Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 oktober 2019, 11:07   #18621
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
... als we jou mogen geloven is c ook al gebroken hé... in september 2011...de kranten stonden er vol van
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2019, 00:23   #18622
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Het Seti-programma is ronduit belachelijk en kost bommen geld. Met radiosignalen zoeken naar buitenaards leven. Hoe is het mogelijk. Primitiever kan het haast niet.
weer rond de pot aan 't draaien ?

Ik vroeg je een simpele vraag
Uit wat precies uit zulke filmpjes denkt gij te besluiten dat het om vliegend tuig met ongekende ( om maar niet te zeggen compleet onmogelijke in onze denkwereld ) technologische voorsprong zou gaan ?

Geen filmpjes, geen andere meningen, gewoon jouw woorden even kracht bijzetten...zo moeilijk kan dat niet zijn


Citaat:
‘Objecten’ die supersnel kunnen opstijgen en dalen en draaien; die kat en muis spelen met piloten; die boven, onder, en langs de vliegtuigen komen vliegen, zijn in mijn ogen vliegende machines van een of andere makelij ofte ‘vliegende tuigen’. Alleen muggenzifters proberen daar iets anders van te maken omdat zulke ‘vliegende tuigen’ niet in hun kaarten en vastgeroeste opvattingen passen.

Laatst gewijzigd door praha : 14 oktober 2019 om 00:23.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2019, 00:31   #18623
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
En tegen die tijd dat we eventueel een antwoord krijgen, bestaan we niet meer of hebben we veel vernuftigere instrumenten om te buitenaards leven op te sporen. Seti is goed bedoeld maar gewoon absurd.
Dan zal het er ook niet zijn hé
De beschavingen die ons ooit hadden kunnen bereiken moesten al bestaan hebben en waren in staat een signaal uit te zenden...lang geleden

Citaat:
Volgens miljardair Robert Bigelow van Bigelow Aerospace moeten we niet meer speuren naar buitenaards leven. Want het is al hier volgens hem, en dit al een hele tijd. Ik laat deze uitspraak natuurlijk voor zijn rekening.


Aliens are already here...
stop toch eens met weirdo's te quoten

Wat is de verdienste van die man ?
Het enige waar ie in staat toe is _ dank zij het feit dat hij miljardair is_ zijn obsessie met ufo's wat ruchtbaarheid te geven...niks meer niks minder
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2019, 00:35   #18624
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Alleen vergeet u (doelbewust?) iets. De Bigelow 'firma' krijgt ook alle niet voor het publiek bestemde informatie doorgespeeld van de Nasa. Dit onder strikte geheimhouding natuurlijk. Bigelow en zijn bedrijf werken eigenlijk voor de Nasa. Hij weet dus meer dan u en ik. Het verwondert me al dat hij zoiets durft te zeggen (verkapte disclosure?) . Want dit is nogal wat. Maar goed, iedereen is vrij om Robert Bigelow al dan niet te geloven.
jaja...we hebben nog van die figuren gehad, niet ?
Altijd leuk om weer iemand te hebben die zegt dat hij/zij het weet maar voor de rest echt wel een groot geheim is.

...en wanneer ga je nu eens antwoorden op de vraag ?
Daar hebt ge echt een geheime informatie of speciale experten kennis voor nodig, hoor
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2019, 00:38   #18625
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

...maar we noteren alvast
Volgens het oosten zit 99,99% van de wetenschappers ( in het bijzonder astronomen ed ) en de rest van de mensheid er totaal naast en dienen we een procentueel zeer klein aantal figuren zoals Greer, Bigelow, Corso, etc op hun woord te geloven
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2019, 11:18   #18626
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
neen dat betekent het niet
Ge weet goed genoeg dat sinds "the disclosure project" ( toch al zo'n 15 jaar geleden : 1993 ) dat een ietsepetietje méér inhoudt
Heel die disclosure van het geheim Ufo Amerikaans onderzoeksprogramma met Luis Elozondo, de uitspraken van Bigelow, en gans de bekentenissen van de Amerikaanse piloten , met name dat ze met vaste regelmaat met ufo's te doen hebben, zijn maar het begin.

Richard Dolan in onderstaand interview meent dat zeer snel we andere onthullingen kunnen verwachten. Onthullingen van die aard zullen zich steeds vaker voordoen. Het wordt ook tijd.

https://www.youtube.com/watch?v=h3H7ajoSH5M

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 oktober 2019 om 11:21.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2019, 17:48   #18627
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Heel die disclosure van het geheim Ufo Amerikaans onderzoeksprogramma met Luis Elozondo, de uitspraken van Bigelow, en gans de bekentenissen van de Amerikaanse piloten , met name dat ze met vaste regelmaat met ufo's te doen hebben, zijn maar het begin.

Richard Dolan in onderstaand interview meent dat zeer snel we andere onthullingen kunnen verwachten. Onthullingen van die aard zullen zich steeds vaker voordoen. Het wordt ook tijd.

https://www.youtube.com/watch?v=h3H7ajoSH5M
Dat liedje wordt nu echt wel afgezaagd...
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2019, 18:17   #18628
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Heel die disclosure van het geheim Ufo Amerikaans onderzoeksprogramma met Luis Elozondo, de uitspraken van Bigelow, en gans de bekentenissen van de Amerikaanse piloten , met name dat ze met vaste regelmaat met ufo's te doen hebben, zijn maar het begin.

Richard Dolan in onderstaand interview meent dat zeer snel we andere onthullingen kunnen verwachten. Onthullingen van die aard zullen zich steeds vaker voordoen. Het wordt ook tijd.

https://www.youtube.com/watch?v=h3H7ajoSH5M
ah terug van weggeweest ?
Begin dan maar eerst met op dat simpele vraagje te antwoorden.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2019, 21:28   #18629
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Dat liedje wordt nu echt wel afgezaagd...

Stilletjes maar zeker worden de debunkers met hun rug tegen de muur gedrukt.

Maar eilaas, ik vrees dat als het zo doorgaat met de onthullingen, deze debunkers worden dood gedrukt ook nog.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2019, 15:26   #18630
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.599
Standaard

Ik ben zelf ook een mini-mutte fijnproever, maar die champignons van jou moogt ge voor jezelf in je eigenste Oosten houwen...
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2019, 20:56   #18631
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Stilletjes maar zeker worden de debunkers met hun rug tegen de muur gedrukt.
tjah .....wat moet een debunker nog als die believers afkomen met filmpjes waaruit iedereen toch kan uitmaken dat het gaat over vliegend-tuig met ongekende technologische snufjes
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2019, 20:56   #18632
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Ik ben zelf ook een mini-mutte fijnproever, maar die champignons van jou moogt ge voor jezelf in je eigenste Oosten houwen...
psssst ... zijn dezelfde als marie
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2019, 23:03   #18633
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

het moet toch een pak moeilijker zijn dan verwacht:

Citaat:
Ik vroeg je een simpele vraag
Uit wat precies uit zulke filmpjes denkt gij te besluiten dat het om vliegend tuig met ongekende ( om maar niet te zeggen compleet onmogelijke in onze denkwereld ) technologische voorsprong zou gaan ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 06:44   #18634
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
het moet toch een pak moeilijker zijn dan verwacht:
Ik zeg dat niet. Bekwame Amerikaanse piloten zeggen dit. En de NAVY bevestigt (eindelijk).
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 08:52   #18635
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik zeg dat niet. Bekwame Amerikaanse piloten zeggen dit. En de NAVY bevestigt (eindelijk).
Het maakt niet uit wie dit zegt. En het enige dat de Navy bevestigd heeft is dat die beelden echt zijn, niet dat het vliegende schotels zijn.
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 11:38   #18636
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Het maakt niet uit wie dit zegt. En het enige dat de Navy bevestigd heeft is dat die beelden echt zijn, niet dat het vliegende schotels zijn.
Het zijn onbekende vliegende voorwerpen. En wel degelijk : vliegende tuigen.

Ik besef wel dat het steeds moeilijker en moeilijker wordt bij de debunkers om de realiteit onder de ogen te zien. Maar doe toch maar een uiterste inspanning in plaats van domweg uw kop in het zand te blijven steken.

Ben altijd bereid een andere uitleg te aanvaarden. Maar dan wel een overwogen en onderbouwde uitleg. En die mis ik bij debunkers.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 12:49   #18637
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik zeg dat niet. Bekwame Amerikaanse piloten zeggen dit. En de NAVY bevestigt (eindelijk).
Ge moet er niet onderuit proberen te kruipen

post #18609

Citaat:
‘Objecten’ die supersnel kunnen opstijgen en dalen en draaien; die kat en muis spelen met piloten; die boven, onder, en langs de vliegtuigen komen vliegen, zijn in mijn ogen vliegende machines van een of andere makelij ofte ‘vliegende tuigen’. Alleen muggenzifters proberen daar iets anders van te maken omdat zulke ‘vliegende tuigen’ niet in hun kaarten en vastgeroeste opvattingen passen.
Dus graag een deftige uitleg hoe GIJ aan de hand van zo'n filmpje kunt uitmaken of het gaat om vliegende machines met ongekende technologische ( niet haalbaar in ons denkkader) mogelijkheden

... en zodra ge daar mee klaar zijt lanceer ik de andere simpele vraagjes die ge genegeerd hebt
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 12:59   #18638
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Het zijn onbekende vliegende voorwerpen. En wel degelijk : vliegende tuigen.
neen dat hebben ze niet gezegd... je liegt ronduit

Citaat:
Ik besef wel dat het steeds moeilijker en moeilijker wordt bij de debunkers om de realiteit onder de ogen te zien. Maar doe toch maar een uiterste inspanning in plaats van domweg uw kop in het zand te blijven steken.
Het wordt inderdaad wel zeer moeilijk voor de believers als ze als laatste strohalm moeten grijpen naar de woorden van de luchtmacht ivm de authenticiteit van beelden en dat gaan vereenzelvigen met een eerste stapje richting discover zoals Greer en andere alu-hoedjes dat voor ogen had

Citaat:
Ben altijd bereid een andere uitleg te aanvaarden. Maar dan wel een overwogen en onderbouwde uitleg. En die mis ik bij debunkers.
ER hoeft geen andere uitleg (al zou dat fijn zijn ) dáárom noemt men die dingen ufo's
JIJ bent het die iets claimt dus de burden of proof ligt bij jou en bij niemand anders
... en vermits wat je claimt niet eens zo triviaal of evident is valt die nogal behoorlijk zwaar uit
Wat hebben we tot nu toe al gezien na een kleine 20000 posts ? Geen greintje ...zelfs geen begin van een greintje

Laatst gewijzigd door praha : 24 oktober 2019 om 12:59.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 13:17   #18639
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Ge moet er niet onderuit proberen te kruipen

post #18609



Dus graag een deftige uitleg hoe GIJ aan de hand van zo'n filmpje kunt uitmaken of het gaat om vliegende machines met ongekende technologische ( niet haalbaar in ons denkkader) mogelijkheden

... en zodra ge daar mee klaar zijt lanceer ik de andere simpele vraagjes die ge genegeerd hebt
Nogmaals, ik zeg dit allemaal niet. De piloten zeggen dit. Het gaan hier niet alleen om de opnames gemaakt met de (al dan niet infrarood) camera's. Het gaat om waarnemingen door de piloten zelf met het blote oog.

Sommige piloten opperden zelfs dat het nieuwe en geheime drones waren:

Piloten rapporteerden de waarnemingen aan hun oversten. Ze “speculeerden over geheime, extreem geavanceerde droneprogramma’s”, maar sloten dat weer uit omdat de waarnemingen op bekend militair oefenterrein tussen Virginia en Florida plaatsvonden.
(HLN)

En voor alle duidelijkheid nog even herhalen: ik zeg niet dat deze vliegende tuigen van buitenaardse oorsprong zijn. Maar... echt uitsluiten doe ik het ook niet (meer).

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 oktober 2019 om 13:24.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 13:26   #18640
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik zeg dat niet. Bekwame Amerikaanse piloten zeggen dit. En de NAVY bevestigt (eindelijk).
zeveraar.... rechtuit een dikke vete leugen trouwens

De term is zelfs geïntroduceerd door USAF en gij gaat hier zwart op wit blijven beweren dat ze NU EINDELIJK erkennen dat ze een ufo zouden gezien hebben ?
Ze hebben zelfs een heus programma voor gekend, diverse civiele organisatites houden zich aar ook mee bezig

Maar neeje zenne volgens Het Oosten hebben ze tot NU toe nooit toegegeven dat er ufo's werden waargenomen.

Erger nog ze hebben area51 laten betijen in een waas van ufo's
praha is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be