Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 januari 2018, 03:59   #221
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.984
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Sexy vrouwen zijn niet sletterig, man toch, uit welk hol kruipt wie zo denkt?
Heb ik dat gezegd? Het gaat over het bespelen van een man zoals een piano. De "vrouwelijke charmes" in de strijd werpen. Allemaal verbloemingen van 1 ding, slet spelen.

Maar ik ken het ondertussen. Neen betekent ja bij elke vrouw. Je hebt zelf dus al veel slet gespeeld ik zie geen andere manier hoe jij anders zo het overduidelijke kunt ontkennen?
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2018, 04:07   #222
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.984
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Nee. Bij vrouwenmishandeling gaat het niet om mannen die hun seksualiteit niet kunnen bedwingen en dus dwangmatig handelen, maar om macht, angst, onmacht, en haat, frustratie.

Vrouwen die dit aanvaarden hebben vaak een laag zelfbeeld, zijn bang, durven niet hopen op anders en beter.
Omdat veel vrouwen niet verder geraken dan ontkenning? Ze geloven hun eigen leugens en beginnen pathologisch te liegen.

Heb jij een bachelor pseudowetenschap psychologie + kristallen bol? Een grote autoriteit op het ontkennen van het zonlicht.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2018, 05:40   #223
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.984
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wat wil je zeggen met " je eigen seksualiteit niet de baas kunnen"?
En wat maakt dat je dit ziet als " geen vrije keuze meer hebben"?
Wanneer je omdat je je eigen seksualiteit niet de baas kunt handelt uit dwang, ben je dan geen psychopaat met seksuele problemen?
Ja. Gelijk een psychopaat. Iemand die je geen gelijk geeft is gelijk ook een psychopaat zeker. En dan beschuldig je die "irritante" persoon van ongewenste intimiteiten en je krijgt wat venten achter met je "vrouwelijke charmes."

Je hebt gelijk wat betreft vrouwelijke onderdrukking in het verleden maar nu is het meer profiteren van je "vrouwelijke charmes" dan wat anders. Game Over.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2018, 08:44   #224
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wanneer jij iets hebt wat de ander wil, heb je altijd macht, maar je beslist wel zelf wat je er mee doet! Wanneer dit wederzijds is heb je een leuke tijd.
en dat klinkt een pak leuker dan de competitieve complexe struggle die sommigen er hier steeds van maken!
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2018, 08:46   #225
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Denk je niet dat vele vrouwenmishandeling juist daar te vinden valt???
Hoe kan een vrouw met gezond verstand aanvaarden dat ze zo uitgebuit en mishandeld wordt...
angst, angst voor de kinderen, zakelijke afhankelijkheid, nog steeds liefde (of wat ze daar nog verkeerdelijk onder verstaat en voelt) en een soort van Stockholm syndroom. maar genieten van seks is daar volgens mij zelden of nooit meer bij hoor, zo'n hele situatie is een machtsrelatie geworden, van consensual sex kan daarin eigenlijk geen sprake meer zijn.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2018, 09:10   #226
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
en dat klinkt een pak leuker dan de competitieve complexe struggle die sommigen er hier steeds van maken!
Toch nog één die mee is vandaag!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2018, 09:13   #227
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Heb ik dat gezegd? Het gaat over het bespelen van een man zoals een piano. De "vrouwelijke charmes" in de strijd werpen. Allemaal verbloemingen van 1 ding, slet spelen.

Maar ik ken het ondertussen. Neen betekent ja bij elke vrouw. Je hebt zelf dus al veel slet gespeeld ik zie geen andere manier hoe jij anders zo het overduidelijke kunt ontkennen?
Tuurlijk joch...
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2018, 09:24   #228
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Heb ik dat gezegd? Het gaat over het bespelen van een man zoals een piano. De "vrouwelijke charmes" in de strijd werpen. Allemaal verbloemingen van 1 ding, slet spelen.

Maar ik ken het ondertussen. Neen betekent ja bij elke vrouw. Je hebt zelf dus al veel slet gespeeld ik zie geen andere manier hoe jij anders zo het overduidelijke kunt ontkennen?
alsof een man een vrouw niet even goed kan bespelen als een piano, tot wederzijds genoegen zelfs...

en wat zou er mis zijn met slet spelen als je partner tegelijk de rol van geile hond op zich wil nemen?

just lay back and enjoy the ride zou ik zeggen.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2018, 11:51   #229
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Nee. Bij vrouwenmishandeling gaat het niet om mannen die hun seksualiteit niet kunnen bedwingen en dus dwangmatig handelen, maar om macht, angst, onmacht, en haat, frustratie.

Vrouwen die dit aanvaarden hebben vaak een laag zelfbeeld, zijn bang, durven niet hopen op anders en beter.
Ik spreek niet over mannen die hun seksualiteit niet kunnen bedwingen... Ik spreek over vrouwen die zich seksueel in de luren hebben laten leggen door mooipraters... Wanneer die mannen hun andere kant laten zien zijn die vrouwen, o.w.v. seksuele of andere reden, te zwak om daar tegenin te gaan...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2018, 11:52   #230
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ja, mannen kunnen verdomd sexy zijn en ja, met hun lichaam.
Bent u nooit geweest?
Mannen winden evengoed vrouwen rond hun vinger, maar niet alle mannen doen of misbruiken dit.
Sexy vrouwen zijn niet sletterig, man toch, uit welk hol kruipt wie zo denkt?
2
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2018, 11:56   #231
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
angst, angst voor de kinderen, zakelijke afhankelijkheid, nog steeds liefde (of wat ze daar nog verkeerdelijk onder verstaat en voelt) en een soort van Stockholm syndroom. maar genieten van seks is daar volgens mij zelden of nooit meer bij hoor, zo'n hele situatie is een machtsrelatie geworden, van consensual sex kan daarin eigenlijk geen sprake meer zijn.
Genieten van seks is er op dat moment inderdaad niet meer bij; maar je gaat mij toch niet vertellen dat die mannen van vandaag op morgen ineens totaal veranderd zijn... Er waren tekens op voorhand, maar verblind als die vrouwen op dat ogenblik nog zijn hebben ze ze wel allemaal braaf geslikt...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2018, 12:42   #232
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Genieten van seks is er op dat moment inderdaad niet meer bij; maar je gaat mij toch niet vertellen dat die mannen van vandaag op morgen ineens totaal veranderd zijn... Er waren tekens op voorhand, maar verblind als die vrouwen op dat ogenblik nog zijn hebben ze ze wel allemaal braaf geslikt...
Een vrouw moet braaf slikken.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2018, 13:40   #233
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.331
Standaard

No-discussie. Wat had men dan gedacht? Dat rapper-boef vrouwen als Godinnen zag? Het is een addergebroed, juist daarom heeft hij zoveel fans. Cynisch, maar waar
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2018, 14:31   #234
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Ik spreek niet over mannen die hun seksualiteit niet kunnen bedwingen... Ik spreek over vrouwen die zich seksueel in de luren hebben laten leggen door mooipraters... Wanneer die mannen hun andere kant laten zien zijn die vrouwen, o.w.v. seksuele of andere reden, te zwak om daar tegenin te gaan...
Is er dan geen verschil tussen " je seksualiteit niet kunnen bedwingen" en " jezelf in de luren laten leggen door mooipraters"?
Bedoel je misschien vrouwen die gewoon de seks geweldig vinden, ook al is meneer een eikel? Die zijn meestal niet zo zwak om bij een eikel te blijven.

Wel die vrouwen die een laag zelfbeeld hebben, niet vinden dat ze beter verdienen, hun rechten niet kennen, altijd al op een of andere manier werden uitgebuit, ook op jonge leeftijd.
Of gewoon bang zijn, niet durven, zich schamen, seks is meestal geen doorslaggevende factor Vergeet ook het omgekeerde niet, mannen in die situatie...
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2018, 15:30   #235
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.984
Standaard

[quote=Anna List;8621005]alsof een man een vrouw niet even goed kan bespelen als een piano, tot wederzijds genoegen zelfs...

en wat zou er mis zijn met slet spelen als je partner tegelijk de rol van geile hond op zich wil nemen?

just lay back and enjoy the ride zou ik zeggen.[/QUOTE

Enige duidelijkheid mag wel. Vrouwen vechten zo indirect dat als ze de overhand hebben er allerlei absurde onzin uit de bus komt want ze weten toch nooit wat ze wilen. Dat stoort mij, die "spelletjes". Ik zal dan gewoon een ongeduldig type zijn.

Gewoon een simpele ja of nee doet soms wonderen. En als ze dan nog voos doen en blijven ontwijken gaan sommige mannen over tot "dwang"....
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2018, 18:50   #236
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.984
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Is er dan geen verschil tussen " je seksualiteit niet kunnen bedwingen" en " jezelf in de luren laten leggen door mooipraters"?
Bedoel je misschien vrouwen die gewoon de seks geweldig vinden, ook al is meneer een eikel? Die zijn meestal niet zo zwak om bij een eikel te blijven.

Wel die vrouwen die een laag zelfbeeld hebben, niet vinden dat ze beter verdienen, hun rechten niet kennen, altijd al op een of andere manier werden uitgebuit, ook op jonge leeftijd.
Of gewoon bang zijn, niet durven, zich schamen, seks is meestal geen doorslaggevende factor Vergeet ook het omgekeerde niet, mannen in die situatie...
Ja. Het is altijd hetzelfde spelletje met seks. Mevrouw heeft hoofdpijn (leugen). Vent moet haar overtuigen.

Vrouwen lopen weg in de wereld en jij moet ze vangen met wat moeite om dan te overtuigen tot seks. Het is een saai spel en met de lichten aan kan het zelfs walgelijk zijn.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2018, 12:02   #237
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

[quote=TV-verslaafde;8621274]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
alsof een man een vrouw niet even goed kan bespelen als een piano, tot wederzijds genoegen zelfs...

en wat zou er mis zijn met slet spelen als je partner tegelijk de rol van geile hond op zich wil nemen?

just lay back and enjoy the ride zou ik zeggen.[/QUOTE

Enige duidelijkheid mag wel. Vrouwen vechten zo indirect dat als ze de overhand hebben er allerlei absurde onzin uit de bus komt want ze weten toch nooit wat ze wilen. Dat stoort mij, die "spelletjes". Ik zal dan gewoon een ongeduldig type zijn.

Gewoon een simpele ja of nee doet soms wonderen. En als ze dan nog voos doen en blijven ontwijken gaan sommige mannen over tot "dwang"....
Dus vrouwen die " voos" doen mag jij verkrachten?
Omdat " nee" wel " ja " betekent ( beweerde je al eerder) en " ze toch niet weten wat ze willen"?
Wanneer ze je blijven ontwijken mag dwang?
U denkt als een verkrachter.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2018, 14:17   #238
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

[quote=alice;8621801]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Dus vrouwen die " voos" doen mag jij verkrachten?
Omdat " nee" wel " ja " betekent ( beweerde je al eerder) en " ze toch niet weten wat ze willen"?
Wanneer ze je blijven ontwijken mag dwang?
U denkt als een verkrachter.
t is dat ik weet dat je t niet over mij hebt

toch maar correct quoten graag.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2018, 14:23   #239
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

[quote=Anna List;8622760]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht

t is dat ik weet dat je t niet over mij hebt

toch maar correct quoten graag.
Ow, foutje van de firma, gaat over TV verslaafde dus voor alle duidelijkheid!

Laatst gewijzigd door alice : 14 januari 2018 om 14:24.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2018, 16:50   #240
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Het gaat over het bespelen van een man zoals een piano. De "vrouwelijke charmes" in de strijd werpen.
Over het algemeen zijn er 2 soorten mannen waar vrouwen gebruik van maken.

1. Mannen die zich laten bespelen.
De nuttige idioten.
De ezel die ze voor hun kar spannen.
Seks "beloven", maar ook niet meer dan dat.

2. Arrogante, zelfzekere, dominante mannen.
Met een grijnzende varkenskop.
Die gebruiken ze om van bil te gaan.
Zonder enige compensatie.

Wie in groep 1 zit, laat dit toe...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be