Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 maart 2021, 12:40   #21
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erra555 Bekijk bericht
Als ge slechts 30 seconden luistert, zwijg dan gewoon.

Ik begrijp dat u te oud bent om de toekomst in crypto te zien, maar dat is een andere discussie en niet voor dit forum.
Ik heb 8 miners staan die continu ethereum aanmaken en daarnaast nog on respectabel bedrag ingezet op ethereum.

Dat verplicht me nog niet wat die man zegt op een totaal ander vlak klakkeloos aan te nemen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2021, 13:12   #22
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
De man ventileert alleen zijn persoonlijke mening. Het feit dat hij cryptomunten gelanceerd heeft maakt hem nog geen autoriteit terzake.

Ik heb amper 30 seconden naar zijn uitzetting geluisterd. Iedereen kan up Youtube eender wat verklaren.
Ja, dat is inderdaad het soort mensen dat we ontdekken: niet naar een argumentatie luisteren, maar kijken of het een autoriteit is of niet, en dan klakkeloos aanvaarden of verwerpen.

Iedereen kan gelijk wat verklaren, waaronder enorm veel "autoriteiten". Wat telt is hoe coherent het is, he, en daar is maar 1 antwoord op: het zelf nagaan. En de grote ontdekking is dat, ondanks verhoogde scholingsgraad en zo, daar nog altijd niet de minste vordering op is gemaakt, op mensen die een argument kunnen ontvangen, en nagaan hoe coherent het is. Dat blijft een klein onderdeeltje van het volk. Veruit de meeste mensen kunnen/willen niet nadenken, maar enkel weten of de "mening" die van een 'autoriteit' is.

We zijn nogaltijd in de middeleeuwen blijkbaar.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2021, 13:12   #23
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina Bekijk bericht
Autoriteit? Waarom heeft iedereen een autoriteit nodig die hem/haar vertelt wat waar en juist is? Is het te moeilijk om zelf na te denken?


Als men burgerlijke vrijheden begint af te pakken dan heeft een viroloog, vaccinoloog of ziekenhuisdirecteur daar even weinig over te vertellen als u en ik. Tenzij ge het vermijden van zieken als het absolute doel beschouwt natuurlijk, als daar alles voor moet wijken. Dat schijnt hier te gebeuren en ik snap daar geen snars van.
2
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2021, 13:12   #24
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik heb 8 miners staan die continu ethereum aanmaken en daarnaast nog on respectabel bedrag ingezet op ethereum.

Dat verplicht me nog niet wat die man zegt op een totaal ander vlak klakkeloos aan te nemen.
Dat is dan ook niet nodig.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2021, 13:13   #25
Erra555
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 6 augustus 2014
Berichten: 917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik heb 8 miners staan die continu ethereum aanmaken en daarnaast nog on respectabel bedrag ingezet op ethereum.

Dat verplicht me nog niet wat die man zegt op een totaal ander vlak klakkeloos aan te nemen.
U moet dat helemaal niet klakkeloos aanvaarden, maar ik verwacht ik wel dat u meer dan 30 seconden luistert vooraleer u uw mening geeft.

Maar ik heb u door. Cardano is een groot gevaar voor Etherium dus tja...

BTW: geef me de specs eens van uw 8 miners. En denkt u niet dat POS beter is dan POW?

Misschien toch eens wat YouTube Charles video's bekijken mbt tot Cardano. Dit is de laatse crypto tip die ik u geef.

Laatst gewijzigd door Erra555 : 7 maart 2021 om 13:19.
Erra555 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2021, 16:18   #26
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erra555 Bekijk bericht
U moet dat helemaal niet klakkeloos aanvaarden, maar ik verwacht ik wel dat u meer dan 30 seconden luistert vooraleer u uw mening geeft.

Maar ik heb u door. Cardano is een groot gevaar voor Etherium dus tja...

BTW: geef me de specs eens van uw 8 miners. En denkt u niet dat POS beter is dan POW?

Misschien toch eens wat YouTube Charles video's bekijken mbt tot Cardano. Dit is de laatse crypto tip die ik u geef.
Inno silicon A10 Pro maar die worden normaal in Juni vervangen door een type met nog hoger rendement en minder electriciteitsverbruik. Maar er is een zwaar probleem wereldwijd door gebrek aan grafische kaarten. Zelf trek ik me geen details aan dat doet iemand anders die hier met 16miners staat. Ik heb hem trouwens reeds een bericht verstuurd ivm met uw Cardano tip
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be