeelden van mensen die ook Amerikaans zijn. Oppervlakkige leeghoofden? Don't think so :







Bhairav, ik heb je ( gelukkig ) nooit gezien, ik weet dus niet of jij al dan niet dik bent. Hoewel ik veronderstel dat je er in de verste verte niet even mooi uitziet als de twee bloedmooie vrouwen hierboven. En 't zijn Amerikanen, hé? .

Maar vervolgens je postings weet ik zeer zeker dat je beschrijving "oppervlakkige leeghoofden" eerder beter bij jou past dan bij de twee Amerikaanse mannen hier op de foto.
__________________
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 15:43   #14
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

90% vd Amerikanen is idd zéér middelmatig, en 10 % zéér intelligent , wat niet wegneemt dat dat nog altijd 30 miljoen mensen is.
Een mooi voorbeeld van middelmatigheid, was de verkiezing van ex-body-builder (en dus ook anabole steroïden-spuiter) Schwarzenegger tot Gouverneur van Californië. Moest hij kunnen, hij stelde zich kandidaat voor de "Presidentials". En hij zou ze nog winnen ook. Zo erg is het dus gesteld met de "gemiddelde" Amerikaan 8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 16:46   #15
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TomB's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: US
Berichten: 14.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
90% vd Amerikanen is idd zéér middelmatig, en 10 % zéér intelligent , wat niet wegneemt dat dat nog altijd 30 miljoen mensen is.
Een mooi voorbeeld van middelmatigheid, was de verkiezing van ex-body-builder (en dus ook anabole steroïden-spuiter) Schwarzenegger tot Gouverneur van Californië. Moest hij kunnen, hij stelde zich kandidaat voor de "Presidentials". En hij zou ze nog winnen ook. Zo erg is het dus gesteld met de "gemiddelde" Amerikaan 8)
Dat het merendeel zich in de middenmaat bevind is een statistische eigenschap van merendelen.

Als bekende gezichten uit de media een argument zijn dat een bevolking 'middelmatig' is, dan kan hetzelfde argument voor Belgie gebruikt worden.

Er zijn duizenden body builders, en eentje ervan wordt razend populair in films. Al eens over nagedacht wat die body builder had wat die anderen niet hadden? Politiek talent uiteraard. Ik zie dat je blijkbaar verblind en bevooroordeeld bent door die persoon zijn vorige carriere.

Verder nog opmerken dat Arnold zich niet kan kandidaat stellen voor de presidentsverkiezingen aangezien hij niet in de VS geboren werd.

Uw kennis over het onderwerp is blijkbaar fel beneden middelmatig, ik zie dan ook niet in waarom we enige waarde zouden moeten toekennen aan uw oordeel.
__________________
In het begin was er niets, wat ontplofte.
TomB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 16:52   #16
Koenraad Maesschalck
Banneling
 
 
Koenraad Maesschalck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Berichten: 2.048
Standaard

Ik heb een voorkeur voor Bush, maar of het nu hem of Kerry is, het beleid zal niet zoveel verschillen. Sinds begin de jaren 1980 waait er een andere wind door de Verenigde Staten, en zowel de Republicans als de Democrats zijn er door beïnvloed.

Dat simplistisch supporteren voor één van de twee is dan ook niet aan mij besteed. De entourage van Bush is op z'n zachtst gezegd bedenkelijk. Volgende week zeker eens kijken naar Panorama, het is een reportage over Karl Rove, een zeer machtig man in de schaduw van Bush, die volgens insiders zelf aan de touwtjes trekt in het Witte Huis. Men hoeft zich vanuit de rechterzijde daardoor niet aagevallen te voelen, men kan zich niet altijd verstoppen achter "het zijn weer de rooien van de VRT".
Koenraad Maesschalck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 16:56   #17
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

[quote=TomB]Dat het merendeel zich in de middenmaat bevind is een statistische eigenschap van merendelen.

Citaat:
Als bekende gezichten uit de media een argument zijn dat een bevolking 'middelmatig' is, dan kan hetzelfde argument voor Belgie gebruikt worden.
Dat heb ik ook nooit ontkend

Citaat:
Er zijn duizenden body builders, en eentje ervan wordt razend populair in films. Al eens over nagedacht wat die body builder had wat die anderen niet hadden? Politiek talent uiteraard. Ik zie dat je blijkbaar verblind en bevooroordeeld bent door die persoon zijn vorige carriere.
Waar is dat politiek talent ?? Hij kan amper correct Engels praten

Citaat:
Verder nog opmerken dat Arnold zich niet kan kandidaat stellen voor de presidentsverkiezingen aangezien hij niet in de VS geboren werd.
Ik zei dan ook : "Moest hij kunnen........"

Citaat:
Uw kennis over het onderwerp is blijkbaar fel beneden middelmatig, ik zie dan ook niet in waarom we enige waarde zouden moeten toekennen aan uw oordeel.
Och die "Amerikaanse bescheidenheid" , was ik nog ff vergeten. Maar door jou bij deze rechtgezet. Waarvoor dank !! 8)

Laatst gewijzigd door Pietje : 4 oktober 2004 om 16:59.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 17:14   #18
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Kerry aan kop in eerste peiling na debat



Gepubliceerd op zondag 03 oktober 2004WASHINGTON (ANP) - De Democratische presidentskandidaat John Kerry gaat na zijn succesvolle televisiedebat met president George Bush aan de leiding in de race om het Witte Huis. Dat blijkt uit een peiling die het Amerikaanse tijdschrift Newsweek zaterdag heeft gepubliceerd.

Voor het televisiedebat van donderdagavond (plaatselijke tijd) stond Bush nog voor in de peilingen.Volgens die van Newsweek, de eerste na donderdag, zou Kerry nu 49 procent van de stemmen krijgen en Bush 46 procent. Voor het debat leidde Bush nog met 51 procent.

Volgens Newsweek kwam Kerry duidelijk als winnaar uit het debat over buitenlands beleid en veiligheid. In de peiling gaf 61 procent van de kijkers naar het debat aan dat de Democraat het er het best van had afgebracht
Je moet niet alles geloven wat de media ons probeert wijs te maken Neruda.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 17:15   #19
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TomB's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: US
Berichten: 14.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Dat heb ik ook nooit ontkend

Waar is dat politiek talent ?? Hij kan amper correct Engels praten

Ik zei dan ook : "Moest hij kunnen........"

Och die "Amerikaanse bescheidenheid" , was ik nog ff vergeten. Maar door jou bij deze rechtgezet. Waarvoor dank !! 8)
Ach natuurlijk, het is erg gesteld met de gemiddelde Amerikaan, en het is erg gesteld met de gemiddelde Belg. Maar Pietje, die is beter.

Dat is uiteindelijk waar uw argumentatie dan op neer komt.
__________________
In het begin was er niets, wat ontplofte.
TomB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2004, 17:24   #20
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot
alleen idioten veranderen nooit van mening, Antoon
iets dat iuk kan beamen. Wanneer de feiten zo overduidelijk zijn is het gewone pure koppigheid en kip-zonder-kop-mentaliteit om bij je origineel standpunt te blijven...
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be