Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 december 2018, 21:10   #21
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
geen antwoord op mijn schrijven, bewust het in een ander richting proberen drijven.

Doe het dan elders AUB, als U alleen slaafs gestuurde door de politiek of vakbond optochten verkiest.

Ik wijs op het steeds sterker wordend ongenoegen van de goede huisvader/moeder en geef hen via stil protest " thuis blijven " met zen allen een uitweg zonder geweld !
wat ik vooral wil is grote chaos. De geschiedenis heeft het bewezen dat pas dan opnieuw orde kan ontstaan.
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2018, 21:18   #22
^_^
Gouverneur
 
Geregistreerd: 4 juni 2014
Berichten: 1.490
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Waarom moet op straat gekomen worden!!! in japan doet men gewoon een zwarte rouwband aan om te protesteren en de politiek aldaar begrijpt dat het menens is!

Dus als alle goede huisvaders/moeders die geen baldadigheden wensen toch iets willen verwezenlijken kunnen alle goede huisvaders/moeders en hun kinder thuis blijven. geen school, geen trein, geen winkels, geen bedrijven die draaien,geen...............allen toelaten dat hulpbehoevenden geholpen worden!

Maar zo ook geen vernielingen, geen brandschade en gewonde personen al of niet "gele hesjes of ordediensten.....

Gewoon stil protest "thuis blijven" met zen allen!
En ook niet heel de dag massaal twitteren of zo?
^_^ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2018, 20:30   #23
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
wat ik vooral wil is grote chaos. De geschiedenis heeft het bewezen dat pas dan opnieuw orde kan ontstaan.
U hoop duidelijk op chaos, afbraak, plunderingen, gewonden met nadien haat en wraak gevoel zodat de zwarte Piet naar elkaar gestuurd kan worden zodat de woede de volgende keer noch erger zou zijn. Met nog meer chaos, afbraak, plunderingen, gewonden of zelfs doden zodat dialoog onmogelijk word.... Ierland, Libanon, Syrië toestanden....

Door invaliditeit kan ik niet vlugger reageren, sorry

Géén vakbond-achtig iets, géén belangengroep, géén pers of TV actie die de goede huisvaders/moeders begeleiden of steunen om tegen de vreemdelingen industrie in al zen facetten te protesteren of gezamenlijk hun stand punt duidelijk te maken.

Bovendien heeft de jarenlange perceptie van: kritiek op vreemdelingen industrie is extreem rechts er voor gezocht dat alleen extreem rechtse partijen protest acties organiseren.

Zodoende kritiek tegen vreemdelingen industrie zich volledig toe eigenen als perceptie product!

En daar willen de goede huisvaders /moeders niet bij horen.

Waardoor kritiek tegen vreemdelingen industrie marginaal lijkt te zijn tegenover de voorstanders van de Vreemdelingen industrie en nu ook weer het VN-migratie pack Marrakesh toestand.

VB >> https://www.stopmarrakesh.com/ is ± geheime stemming maar zal 100% politiek uitgebuit worden. Terwijl velen niet VB willen vertegenwoordigen. Waardoor alleen en echt referendum de waarheid zou openbaren! Niet een aangestuurd partij gebonden bevraging.

Terwijl voorstanders van de vreemdelingen industrie steeds kunnen rekenen op Politiek, hun ervaring om protest aktes te ondernemen door vakbond acties, hun zuilen en belangengroep georganiseerde zelfs van uit de scholen en muziek en theater. Wetenschappers betaalt worden om verklaringen af te lagen......!!! En de vreemdelingen zelf natuurlijk. Resulteert een een grote verzekerd opkomst met nadien positief visuele beelden van pers en TV. Manipulatie tot en met dus, dat al jaren bezig is.

Steeds machtiger worden de Vreemdelingen industrie , de officiële met NGO'S en de verborgen Maffia, mensenhandelaars, uitbuiting, slavendrijvers, sex industrie, lage loonkost job aanbieders...

Dat ook weeral rechtstreeks en onrechtstreeks betaald word door de onze goede huisvaders/moeders!

Waardoor de opkomst voorstanders vreemdelingen industrie dan natuuuuuuuuuuuuuurlijk massaal is en dat een onjuist beeld geeft dat dan nog opgeblazen word nadien door terug de voorstanders van de vreemdelingen industrie.

Verwijs steeds Naar Zwitserland waar in soort gelijke dossiers steeds referendum georganiseerd word zodat de bevolking instaat gesteld word hun persoonlijke mening via democratisch referendum duidelijk te maken. Kan daar zelfs al via GSM-kiezen om het democratisch referendum voor iedereen toegankelijk e maken van uit de luie zetel thuis, zelfs Arsijn-Weba zou er mee zielsgelukkig zijn en ik als invalide dat ik ook eens mee kan "stil protesteren" door mijn stem uit te brengen.


Maar dat zullen de particratie machtsblokken niet toestaan zij dicteren liever zelf wat dient te gebeuren om de postjes met alle chaos van dien.

De politiezone Brussel Hoofdstad-Elsene heeft een officiële aanvraag ontvangen voor zowel de Mars tegen Marrakesh als voor een tegenbetoging.

Daarom stel ik aan de goede huisvaders/moeders om stil protest te houden = actie “NIETS” doen, gewoon gezellig thuis te blijven, niet gaan werken, geen winkel of bedrijven open, scholen dicht….punt uit.
Alleen hulp verzekeren voor hulpbehoevenden!


een nuance op de stakingen van de vakbonden dat in weze ook niets doen is met veel tamtam dan!


Vele goede huisvaders /moeders willen zich niet vereenzelvigt worden met Vlaams Belang of extreem rechts. Waardoor de door Vlaams Belang georganiseerde actie en de opgekomen aantal actievoerders tegen “Marrakesh” nooit repressief zal zijn aan het werkelijke aantal burgers die tegen zijn.

De goede huisvaders/moeders uit CD&V, Open VLD, sp.a, Groen enz. die tegen “Marrakesh” zijn zullen komen nooit opdagen. Waardoor hun menig nooit bekend word, niet aangetoond kan worden en daardoor misbruikt word.

Een aantal rechtse verenigingen waaronder studentenverenigingen KVHV en NSV, Schild en Vrienden, Voorpost en Vlaams Belang Jongeren kondigden afgelopen zondag aan dat ze aanstaande zondag een ‘Mars tegen Marrakesh’ wilden houden als protest tegen het VN-migratiepact dat gisteren in Marrakesh formeel is aangenomen.

Wat dus een eenzijdig actie is van extreem rechts, wat genereer zal worden door de particratie zoals het cordon!

Vele goede huisvaders /moeders willen ook niet belaagt en aangevallen worden door de linkse tegenstanders die voor de vreemdelingen industrie zijn en meestal zelf er zelfs van leven!

Goede huisvaders /moeders die gekwetst zouden raken bij het uiten van hun mening, kritiek tegen de vreemdelingen industrie zouden op géén enkel hulp of begrip moeten rekenen, zouden er weer alleen voor staan.

Dit alles zorgt er voor dat het lijkt dat het volk niet geïnteresseerd is, niets is minder waar.

Of wil men wachten tot de zweer uitbarst met of zonder Gele hesjes?

Daarom mijn voorstel: Blijf met zen allen op een voorop gestelde “WERKDAG” gezellig thuis om “stil protest” te leveren, zelfs ik als invalide kan dan meedoen! Waarom moeilijk als het makkelijk en veilig voor de burger ook kan!

In Japan protesteert men door een zwarte rouwband aan de arm te doen en dat word door de politiek en bedrijven echt rekening mee gehouden.

Dus waarom zou de politiek hier geen rekening houden met “gezellig thuisblijven” stil protest dat de schatkist onmiddellijk veel geld kost…….wat dan ook een duidelijk signaal zal zijn!!!

Als iemand een duidelijker, vreedzaam en doeltreffend voorstel heeft….. laat horen.

Want: Waarom moeten wij de middeleeuwse wilde horde protest toestanden blijven gebruiken om ons te laten opmerken dat we niet akkoord zijn met zen allen?

Waarbij we risico lopen door waterkannon of erger geraakt te worden. Het een gewelddadig kat en muis spel word tussen voor en tegenstanders.

Waar nutteloos kosten en milieu schade word door de vele verplaatsingen

En andere schade aan winkels en politie wagens ……

Omdat we ook nog steeds het middeleeuws kiessysteem gebruiken door 1 X kiezen voor personen en particratie partij de macht te geven om ons nadien te misbruiken zoals nu weer gebeurd! …. Om te kunnen sjoemelen wat de particratie partijen al 188 jaar doen….

Terwijl het zoals in het economisch en politiek goed draaiend Zwitserland kan met zelf beslissende kantons en referendum kiezen van op de werkvloer van de maatschappij.
Waarom moeilijk als makkelijk kan
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2018, 20:35   #24
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Wanneer is dat nu dat we welke dag moeten thuis blijven ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2018, 20:35   #25
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Hebt ge uw lidkaart al? Van de ptb
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2018, 20:36   #26
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ^_^ Bekijk bericht
En ook niet heel de dag massaal twitteren of zo?
Dat zal geen verschil maken ..... echter het economische verlies van die dag zal inslaan als en bom..... omdat blijkt dat de mensen wijgeren te werken en bijgevolg te betalen ( geen inkomen geen belastingen, geen brandstof verbruikt = geen taksen ..... voor zaken waar ze niet mee akkoord kunnen gaan.
zal duidelijk zijn dat de goede huisvader/moeder weigeren nog langer de slaaf te zijn van georganiseerd uitbuitingen.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2018, 20:42   #27
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Hebt ge uw lidkaart al? Van de ptb
Van de ptb?????, ben niet van de slimste hé, wat is ptb
heb nergens lid kaard van omdat ik geen enkele partij in België ken die het economisch en politiek Zwitserse humane democratische systeem hier zou willen voorstellen. Om dit hier toe te passen.

Het middeleeuws kiessysteem hier om de macht te geven ons te misbruiken vind ik totaal verouderd, on democratisch particratie systeem!
Waarom zou ik dan van hen een lidkaart hebben?
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2018, 20:57   #28
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Wanneer is dat nu dat we welke dag moeten thuis blijven ?
Tja daar heb ik dus en probleem .... hoe en wie moet dit aan kondigen zonder dat het gekleemt kan worden door politieke partij!

..... ik zit alleen hier steeds even korte tijd op internet....niet tot veel meer in staat door invaliditeit.....

Zou verdorie wel der nen zwong willen aan geven maar k'weet niet hoe!
Heb géén tel, zie bijna niemand,..............

Heb dus alleen het idee omdat ik veel tijd heb om te denken......
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2018, 21:16   #29
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Tja daar heb ik dus en probleem .... hoe en wie moet dit aan kondigen zonder dat het gekleemt kan worden door politieke partij!

..... ik zit alleen hier steeds even korte tijd op internet....niet tot veel meer in staat door invaliditeit.....

Zou verdorie wel der nen zwong willen aan geven maar k'weet niet hoe!
Heb géén tel, zie bijna niemand,..............

Heb dus alleen het idee omdat ik veel tijd heb om te denken......
Gekleemd is wel met een "D" !
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2018, 21:26   #30
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Gekleemd is wel met een "D" !
Dank U,

Zowel in letters, woorden of cijfers heb ik dyslexie dat ook wel als woordblindheid word aangeduid. Maar daarom ben ik niet blind voor wat in de maatschappij gebeurd. Schoolmeesters, baseert U niet op de schrijf fouten maar op de inhoud AUB. Met dank voor het begrip. [/i]
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2018, 19:06   #31
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.990
Standaard

Daarom stelde ik voor aan de goede huisvaders/moeders om stil protest te houden = actie “NIETS” doen, gewoon met zen allen op een voorop vastgestelde gestelde werkdag gezellig thuis te blijven, niet gaan werken, geen winkel of bedrijven open, scholen dicht….géén verwijt, schelden, verwoestingen, gekwetsten...punt uit.

Wel, Alleen hulp verzekeren voor hulpbehoevenden!

Als duidelijk signaal aan de regering(en) dat de vreemdelingen industrie en hun eisen/verlangens/gedrag ook moet werken op een wijze dat iedereen er zich in kan terug vinden.
Dat "de vreemdelingen industrie" geen totale vrijgeleide mag krijgen tot vernietigen van onze "verlichting" maatschappij en sociale zekerheid of en om- of ver-vormen van onze levenssfeer!

1/ een referendum over het VN-migratie pact werd NIET gehouden.

Werd de zaak bewust zeer lang stil gehouden voor de bevolking ( achterkamer praktijk) Werd pas berekend op het allerlaatste moment voor ons beslist.

Dat meer dan waarschijnlijk en groot deel van de bevolking ook van mening was dat het migratie probleem streng en rechtvaardig in en van uit eigen land aangepakt moet worden zoals NVA voorstelde werd verworpen.

Degelijke humaan, streng maar rechtvaardig werd gelijkgesteld met uiting van racisme!!!! Door partijen die zo zelf de macht grijpen.

2/ Geen toelating voor betoging van rechtse verenigingen

De (extreem)rechtse verenigingen en jongerenafdelingen die opgeroepen hadden tot een "Mars tegen Marrakesh", zondag in de hoofdstad, krijgen geen toelating voor hun betoging.

Rudi Vervoort, Brussels minister-president, en Philippe Close, burgemeester van Brussel-stad, zeggen dat "er geen sprake kan zijn van toe te laten dat een bruine mars in Brussel mag plaatsvinden".

Wat alleen maar kan gezegd worden omdat de goede huisvaders /moeders die bezwaren hebben tegen soft migratie geklungel niet aanwezig gingen zijn op "de protest mars van rechts", zich niet vereenzelvigt willen zien met politieke partij en zeker géén extremen.

Ze wel zouden opstappen in een soort witte mars zonder politieke inmenging! Maar dat word ons verhinderd! Zelf indien het zou lukken zouden de politiek via spindokter preken het toch als hun verdienste voorstellen om hun visie te propaganderen, sjoemel dus;

Zo weeral géén klankbord of Signaal kunnen geven zoals steeds uit het zich gehouden worden, alleen de "voorstanders vreemdelingen industrie mogen vrijelijk de straat op komen" met veel publiciteit van pers en TV

Door steeds de kaart te kiezen met doe maar, voor de vreemdelingen industrie en wie probeert te eisen dat het ordelijk ten gronde wettelijk geregeld word te beschuldigen van racisme worden de extreme bewegingen steeds groter!

Hadden midden Links toot midden rechts hun werk gedaan dan waren de extreme gewoon niet kunnen herrijzen.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 12 december 2018 om 19:09.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2018, 19:20   #32
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
U hoop duidelijk op chaos, afbraak, plunderingen, gewonden met nadien haat en wraak gevoel zodat de zwarte Piet naar elkaar gestuurd kan worden zodat de woede de volgende keer noch erger zou zijn. Met nog meer chaos, afbraak, plunderingen, gewonden of zelfs doden zodat dialoog onmogelijk word
jahahaha! De zwakken moeten eraf!
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2018, 19:55   #33
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het probleem is dat dat niks uithaalt, omdat "de politici" niet verantwoordelijk zijn voor die situatie. Niemand is dat. Het is een spel-theoretisch evenwicht. Een politicus moet evengoed het idiote spel spelen als iedereen, want als hij dat niet doet, is hij zijn baan als politicus kwijt.

Het fundamentele probleem zit hem in het systeem zelf van de representatieve democratie (die, moeten we toegeven, beter werkt dan de dictatuur). Maar zowel de politici als het volk zitten vast in dat systeem.

Het is bijzonder moeilijk om uit een speltheoretisch evenwicht te ontsnappen.
Dat is zever in pakjes... Als je ziet hoe leugenachtig de officiële media nu is... Kom mij niet wijsmaken dat dat voorkomt uit het systeem zelf...

Dit zijn van bovenuit heel goed gerichte acties waar nu pas de burger de gevolgen van ziet omdat men er niet meer naast kan kijken of men moet stekeblind zijn...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2018, 21:23   #34
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Dat is zever in pakjes... Als je ziet hoe leugenachtig de officiële media nu is... Kom mij niet wijsmaken dat dat voorkomt uit het systeem zelf...
Toch wel. Media die niet wat bijschaaft, krijgt last, en politici die dat niet met de media doen, worden niet verkozen. Eerlijke media moeten wel door politici getorpedeerd worden, en eerlijke politici moeten wel door de media getorpedeerd worden.

Dat is een beetje zoals mocht je een soldaat zijn van leger X. Jij gaat schieten op die soldaat van leger Y, ook al heb je helemaal niks tegen die brave huisvader. En hij gaat schieten op U, ook al heeft hij helemaal niks tegen U. Maar veel keuze is er niet. Als gij niet schiet, schiet hij U dood ; en als hij niet schiet, schiet gij hem dood. Dat is noch uw schuld, noch de zijne.

Vanop afstand bekeken kunt ge zeggen dat daar twee onnozele moordenaars tegen elkaar bezig zijn met moorden. Maar geen van beide is een onnozele moordenaar. Het systeem maakt dat ze zo moeten handelen.

Laatst gewijzigd door patrickve : 12 december 2018 om 21:24.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2018, 04:23   #35
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.990
Standaard

Omdat een protest actie gekaapt word door chaos zoekers. Rede waarom de goede huisvaders/moeders thuis blijven. De goede huisvaders/moeders balen van geweld en chaos. Zo blijft hun mening steeds onbekend en daar profiteren anderen steeds opnieuw van. Met referendum kiezen zou dat opgelost worden, maar daar zijn onze "bestweeeeters" politieker bevreesd voor!!!

Waar de pers en TV dan de ramptoerist kan uithangen en weinig moet zeggen over het sereen rustige protest gebeuren eerder op de dag.

Waardoor de moeite om de persoonlijk mening duidelijk te maken gekaapt en omgebogen word ....
De actie Niet als belangrijk geklasseerd zal worden!

Daarom stelde ik voor aan de goede huisvaders/moeders om stil protest te houden = actie “NIETS” doen, gewoon met zen allen op een voorop vastgestelde gestelde werkdag gezellig thuis te blijven, niet gaan werken, geen winkel of bedrijven open, scholen dicht….géén verwijt, schelden, verwoestingen, gekwetsten...punt uit.

Wel, Alleen hulp verzekeren voor hulpbehoevenden!

Het protest 16/12/2018 tegen het VN-Migratiepact op het Schumanplein verliep relatief rustig.

Foto's en beeld, pers en TV toont het volgende, de chaos:

Na afloop werd de sfeer echter grimmiger.

Een journaliste van VTM werd belaagd met rookbommen. Enkele minuten daarna zag onze journaliste hoe er ruiten werden ingegooid met riooldeksels en hoe er stenen, flesjes en hekken naar de politie werden gegooid. Omdat de situatie escaleerde, zette die laatstgenoemde het waterkanon en traangas in om de menigte uit elkaar te drijven ter hoogte van Berlaymont.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 17 december 2018 om 04:26.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2019, 19:51   #36
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.990
Standaard

Er was zeer weinig reactie op mij voorstel om te reageren als burger tegen de onwil van de particratie om naar de burger te luisteren.
Goede huisvader/moeder
laat zien dat het zo niet meer verder kan met politiek theater…voorstel was: PROTESTEER DOOR OP EEN VOORAF AFGESPROKEN VASTGESTELDE DAG NIET TE GAAN WERKEN!

Toch kan het zie de studenten die spijbelen om de politiek tot bewegen te krijgen.
Anuna De Wever (17) Stemmen mag ze nog niet, maar de Wetstraat hoorde haar wel
Anuna De Wever (17) bereidt al nieuwe klimaatactie van scholieren voor
Ze is al druk doende om haar klimaatactie van volgende donderdag voor te bereiden.

Daar moeten nóg meer spijbelende scholieren op afkomen. Anuna De Wever (17) mag in mei nog niet gaan stemmen, maar ze schopt nu al de politieke klasse een geweten. “Mijn generatie heeft gesproken. Ze kunnen ons nu niet meer "negeren.”

Goede huisvader/moeder laat zien dat het zo niet meer verder kan met politiek theater…

We moeten gaan kiezen om hen de toestemming te geven om ons te manipuleren te misbruiken, dat moet stoppen!

Blijf met zen allen bv Maandag thuis, ga NIET werken blijf met zen allen rustig thuis.

Geen nutteloze naffte, géén gratis treinen, géén files............
Géén gescheld, géén geweld, géén crapuul die en duidelijke actie van bezorgde mensen kan besmeuren met geweld of baldadig heden.
Goede huisvaders/moeders blijf met zen allen rustig thuis als protest tegen het politiek theater dat ons niets bijbrengt.

Geen enkele werkgever zal het ons kwalijk noemen. Want ook zij zijn het politiek toneel ook beu.

Géén chaos of terreur zoals met de gele hesjes in Frankrijk….

Want zo lang wij als goede huisvaders/moeders werken luister ze niet naar ons, profiteerden steeds zij die het meest op straat kwamen en vernielden al 188 jaar

Blijf thuis...............de reactie zal er al snel zijn, sneller dan verwacht daar ben ik zeker van !

Zie nu, Michel doet hier wat Kabila in Congo deed om de macht te behouden, democratisch onjuist de burger buiten spel gezet
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be